سقفی برای زندگی، نه طلاق !

نوامبر 1, 2010 at 6:54 ق.ظ. 48 دیدگاه

.
سقف بر من واجب است، نه بر مهريه !
.

مرتبط : تعيين سقف مهريه در لايحه حمايت خانواده …!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

دریاب دمی که با طرب می‌گذرد قانون از کراهت جمله ی قتل در ملاء عام نمی کاهد!

48 دیدگاه Add your own

  • 1. ف@طمه  |  نوامبر 1, 2010 در 8:53 ق.ظ.

    یه سقف بدن دیگه شوهرم نمیخوایم والا /:)

    پاسخ
    • 2. دخترحاجی  |  نوامبر 2, 2010 در 7:14 ب.ظ.

      اینم خوبه وااااااااااااااااااااااا :))))

      پاسخ
    • 3. محمدعلی  |  نوامبر 5, 2010 در 8:26 ق.ظ.

      به ما هم بدن، زن نمیخواهیم!!!د:…
      چه تفاهمی داره این نسل جوان!!!؛)…
      —————————
      بعد از دیدن انواع صفحات به این اسم در انواع شبکه های اجتماعی، امروز از طریق وبلاگ یکی از دوستان به اینجا هدایت شدم…خیلی باحال مینوسی…
      شاد باشی…

      پاسخ
  • 4. شیرفروش محل  |  نوامبر 1, 2010 در 9:02 ق.ظ.

    بر هردو واجب است !!!

    پاسخ
  • 5. کـاوه  |  نوامبر 1, 2010 در 11:48 ق.ظ.

    سقف را که از سر مهریه برداشتن و نذاشتن مهریه زیر یه سقف بره تا بیشتر از این قد نکشه.
    در عوض ازدواج موقت تایید شد و نیازی به ثبت هم نداره. (ثبت فقط در صورت بارداری زوجه الزامی است! – که اون مشکل هم با وسایل پیشگیری و در نهایت سقط حل می شه)

    پاسخ
  • 6. خارخاسک 7دنده  |  نوامبر 1, 2010 در 12:09 ب.ظ.

    موافقم .

    پاسخ
  • […] سقفی برای زندگی، نه طلاق ! […]

    پاسخ
  • 8. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  نوامبر 3, 2010 در 7:09 ب.ظ.

    ….آخ اگه بدونید چه حالی داد..آخ اگه بدونید…امان از آلزایمر حاد

    این یک بیت شعر شد
    خودت میدونستی که شاعر هستی؟

    پاسخ
  • 11. Daydreamer  |  نوامبر 4, 2010 در 11:19 ق.ظ.

    البته کم نیستن کسایی که با همین مهریه کاسبی راه انداختن. دختر همسایه ما تا 6ماه پیش با دمپایی پلاستیکی راه می افتاد تو کوچه، سه ماه رفت خونه ی بخت(؟!) طلاق گرفت با مزدا3 برگشت. آری این چنین است آبجی!

    پاسخ
  • 12. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  نوامبر 5, 2010 در 7:28 ق.ظ.

    تو که به گفته ی خودت شکمت پر بشو نیست و خیلی میخوری
    چرا چاق نمیشی؟
    حتما از بس که میرقصی
    🙂

    پاسخ
    • 13. دخترحاجی  |  نوامبر 5, 2010 در 1:34 ب.ظ.

      :))) احتمال داره، شایدم از بس از دست حسابداره حرص میخورم :)))

      پاسخ
      • 14. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  نوامبر 5, 2010 در 9:59 ب.ظ.

        هم غذا میخوری و هم حرص میخوری؟
        خوب اینجوری که باید خیلی چاق تر بشی
        شایدم حرصی که میخوری، خوره هستش و توی شکمت همه ی غذاها رو میخوره
        آره واسه همینه
        یافتم
        خودشه
        به همین دلیله که هیچ وقت سیر نمیشی و همیشه گرسنه هستی

        پاسخ
  • 15. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  نوامبر 6, 2010 در 3:08 ب.ظ.

    شیرینی سر کار رفتن و حقوق گرفته رو که بهمون ندادی
    حداقل شیرینی استئفا رو بهمون بده

    پاسخ
    • 16. دخترحاجی  |  نوامبر 7, 2010 در 8:40 ب.ظ.

      ایشالا با پیدا شدن کار جدید … P:

      پاسخ
  • 17. امیر حسین  |  نوامبر 7, 2010 در 6:16 ب.ظ.

    سلام.برا اون آهنگها دست درد نکنه اینم چنتا آهنگ دیگه از اون سه بعدیها که بت قول دادم ببخشید دیر شد
    این اولیه واقعا آرامش بخشه ولی اون آخری اگه اعصابت سر جا نیست گوش نکن میترسم از دست بری
    [audio src="http://sardarandard.persiangig.com/audio/Thunder.mp3" /]

    [audio src="http://sardarandard.persiangig.com/audio/match.mp3" /]

    [audio src="http://sardarandard.persiangig.com/audio/Jungle%20in%20Night.mp3" /]

    پاسخ
    • 18. دخترحاجی  |  نوامبر 7, 2010 در 8:42 ب.ظ.

      مرسی امیرحسین…عالی بودن…خیلی خوب بود…

      دومیه خیلی خوب بود :)))
      آخریه خیلی وحشتناک بود کهههههههههههه :((

      دستت درد نکنه رفیق

      پاسخ
  • 19. marjan  |  نوامبر 8, 2010 در 6:19 ب.ظ.

    jigareto ninaz…………… oataghesho nigaaaaaaaache khojel shodeeeeeeeeeeeeeeee
    :-*

    پاسخ
    • 20. دخترحاجی  |  نوامبر 9, 2010 در 12:19 ب.ظ.

      قربونت بررررررررررررررررررم :************

      پاسخ
  • 21. حديث  |  نوامبر 8, 2010 در 8:11 ب.ظ.

    من شوهره رو ميخوام،سقف پيشكش 😀
    دلم برات تنگ شده بوووووووووووووود :-*

    پاسخ
  • 23. حديث  |  نوامبر 8, 2010 در 8:11 ب.ظ.

    راستي نميشه آدرس فيسبوكتو بهم بدي؟‌:-(

    پاسخ
    • 24. دخترحاجی  |  نوامبر 9, 2010 در 12:17 ب.ظ.

      آخه فیسبوک من هیچی نداره باور کن…زیاد هم بهش سر نمیزنم…هیچ خبری نیست توش 😉

      پاسخ
  • 25. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  نوامبر 9, 2010 در 12:07 ق.ظ.

    این شبیه حرفای تو هست
    تو نوشتی اینا رو؟
    نوزده سالَم که بود یه یارویی تو آسانسور معامله‌ش رو درآورد و برای من و رفیقم به نمایش گذاشتش. یه بارم غریبه‌ای تو آسانسور بازوم رو گرفت، کشیدم کنار و گفت که جلو چشمی ِ در واستادم. بعدها متوجه شدم آسانسور هویت محرکی داره و احتمال بالازدگی، ماچ، بوس، مالاندن و انگولک رو بالا می‌بره.
    دیشب تو پارکینگ موسسه منتظر آسانسور واستاده بودیم. من بودم و مرد متین سی‌وچند ساله‌ی کت شلواری ِ کیف پرسنلی به دستی. هم‌چین که وارد آسانسور شدیم یارو با خونسردی یه بسته کاندوم از جیبش درآورد و مشغول باز کردنش شد. حرکت اون‌قدر طوفانی و غیرمنتظره بود که حمله‌ور شدم به درب نیمه بسته‌ی آسانسور و با چنگ‌ودندون نگهش داشتم که بسته نشه یه وخ. یارو هم دست‌پاچه دکمه‌ی استاپ رو فشار می‌داد تا خودم رو لای در له نکنم.
    بعدش همین‌جور که تقلا می‌زدم متوجه شدم بستهه کاندوم نیست که، آدامسه. چته الان. ولی دیر شده بود دیگه. یارو بلاخره در رو باز کرد و حیرت‌زده پرسید آیا حالم خوبه یا چیزیمه یا دیوانم یا چی. گفتم ترس از فضاهای بسته دارم و می‌باس با پله برم. بعد شیش طبقه رو کوبیدم رفتم بالا.
    بر پدر کسی که بسته‌ی آدامس رو تو ابعاد بسته‌ی کاندوم طراحی می‌کنه و رو زمینه‌ی مشکی افکت قرمز و زد می‌آد و شراره‌ی آتیش رو عین اسپرم شناور نقاشی می‌کنه صلوات.

    پاسخ
    • 26. دخترحاجی  |  نوامبر 9, 2010 در 12:18 ب.ظ.

      نه کسری جان…این نوشته یکی از وبلاگهای معروفه که من هم چند وقت پیش خوندمش…فکر میکنم وبلاگ نسوان مطلقه معلقه بود به گمونم…نمیدونم دقیقا

      پاسخ
  • 27. O2  |  نوامبر 10, 2010 در 12:52 ق.ظ.

    وقتی واسه قراردادهای فوتبال که نه دهنده هستن نه گیرنده سقف میزارن می خوایی واسه مهریه ای که هر کدوم باید به 4-5 تا زن بدن سقف نذارن ؟ یه چیز میگی ها دختر حاجی

    پاسخ
  • 29. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  نوامبر 10, 2010 در 10:18 ق.ظ.

    به هر حال جالب بود
    پس شما مینیمال نویس ها همه از یک قماشید
    همه مثل هم مینویسید
    =)))))))

    پاسخ
    • 30. دخترحاجی  |  نوامبر 10, 2010 در 9:40 ب.ظ.

      اون وبلاگ مینیمال نمینویسه معمولا…ولی خوب مینویسه خیلی

      پاسخ
  • 31. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  نوامبر 10, 2010 در 11:19 ق.ظ.

    وای خدا اینو ببین
    بچه کوچولوی بیچاره بدجوری تو ذوقش میخوره
    http://www.tabnak.ir/fa/news/129890

    پاسخ
    • 32. دخترحاجی  |  نوامبر 10, 2010 در 9:41 ب.ظ.

      آآآآآآآآآآآآآآآآآآآخی…بچه طفلکییییییییییییییییییییی :))

      پاسخ
  • 33. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  نوامبر 10, 2010 در 8:05 ب.ظ.

    من عکس خودم رو وقتی از خواب بیدار شدم واسه این سایت میفرستم
    تو هم بفرست
    حتما بفرست
    البته به کسی نگو که فرستادی
    اونایی که میشناسنت خودشون میدونن که تویی

    پاسخ
    • 34. دخترحاجی  |  نوامبر 10, 2010 در 9:41 ب.ظ.

      چششششششششششششششششششم :)))))))

      پاسخ
  • 35. کاش این میتونست یک پست باشه  |  نوامبر 12, 2010 در 9:09 ق.ظ.

    به جای برچسب: در راستای حدیثی که بر فراز علامت تعجب بر سر در منزل کتابت نموده ای!

    پاسخ
  • 36. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  نوامبر 12, 2010 در 6:01 ب.ظ.

    خلاصه . . . حسابی کتک خوردیم
    ولی به هر حال ما که گفتیم زدیم
    آره
    شما هم بگید زده
    خوبیت نداره
    میدونی که . . .
    =============================================
    باشه دختر حاجی جان، ما هم میگیم فروخته
    خوبیت نداره دختر حاجی چیزی به کسی بندازه

    پاسخ
  • 37. ذغال سنگ  |  نوامبر 14, 2010 در 7:42 ق.ظ.

    سلام من حالم خوبه تازه اومدم مرخصی
    . ممنون بابت اون شونصد تا کامنت و ایمیلی که برام فرستاده بودی!
    خلاصه وضیفه مون بود که شما رو از دل نگرونی در بیاریم!
    😉

    پاسخ
    • 38. دخترحاجی  |  نوامبر 22, 2010 در 10:14 ق.ظ.

      :)) خب به سلامتی ایشالا…خشنود گشتیم همی D:

      پاسخ
  • 39. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  نوامبر 14, 2010 در 10:19 ق.ظ.

    ای دختره ی شیطون
    هر جا بری باید یه سوژه پیدا کنی؟
    ایشالله یه کسی پیدا بشه خودت رو سوژه کنه
    ما هم کمی بخندیم
    راستی حالا چرا اسمش رو گذاشتی آقای نارنجی؟

    پاسخ
    • 40. دخترحاجی  |  نوامبر 22, 2010 در 10:15 ق.ظ.

      چون پلیور نارنجی پوشیده بود روز اول….متاسفانه از شرکت رفت…نمیدونم بیرونش کردن یا خودش رفت…منتظر سوژه ی بعدی هستیم D:

      پاسخ
  • 41. ذغال سنگ  |  نوامبر 18, 2010 در 6:43 ق.ظ.

    سام و نرگس
    من اگه مدیرعامل شرکتی بشم اولین کاری که میکنم اینه که یک مایکروفر از اون خوباش میگیرم که تمام کارمندام برن حال کنن ها.
    دیگه هیچکس غذای سرد نمیخوره.
    به هر حال اگه مدیرعاملی چیزی لازم داشت شرکتتون خلاصه ما در خدمتیم. به هر حال حاضرم تجربیاتم رو در اختیار شما و هیئت مدیره بذارم. بی تعارف.
    راستی شما برای اتاق کارتون در شرکت چه مدلی از تزئینات داخلی رو میپسندین که بعد از اینکه مدیرعامل شدم بگم از ایتالیا بچه ها وارد کنن؟
    الان جلسه دارم فعلن خدانگهدار!
    🙂

    پاسخ
    • 42. دخترحاجی  |  نوامبر 22, 2010 در 10:15 ق.ظ.

      من از همین الان حاضرم کارمندت شم اصن :)))

      پاسخ
  • 43. 24  |  نوامبر 19, 2010 در 11:39 ب.ظ.

    إإإإإإههه!!!!! خب میگفتی!!! من دیر دیدم 😐 شرمنده!!! نمیدونستم دلت تنگ شده واسم خب 😐

    پاسخ
  • 45. آرش قاسميان  |  نوامبر 23, 2010 در 7:16 ق.ظ.

    كت و شلوار؟يار؟…دختر حاجي تو هم از دست رفتي؟

    پاسخ
  • 47. جلسه رسمی ست  |  نوامبر 23, 2010 در 7:32 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی
    همیشه می خونمت و همیشه از مختصر نویسی ت خوشم میاد.مانا باشی.به روزم.

    پاسخ
  • 48. ستایش  |  نوامبر 26, 2010 در 6:24 ق.ظ.

    سقفی بر من واجب است

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • از وقتی "تو" هستی هیچ جمعه ای دلگیر نیست 2 days ago
  • مجبور شدم به خاطر هدیه ازدواج بیمه،برم بانک رفاه حساب باز کنم رئیس شعبه ساعت 11:45اومده بیرون میگه دیگه وقت نمیکنیم ساعت کاریشون تا 1 ظهره 4 days ago
  • هر خبری که میشنوم اول میرم تو کانال وحیدآنلاین اگه ببینم اونجا نذاشته میگم یا وحید خوابه یا خبر دروغه 😁 5 days ago
  • بلیط کنسرت جنیفر لوپز در دستمونه و شبها خواب ندارم از شدت ذوق 5 days ago
  • درسهایی از حماقت twitter.com/Mahdiibakhtiar… 5 days ago
  • یاد بگیرید که بابت اشتباهاتتون باید عذرخواهی کنید twitter.com/Mahdiibakhtiar… 5 days ago
  • RT @m0hagh: خدایی این آقای دوربینی رو ببینید. آدم از این معصوم‌تر؟ آزارش به کی رسیده آخه؟ خیلی کیف کردی نابودش کردی مدرس اخلاق؟ #قرائتی htt… 5 days ago
  • امروز به معجزه ی توئیتر ایمان آوردم...یه توئیت کردم برای مترجم چینی...بیشتر از 10تا مترجم پیدا شد در عرض دوساعت...خیلی کارتون درسته خدایی 5 days ago
  • مترجم چینی پیدا شد بچه ها ... خیلی ممنونم از همکاریتون 🌸 6 days ago
  • هفده هزار تا فالوئر دارم که با هر احتمالی بخوای حساب کنی حداقل باید یه نفر پیدا بشه که چینی بلد باشه دیگه خدایی 😁 6 days ago
  • من یه پروژه با چین داشتم...یه نفر اونجا انگلیسی بلد بود که اونم استعفا داده...حالا گیر کردم بین یه مشت چینی که زبون همو نمیفهمیم 😭😭😭 6 days ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,979 بازدید

