عادت به خرداد پر حادثه، خرداد پر فاجعه آفرید

ژوئن 1, 2011 at 5:50 ب.ظ. 16 دیدگاه

.

مرگ پدر، سیلی به دختر، دفن شبانه … آشناست این ماجرا … جای یزید خالی

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

عزیزم، عزیز عمه ته سر اومد بهارون، همش شد زمستون

16 دیدگاه Add your own

  • 1. یک خواننده  |  ژوئن 1, 2011 در 7:51 ب.ظ.

    سلام
    عالی بود، عالی بود، عالی بود! من از لایک خور دیدمش، عالی بود

    پاسخ
  • 2. ali  |  ژوئن 2, 2011 در 5:39 ق.ظ.

    یکی‌ از بهترین پست هایی که تا حالا خوندم….دامت گرم مونیتورت پا بر جا

    پاسخ
  • 3. leila  |  ژوئن 2, 2011 در 7:42 ق.ظ.

    خانومی صفحه من زنم در ف ی س ب و ک پست بالای شما رو نوشته.حالا نمی دونم خودت نوشتی یا بی اجازت نوشتن.

    پاسخ
    • 4. دخترحاجی  |  ژوئن 5, 2011 در 1:39 ب.ظ.

      من که ننوشتم اونجا، اگه اونا هم نوشتن مشکلی نیست 🙂

      پاسخ
  • 5. میم  |  ژوئن 2, 2011 در 11:05 ق.ظ.

    😐

    پاسخ
  • 6. سانا  |  ژوئن 2, 2011 در 2:24 ب.ظ.

    جای یزید که خالی نیست. خیلی هم پره!

    پاسخ
  • 7. تست  |  ژوئن 2, 2011 در 4:28 ب.ظ.

    البته اون حادثه ربطی به یزید نداشت. و البته در اتفاق افتادن آن هم شک فراوان هست. اما در هر حال این واقعا برای شعیان قطعا یادآور همان اسطوره حضرت فاطمه است

    پاسخ
    • 8. دخترحاجی  |  ژوئن 5, 2011 در 1:39 ب.ظ.

      شما یکبار هم روضه حضرت رقیه بخون

      پاسخ
  • 9. 24  |  ژوئن 2, 2011 در 4:41 ب.ظ.

    :((

    پاسخ
  • 10. m.m  |  ژوئن 3, 2011 در 1:21 ق.ظ.

    انتظار صبح ز نیمه خرداد کشم

    پاسخ
  • 11. مژگان  |  ژوئن 3, 2011 در 8:14 ق.ظ.

    جای یزید خالی نیست.مملکتمان پر از یزید است.اینها چشم یزید را روشن کردند.
    وب لاگت را تازه پیدا کردم .لینک می کنم چون می خواهم هر روز سر بزنم
    موفق باشی

    پاسخ
  • 12. قاصدک  |  ژوئن 7, 2011 در 4:57 ق.ظ.

    به قول دوستی می گفت: سر امام حسین را بریدند و از کوفه تا شام بردند و هر جور بی احترامی توانستند به او روا داشتند از دشنام بگیر تا پاشیدن ته مانده شراب در مجلس یزید و … ولی از حرمت و محبوبیت آن شخصیت بزرگ نتنها کاسته نشد که باعث محبوبیت بیشتر شد.حال بگذار تا با بزرگان و متفکران ما آنچه می توانند بکنند.
    مدتهاست می خونمت. قشنگ می نویسی.

    پاسخ
  • 13. lind  |  ژوئن 7, 2011 در 6:49 ب.ظ.

    سلام.من با توییتر شناختمت.
    اگه میشه کمی راهنماییم کنی ممنون میشم.
    اگه شد منو با یاهو ادد کن.
    با این ایدی poyg

    پاسخ
  • 14. ذاکر عشق مرحوم سید جواد ذاکر  |  ژوئن 10, 2011 در 2:04 ق.ظ.

    سلام. نوشته ها به نوع خود خاص هستند سبک جالبی دارید
    آماده ی تبادل لینک هستم
    اگر مایل بودید خبر بدید

    پاسخ
  • 15. یک معلم متفاوت  |  ژوئن 10, 2011 در 8:40 ب.ظ.

    اتفاقا جای یزید خالی نیست. پره پره!!!

    پاسخ
  • 16. اسمایلی ترشیده  |  ژوئن 14, 2011 در 3:15 ب.ظ.

    وا!
    دختر حاجی!
    یزید به این گندگی!
    برو نمره چشت رو یه چکی بکن! :دی

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

