همه ی جان و تنم،بدنم بدنم بدنم بدنم

اوت 27, 2010 at 7:14 ب.ظ. 12 دیدگاه

.

به جای وطن پرستی، فقط وطن دوستم…که نا امیدی از دوست هزاران بار بهتر از ناامیدی از معبود است…

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

چهار هزار تا قطعنامه بديد،به يه ور اون،تو حلق من! :|

12 دیدگاه Add your own

  • 1. میلی  |  اوت 28, 2010 در 3:14 ق.ظ.

    واقعا حال کردم
    ماهم یه زمانی وطن پرست بودیم
    الان کل ممالک دنیام بریزن سرمون وامیسیم نگاه می کنیم

    پاسخ
  • 2. آرش قاسميان  |  اوت 28, 2010 در 7:38 ق.ظ.

    بچه ها من اسم دختر حاجي رو كشف كردم…اسمش شمسي خانومه فاميلش هم سكينه داي قزيه…هاهاها

    پاسخ
  • 4. 24  |  اوت 28, 2010 در 7:48 ق.ظ.

    🙂 این جمله از کیه؟ از خودته؟؟
    24 هستم از شرکت !! :)) در حال انجام امور مهمی مثل چک کردن فیس بوک یا رفتن به پیج دختر حاجی!

    پاسخ
    • 5. دخترحاجی  |  اوت 28, 2010 در 7:04 ب.ظ.

      کار خوبی میکنی….لقمه نون حلال وسط این پیج ریخته

      پاسخ
  • 6. حديث  |  اوت 28, 2010 در 8:01 ق.ظ.

    يه تئيت بزن يادتون نمياد بچه مدرسه ايي بوديم ميگفتن آدامس نجويين درسا يادتون ميره!
    كتابا رو باز نذارين شيطون ميخونه!

    پاسخ
    • 7. دخترحاجی  |  اوت 28, 2010 در 7:05 ب.ظ.

      خودت نوشتی دیگه…همیشه نبایدمن بنویسم که D: :*

      پاسخ
  • 8. حديث  |  اوت 28, 2010 در 8:02 ق.ظ.

    منظورم توئيت بودا

    پاسخ
  • 9. پیام  |  اوت 29, 2010 در 4:40 ق.ظ.

    تن آدمی شریف است به …. آدمیت

    پاسخ
  • 10. آشغال  |  سپتامبر 6, 2010 در 9:26 ب.ظ.

    ها ! هنوز لنگ معبود !

    پاسخ
  • 11. zoghalsang  |  سپتامبر 10, 2010 در 3:33 ق.ظ.

    salam bar dokhtar haji.
    eidetoon mobarak.
    bebakhshid ke fingilish type kardam akhe mobile man farsi nadare.
    felan khoda negahdar.

    پاسخ
    • 12. دخترحاجی  |  سپتامبر 10, 2010 در 5:24 ق.ظ.

      سلام به شما
      عيد شما هم مبارک…نماز روزه هاتون هم قبول 😉

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

