دل آلوده می‌شود اما تعطیل نه!

دسامبر 1, 2010 at 8:46 ب.ظ. 53 دیدگاه

.

هوایش را داشته باش، حتی اگر آلوده باشد..

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

پراید،هاش بک،111،132،141 بوی نفت نیست، ملت رو داغ میکنن!

53 دیدگاه Add your own

  • 1. رهگذر  |  دسامبر 1, 2010 در 9:35 ب.ظ.

    اونقدر هواشو داشتم که هواش کردم رفت خال آسمون شد.از کفم رفت.

    پاسخ
  • 2. فرزاد  |  دسامبر 1, 2010 در 11:03 ب.ظ.

    من فقط خواستم بعد از مدتها سلام عرض کنم…البته میخونمتا و در جریان همه چی هستم(فکر نکنی از قافله عقبم) اما خب به هر حال ایرانی می میرد اما هرگز فراخی را ترک نمیکند…
    جدا یه موقع خسته نشین این قدر کار میکنین؟ هفته پیش که تعطیل بودین..این هفته که تعطیل..هفته دیگه هم مامانم گفت تعطیل هست..اونو نمیدونم چه خبره؟! بعد اینجا تا تو دماغمون برف اومده اما کی جرات داره کار نکنه؟!
    البته شما که داری پشت سر هم چرخ های مملکتو میچرخونی..باز خدا رو شکر تو هستی…
    حالا مامان سوغاتی چی آوردن؟
    شرمنده طولانی شد اما باید تلافی میکردم…

    پاسخ
    • 3. دخترحاجی  |  دسامبر 5, 2010 در 11:02 ق.ظ.

      والا من بیچاره که تعطیلی نداشتم اصلا…همش سرکارم کهههههههههههه D:

      پاسخ
  • 4. امیر  |  دسامبر 1, 2010 در 11:05 ب.ظ.

    هه هه به جای اسمم فامیلیم رو نوشتم..ایراد نداره حالا…

    پاسخ
  • 5. 24  |  دسامبر 2, 2010 در 6:26 ب.ظ.

    دل! 😐

    پاسخ
  • 6. امیر حسین  |  دسامبر 2, 2010 در 7:42 ب.ظ.

    اون هوا به گمونم ایهام داره درسته ؟
    اینم چیزه جالبی عمقزی خانِم

    http://game.parsafun.com/index.php?p=16

    پاسخ
    • 7. دخترحاجی  |  دسامبر 5, 2010 در 11:04 ق.ظ.

      هرجور دوست داری بخونش…سخت نگیر D:

      آره این بازی رو خیلی وقت پیش منم دیدم…یه شب نخوابیدم تا آخرش فهمیدم کلکش چیه D:

      پاسخ
      • 8. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  دسامبر 5, 2010 در 4:21 ب.ظ.

        واقعا یک شب تا صبح نخوابیدی تا کلکش رو پیدا کنی؟
        بابا آی کیو
        من همین الان بعد از 10 دقیقه فورا فهمیدم کلکش چیه
        روی کاغذ میشه پیادش کرد

        پاسخ
        • 9. دخترحاجی  |  دسامبر 9, 2010 در 4:38 ق.ظ.

          خب حالا…من یه اغراقی کردم….میزنم نصف شیا کسری :)))

          پاسخ
          • 10. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  دسامبر 9, 2010 در 11:41 ب.ظ.

            بجای نصف کردن من و نشستن تا صبح برای حل یک معمای ساده، پاشون برو پازل هزار تکه رو بچین

            پاسخ
            • 11. دخترحاجی  |  دسامبر 11, 2010 در 12:29 ب.ظ.

              :((
              اون خیلی سخته…نصف کردن تو راحتتره :))

  • 12. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  دسامبر 4, 2010 در 2:07 ب.ظ.

    «نگویید اعدامش تقاص عشق بود »
    آفرین با این حرفت کاملا موافقم

    پاسخ
  • 14. کیا  |  دسامبر 4, 2010 در 2:37 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی!
    من تو صفحه فیسبوک من و تو، توییتهای تورو در مورد سروش نوشتم. البته زیرش اول کامنت گذاشتم که کپی پیست کردم از وبلاگ تو (;
    کلا میخاستم بگم که تا الان 20 تا لایک گرفتم (تیم)! این وال پست ما که خوبه !
    باز بشه که ما رو سر همین میسج، ژانرمون نکنی

    پاسخ
  • 16. دائم الپریود  |  دسامبر 4, 2010 در 8:09 ب.ظ.

    چرت مینویسی. خیلی معذرت میخوام اینقدر رک میگم، خواستم الان روشنت کنم،هنوز دیر نشده یه راه دیگه رو امتحان کنی.

    پاسخ
    • 17. دخترحاجی  |  دسامبر 5, 2010 در 11:07 ق.ظ.

      بلی بلی…بسیار موتوشکر، چه هیجان انگیزناک…اینو که خودمم میدونستم…یه چیز جدیدتر بگو خوووو :)))

      پاسخ
  • 18. علی  |  دسامبر 6, 2010 در 11:13 ق.ظ.

    salam
    khubi 2khtar haji jun
    man az 4 5 mah pish hamishe matalebe webloget ro donbal mikonam
    hamechish vasam jalebo khundaniye
    2khtar haji age mano tu yahoo add koni mamnunet misham
    email ro ham gozashtam
    faghat darbareye yeki az postha mikham ye chizo behet begam
    stranger.alone@yahoo.com

    پاسخ
    • 19. دخترحاجی  |  دسامبر 9, 2010 در 4:38 ق.ظ.

      علی جان من اصلا از یاهو مسنجر استفاده نمیکنم.
      میتونی به جیمیلم ایمیل بفرستی به این آدرس dokhtarhaji1@gmail.com

      پاسخ
  • 20. حديث-23  |  دسامبر 6, 2010 در 12:00 ب.ظ.

    من ميخوام تعطيلش كنم فعلا.از اونايي كه سه شنبه بين التعطيلينش بشه =))

    پاسخ
  • 21. سروناز  |  دسامبر 6, 2010 در 10:25 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی.وبلاگت خیلی عالیه!همین دیشب با وبلاگت آشنا شدم و تمام پستاتو از اکتبر 2008 تا حالا بی وقفه خوندم.الانم دارم از گردن درد میمیرم جون تو!

    پاسخ
  • 23. sahar  |  دسامبر 7, 2010 در 2:36 ب.ظ.

    می شه بیای اینجا و نظرت رو بهم بگی… در باره پست جدیدم….

    پاسخ
  • 24. مریم  |  دسامبر 7, 2010 در 6:23 ب.ظ.

    فعلا که این هواست که هوای ما رو نداره
    کی یه فیلتر شکن خوب سراغ داره دیگه دارم عاجز می شم:((((((((

    پاسخ
  • 26. سايه(مادوتا)  |  دسامبر 8, 2010 در 8:48 ق.ظ.

    اي جانم… مامانت شماليه؟ بگو چرا اينقدر با حالي!!!! به مامانت بگو خيلي مخلصيم…!!

    پاسخ
  • 28. امیر حسین  |  دسامبر 8, 2010 در 9:41 ق.ظ.

    میشه بگی کلکه اون بازیه چیه لطفا؟البته اگه برا گفتن این یکی مثل بقیه چیزا خونمو تو شیشه نکنی .
    منم امیر حسینم ها فقط آدرس ایملمو عوض کردم:)

    پاسخ
    • 29. دخترحاجی  |  دسامبر 9, 2010 در 4:40 ق.ظ.

      اعداد همیشه 9 / 18 و به همین منوال در میان
      تمام اون اعداد هم یه شکل هستن 🙂

      پاسخ
  • 30. یکی  |  دسامبر 9, 2010 در 4:25 ب.ظ.

    میخای زلزله بیاد .

    پاسخ
  • 31. اسمایل ترشیده  |  دسامبر 10, 2010 در 1:12 ب.ظ.

    وای دختر حاجی!!!!!!!!!!
    میدونی خیلی باحالی؟
    از صب تا حالا رفتم سر کار
    کل وبت رو خوندم
    خیر سرم فردا امتحان دارم :))

    پاسخ
    • 32. دخترحاجی  |  دسامبر 11, 2010 در 12:30 ب.ظ.

      عزیز دلمی….نمیفتی مطمئن باش…من قدمم خیره…اصن بهم میگن قدم خیر :))))

      پاسخ
  • 33. نانسی. ملوسک خانمی  |  دسامبر 10, 2010 در 8:42 ب.ظ.

    خدا هوایتان را دارد. غصه نخور. فقط کمی لازم هست هوایش خدا را داشته باشی.

    پاسخ
  • 34. اسمایل ترشیده  |  دسامبر 11, 2010 در 3:48 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی جون!
    راست گفتی
    مطمئن شدم قدم خیری! 🙂
    امتحان لغو شد!
    از این به بعد شب امتحان حتما بهت سر میزنم! =)))))))

    پاسخ
  • 36. سعید  |  دسامبر 11, 2010 در 6:42 ب.ظ.

    من از اینجا خریدم
    http://www.vpngalaxy1.com
    خیلی خوبه تو هم امتحان کن

    پاسخ
  • 37. 24  |  دسامبر 12, 2010 در 4:05 ق.ظ.

    – هنوز یاد اون «گربه ها ازم نمی ترسن» میوفتم و حال میکنم :دی
    – به چیزی علاقه مند شدم که درسشو می خوندم، کارمم همونه
    – منم ازت راضیم زندگی، فقط بعضا سخت میگذره 😐
    – حالا مثلا سیر بودی کار میکردی؟؟ :دی
    – با اینکه تقریبا قزوینی ام(!!!) ولی تقریبا هیچ حس خاص یا «آخی ماخی» ام نمیاد موقع دیدن عکس بچه!!
    – 🙂
    – سیمان؟؟؟ یا خدا!!
    – برف! آرههههه 😐
    – :)) جوکِ گربه رو برای اِن امین بار بود میدیدم، باز به آخرش که رسیدم خندم رفت هوا :)))))
    – دخترا تقریبا همشون بی وفان!! فرق نداره «آقاهه» چقدر نامناسب باشه!!
    – پازلی که «یار» خریده قشنگه 🙂
    – شرکت ما پول رو خوب میدن، ولی بعضا زیاد حرصم میدن!!!!!!!!!!!!!!
    – بابا «گشنههههه»!!! :دی
    – دلم نمی سوخه!! حتی با اینکه یارِ ما … :دی
    – حالا مثلا بدت اومده نگفته «دوشیزه»!!!؟؟
    – دست دست :دی
    – راجع به هیئت هم کلا :)))!! فقط اگه رو اعصاب تو هستن دمشون گرم :)))

    پاسخ
    • 38. دخترحاجی  |  دسامبر 21, 2010 در 9:39 ق.ظ.

      باریکلا به پشتکارت رفیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق D:

      پاسخ
  • 39. امیر حسین  |  دسامبر 13, 2010 در 7:33 ق.ظ.

    دلت بسوزه شما که از اینا نمیبینیت دیگه :دی

    پاسخ
    • 40. دخترحاجی  |  دسامبر 21, 2010 در 9:40 ق.ظ.

      خوش به سعادتت

      پاسخ
      • 41. امیر حسین  |  دسامبر 22, 2010 در 9:08 ق.ظ.

        متلک میزنی؟

        پاسخ
  • 42. نانســـــــــــــــی ملوسک خانمی  |  دسامبر 14, 2010 در 8:07 ق.ظ.

    ndnl jhc’d ]dcd kk,ajd.
    دیدم تازگی چیزی ننوشتی.

    پاسخ
  • 44. pesaredahati  |  دسامبر 14, 2010 در 2:15 ب.ظ.

    وبلاگت منو یاد روزای مزخرف(مضخرف؟مظخرف؟) کنکور میندازه.آخه اون

    موقعا که کنکور داشتم و درس هم نمیخوندم نصف شبا با استرس

    میومدم پای نت همون موقعا بود که وبلاگت رو اتفاقی دیدم و کل

    آرشیوشم توی یکی از همون نصفِ شبا خوندم! یه مدت وبلاگت رو

    فراموش کرده بودم تا دوباره اتفاقی یه جا لینکشو دیدم.

    به حاجی سلام برسون:دی

    پاسخ
    • 45. دخترحاجی  |  دسامبر 21, 2010 در 9:41 ق.ظ.

      فک کنم همون شب هم برام کامنت گذاشتی نه؟؟؟ یه چیزایی یادمه…مرسی رفیق

      پاسخ
  • 46. 24  |  دسامبر 17, 2010 در 7:17 ب.ظ.

    دختر حاجی گندت بزنن که چنننننند روزه کامنتمو تأیید نکردی!! یعنی گگگنداااا!!! فهمیدی ؟؟ :))

    پاسخ
    • 47. دخترحاجی  |  دسامبر 21, 2010 در 9:43 ق.ظ.

      فهمیدم…تایید کردم
      خیلی خوب بود…امیدوار شدم به اینکه ملت توئیتامو میخونن D:
      D:

      پاسخ
  • 48. pesaredahati  |  دسامبر 21, 2010 در 4:03 ب.ظ.

    والا یادم نیس اون شب کامنت گذاشتم یا نه. کلا اون روزا رو از ذهنم شیفت دیلیت کردم :دی

    پاسخ
  • 49. parchin149  |  دسامبر 23, 2010 در 7:58 ق.ظ.

    سلام ادرس وبلاگ جدیدم
    http://parchin149.wordpress.com/

    پاسخ
  • 50. 24  |  دسامبر 24, 2010 در 9:45 ب.ظ.

    🙂 میخونم توئیت هاتو. ولی خیلی وقتا مثه الان حالشو ندارم جوابشونو بدم

    پاسخ
  • 52. خواننده خاموش!!!  |  دسامبر 29, 2010 در 11:19 ق.ظ.

    سلام…
    دختر حاجي چطوري؟؟؟ منو كه يادته؟؟؟ بعد از ماهها دوباره گفتم يه كامنت بزارم البته توييت ها رو مي خوندم هميشه…يادش بخير قبلنا هر روز ايميل ميزدم…خوشحالم كه هنوز مطلب ميزاري هر چند كم!!!
    فعلا…

    پاسخ
    • 53. دخترحاجی  |  دسامبر 30, 2010 در 5:02 ق.ظ.

      بله که یادمه
      خوشحالم که هنوز میخونی منو
      مرسی رفیق 😉

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

