دریاب دمی که با طرب می‌گذرد

اکتبر 28, 2010 at 11:02 ب.ظ. 16 دیدگاه

.

جهان زیر سیگاریت…

تو از سیگار زندگی ات لذت ببر

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

درخشان تر از خورشید … سقفی برای زندگی، نه طلاق !

16 دیدگاه Add your own

  • 1. کاکا جنوبی  |  اکتبر 29, 2010 در 6:03 ق.ظ.

    چه نوع سيگاري خوبه؟ :)))

    پاسخ
  • 3. ف@طمه  |  اکتبر 29, 2010 در 6:49 ق.ظ.

    نمیشه لذت برد زندگی زشت شده 😦

    پاسخ
  • 5. بهار  |  اکتبر 29, 2010 در 9:47 ب.ظ.

    دختر حاجی نوشته هایت را عاااااااشقم … :********************
    خیلی خیلی :***

    پاسخ
  • 7. مقداد  |  اکتبر 30, 2010 در 8:01 ق.ظ.

    سلام.یه موضوع از نظر شما شاید بچگانه هست که دوست دارم بگمش.میدونین من چه جوری با مقوله ای به نام توییت اشنا شدم؟ از وب شما و اینجوری اومدم تو توییتر.
    اشنا شدن شاید خیلی بااهمیت نباشه.من با توییتات زندگی کردم.یه دوره ای به خاطر یه مشکل فقط یاداوری توییتات تو ذهنم بود که گذشت زمانو واسم قابل تحمل میکرد.صدبار می خوندمشون و صد بار خودم می گفتمشون.مثه دیوونه ها.
    با شخصیت توییت هات زندگی کردم.با حسابداره.با الی.با خودت.24 ساعته.از اون روزهایی که کلاس کنکور می رفتی تا اون روز که زنبور نیشت زد تا الان که میگی از شرکت استعفا دادی.مثه یه رمان واقعی که زنده داره نوشته میشه.نمی دونم چه جوری توضیح بدم
    ==
    اماتوری با ادبیات اشنام،ولی می دونم توصیف هات،طنازی هات،جمله بندی هات و همه چیز در حد یه نویسنده حرفه ایه.کاش میشد سعی میکردی نوشتنتو هدفمند کنی.حتی اگه یه کتاب از توییت هات هم چاپ بشه پرفروش میشه.

    ==
    اینا رو به یه دلیل خاصی امروز نوشتم.امروز به یکی از اهدافم رسیدم. روم نمیشه بگم.اخه خیلی کودکانه به نظر میرسه واسه یه دانشجوی تحصیلات تکمیلی اون هم
    ==
    ببخشید طولانی شد.همین.فقط یه چیز:دوس دارم حسمو درک کنی.بدم میاد از اینکه این کامنت رو به چشم کامنت های «وب خوبی داری بهم سر بزن» ببینی.
    یا در حد تعریف های یه پسر از وبلاگه یه دختر.
    همین.خدافظ

    پاسخ
    • 8. دخترحاجی  |  اکتبر 30, 2010 در 5:06 ب.ظ.

      این کامنت اینقدر برام با ارزش بود که سه بار خوندمش…و چقدر خوشحالم از اینکه تونستم دل حتی یه نفر رو شاد کنم…الان بغض دارم از خوشحالی.
      امیدوارم هیچوقت نوشته هام براتون خسته کننده نشه..
      اینقدر ذوق کردم و خوشحالم که چیزی برای گفتن ندارم.

      پاسخ
      • 9. ويلسون خان  |  نوامبر 1, 2010 در 7:39 ق.ظ.

        اتفاقن منم يه بيمارى صعب العلاج داشتم اينقد توييتاتو خوندم كه درمان شدم!..الان فك كنم از بغض منفجر شى! :)))

        پاسخ
  • 11. به تو چه  |  اکتبر 30, 2010 در 2:56 ب.ظ.

    خدایا این دخی حاجی شفا بده اگه تو این کارو نمیکنی پس کی بکنه نکنه میخوای من بکنم

    پاسخ
  • 12. ف@طمه  |  اکتبر 31, 2010 در 9:35 ق.ظ.

    یعنی این پستو هر از گاهی دریافت میکنی از اینجانب 🙂
    آی لاو یو دختر حاجی عشقت تو حلقم 🙂

    پاسخ
    • 13. دخترحاجی  |  نوامبر 2, 2010 در 7:14 ب.ظ.

      من بیشتتتتتتتتتتتتتتتتتتر :**********

      پاسخ
  • 14. Hossein  |  اکتبر 31, 2010 در 6:10 ب.ظ.

    سلام
    من می خواستم به شما ایمیل بزنم ولی در وبلاگتون ایمیل ندیدم. می شه برای من ایمیل تان را بنویسید؟ می خواستم با شما مشورت کنم

    درود و سپاس
    حسین

    پاسخ
  • 16. mahiar  |  ژانویه 14, 2011 در 6:23 ب.ظ.

    خیلی با نوشته هات حال میکنم!!!!!!! that`s great

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • از وقتی دیدم تو عروسی حامد نیک پی، ساسی مانکن خونده دیگه اون آدم قبلی نشدم 9 hours ago
  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 2 weeks ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 2 weeks ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 2 weeks ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 3 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 3 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 3 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 3 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 3 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 3 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 3 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,721 بازدید

