اگه نکنی ميريزه !

ژوئیه 22, 2010 at 2:17 ب.ظ. 57 دیدگاه

.

زندگی مثل اسهال ميمونه،با اينكه تمام رمق آدمو ميگيره ولی مجبوری بكنيش !

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

Comming soon !! تورم ناک !

57 دیدگاه Add your own

  • 1. shide  |  ژوئیه 22, 2010 در 4:44 ب.ظ.

    engar majbooram

    پاسخ
  • 2. وروره گیــس  |  ژوئیه 22, 2010 در 5:42 ب.ظ.

    ای گرامی دوست ! کمی آرامتر برو :دی
    بعدشم اسهال رو می کنن ؟!

    پاسخ
  • 3. ويلسون خان  |  ژوئیه 22, 2010 در 6:07 ب.ظ.

    اين جمله خيلى ب چشمم آشناست!!
    در همين رابطه عرض كنم ك گلاب ب روتون از يارو ميپرسن اسهال ينى چى؟ميگه «گوزيدى ريدى!»

    پاسخ
    • 4. دخترحاجی  |  ژوئیه 23, 2010 در 7:15 ق.ظ.

      به چشمتون آشناس يعني چي اونوقت؟؟؟

      پاسخ
  • 5. منا  |  ژوئیه 22, 2010 در 6:59 ب.ظ.

    تشریف ببرید فارسی وان رو روی نایل ست و عرب ست ببینید

    پاسخ
  • 6. rs232  |  ژوئیه 22, 2010 در 9:22 ب.ظ.

    اسهال نکته انحرافیش بود دیگه نه؟

    پاسخ
  • 7. آتِمُیا  |  ژوئیه 22, 2010 در 9:29 ب.ظ.

    من هر روز به امید خوندن توئیت های شما میام وبلاگتون. واقعا توئیت هاتون عالیه. خیلی لذت می برم.

    پاسخ
  • 9. بهزاد  |  ژوئیه 23, 2010 در 7:11 ق.ظ.

    بعضا شنیده بودیم از جاهای دیگه به عنوان بوق استفاده میشه :))

    پاسخ
  • 10. بهزاد  |  ژوئیه 23, 2010 در 7:21 ق.ظ.

    این تصمیم گرفتم عاشق بشم اسم یکی از آهنگای عباس قادری نیس؟؟؟

    پاسخ
  • 12. بهزاد  |  ژوئیه 23, 2010 در 7:27 ق.ظ.

    in ahange jadide barobaxam begir ta khaz nashode gush koni!!
    2/3 ruze release shode.
    in amir acid mehranam bad nist vase mashin khube(albate ma az in chiza khazo khil gush nemidim
    (smile ma ende classim))

    http://www.4shared.com/audio/oA88VA4M/Barobax_-_Oon_Manam.html

    http://mp3dl.mihanblog.com/post/2534

    پاسخ
    • 13. دخترحاجی  |  ژوئیه 23, 2010 در 8:31 ق.ظ.

      دست شما درد نکنه…از اين کارا زياد بکن D:

      پاسخ
  • 14. 24  |  ژوئیه 23, 2010 در 9:50 ق.ظ.

    دارم تصمیم میگیرم عاشق بشم یعنی مدتیه عاشق شدم، دارم تصمیم میگیرم رو کنم!
    پیرو پیش بینیهای من در مورد عاشق شدن دختر حاجی!!!!
    و اما سوال تخصصی: موهاتونم واسه تنوع کوتاه میکنین؟؟؟ یعنی کلا واسه تنوع شما دخترا خودتونو زشت میکنین؟؟

    پاسخ
    • 15. دخترحاجی  |  ژوئیه 23, 2010 در 4:30 ب.ظ.

      اولا که موضوع اول رو تکذيب ميکنم…من يه دهن لقي ام که نگو…خبري باشه با مخ ميام اينجا جار ميزنم.
      و اما سوال دوم…زشت چرا؟ماه شدم ماه…اسمايلي اعتماد به نفس
      در ضمن مگه هر دختري فقط براي اينکه موهاشو پسرونه کوتاه کنه ميره آرايشگاه؟؟مگه از زناي ناصرالدين شاهيم که همينجوري گيسوانمون رو بلند کنيم تا ابد…خب آدم ميره يه ذره مرتب و مدل دارش ميکنه ديگه جانم.
      در آخر اينکه کم خاله زنک باش تو ! 😐

      پاسخ
  • 16. اصل جنس  |  ژوئیه 23, 2010 در 10:18 ق.ظ.

    دختر حاجی جونم 😀 ایت تو بودی که منو به توییتر علاقه مند کردی
    اجرت با ولی مسلمین
    صلوات بفرست ، بلند آها

    پاسخ
    • 17. دخترحاجی  |  ژوئیه 23, 2010 در 4:30 ب.ظ.

      آهاااااااااااااا…شله شله

      پاسخ
  • 18. 2rna  |  ژوئیه 23, 2010 در 12:21 ب.ظ.

    من هنوز هنگم جونه داداچ!!مگه اسهالم كردنيه؟؟؟:دي

    پاسخ
    • 19. دخترحاجی  |  ژوئیه 23, 2010 در 4:30 ب.ظ.

      پس چيه؟ريختنيه؟؟خوردنيه؟يا چي مثلا؟

      پاسخ
  • 20. امیر حسین  |  ژوئیه 23, 2010 در 4:10 ب.ظ.

    http://www.irupload.ir/images/adhczuh28t5hxbjswr7c.jpg نکنه شبیه این شدی.در ضمن اسهال که رمق نمیگیره تازه بعد از اون جلو چمات باز میشه!مگه نه؟

    پاسخ
    • 21. دخترحاجی  |  ژوئیه 23, 2010 در 4:31 ب.ظ.

      =)))) واسه اون عکسه
      در ضمن بذار اسهال شي بهت ميگم رمق ميگيره يا نميگيره !

      پاسخ
  • 22. امیر حسین  |  ژوئیه 23, 2010 در 5:23 ب.ظ.

    چرا اتفاقا گرفته .داخل صف غذا تو سربازی گرفت پشت سر 100 نفر وایستاده بودم 10 تا بیشتر نمونده بو که یدفعه احساس کردم به ترکیدن من هم چیزی نمونده ، منم عطایش را بر لقایش الویت دادم . بعد از فارغ شدن و تغییر نگاهم نسبت به جهان اومدم پشت سر نفر دویستم…..بغض

    پاسخ
  • 23. payam  |  ژوئیه 23, 2010 در 9:23 ب.ظ.

    من یک صفحه در فیس بوک برای وبلاگ شما ساخته ام تا هر مطلبی که شما میگذارید در انجا هم به اشتراک گذاشته شود

    پاسخ
    • 24. دخترحاجی  |  ژوئیه 24, 2010 در 4:31 ب.ظ.

      مرسي ولي فقط يه لطفي به من بکنيد اول اينکه آدرس اون پيج رو به من هم بدين
      دوم اينکه لطف کنين چيزي به اسم من از جانب من ننويسين…
      اگر از اسم من استفاده شده بذاريد فقط همين توئيتها و مطالب خودم بره توش
      خيلي خيلي ممنونم از لطفتون دوست گلم

      پاسخ
  • 25. 24  |  ژوئیه 24, 2010 در 1:19 ق.ظ.

    🙂 حالا من قصه ی عشقتو رو کردم شدم خاله زنک؟؟ نه آمو تو خودت تابلویی خب! من حتی فیس بوکتم ندارم P:
    در ضمن حالا مرتب کردن یه چی! اینایی که میرن پسرونه کوتاه میکنن آخه واسه چی کفر منو در میارن؟؟؟؟ اصلا مگه همون مثه گیس زنای ناصرالدین چه بدی ای داره بلند باشه؟ فقط چون تکراریه بده؟ آقا صدای منو از اینجا به گوش جهانیان برسونین: چرا باید دختر موهاشو بلند نکنه؟؟؟ لجه؟؟ میخواین ما پسرام بگیم خل نیستیم که بریم مثه زمون ناصرالدین زن بگیریم؟ همین هر دختر دو روز بسه؟
    جدا ازینا انصافا موی بلند واسه دختر قشنگتر نیس؟؟؟ 😐
    راستی سنتم نگو خب! تو توهمیا!!!
    ( D: آخیش! تلافی اون خاله زنکی که گفتیو خوب درآوردم دلم خنک شد!)

    پاسخ
    • 26. دخترحاجی  |  ژوئیه 24, 2010 در 4:33 ب.ظ.

      :)))
      هر روز دو تا دختر؟؟
      شما پسراي اين زمونه عرضه عرضه يه نصفه زن گرفتن هم ندارين ! مرد ميخواد اين حرفها دادا ! :)))

      پاسخ
      • 27. 24  |  ژوئیه 24, 2010 در 10:40 ب.ظ.

        D: هول شدی اشتباه خوندی! دوباره بخون! بعدشم چی بگم والا…!! اثبات کنم؟؟ P:

        پاسخ
  • 28. Eric Calabros  |  ژوئیه 24, 2010 در 4:41 ق.ظ.

    اوا… چه بی حیا

    پاسخ
  • 29. f@temeh  |  ژوئیه 24, 2010 در 6:59 ق.ظ.

    اونم از اون اس حال وخيما 🙂

    پاسخ
  • 30. mhz  |  ژوئیه 24, 2010 در 10:36 ق.ظ.

    وااااااااااااااااایییییییییییییییییییییی
    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))
    باحالترین تعبیری بود که از زندگی شنیده بودم، تو فوق العاده ای دختر جان.
    خدا نکش تو انشاا…

    پاسخ
    • 31. دخترحاجی  |  ژوئیه 24, 2010 در 4:34 ب.ظ.

      دلم برات تنگ شده مهناز…ميترکيدي اگه جمعه ها کلاس بر نميداشتي ؟ 😦

      پاسخ
  • 32. sara  |  ژوئیه 24, 2010 در 11:49 ق.ظ.

    خو وقتی اسهال شی آب بدن کم میشه بعد هوام گرمه کمبود آب میگیری!!! D:

    بعدش اینکه من هر وقت میام اینجا کلی حال میکنم خیلی باحالی…..

    پاسخ
  • 33. diagonal2548  |  ژوئیه 24, 2010 در 12:25 ب.ظ.

    نگفتم چشم داری به این حسابداره ازین خوشم میاد طرف دوست دختر داشته باشه در حد جنیفر لوپز تحویلتم نگیره هی هی هی …

    پاسخ
  • 34. osiris  |  ژوئیه 24, 2010 در 2:50 ب.ظ.

    دختر حاجی این پیج فیس بوک رو تو راه انداختی؟؟؟؟
    http://www.facebook.com/pages/yaddasht-hay-yk-dkhtr-hajy/141851775834728?v=wall

    اینجا هم مطالب تو هست هم مطالب چند نفر دیگه….

    پاسخ
    • 35. دخترحاجی  |  ژوئیه 24, 2010 در 4:35 ب.ظ.

      نه والا من راه ننداختم…خدا به دور…همه هوس کردن دخترحاجي باشن…خوبه رئيس جمهور نشدم! والااااااااااااااااا :)))

      پاسخ
  • 36. مضراب  |  ژوئیه 24, 2010 در 5:59 ب.ظ.

    يه دكتر بياد از اينجا رد بشه ازت مي پرسه :
    بستگي داره اسهال از چه نوعش باشه ؟
    معموليش اش رمق مي گيره خوني اش جون! كدومش رو شما مي فرمايي :))))

    پاسخ
  • 37. هادی  |  ژوئیه 24, 2010 در 11:20 ب.ظ.

    شکرخند هم شکرخندای قدیم!! یادش بخیر!!

    پاسخ
    • 38. دخترحاجی  |  ژوئیه 25, 2010 در 4:02 ب.ظ.

      به نظر منم جالب نبود اين دفعه !

      پاسخ
  • 39. اصل جنس  |  ژوئیه 25, 2010 در 3:01 ب.ظ.

    دختر حاجی جونم سلام عسیسم 😀
    میگم آدرس جدیده ی وبلاگتم عمه فیلتر چی به ف داده !!:D
    1.dokhtarhaji.wordpress.com هم به رحمت ایزدی پیوست
    دستم به دامنت مددی 😀

    پاسخ
    • 40. دخترحاجی  |  ژوئیه 25, 2010 در 4:03 ب.ظ.

      :)) قربونت برم اون آدرس جديد نبود،يکي از امکانات وردپرس بود که ميشد بدون فيلتر اينجا رو بخوني…ديگه من بي تقصيرم…فحشهاتو نثار ارواج جد و آباد فيلترچي کن منم همراهيت ميکنم D:

      پاسخ
  • 41. امیر حسین  |  ژوئیه 26, 2010 در 3:53 ب.ظ.

    بد اروتیک هم نمینوسی ها!!راستی از این به بعد بهت میگم «عمقزی» بدت که نمیاد؟

    پاسخ
  • 42. 24  |  ژوئیه 26, 2010 در 4:12 ب.ظ.

    D: هول شدی اشتباه خوندی! دوباره بخون! بعدشم چی بگم والا…!! اثبات کنم؟؟ P:

    پاسخ
  • 43. شب نویس  |  ژوئیه 26, 2010 در 9:01 ب.ظ.

    درود.
    شاید واسه همین بهش زنده گی!!! گفته میشه.

    پاسخ
  • 44. محمد  |  ژوئیه 27, 2010 در 4:38 ق.ظ.

    خب بابا اگه از پسره خوشت نمیاد
    وایسه محکم و رک تو چشاش نگاه کن بگو ازت بدم میاد
    اگه زیر بار نرفت، فحشش بده
    اگه بازم نرفت حاجی رو بنداز به جونش…
    گمونم خودتم بدت نمیاد یه کم دنبال خودت بکشیش، سرکارش بذاری، سرگرم باشی،…

    پاسخ
  • 45. شازه  |  ژوئیه 27, 2010 در 5:28 ق.ظ.

    دختر حاجی جان سلام
    من یه پیغام گذاشتم مثل اینکه نرسید دستت
    یه دزدی پیدا شده داره نوشته هات رو و منو و بقیه بچه ها رو می دزده
    یه کاری بکن

    پاسخ
    • 46. دخترحاجی  |  ژوئیه 27, 2010 در 10:13 ق.ظ.

      چه کار کنم؟؟فدا سرت…بذار اونم فيض ببره…اينجا که همينجوري فيضيه هست،اونم روش !

      پاسخ
  • 47. بنفشه  |  ژوئیه 27, 2010 در 7:06 ق.ظ.

    خیلی باحالی دختر

    پاسخ
  • 48. mona  |  ژوئیه 27, 2010 در 11:08 ق.ظ.

    شما يادتون نمياد…آره..خشتك پاره
    =))=))=))

    پاسخ
  • 49. ت  |  ژوئیه 27, 2010 در 11:36 ق.ظ.

    اهل كجايي شما ؟ فكرات يه كم زيادي شبيه كاشي هاست :))

    پاسخ
    • 50. دخترحاجی  |  ژوئیه 27, 2010 در 5:00 ب.ظ.

      نه والا…من موزائیکم نیستم چه برسه با کاشي

      پاسخ
  • 51. 24  |  ژوئیه 27, 2010 در 2:02 ب.ظ.

    تنها نیستی. فک میکنی تنهایی. غمگینی

    پاسخ
  • 52. ت  |  ژوئیه 27, 2010 در 5:15 ب.ظ.

    شايد سراميك باشي؟ مال ميبد يزد :))

    پاسخ
  • 53. لیموشیرین  |  ژوئیه 27, 2010 در 6:42 ب.ظ.

    یوبوست که خیلی باحالتره D: دردناکه مث زندگی !!
    جیغ داد هوار ای وای مامان :((

    پاسخ
  • 54. Madam Tea  |  ژوئیه 27, 2010 در 6:45 ب.ظ.

    damet garm dokhtaroo– kheili baa haal minevisi o tiz hasti.

    پاسخ
    • 55. دخترحاجی  |  ژوئیه 28, 2010 در 6:07 ب.ظ.

      چاکرناکتيم…باحالي از خودتونه !

      پاسخ
  • 56. امیر حسین  |  ژوئیه 28, 2010 در 8:55 ق.ظ.

    عمقزی خانم نحوه کار دستگاه گوارشیت چه جذابیتی داره که هی تشریحش می کنی.راستی گوشیت چیه؟

    پاسخ
    • 57. دخترحاجی  |  ژوئیه 28, 2010 در 6:07 ب.ظ.

      خالقزي گوشيم 5530 نوکياست…مشکليه؟ دلتونم بخواد تازشم

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • از وقتی دیدم تو عروسی حامد نیک پی، ساسی مانکن خونده دیگه اون آدم قبلی نشدم 9 hours ago
  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 2 weeks ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 2 weeks ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 2 weeks ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 3 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 3 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 3 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 3 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 3 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 3 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 3 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,721 بازدید

