فارسی وانو دزديدن،با عباسی پز ميدن !

ژوئیه 29, 2010 at 8:12 ق.ظ. 55 دیدگاه

.

جهان سوم جائيست که در آن آمريکا هيچ غلطی نميتواند بکند اما فريجوليتو ميتواند !

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

سيبيلتو عشقه ! کلوزش کن!

55 دیدگاه Add your own

  • 1. حديث  |  ژوئیه 29, 2010 در 10:17 ق.ظ.

    به به.ميبينم كه ناهار غذاي ولايت ما رو داشتين :-& 😀
    فريجوليتو چي بيد؟!

    پاسخ
    • 2. دخترحاجی  |  ژوئیه 29, 2010 در 1:50 ب.ظ.

      فريجوليتو کي بيد !
      يه بچه ست،بازيگر يکي از سريالاي فارسي وان

      پاسخ
  • 3. مضراب  |  ژوئیه 29, 2010 در 10:25 ق.ظ.

    فارسي وان چيه ؟ (شكلك از بيخ كوه اومده :دي)
    هه هه بابا اين ورا كه هميشه ون هاي مخصوص پارازيت سرگردونن تو خيابونا 🙂 فقط مي شه جم موزيك ديد تلويزيون 🙂

    پاسخ
  • 4. زیرسیگاری  |  ژوئیه 29, 2010 در 10:33 ق.ظ.

    :))))
    خدا بود

    پاسخ
  • 5. شازه  |  ژوئیه 29, 2010 در 11:51 ق.ظ.

    یعنی خدا بود این تیتره !!
    بعد مدت ها کلی سر حال شدم
    خدا این دختر رو برای حاجی حفظ کنه(البته به همراه داماد )
    😀

    پاسخ
    • 6. دخترحاجی  |  ژوئیه 29, 2010 در 1:51 ب.ظ.

      داماده رو اول بفرسته…حفظم نکرد نکرد !

      پاسخ
  • 7. ندا  |  ژوئیه 29, 2010 در 8:23 ب.ظ.

    يني من هلاك توئيتاتم …

    معتادت شدم به ابالفضل…

    اوجقتتتتتتتتتتتتتتم

    ماج ماج :-* :-***************

    پاسخ
  • 9. مضراب  |  ژوئیه 30, 2010 در 6:27 ق.ظ.

    داماد ؟ جون اون بچه ات كه هميشه خدا آويزونه و داره مي افته اينقدر داماد داماد نكن:)
    اينقدر مجبوري موقع خواستگاري با آدم هاي عن فك بزني و حرفاي احمقانه شون رو گوش كني و اين فك مباركت رو محكم ببندي تيكه اي ازش بيرون نپره تا عن مبارك بهش بر نخوره … به جون خودم؟
    اگه نشاشيدي شبت درازه بابا… (اين نظر بي تربيتي نبود كه ؟ ضرب المثلش بي تربيتيه يه كم:) )

    پاسخ
  • 10. امیر حسین  |  ژوئیه 30, 2010 در 7:38 ق.ظ.

    میترکیدی بلند میشدی 2 رکعت نماز می خوندی یه دعایم میکردی بلکه فردا صبح که بیدار میشدی دوماد حاجی خوابیده بود کنارت 🙂

    پاسخ
    • 11. دخترحاجی  |  ژوئیه 30, 2010 در 9:14 ب.ظ.

      فرداي خواستگاري بياد ؟؟؟ استغفرالله…بذار اسمشو بپرسم بعد بياد بخوابه خب لامصصصصب !

      پاسخ
  • 12. ف@طمه  |  ژوئیه 30, 2010 در 11:07 ق.ظ.

    سالوادور بیشترا:))

    پاسخ
  • 13. یک جهان سومی  |  ژوئیه 30, 2010 در 12:29 ب.ظ.

    شوما با موبایل توئیت میکنی دیگه؟ بعد توی بلاگت میاد. فقط با ورد پرس میشه این کار رو کرد دیگه؟
    گوشیه موبایل هم باید twitter داشته باشه یا با مرورگرهای معمولی گوشی هم میشه توئیت کرد؟ یه کم واس منه جهان سومی توضیح بده. [آیکن پشتِ کوهی]

    پاسخ
    • 14. دخترحاجی  |  ژوئیه 30, 2010 در 9:17 ب.ظ.

      بله با موبايل گاهي توئيت ميکننم …
      فقط هم وردپرس امکان نمايش همزمان توئيتها رو در وبلاگد داره
      اگر گوشيتون برنامه جاوا ميخوره،فقط کافيه يه نرم افزار توئيت با موبايل دانلود کني و بريزي تو گوشيت و باهاش توئيت کني !
      البته اين در صورتي امکان پذيره که اکانت توئيتر داشته باشي.
      يه سرچ توي نت بکني همه ي اينا با توضيحاتش برات مياد…بازم اه سوالي موند من در خدمتم

      پاسخ
  • 15. کوتلاسِ پیامبر  |  ژوئیه 30, 2010 در 7:02 ب.ظ.

    انصافا جهان سوم جاییه که ملتش فارسی وان ببینن ..

    پاسخ
  • 16. یک جهان سومی  |  ژوئیه 31, 2010 در 4:38 ب.ظ.

    ها…… گرفتم.
    اکانت توئیتر رو خوب اومدی!!!! ینی تو راجع به من چی فک کردی آیا؟ جهان سومی هستم ، ولی نه دیگه انقد….
    مرسی از جوابت آبجی.
    راستی یه سوال جهان سومیه دیگه : با ایرانسل فقط میشه دیگه. واس خاطرِ GPRS !!!!!!؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • 17. دخترحاجی  |  اوت 1, 2010 در 5:05 ب.ظ.

      نه من با همراه اول ميام…فقط قبلش بايد GPRS خطت رو فعال کرده باشي از توي سايت همراه اول…همين D:

      پاسخ
  • 18. لاله  |  ژوئیه 31, 2010 در 6:26 ب.ظ.

    خیلیییییییییییی بامزه ای
    چندوقت بود اینو نگفته بودم رو دلم مونده بود

    پاسخ
    • 19. دخترحاجی  |  اوت 1, 2010 در 5:05 ب.ظ.

      خيليييييييييييييييييييييييييييي فدات :*

      پاسخ
  • 20. 24  |  ژوئیه 31, 2010 در 7:23 ب.ظ.

    ما که اونقد شماره جهانمون بالاس که نه ماهواره داریمو نه حتی تلویزیون :)))) سرمون به همین نت گرمه! ولی اینکه شعورت میرسه که شوهر کلا چیز خوبیه ( مثلا نمیگی محدود میشم یا که اصلا واسه چی شوهر کنم، نیازی نمی بینم و ازین چرندیات) نشون میده یا پسری D: یا سنّت بالای 23 ساله، یا اگه دختر زیر 24ی IQت دیگه خییییلی بالاس و لنگه‌ات کم پیدا میشه. (باز توهّم ورت نداره که کسی خواست سنّتو بدونه ها!!)

    پاسخ
    • 21. دخترحاجی  |  اوت 1, 2010 در 5:07 ب.ظ.

      الان اين کارو کردي که سن منو بفهمي يعني؟ D:
      طبق آخرين بررسي هاي به عمل آمده پسر که نيستم.سنم هم زياد نيست به حضرت عباس. ولي خب وقتي شوور نيست چي بگم؟بگم هست؟ تا قبر آ آ آ آ … دروغ چرا ؟!
      :))

      پاسخ
  • 22. ملوک خانوم  |  اوت 1, 2010 در 7:51 ق.ظ.

    اینو خوب اومدی!
    مرده شور ببره این فارسی وانو!

    پاسخ
  • 23. امیر حسین  |  اوت 1, 2010 در 10:07 ق.ظ.

    تو آدرس فیس بوکتو به اون اجنبیها بی دین میدی اونوقت من این همه پاچه خواری میکنم الان 3 ماهه رو نوبتم که آدرستو بدی هی میگی برو ته صف.خوب همین کارا میکنی که آدم هوس میکنه ………….راستی در راستای اون توییت هکر خواستگار ، بیام خواستگاری؟ :دی

    پاسخ
    • 24. دخترحاجی  |  اوت 1, 2010 در 5:09 ب.ظ.

      :))
      صد دفعه به همتونم گفتم،از من سوال نکنيد بيام خواستگاري؟! اگه پولدار مولداريد فردا بريم محضر به ميمنت و مبارکي…والا به خدا !

      پاسخ
  • 25. یک جهان سومی  |  اوت 1, 2010 در 5:56 ب.ظ.

    بعد اون وخ پول خیلی بیشتر از موقعی میاد که GPRS فعال نباشه آیا؟
    [آیکن تکنولوژی ندیده]

    پاسخ
    • 26. دخترحاجی  |  اوت 2, 2010 در 5:26 ب.ظ.

      نه خيلي ارزونه…توئيت کردن و توئيت خوندن معمولي با گوشي شايد ماهي دو هزار تومن هم نشه

      پاسخ
  • 27. بهزاد  |  اوت 1, 2010 در 6:04 ب.ظ.

    این بستنی قابلمه ایا با طعمه ته دیگه؟

    پاسخ
    • 28. دخترحاجی  |  اوت 2, 2010 در 5:26 ب.ظ.

      نچز!با طعم بستني و خامه و فالوده و هرچي که خيلي رژيميه لامصصصصب

      پاسخ
  • 29. Eric Calabros  |  اوت 2, 2010 در 6:56 ق.ظ.

    این قضیه خواستگاری و فیس بوکینا داره خز می شه… جمش کن یه جوری

    پاسخ
    • 30. دخترحاجی  |  اوت 2, 2010 در 5:30 ب.ظ.

      چشم…هرکي جرئت داره از اين به بعد حرف از شوهر بزنه…اصلا من دلم ميخواد بترشم،لاقه وافري به اين موضوع دارم،حرفيه؟؟
      D:

      پاسخ
  • 31. مـژده  |  اوت 2, 2010 در 9:04 ق.ظ.

    میگم من یه سئوال خز بکنم ؟ 😐 این ایمیلتم که گرخیدی برداشتیش ! آدم سئوال ناموسی و خز و خیلم که میخواد بکنه اسمایلی لپ سرخی میشه و سند میکنه 😐 :»>

    خو میگم شوماچطور کردی اسم «دختر حاحی (فینگیلیشش) اول توییتات نمیاد ؟ 😐

    پاسخ
    • 32. دخترحاجی  |  اوت 2, 2010 در 5:29 ب.ظ.

      ايميل من اينه عزيزم : dokhtarhaji1@gmail.com
      خب نبايد هم دخترحاجي(همون فينگيليشش) بياد ديگه،چرا بايد بياد آخه؟؟فقط توئيتهام از توئيتر اينجا هم نشون داده ميشه.

      پاسخ
  • 33. امیر حسین  |  اوت 2, 2010 در 9:35 ب.ظ.

    خیلی رفتی تو نخ این حسابداره بیچاره!اشکان اخویته؟ایشالا زودی بهبودی بیابن عمقزی خانم.

    پاسخ
    • 34. دخترحاجی  |  اوت 4, 2010 در 3:37 ب.ظ.

      نه داداشم نيست … مرسي،ايشالااااااااااااااااااااااااا

      پاسخ
  • 35. diagonal  |  اوت 3, 2010 در 5:42 ق.ظ.

    چرا عکست عوض شده؟

    پاسخ
  • 37. 2khmal  |  اوت 3, 2010 در 7:28 ق.ظ.

    ای قربونت ! :* کلاً تو از توییتر بکشی بیرون , توییتر ورشکست میشه

    پاسخ
  • 39. مهناز  |  اوت 3, 2010 در 8:57 ق.ظ.

    تو عزیز دلمی ، تو تکی ، تو یدونه ای که کپی برابر اصلت هم نمیشه ساخت.

    پاسخ
  • 40. 24  |  اوت 3, 2010 در 4:00 ب.ظ.

    خل و چل!
    قبل از اینکه توئیت هاتو بخونم میخواستم همینجوری بهت بگم بی تربی! D: ولی وقتی خوندم دیدم بهتره بهت همون بگم خل و چل! راستی من کلللللی روانشناسی رو این خارخسک زدم P: به نظرم یه دختر حدودا 25 ساله باشه با لیسانسی نزدیک به نویسندگی. نظر تو چیه؟ حدس هم میزنم سن بچه هاشو خالی میبنده. (اگه هیچ نظری راجع بهش ندی با اخم بهت میگم تنبلا!!!)

    پاسخ
    • 41. دخترحاجی  |  اوت 4, 2010 در 3:39 ب.ظ.

      نظر لطفتونه شما D:
      والا براي من مهم نيست خارخاسک چند سالشه،من عاشق نوشته هاشم فقط D:

      پاسخ
  • 42. سارابانو  |  اوت 3, 2010 در 9:24 ب.ظ.

    :))
    دختر تو چی میخوری که اینقد مزه میریزی!
    گاهی توییتهاتو میخونم،گاهی نصفه شبی از دستت با صدای بلند خندیدم
    D:
    موش نخوردت
    وینک

    پاسخ
    • 43. دخترحاجی  |  اوت 4, 2010 در 3:40 ب.ظ.

      عزيز دلمي…چه خوشحالم که ميخندي…بخند خوبه D:

      پاسخ
  • 44. هادی  |  اوت 3, 2010 در 11:31 ب.ظ.

    چرا ميخــــــــــنــــــــــــد؟ :)))))
    خدااااا بود!! D:

    پاسخ
  • 45. کاکا جنوبی  |  اوت 4, 2010 در 8:56 ق.ظ.

    حالا چرا اون عکس گوشه وبلاگت رو برداشتي ؟يعني ديگه دختر حاجي نيستي .

    پاسخ
    • 46. دخترحاجی  |  اوت 4, 2010 در 3:39 ب.ظ.

      اي بابا،مگه غيب شده؟پس چرا من ميبينمش؟ نکنه من چشم برزخي دارم خودم خبر ندارم D:

      پاسخ
      • 47. کاکا جنوبی  |  اوت 5, 2010 در 7:07 ب.ظ.

        احتمالا از اين فيلترشکن بي صاب شده منه .:))

        پاسخ
  • 48. بهزاد  |  اوت 4, 2010 در 7:26 ب.ظ.

    تا حالا 2 بار عکست عوض شده من فکر کردم هک شدی.

    پاسخ
    • 49. دخترحاجی  |  اوت 6, 2010 در 6:47 ق.ظ.

      عوض شده يعني چي؟ نشون نميداد يا يه چيز ديگه نشون ميداده؟ نکنه واقعا يکي داره هکم ميکنه !!!!

      پاسخ
  • 50. مرجان  |  اوت 4, 2010 در 7:28 ب.ظ.

    معتاد وبلاگت (مخصوصاً) توئیت هات شدم!! :((

    پاسخ
    • 51. دخترحاجی  |  اوت 6, 2010 در 6:48 ق.ظ.

      بيا بغلم معتااااااااااااااااااااااااد >D:< :*

      پاسخ
  • 52. کسی که دومی نداره  |  اوت 5, 2010 در 10:50 ق.ظ.

    عکس دختر حاجی رو سر دره وبلاگت نیست اصلا فاز نمیده حضرت عباسی!![آیکن کسی که دلش عکس دختر حاجی میخواد]

    پاسخ
    • 53. دخترحاجی  |  اوت 6, 2010 در 6:49 ق.ظ.

      نميدونم چرا اينجوري شده…درستش ميکنم البته اگه بفهمم مشکل از کجاست !
      ميدونم ميدونم عکسم خيلي دلبرناکه لامصصصصصب

      پاسخ
  • 54. لیموشیرین  |  اوت 5, 2010 در 5:27 ب.ظ.

    عاشقتم دختر حاجی !
    با این توئیتهات تر میزنی به تیریپ افسردگیمون !
    D:

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

