سر اومد بهارون، همش شد زمستون

ژوئن 11, 2011 at 6:25 ب.ظ. 6 دیدگاه

.

باز اومد زمستون

پژمرده بهارون

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

عادت به خرداد پر حادثه، خرداد پر فاجعه آفرید منفی صفر

6 دیدگاه Add your own

  • 1. داوود  |  ژوئن 11, 2011 در 7:56 ب.ظ.

    «پدربزرگم پول میداد میگفت پفک نمکی مینو بخرید، پدربزرگم دیگه نیس، پفک نمکی مینو هس … تبلیغ نمیکرد براش، ایمان داشت بهش ..به پفک نمکی مینو»
    پدر بزرگم همین بودا، فقط خودش مغازه داشت، میداد بهمون بخوریم. هم این، هم یه سری کلوچه های «کام» بود.
    خدا بیامرزه هم مال مارو هم شما رو.
    «امشب هی شر و ور دارم میگم … نمیدونم باز بگم یا برم بخوابم .. شایدم بگم، یهو بخوابم .. غافلگیر شم .. هیجان شه » اختیاار داری، شما و شر و ور؟ اگرم شر و ورن، در هر صورت من خوشم میاد، به این شر و ور گوییت ادامه بدی خوشحال میشم.:)
    «موهام خسته س، داد میزنه، سر من .. بهش میگم به من چه؟؟ برو ول شو تو کوچه خیابون .. من باهات بیام منو میگیرن .. گوش نمکنه » آی اگه به من(پسرا) میگفتن حجاب رعایت کن من گوش میدادم؟ …. آره، هیچ غلطی هم نمیتونستم بکنم، جرأتشم نداشتم، خوشحالم که حداقل به من اینو نمیگن، حالا امیدوارم به شما هام نگن.(چشمم شوره میترسم فردا بگن پسرا همه چادر چاقچور کنن. 🙂 )

    «اونوقتا بزرگونه بچگی کردیم … جوونی هم تعطیل … از روز اول یا دنیا پیر بود یا ما پیر دنیا»
    نگو که دلم خونه.

    «تندیس منو بسازید بزنید سردر شهر به عنوان شهروند نمونه»
    هر کی اقدام کرده به ساخت این تندیسه، ادامه نده، بابا فردا میزنن میدزدنش.(دیگران ندزدن خودم میدزدم یه یادگاری از دختر حاجی برا ایام فسیلی ه خودم داشته باشم.)

    «شما یادتون نمیاد الان داره برف میاد، اسنادشم موجود»
    منم شاهدشم.

    «اگه دیدین فردا حوالی ظهر یکی داره از اینورا سوت زنان و دیوار نگاه کنان رد میشه، منم رد شدم به روم نیارید» حالا شما رد شو(با توجه به تعریفت از رانندگیت)، ما رو زیر نگیر، قول میدم به روت نیارم.

    «مادر چند تا پسر رو میشناسید که از یک جای زیارتی برای عروس نداشته ی پسر مجردش چادر رنگی نیاورده باشه؟؟ » دارم میمیرم از خنده.
    آی گفتی.
    تازه جانماز هم گرفته.

    «اینجوری دیگه .. بچه ما بدبخت بیچاره ها چی میشه؟ یا دختر میشه یا پسر … رئیس جمبور نمشه که »
    «عکس گربه و بچه روحم رو شاد میکنه…گربه دار که نشدیم، بچه دار هم … والا »
    گیر دادین به بچه ها. خبریه؟…والا

    «باز اومد زمستوون … پژمرده بهاروون »
    چی شد؟ من برا برف شهادت بدم، دیگه تاریخ رو که نمیتونم شهادت بدم، اینو چی کار کنم؟ زمستون شد؟ چه بی خبر.

    پاسخ
    • 2. دخترحاجی  |  ژوئن 13, 2011 در 3:37 ب.ظ.

      یعنی مرسی از اینهمه توجه
      حرفی واسه گفتن من باقی نمونده دیگه
      مرسی واقعا

      پاسخ
  • 3. حديث  |  ژوئن 11, 2011 در 8:00 ب.ظ.

    دلمان سخت برايتان تنگ شده بوددددددددددد.خوبي؟:*
    امتحانو خوب دادي؟
    منم امروز داشتم 😐

    پاسخ
    • 4. دخترحاجی  |  ژوئن 13, 2011 در 3:36 ب.ظ.

      شهر رو که رد شدم … آئین نامه رو قبول شدم
      مرسیییییی

      پاسخ
  • 5. 24  |  ژوئن 12, 2011 در 12:59 ق.ظ.

    هیچی

    پاسخ
  • 6. مستر پیچ  |  ژوئیه 21, 2011 در 1:40 ق.ظ.

    فقط واسه این ضد سراییت اومدم بگم قشنگ بود … !!! ضد سراییم از خودم دراوردم جایی نگرد … !!!!

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • از وقتی دیدم تو عروسی حامد نیک پی، ساسی مانکن خونده دیگه اون آدم قبلی نشدم 9 hours ago
  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 2 weeks ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 2 weeks ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 2 weeks ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 3 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 3 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 3 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 3 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 3 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 3 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 3 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,721 بازدید

