کوه درد !

اکتبر 4, 2010 at 4:14 ب.ظ. 52 دیدگاه

.

جهان سوم جائیست که در آن کوه به کوه نمیرسد، آدم به آدم نمیرسد، پول هم به آدم نمیرسد، اما کوه درد، خوب به آدم میرسد، خوب!!

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

تحریم گرگها و دروغ چوپان، بیچاره گوسفند ! يکبار مصرفی كه “بی مصرف” توليد كرد !

52 دیدگاه Add your own

  • 1. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  اکتبر 4, 2010 در 9:10 ب.ظ.

    نبینم درد داشته باشی دخمل حاجی
    دردت چیه؟ مرگت چیه؟
    کوهت کیه؟

    پاسخ
  • 2. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  اکتبر 4, 2010 در 9:13 ب.ظ.

    در ارتباط با توئیت پاندا
    منم وقتی بچه بودم همیشه جوجه و مرغ داشتم و خوشم میومد
    الانم از مرغ و جوجه خیلی خوشم میاد و عاشقشونم
    و مطمئنم در سن 80 سالگی هم عاشق مرغ و جوجه خواهم بود

    پاسخ
  • 3. امین  |  اکتبر 5, 2010 در 11:32 ق.ظ.

    واقعا که همینطوره. چقدر زیبا گفتی.
    دختر حاجی یه میل به آدرس جی میلت زدم. خوندیش؟

    پاسخ
    • 4. دخترحاجی  |  اکتبر 5, 2010 در 12:19 ب.ظ.

      سلام امين جان
      بله خوندم ايميلتون رو…جوابش رو براتون ميفرستم 😉

      پاسخ
      • 5. امین  |  اکتبر 5, 2010 در 7:23 ب.ظ.

        ممنون. منتظر خواهم موند.

        پاسخ
  • 6. نیم تنه  |  اکتبر 5, 2010 در 4:15 ب.ظ.

    آفرین. از معدود مینیمال نویسهایی هستی که پستهای خوب و قابل تاملی دارن. اون پست فروتنی خیلی قشنگ بود. یه طنز ظریفی توش داشت که بعد از چند روز دوزاریم جا افتاد :دی

    پاسخ
    • 7. دخترحاجی  |  اکتبر 5, 2010 در 5:21 ب.ظ.

      خیلی خیلی ممنونم…من هم واقعا نوشته های شما رو دوست دارم…هرچند که مدت کمیه پیداتون کردم ولی خیلی خوب مینویسید و از نوشته هاتون لذت میبرم…موفق باشی رفیق

      پاسخ
  • 8. ف@طمه  |  اکتبر 5, 2010 در 5:15 ب.ظ.

    ای امان از این کوه درد که انقدم محکمو مقتدر هس بیخیالمونم نمیشه …

    پاسخ
  • 9. behzad  |  اکتبر 5, 2010 در 5:46 ب.ظ.

    جهان سوم جايه عجيبيست خواهر حاجي ؟
    اگه توش بتوني زندگي كني 100 امتياز داري حاجي؟
    حاجي حاجي حاجي؟اي دختر حاجي؟
    قشنگ بود شعرم 3 ماه قبل از اينكه اين توِييتو بنويسي ساختم؟؟؟:D

    پاسخ
    • 10. دخترحاجی  |  اکتبر 7, 2010 در 10:00 ق.ظ.

      به به به به…تشنج کردم از زیباییش حتی !

      پاسخ
  • 12. پسرحاجی  |  اکتبر 6, 2010 در 6:45 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی
    احوالتون؟ بابا ما گمتون کرده بودیم. فکر کردم دوباره آدرس عوض کردین. خدا رو شکر که پیدات کردم. خلاصه اینکه دلم براتون تنگیده بود

    پاسخ
    • 13. دخترحاجی  |  اکتبر 7, 2010 در 10:00 ق.ظ.

      ما نیز همچنین…خشنود گشتیم D:

      پاسخ
  • 14. قند و گلاب  |  اکتبر 7, 2010 در 5:48 ق.ظ.

    سلام دختر حاجی

    خیلی خیلی باحال و خوب و خوب و خوب می نویسی

    خوشحالم پیدات کردم

    امیدوارم سلامت و شاد باشی ، همیشه

    پاسخ
    • 15. دخترحاجی  |  اکتبر 7, 2010 در 10:01 ق.ظ.

      موتوشکریم و دوستتان میداریم بسی !

      پاسخ
  • 16. امیر حسین  |  اکتبر 8, 2010 در 6:13 ب.ظ.

    شما یادتون نمیاد ولی دختر حاجی همه چی یادش میاد

    پاسخ
    • 17. دخترحاجی  |  اکتبر 9, 2010 در 6:19 ب.ظ.

      جنتی رو دیدی؟؟ من دخترحاجیشونم :)))

      پاسخ
  • 18. 24  |  اکتبر 8, 2010 در 11:27 ب.ظ.

    🙂

    پاسخ
  • 19. ف@طمه  |  اکتبر 9, 2010 در 7:42 ق.ظ.

    روزت مبارک:دی
    راستی دخترحاجی من خیلی دوست دارم 🙂
    بعدم این رقص تیوی پرشیارو دیدم فقط یادم به توییتت بود واقعا همش داشتم میخندیدم خیلی باحال بود:-p

    پاسخ
    • 20. دخترحاجی  |  اکتبر 9, 2010 در 6:19 ب.ظ.

      :******* منم دوستت دارم عزیززززززززززم

      پاسخ
  • 21. وارش  |  اکتبر 9, 2010 در 3:33 ب.ظ.

    دقیقا

    پاسخ
  • 22. امیر  |  اکتبر 9, 2010 در 5:11 ب.ظ.

    با کسب اجازه از…. و به چشم برادری همچین دستات قشنگن…من کلا دستای دختر خیلی واسم مهمه که زیبا باشن!

    پاسخ
  • 24. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  اکتبر 9, 2010 در 5:39 ب.ظ.

    با كسي كه چيزي براي از دست دادن نداره مبارزه نكن..حتما ميبازي

    دختر تو یک پا فیلسوف هستی و ما خبر نداشتیم
    حرفای بالای phd میزنی
    هر دم از این باغ بری میرسد

    پاسخ
    • 25. دخترحاجی  |  اکتبر 9, 2010 در 6:21 ب.ظ.

      نه این جمله ی من نبود…یادم نبود کی گفته منبعش رو ننوشتم…برای یه آدم بزرگه…البته نه از لحاظ هیکلی…از اونیکی لحاظ عرض کردم D:

      پاسخ
  • 26. امیر  |  اکتبر 9, 2010 در 6:23 ب.ظ.

    خواهش میشود…از دوست قدیمیت چه خبر؟ جناب حسابدار؟!!

    پاسخ
    • 27. دخترحاجی  |  اکتبر 12, 2010 در 4:38 ب.ظ.

      سلام دارن خدمتتون…دست بوسن حتی ! :))

      پاسخ
  • 28. بهارنارنج  |  اکتبر 10, 2010 در 11:06 ق.ظ.

    ببخشیدشوماچرافیلتری؟شما حرفهای بدبدمیزنی؟ما متاهلیم میتونیم خانوادگی بیایم یا تنهابیایم؟

    پاسخ
    • 29. دخترحاجی  |  اکتبر 12, 2010 در 4:39 ب.ظ.

      این تشخیص برادرا بوده که ما فیتر باشیم بیشتر از این به جامعه بشریت خیانت نکنیم :)))

      پاسخ
  • 30. شیخ حقگو  |  اکتبر 10, 2010 در 4:25 ب.ظ.

    چی هست این کوه درد؟ :دی

    پاسخ
  • 31. امیر حسین  |  اکتبر 11, 2010 در 9:36 ق.ظ.

    دروغ میگه شریف درس خونده… نامرد!

    راستی اینو بخون

    http://www.kharazmi.org/read/kmyntm_in_be_careful?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+kharazmi+%28Kharazmi%29

    پاسخ
    • 32. دخترحاجی  |  اکتبر 12, 2010 در 4:41 ب.ظ.

      سخت نگیر بابا…حالا بر فرض هم که موقعیت منو تشخیص دادن…چی میشه خب؟ D:
      اصن میخوای اعلام موقعیت کنم همین الان؟ D:

      پاسخ
  • 33. آرش قاسميان  |  اکتبر 12, 2010 در 6:04 ق.ظ.

    ببين دختر حاجي اگه فقط يه بار ديگه پرسپوليسي ها رو مسخره كني ميام شركت مركتتونو ميريزم بهم

    پاسخ
    • 34. دخترحاجی  |  اکتبر 12, 2010 در 4:39 ب.ظ.

      مسره نکردم جون داداچ! خندیدیم دور هم…خیلی خوب بود آخه :))))))))))

      پاسخ
  • 35. blogerfree  |  اکتبر 12, 2010 در 12:10 ب.ظ.

    دخترحاجی عزیز
    از آزادی حداقل در دنیای مجازی برای وبلاگ نویسان حمایت کنید

    پاسخ
  • 36. 24  |  اکتبر 13, 2010 در 9:50 ق.ظ.

    درب جای بستنی مثلا شبیه زیزیگولو بود! خرگوش چیه؟ حتی گوشاش عمدا هم اندازه نبود! حالا دیدی کی یادش نمیاد؟؟ P:

    پاسخ
    • 37. دخترحاجی  |  اکتبر 13, 2010 در 6:36 ب.ظ.

      آره بچه ها گفتن یادم اومد D:
      هرچی بود شما یادتون نمیاد من بود دیگه باباااااااااااااااااااااااا 😛

      پاسخ
  • 38. امیر حسین  |  اکتبر 13, 2010 در 4:33 ب.ظ.

    گفتم اینهمه تو مارو با توییتها مفیوض میفرمای ایندفعه ما شما رو مفیوض بفرمایم البته اگه تکراری نباشه

    یکم حجمش بالاست بعد ار دانلود حتماً با هدفون گوش کن

    [audio src="http://sardarandard.persiangig.com/audio/arayeshga.mp3" /]

    پاسخ
    • 39. دخترحاجی  |  اکتبر 13, 2010 در 6:44 ب.ظ.

      عالی بود امیرحسین…عالییییییییییییییییی :)))
      با اجازه توئیتش کردم بقیه هم گوش کنن..خیلی خوب بود…خیلی

      پاسخ
  • 40. 1shalgham  |  اکتبر 13, 2010 در 6:18 ب.ظ.

    به خدا جهان سومیا دارن عشق و حال می کنن
    الکی چهان سومیا رو قاطی نکن
    یه کلمه بگو ایران جاییست که کوه درد فرود میاد
    به خدا

    پاسخ
  • 41. امیر  |  اکتبر 14, 2010 در 12:06 ق.ظ.

    ببین یعنی خدا بود این سلمونی…من شب تنها بودم بعد داشتم گوش می کردم چشامو بستم بعد اون لحظه که میخواد اسم الگوریتم رو بگه یعنی یه لحظه درس حس کردم کسی بغلمه…

    میگن دختر حاجی یه دونس…اونم واسه نمونس…
    دستو برو تو کارش…بزن به افتخارش….

    پاسخ
    • 42. دخترحاجی  |  اکتبر 15, 2010 در 4:47 ب.ظ.

      :)))) دخترحاجی یه دونس اونم واسه نمونس :))))))

      پاسخ
  • 43. امیر حسین  |  اکتبر 14, 2010 در 6:50 ق.ظ.

    خوشحالم که خوشحالی
    یه چندتا باحال دیگه هم دارم اگه حوصله داشتم میزارم برات

    پاسخ
    • 44. دخترحاجی  |  اکتبر 15, 2010 در 4:48 ب.ظ.

      سعی کن حوصله داشته باشی…خوشمان آمد D:

      پاسخ
  • 45. ف@طمه  |  اکتبر 14, 2010 در 2:06 ب.ظ.

    آخی این بازی فکر بکر همیشه ختر همسایمون داشت منم دلم میخواس ولی هیشکی واسم نخرید هی روزگار:-p

    پاسخ
  • 46. Behzad Rad  |  اکتبر 14, 2010 در 2:13 ب.ظ.

    مزخرفترین و مسخره ترین کافه ای که به عمرم رفتم.

    پاسخ
  • 47. Ehsan  |  اکتبر 14, 2010 در 6:16 ب.ظ.

    من روزی 3 بار میام اینجا تویت اتو میخونم
    امروز پراگ بودم
    همونی بودی که بغل ما نشسته بودی فکر و بکر بازی میکردی؟
    =))

    پاسخ
    • 48. دخترحاجی  |  اکتبر 15, 2010 در 4:48 ب.ظ.

      اواااااااااااااااااا … شما کدوم بودی؟؟ حیثتم بر باد رفت که D:

      پاسخ
  • 49. آرش قاسميان  |  اکتبر 16, 2010 در 5:29 ق.ظ.

    ببين دختر حاجي دوباره رفتي رو اعصاب پرسپوليسي ها؟؟منم و تو يه دسته سفيد ساخت زنجون…حالا ميــــــبيــــــنيم

    پاسخ
  • 50. Ehsan  |  اکتبر 16, 2010 در 11:25 ق.ظ.

    mize vasate cafe roo beroye dar nesheste bodi dige na?:D
    man daste raste shoma bodam;)

    پاسخ
    • 51. دخترحاجی  |  اکتبر 17, 2010 در 11:35 ق.ظ.

      P:
      آره دقيقا … ايشالا دفعه بعدي آشنايي ميدي ميشناسمتون P:

      پاسخ
      • 52. Ehsan  |  اکتبر 17, 2010 در 7:56 ب.ظ.

        ايشالا

        پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • هر خبری که میشنوم اول میرم تو کانال وحیدآنلاین اگه ببینم اونجا نذاشته میگم یا وحید خوابه یا خبر دروغه 😁 2 hours ago
  • بلیط کنسرت جنیفر لوپز در دستمونه و شبها خواب ندارم از شدت ذوق 3 hours ago
  • درسهایی از حماقت twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • یاد بگیرید که بابت اشتباهاتتون باید عذرخواهی کنید twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • RT @m0hagh: خدایی این آقای دوربینی رو ببینید. آدم از این معصوم‌تر؟ آزارش به کی رسیده آخه؟ خیلی کیف کردی نابودش کردی مدرس اخلاق؟ #قرائتی htt… 4 hours ago
  • امروز به معجزه ی توئیتر ایمان آوردم...یه توئیت کردم برای مترجم چینی...بیشتر از 10تا مترجم پیدا شد در عرض دوساعت...خیلی کارتون درسته خدایی 6 hours ago
  • مترجم چینی پیدا شد بچه ها ... خیلی ممنونم از همکاریتون 🌸 15 hours ago
  • هفده هزار تا فالوئر دارم که با هر احتمالی بخوای حساب کنی حداقل باید یه نفر پیدا بشه که چینی بلد باشه دیگه خدایی 😁 16 hours ago
  • من یه پروژه با چین داشتم...یه نفر اونجا انگلیسی بلد بود که اونم استعفا داده...حالا گیر کردم بین یه مشت چینی که زبون همو نمیفهمیم 😭😭😭 16 hours ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,956 بازدید

