تبادل فرهنگی !

فوریه 4, 2011 at 10:31 ق.ظ. 8 دیدگاه

.

اونا مبارک دارن ، ما حاجی فیروز … سیاست هم شده خیمه شب بازی

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

سرطان ایران با تحریم دارو خوب نمی شود! ولنتاین مبارک ایران !

8 دیدگاه Add your own

  • 1. پویان  |  فوریه 4, 2011 در 6:29 ب.ظ.

    ارباب خودم سامولی ملیکم

    پاسخ
  • 2. manouchehr  |  فوریه 4, 2011 در 7:25 ب.ظ.

    اونا مبارک داران ما دختر حاجی سیاست هم شده به نفع ما. : ))

    پاسخ
  • 3. manouchehr  |  فوریه 4, 2011 در 7:28 ب.ظ.

    حالا مبارک موقع در رفتن. چی‌ می‌‌پوشههههههههه…..

    پاسخ
  • 4. 24  |  فوریه 4, 2011 در 9:15 ب.ظ.

    نه! هنوز فردا نشده 😐

    پاسخ
  • 5. فرشته  |  فوریه 4, 2011 در 10:31 ب.ظ.

    شايد!

    پاسخ
  • 6. mohsen  |  فوریه 5, 2011 در 10:08 ق.ظ.

    مبارک نیست
    نامبارکه
    نا مبارک بود از اول

    پاسخ
  • 7. بهنام  |  فوریه 6, 2011 در 7:25 ق.ظ.

    خیمه شب بازی شدن سیاست یعنی اینکه رشد کرده تازه

    پست تر از این حرفهاست

    پاسخ
  • 8. پویان  |  فوریه 23, 2011 در 7:14 ب.ظ.

    خیمه روز بازی هم شده چه برسه به شب

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

