سالگردی عظيم ، برای انقلابی که ارتحال ملت بود !

ژوئن 4, 2010 at 8:41 ق.ظ. 166 دیدگاه

.

سالگرد ارتحال رهبر کبير انقلاب

يا

سالگردِ کبيرِ رهبرِ ارتحالِ انقلاب ؟؟!

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

نمیری یه وقت ! امر به زور،نهی از آزادی !

166 دیدگاه Add your own

  • 1. جغد دانا  |  ژوئن 4, 2010 در 9:14 ق.ظ.

    جان خود رهبر کبیر اول
    اولم
    به جان خودم اولم
    اول
    اول
    اولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل

    کر کر خنده بودا

    پاسخ
  • 2. آی بیکلاه  |  ژوئن 4, 2010 در 9:28 ق.ظ.

    یا ارتحال انقلاب کبیر سالگرد رهبر؟!!

    پاسخ
  • 3. سمیه  |  ژوئن 4, 2010 در 10:35 ق.ظ.

    ارتحالِ انقلابِ رهبرِ سالگردِ کبیر

    پاسخ
  • 4. بهنام  |  ژوئن 4, 2010 در 10:53 ق.ظ.

    یه 6 7 سال پیش بود که در شهر اولین بار آقا دوربینی رو به ملت معرفی کرد. گفت که صبحها میره تو این مراسما شبها هم میره خودشو تو تلویزیون میبینه. بهش گفتند چه آرزویی داری؟ گفت آرزو دارم یکی راهمو ادامه بده.

    پاسخ
  • 5. امیر  |  ژوئن 4, 2010 در 11:41 ق.ظ.

    بیچاره حاجی فقط کم مونده بود که لباس زیر فروش اونم از جنس ضعیفه باز کنه که به این درجه هم توفیق یافت!!

    پاسخ
  • 6. سمیه  |  ژوئن 4, 2010 در 12:01 ب.ظ.

    میگما شما از کجا میفهمین چجوری ملت از گوگل سرچ میرسن به وبلاگتون؟؟؟!!
    راستی این ملت چجوری تورو توی فیسبوک پیدا کردن؟ چرا من نمیتونم پیدات کنم؟!

    پاسخ
    • 7. دخترحاجی  |  ژوئن 4, 2010 در 12:34 ب.ظ.

      جواب سوال اول : این یکی از قابلیتهای وردپرسه
      جواب سوال دوم : به روح اعتقاد داری سمیه؟؟

      پاسخ
  • 8. علی  |  ژوئن 4, 2010 در 12:36 ب.ظ.

    سالگردِ کبيرِ رهبرِ ارتحالِ انقلاب ؟؟
    نگرفتم ! ایا من گاگولم؟

    پاسخ
    • 9. دخترحاجی  |  ژوئن 4, 2010 در 1:40 ب.ظ.

      سالگردي عظيم ، براي رهبر انقلابي که با ارتحال ملت تفاوتي نداشت !

      پاسخ
  • 10. وارش  |  ژوئن 4, 2010 در 12:42 ب.ظ.

    سالگرد اسهال عزیزم . چه اینوری چه اونوری

    پاسخ
  • 11. حديث  |  ژوئن 4, 2010 در 1:02 ب.ظ.

    😀
    هيشكدوم بابا.نميشه دهن وا كرد فيل ميشي مي افتي گردنمون 😀

    منم آدرس فيس بوك ميخوام خو…

    پاسخ
  • 13. كبريتي  |  ژوئن 4, 2010 در 1:46 ب.ظ.

    يا شايد هم سالگرد رهبر كبير ارتحال انقلاب!!

    پاسخ
  • 14. ماركوپلو دم كشيده  |  ژوئن 4, 2010 در 2:02 ب.ظ.

    فك كنم با يه چن روز اين ور اون ورتر بشه گفتش سالگرد ارتحال انقلاب كبير رهبر
    پارسال اين روزا رسما اميد خيلييا كه دل داشتن به اين انقلاب به نا اميدي رسيد
    ما كه از همون اولاش مرتحل!! شده بود همه چي واسمون

    پاسخ
  • 15. دختر خاله  |  ژوئن 4, 2010 در 2:06 ب.ظ.

    انقلاب ما،ارتحال ملت بود …
    باید از طلا گرفته بشه این جمله ت
    :***

    پاسخ
  • 16. زبل خان  |  ژوئن 4, 2010 در 2:26 ب.ظ.

    هردوگزینه در زمانهای خاص درست میباشد..

    پاسخ
  • 17. حديث  |  ژوئن 4, 2010 در 2:27 ب.ظ.

    😦
    دعا ميكنم داماد حاجي مثل آقا خميني باشه ها:-D
    رد كن بياد 😀

    پاسخ
  • 18. دختر خاله  |  ژوئن 4, 2010 در 2:35 ب.ظ.

    والا یکی‌ دیگه جام خورد با زهرش! اونوقت ما مرتحل شدیم یه عمر!!

    پاسخ
  • 19. بهاره  |  ژوئن 4, 2010 در 2:36 ب.ظ.

    مهم اینه که قبرستونامون را آباد کردند و نفت را حراج کردند.

    پاسخ
  • 20. یابو  |  ژوئن 4, 2010 در 2:54 ب.ظ.

    باید گفت
    ارتحال بنیانگذار دیکتاتوری
    و برباد دادن خاک ایران
    به دست جانشینان برحق خود و امام زمانش

    پاسخ
  • 21. حديث  |  ژوئن 4, 2010 در 3:35 ب.ظ.

    اخطار فيلترينگي را توضيح دهيد ؟:-D

    پاسخ
    • 22. دخترحاجی  |  ژوئن 4, 2010 در 3:58 ب.ظ.

      والا اخطار فيلترينگي اخطاريست از سوي سايت محترم گرداب…که ميگه يا حلقتو ببند يا ما ميبنديمش طبق ماده شماره فلان D:

      پاسخ
  • 23. ويلسون خان  |  ژوئن 4, 2010 در 3:58 ب.ظ.

    دختر حاجى در حال بحث فلسفى!

    شما شمارتو بده،من خيلى مهربونم بخدا،دلتم نميپوكه!!(اسمايلى مزاحم نواميس!)

    پاسخ
    • 24. دخترحاجی  |  ژوئن 4, 2010 در 4:56 ب.ظ.

      هه !
      گشت نسبت مياد ميبردت ميخوابونتت هااااااااااااااا :))

      پاسخ
  • 25. حديث  |  ژوئن 4, 2010 در 4:04 ب.ظ.

    آآآآآآآا چه باحال.پس خيلي ازت ميترسن بهت اخطار ميدن يا يه حالت ديگه هم داره مودب شدن اول ميگن بعد كارشونو ميكنن:-D

    پاسخ
  • 26. گل مراد  |  ژوئن 4, 2010 در 4:08 ب.ظ.

    رهبر كبير؟؟!!؟؟!!؟؟!!؟؟
    فكر كنم «ب» كلمه ي «كبير» و بعدا اضافه كردن!

    پاسخ
    • 27. حديث  |  ژوئن 4, 2010 در 6:41 ب.ظ.

      حالا نميشد يهو اينقده بي تبليت نشي 😀
      ما از صبح در تلاش بوديم اينقده واضح صحبت نكنيم 😀

      پاسخ
  • 28. شقایق  |  ژوئن 4, 2010 در 5:07 ب.ظ.

    خیلی با حالی دختر حاجی.آخر ما رو از خاموشی در آوردی!

    پاسخ
  • 29. لیلا  |  ژوئن 4, 2010 در 5:37 ب.ظ.

    یعنی اینقدر اوضاع خراب بود
    ما که شهرستایم و به سیمای ضرغامی هم اعتماد نداریم

    پاسخ
  • 30. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژوئن 4, 2010 در 6:17 ب.ظ.

    وای دختر حاجی
    دلم میخواد با صدای بلند فریاد بزنم
    این چیه نوشتی؟
    اینو باید با طلا
    نه با الماس نوشت
    الان میرم بیرون زیر پل گیشا با صدای بلند فریاد میزنم
    این بهترین پستی بود که نوشتی
    دمت گرم
    تو آخرش یا سرت رو به باد میدی یا یا یه کسی مثل دکتر شریعتی میشی
    آفرین
    آفرین
    عالی بود
    واقعا اینقدر عالی بود یا من الکی جو گیر میشم؟؟؟؟
    ولی نه واقعا عالی بود
    آفرین دختر حاجی جان آفرین

    پاسخ
    • 31. دخترحاجی  |  ژوئن 4, 2010 در 7:08 ب.ظ.

      مرسي کسري…يکي بياد اين هندونه ها رو از من بگيره D:

      پاسخ
  • 32. مظلوم  |  ژوئن 4, 2010 در 7:46 ب.ظ.

    با مقدسا ت شوخی نکن دختر

    پاسخ
  • 33. شهریار (شیراز)  |  ژوئن 4, 2010 در 8:00 ب.ظ.

    نه خانوم باید حقایق رو قبول کر د نباید تحت شرایط سطح سلیقمون پویین بیاد ملت بدبخت اون وقت محتضر بود اون رخدادو فقط تیر خلاص رو زد بد هم زد.یعنی ملتو آخرش مرتحل!میشد فقط ننگ خود کشی رو مثل حالا نداشت .میگن صد تو درویش رو یه گلیم میخوابن اما دو تو پادشاه در یک اقلیم… پس جو سخنرانی نیمه تمام نگیرتت که صدها ساله که صد تا صد تا رو یه فرش میخوابن

    پاسخ
  • 34. جغد دانا  |  ژوئن 4, 2010 در 8:16 ب.ظ.

    نگران ملتیم که به سادگی هر چه تمام فریب میخورند
    یادمان باشد :
    بد تر از جهل ، توهم آگاهیست

    همیشه آرزوی من این بود که :
    کاش مملکت ما نفت نداشت…

    پاسخ
  • 35. شكلات تلخ  |  ژوئن 4, 2010 در 8:24 ب.ظ.

    هيچ كدام! سالگرد رهبر ارتحال كبير انقلاب .

    پاسخ
  • 36. شكلات تلخ  |  ژوئن 4, 2010 در 8:26 ب.ظ.

    براي پست قبل يك كامنت گذاشته بودم روز زن را بهت تبريك گفته بودم و بعد هم گفته بودم برو اون دامن عفت بدبخت را دربيار كه لكه لكه است زشته اه اه تو هم تائيدش نكردي .

    پاسخ
  • 38. بهنام  |  ژوئن 4, 2010 در 8:27 ب.ظ.

    هه هه
    هم محلی پیدا کردم
    نگو این کسری بچه محله

    پاسخ
  • 39. علی رضا  |  ژوئن 4, 2010 در 8:54 ب.ظ.

    چه خبرا دختر حاجی ؟

    دیگه تحویل نمیگری اصلا

    پاسخ
    • 40. دخترحاجی  |  ژوئن 5, 2010 در 7:13 ق.ظ.

      هیستیم در خدمتتون…شما کم پیدایین !

      پاسخ
  • 41. بهنام  |  ژوئن 4, 2010 در 9:13 ب.ظ.

    حالا جدی تو دوست شدن فیسبوکی با تو منفعتی هست که ملت میرن وقت میزارن پیدات می کنن؟ اگه هست منم دست به کار شم؟ !

    پاسخ
    • 42. دخترحاجی  |  ژوئن 5, 2010 در 7:14 ق.ظ.

      نه بابا…هیچ منفعتی نداره خیالت تخت 🙂

      پاسخ
  • 43. Kiarash  |  ژوئن 4, 2010 در 9:15 ب.ظ.

    سالگرد ارتحال انقلاب کبیر بود !!!

    این عکست خعلی خنده داره
    البته ما اصلا فکر نکردیم شبیه شوماست هاااااا 😀

    پاسخ
  • 44. mohsen rafiee  |  ژوئن 4, 2010 در 9:33 ب.ظ.

    سلام
    شما مگه زندگی نداری ؟!! من هر وقت آمدم دیدم شما مطلب نو گذاشتیدبه خدا داره وقتت حروم میشه حیفه .. ما ها میریم پی زندگیمون تو میمونی یه سرگرمی الکی !! حالا بازم طنازی کن .

    پاسخ
  • 45. مارگارت  |  ژوئن 5, 2010 در 5:48 ق.ظ.

    کلن ارتحال!! چه اسهال چه استفراغ! تو جفتشم کبدت تو دهنت میزنه! حکایت ماست حالا!!

    پاسخ
  • 46. sara  |  ژوئن 5, 2010 در 6:13 ق.ظ.

    ایول دخی…خوش به حاله داماد حاجی :))

    تازه میخواستیم تو فیس بیشتر باهات آشنا بشیم…
    من اکثرا مسنجرم روشنه هااااااا ولی علاف نیستم، خودتی!!!

    پاسخ
  • 47. نرگس  |  ژوئن 5, 2010 در 8:32 ق.ظ.

    جل المخلوق باذوق!
    دمت گرم!

    پاسخ
  • 48. الهام  |  ژوئن 5, 2010 در 9:32 ق.ظ.

    عاشقتم.

    پاسخ
  • 50. قطره  |  ژوئن 5, 2010 در 10:14 ق.ظ.

    سلام. من فقط تو رو تو این وبلاگ می بینم. فرصت زیادی ندارم. برام عجیب بود که میون این زندگی شلوغی که من دارم دیشب خواب دیدم اومدم خونتون. یه نصف روز با هم بودیم. خیلی مهمون نواز بودید. خیلی هم خوش گذشت. فقط اتاقت یه خورده شولوغ پولوغ بود. نمی دونم دختر حاجی خواب من چقدر بهت شبیه بود اما خوشکل و بانمک بود. نوشتم تا بدونی بعد از این خوابه احساس می کنم یه جورایی دوستمی. امیدوارم همیشه شاد و آروم باشی.

    پاسخ
    • 51. دخترحاجی  |  ژوئن 5, 2010 در 10:42 ق.ظ.

      به به … مهمان ناخوانده … مطمئن باش هرچی تو خوابت درست نبوده باشه،اتاق شلوغ پلوغ من درست بوده D:
      :*

      پاسخ
  • 52. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژوئن 5, 2010 در 10:52 ق.ظ.

    خواهر گرامی حتما انتظار داره تو هم براش یه اسپری خوب بخری و البته اون فقط واسه خودش باشه

    پاسخ
  • 53. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژوئن 5, 2010 در 10:55 ق.ظ.

    خیلی وقته این برام سواله ولی نمیدونم چرا نپرسیدم
    این عکس که بالای وبلاگت گذاشتی رو از کجا پیدا کردی؟
    تو گوگل چه اسمی رو جستجو کردی که عکس این فلک زده رو بهت داد؟

    پاسخ
  • 54. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژوئن 5, 2010 در 11:04 ق.ظ.

    وای گشتم و پیدا کردم
    کلی از عکسای اونجوری رو پیدا کردم
    اینم لینکش

    عکس تورو پیدا کردم
    اگه میخواید آلبوم شخصی دختر حاجی رو ببینید
    توی گوگل زنان دوره ی قاجار رو جستجو کنید
    :)))

    پاسخ
    • 55. دخترحاجی  |  ژوئن 5, 2010 در 12:52 ب.ظ.

      تو خجالت نمیکشی آلبوم شخصی مردمو پخش میکنی قاتل؟؟
      مزاحم نوامیس…قاتل…دزد…جنایتکار

      پاسخ
  • 56. پرهام  |  ژوئن 5, 2010 در 1:35 ب.ظ.

    چن تا سوال داشتم از محضرتون اگه لطف كنين جواب بدين مم نون ميشم ( حالا هر نوني كه خودت دوس داشتي )
    اول اينكه اون آقايي كه هك كرده بود شما رو چه جوري حسابتون رو خالي كرده بود؟
    دوم اينكه اگه آدم بخواد دو كلمه خصوصي با شما صوبت كنه چه گلي بايد سرش بگيره ؟
    سوم ….. يادم رفت…حالا اين دو تا رو جواب بدين بي زحمت تا سومي يادم بياد

    پاسخ
    • 57. دخترحاجی  |  ژوئن 5, 2010 در 7:08 ب.ظ.

      اول اینکه،اون حساب من اینترنتی بود و برای خریدهای اینترنتی ازش استفاده میکردم… و حدس ما اینه که ویروسی روی کامپیوتر من نصب کرده بود،که با اون میتونسته هرچی من با کیبورد تایپ میکنم رو ببینه … البته من از این ویروسها سر در نمیارم و دوستانی که تو این رشته تخصص دارن بهم گفتن این موضوع رو…
      .
      و اما جواب سوال دوم،تمام کامنتها اول باید تایید بشن تا نمایش داده بشن…شما هر صحبتی دارید با همین کامنت میتونید به من بگید و من هم تایید نکنم…راه دیگه هم ایمیلم هست که اینه : dokhtarhaji1@Gmail.com
      حالا هرجور که خودتون راحتترید برای من فرقی نداره.

      پاسخ
  • 58. خانه ما  |  ژوئن 5, 2010 در 3:53 ب.ظ.

    ارتحال ..ارتحال است …چه این چه اون..

    پاسخ
  • 59. نوید  |  ژوئن 5, 2010 در 4:28 ب.ظ.

    سلام حاجی دتر.بابا دمت گرم! حالا سر نمیزنی چون سرت شلوغه.لااقل کامینت ما رو تایید کن یکم اعتماد بنفسمون رو فرم بمونه خب!!!

    پاسخ
  • 60. نوید  |  ژوئن 5, 2010 در 4:33 ب.ظ.

    همین کارا رو میکنی حاجی دوماد نداره دیگه!!!

    پاسخ
  • 61. سمیه  |  ژوئن 5, 2010 در 4:45 ب.ظ.

    پاسخ جواب سوال اول:حالا باید حتمن وردپرس رو میکوبیدی تو سر من؟!
    پاسخ جواب سوال دوم: به من چه خب؟!!

    پاسخ
    • 62. دخترحاجی  |  ژوئن 5, 2010 در 7:09 ب.ظ.

      کلا همینجوری خواستم ببینم به روح اعتقاد داری یا نه … 😐

      پاسخ
  • 63. بهار  |  ژوئن 5, 2010 در 5:07 ب.ظ.

    سلام
    خیلی وقته میام مطالبت رو می خونم خداییش ای ول داری دست مریزاد دختر (بوس)
    خوشم میاد آخر با جنبه ای …..

    پاسخ
  • 65. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژوئن 5, 2010 در 7:59 ب.ظ.

    داغ داغ
    عکسی لو رفته ازز عروسی دختر حاجی
    داغ داغ
    عکس دختر حاجی در لباس عروسی

    :))))
    🙂

    پاسخ
  • 67. melika  |  ژوئن 5, 2010 در 8:33 ب.ظ.

    dokhtar haji jonam :-* migam chera hameye asheghat dokhtaran:-d hameye ebraz alagheha az tarafe dokhiast!!!!!!!!!!!

    پاسخ
    • 68. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 6:37 ب.ظ.

      شانس و اقبال ماست خواهر…اگه پسرها عاشقم ميشدم يه نصفه داماد هم دست حاجي رو ميگرفت حد اقل D:

      پاسخ
  • 69. امیر  |  ژوئن 5, 2010 در 8:35 ب.ظ.

    نه بابا تو اینقدر زشت نیستی…همچین واسه خودت دافی هستی!
    شرمنده اگه عفت کلام رو رعایت نکردم

    پاسخ
    • 70. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 6:36 ب.ظ.

      فحش بد دلت ميخواد گويا 😐 با کف گرگي آشنايي داري؟ 😐

      پاسخ
  • 71. عاطفه  |  ژوئن 5, 2010 در 9:01 ب.ظ.

    ادامه بده .یه چیزی می شی

    پاسخ
  • 72. مممد  |  ژوئن 5, 2010 در 10:47 ب.ظ.

    شجاع شدی! فیلم ندا رو دیدی؟

    پاسخ
  • 73. diagonal  |  ژوئن 6, 2010 در 2:06 ق.ظ.

    1-لینکت کردم برو حالشو ببر(-:
    2-انگار اینجا داره ی اتفاقاتی میوفته و حاجی داماد دار میشه…میل خصوصی و ….
    3- اون کسی که برای ویروسه این حرف و بهت زده خیلی نشسته هوش سیاه و دیده…اینجا ایران ! ناف آمریکا که نیست!

    پاسخ
  • 74. آی بیکلاه  |  ژوئن 6, 2010 در 8:02 ق.ظ.

    خیلی جالبه.، ببین وضعیت چقدر خرابه که دخترا دیگه پول هم نمی خوان … اگه ملاقه تو حلیم هم باشه ولی اسمش داماد باشه رو هم قبول دارن!!!

    پاسخ
  • 75. علی رضا  |  ژوئن 6, 2010 در 9:51 ق.ظ.

    میگم دختر حاجی یه چک کن ببین هنوز منو داری تو یاهو ؟ یه پی ام میدی بهم؟

    پاسخ
    • 76. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 5:51 ب.ظ.

      دارمت اونجا ولی به خدا اصلا مسنجر نمیام…ایشالا در اولین فرصت یه سر به مسنجر میزنم

      پاسخ
  • 77. هدا  |  ژوئن 6, 2010 در 12:07 ب.ظ.

    سلام دخترحاجي عزيز.من هم دهه شصتي هستم هم پشت كنكور ارشد.تازه با شما آشنا شدم و از اين آشنايي خوشحالم.پس منو هم تووو جمعتون بپذير.

    پاسخ
  • 78. خورمالا  |  ژوئن 6, 2010 در 12:21 ب.ظ.

    همه پست هات رو خوندم بانمک می نویسی حرفهای مهم در قالبی همه پسند

    پاسخ
  • 79. حديث  |  ژوئن 6, 2010 در 6:00 ب.ظ.

    بيا آپ كن حوصله ام سريده.يذره خنده ميكنيم برات صالحات اينا ميمونه 😀
    اولين روز كاريتم تبريييييييييك.انشالله حاجي دامات دار بشه 😀
    شيرينيم نخواستيم چون راهمون دوره.حالا بيام تهران بعدا حساب ميكنيم 😀

    پاسخ
  • 80. امیر  |  ژوئن 6, 2010 در 6:01 ب.ظ.

    همچین شلوغش کردی من فکر کردم سر یه پسر بدبختیو شیره مالیدی!!!!!!
    خب حالا پس رفتی سر کار..حالا تعریف کن.خوش گذست؟

    پاسخ
  • 82. حديث  |  ژوئن 6, 2010 در 6:02 ب.ظ.

    راستي يه سوال پيش اومد.تو ميگي من دارم ميرم ياهو.بعد اينجا آدرس جي ميل به خورد مردم ميدي.اون آي ديو رد كن بياد 😀

    پاسخ
  • 84. ilnaz  |  ژوئن 6, 2010 در 6:25 ب.ظ.

    salam dokhtar haji,kheili neveshtehato do0s daram afariinn,heyf id Face Booketo nemido0nam hey addet konam hey to confirm nakoni 😀 rasty ye sar bia holland inja pore pesare mojarade zan zalile yeho didi haji damad dar shod 😀

    پاسخ
    • 85. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 5:52 ب.ظ.

      حاجی یه داماد از دقوز آباد گیرش بیاد…داماد هلندی نخواستیم D:

      پاسخ
  • 86. شكلات تلخ  |  ژوئن 6, 2010 در 7:25 ب.ظ.

    عزيزم حبر مرگت مردي از بس كار كردي و اينها !! حالا فقط پسر نيستم تو ببخش .

    پاسخ
  • 88. ندا  |  ژوئن 6, 2010 در 7:49 ب.ظ.

    دوست دارم كلي ماچت كنم:**** خيلي ناناسي منم هميشه ميخونمت !!! خوننده خفتم بر وزن زيباي خفته :»> بوووووووووس

    پاسخ
  • 90. علی  |  ژوئن 6, 2010 در 8:45 ب.ظ.

    عرق جوین؟عرق جبین؟

    پاسخ
  • 92. پرهام  |  ژوئن 6, 2010 در 11:02 ب.ظ.

    عزيزم خبر مرگت خسته نباشي….. مردي از بس كار كردي….

    پاسخ
    • 93. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 5:54 ب.ظ.

      حالا این جمله چون فحش بود همتون خوشتون اومده ها حسابی…مثلا اگه قربون صدقه توش داشت یه نفر پیدا نمیشد که بیاد بهم بگه D:

      پاسخ
      • 94. پرهام  |  ژوئن 7, 2010 در 7:30 ب.ظ.

        خوب اگه جدي بگم كه باور نمي كني… ميخواي دوباره مثه اون دفعه عين اين يارو پاچه خوار تو برره واست بگم؟؟؟ يادت مياد كدوم كامنتو ميگم؟؟؟
        يه چيز ديگه …. حالا تو بيا زن دوماد حاجي بشو چشمم كور دندم نرم قربون صدقه ات هم ميرم… قبول؟

        پاسخ
  • 96. عروس خانوم  |  ژوئن 6, 2010 در 11:58 ب.ظ.

    😦

    اینو که خوندم بغض بیخ گلوم چنگ انداخت ؛ یه لحظه ناخودآگاه چشمم افتاد به آواتار وبلاگت. به نظرت بغض بعد از این پست و میخکوب شدن من به آواتارت چه ربطی به همدیگه دارن واقعا؟ 😀

    پ.ن:

    برو به خواستگاری پیش از آنکه رحلت کنی
    که این دخترحاجی، لنگ یک داماد است : )))))))

    پاسخ
  • 97. .مقداد  |  ژوئن 7, 2010 در 5:08 ق.ظ.

    سلام
    هیچ وقت فکر نمی کردم اینقدر بیکار بشم که هر روز به وب شما سر بزنم و توئیت هاتون رو دنبال کنم
    حیف که توئیتر واسه روشنفکرا! جای بی کلاسیه! وگرنه حتما عضو میشدم!
    از این بیکار تر اینکه بیام و حرفم رو اثبات کنم.گفته بودم دخترحاجی زیاده تو نت بفرمایید:
    http://d0khtarhaji.blogfa.com/

    http://zokol.blogfa.com/
    http://sheyda88888.mihanblog.com/post/category/12
    http://shoolooghopooloogha.parsiblog.com/Archive19115.htm
    http://www.hajiwashington.com/?p=109
    خوب بسه دیگه
    مطمئنم که باز هم اینقدر معتاد شدم به اینجا که عصر میزنم ببینم تا پاسخ کامنتمو ببینم
    اه
    خاک توسرت مقداد

    پاسخ
    • 98. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 5:58 ب.ظ.

      بابا خواننده دائم…بابا روشنفکر…بابا چاکرناکتیم…بابا ما مخلصیم D:

      پاسخ
  • 99. bahar  |  ژوئن 7, 2010 در 6:21 ق.ظ.

    بستگی داره شما کی باشید و در چه زمانی بخواید حرف بزنید .
    همچنین بستگی داره که شما دلتون بخواید فیل*تر بشید یا نه
    و دیگه اینکه آیا شما ظرفیت باتوم خوردن دارید یا نه !؟

    پاسخ
  • 100. mohsen rafiee  |  ژوئن 7, 2010 در 10:58 ق.ظ.

    دل میرود ز دستم صاحب دلان خدا را
    ما انقلاب کردیم یا انقلاب ما را
    ؟

    پاسخ
    • 101. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 5:55 ب.ظ.

      یعنی من عاشق این کامنت شما شدم :)))

      پاسخ
  • 102. بهزاد  |  ژوئن 7, 2010 در 4:15 ب.ظ.

    مگه محل کارت پسر نداره که تو انقد ساکت شدی هیچی توئیت نمیکنی ؟

    پاسخ
    • 103. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 5:56 ب.ظ.

      چرا داره ولی لامصبا این روزهای اولی همشون زوم کردن رو من منم که کارمند نمونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه D:

      پاسخ
  • 104. حديث  |  ژوئن 7, 2010 در 4:46 ب.ظ.

    اي بابااااااااااااااااااااا.كجايي دو روزه.آيكون حديث در حال مو كشيدن!

    پاسخ
    • 105. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 5:56 ب.ظ.

      هههععععععیییییییییی کجایی جوونی که یادت به خیر…. مرد و بچه نون میخوان خواهر D:

      پاسخ
  • 106. ميلاد  |  ژوئن 7, 2010 در 6:09 ب.ظ.

    خسته نباشي عزيزم !امروز كار چطور بود !
    دخترحاجي هستم،:از كله صبح رفتم دنبال يه لقمه نون حلال…كوفتش بشه داماد آينده حاجي كه من جون ميكنم،اون زهرمار ميكنه در آينده مثلا

    خبر مرگت هنوز دو روزه رفتي سر كار منت ميذاري سر مردم!!

    پاسخ
    • 107. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 6:34 ب.ظ.

      حالا چيه؟ مگه تو داماد حاجي شدي که غر ميزني؟؟ اگه مردي داماد حاجي بشو بعد غرغر کن … والااااااااا

      پاسخ
  • 108. حديث  |  ژوئن 7, 2010 در 6:12 ب.ظ.

    واقعا نچ؟ 😦
    ديلم شكستيده شد .ماماننننننننن (آيكون پا محكم به زمين كوبيدن )

    راستي فدات شم خسته نباشي.انشالله به خوشيو خرمي بري سر كار.:-*

    پاسخ
    • 109. دخترحاجی  |  ژوئن 7, 2010 در 6:35 ب.ظ.

      خدا نکنه عزيزم :*
      نگران نباش،اينهمه آدم،پر رو پر رو تو چشمام زل زدن فيسبوکمو پيدا کردن، تو هم پيدا ميکني…
      يکيش همين امير 😐 ريکوئست هم داده بچه پررو…شيطونه ميگه جفت پا برم تو حلقشاااااا…منم هي ايگنورش ميکنم منفجر شه D:

      پاسخ
  • 110. امیر  |  ژوئن 7, 2010 در 6:39 ب.ظ.

    منو میگی؟ من به فلان فلانم خندیده باشم ریکوئست داده باشم…
    آدم نامرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    آش نخورده و دهن سوخته…خدایا من که دختر حاجی واسه این تهمتش بخشیدم تو هم ببخش!

    پاسخ
    • 111. دخترحاجی  |  ژوئن 8, 2010 در 6:03 ب.ظ.

      باشه باشه … تو که نیستی…پس ایگنورت میکنم بترکی !

      پاسخ
    • 112. دخترحاجی  |  ژوئن 8, 2010 در 6:03 ب.ظ.

      باشه باشه … تو که نیستی…پس ایگنورت میکنم بترکی !

      پاسخ
  • 113. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژوئن 7, 2010 در 6:45 ب.ظ.

    چقدر آدم پیچیده ای هستی تو دختر
    اسمایلی کسری یک دست زیر چانه و در حال نگاه کردن به افق

    پاسخ
  • 114. arrmin  |  ژوئن 7, 2010 در 7:04 ب.ظ.

    webloge jalebi darid
    movafagh bashy

    پاسخ
  • 115. ناشناس  |  ژوئن 7, 2010 در 8:01 ب.ظ.

    راه افتادم تو فیس بوک به هر کی فک می کنم توئی می گم دختر حاجی؟یعنی من دارم به ای کیو خودم شک میکنم؟چطور بقیه تورو پیدا کردن من نه؟
    می دونم که دیکه کم کم از این قضیه داری کفری میسی نااااافرم ,ولی خودتو بذار جا ما خب فوضولیم دیگه

    پاسخ
  • 117. بهار  |  ژوئن 7, 2010 در 8:10 ب.ظ.

    سلام
    خانوم گل ، این همه خشونت واسه چی ؟؟؟؟؟؟؟ جفت پا چیه آخه
    لطافت زنانه داشته باشی بد نیست حالا زنانه که نه ولی دخترونه که میتونی داشته باشی جیگر
    می بوسمت
    مواظب خودت باش

    پاسخ
  • 119. بهار  |  ژوئن 7, 2010 در 8:14 ب.ظ.

    چی شد چی شد
    یکی دیگه هم عین تو می نویسه جریان چیه؟

    پاسخ
    • 120. دخترحاجی  |  ژوئن 8, 2010 در 6:10 ب.ظ.

      کپی پیست میدونی چیه؟؟
      دختره ی چشم سفید هم میدونی چیه؟؟
      اینا با هم جمع میشه توی همون وبلاگها…که سخنان گهربار منو میدزدن !

      پاسخ
  • 121. بهار  |  ژوئن 7, 2010 در 8:15 ب.ظ.

    http://zokol.blogfa.com/Profile

    چه جالب!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 122. حديث  |  ژوئن 7, 2010 در 9:47 ب.ظ.

    نه مادر.من وقتمو واسه اين چيزا الكي هدر نميدم 😀
    من به خودت گفتم اگه خواستي ميدي نخواستيم نه.زوري نيس كه.بماند كه سال تا سال ياهو نميام..
    الان اونا كه به من گفتي در گفتي ديفال (امير) بشنفه 😀

    پاسخ
    • 123. دخترحاجی  |  ژوئن 8, 2010 در 6:11 ب.ظ.

      امیر با تو بودا…بهت گفت تیفال D: ایشالا که منظورش تیفال پذیراییه نه گلاب به روتون جای دیگه D:

      پاسخ
  • 124. ويلسون خان  |  ژوئن 8, 2010 در 4:50 ق.ظ.

    در اينكه تو كارت واردى كه شكى نيس،ولى يه چيزى ديدم گفتم شايد به دردت بخوره:
    dabr [dot] co [dot] uk
    البته شايد خودتم ميدونستى

    پاسخ
  • 125. سایه  |  ژوئن 8, 2010 در 5:58 ق.ظ.

    کامنتمو اشتباهی تو پست قبلی نوشتم دیروز …الان عین اسکول ها سه ساعت دارم این پیج رو بالا پایین می کنم دنبال کامنتم….. :ی بعدخیلی مفتخرانه تو اونپست پیداش کردم…. آره خداییش تا 5 خیلی سخته من کت 3.30 یا 4 میمونم خسته میشم دیگه چه برسه به تو غرغرو….. :ی

    پاسخ
    • 126. دخترحاجی  |  ژوئن 8, 2010 در 6:12 ب.ظ.

      من غرغر نمیکنم…غرغر منو ! دهن منو وا نکن دختر…برو بینم !

      پاسخ
  • 127. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژوئن 8, 2010 در 10:09 ق.ظ.

    کلا تو هرجایی بری ماجراهای خاص خودت رو داری
    حالا آقایون بیشتر لطف میکنن با خانوما؟
    یحتمل آقایون اون شرکت لطفشون بیشتره

    پاسخ
  • 129. یک سبزینه  |  ژوئن 8, 2010 در 11:20 ق.ظ.

    چه دلت بخواد، چه دلت نخواد من تو رو لینک کردک حالیته؟؟؟

    پاسخ
  • 131. elly  |  ژوئن 8, 2010 در 2:51 ب.ظ.

    سلام 2بارهههههههه
    با با یکی اینجا نیست به ما آدرس فیس بوکو بده من 10 ساله میخوام برم نمیشههههههههههههههههههههههههههههه آیییی!
    یا یه لینک فیل/ر/ که با اون بشه رفت.نرم افزار فی/ت/ نمیتونم نصب کنم

    پاسخ
    • 132. دخترحاجی  |  ژوئن 8, 2010 در 6:14 ب.ظ.

      اولتراسورف یا فری گیت…دانلود کن بچه جان…دانلود D:

      پاسخ
  • 133. elly  |  ژوئن 8, 2010 در 2:55 ب.ظ.

    چرا اولیی نی؟ اوو !ایمیل…!
    شما آنی دالتون نیستی؟ بازیهای کلامی قلمتون مثه آنیه…

    پاسخ
    • 134. دخترحاجی  |  ژوئن 8, 2010 در 6:15 ب.ظ.

      والا به حضرت عباس منو آنی دالتون هیچ ربطی به هم نداریم،این صدبار …

      پاسخ
  • 135. camellia foroughi  |  ژوئن 8, 2010 در 4:03 ب.ظ.

    سلام منم پیدات کردم
    اما بعد از اینکه فهمیدم اسمت چیه !!دیدم اسمه مدرسه ای که میرفتی میشناسم:دی فهمیدم چرا بهت میگن دختر حاجی : دی

    پاسخ
    • 136. دخترحاجی  |  ژوئن 8, 2010 در 6:15 ب.ظ.

      نخیرم،اصلنشم اسم مدرسه م هیچ ربطی به من نداره D:

      پاسخ
  • 137. علیرضا سعادت  |  ژوئن 8, 2010 در 4:24 ب.ظ.

    چه عرض کنم

    پاسخ
  • 138. ستاره**  |  ژوئن 8, 2010 در 5:45 ب.ظ.

    سلام من خواننده همیشگیه وب تون هستم اولین باره که دارم براتون کامنت میذارم نوشته هاتون روخیلی دوس دارم در ضمن ازنوع ارتباطتو ن با مخاطبها هم که همراه با احترامه خوشم میاد من با اجازه تون شمارو لینک کردم اشکال که نداره؟

    پاسخ
    • 139. دخترحاجی  |  ژوئن 8, 2010 در 6:16 ب.ظ.

      اشکال که هیچ…ثواب هم داره D:

      پاسخ
      • 140. ستاره**  |  ژوئن 8, 2010 در 8:09 ب.ظ.

        به قول خودت اسمایلی، من در حالی که دار ه با دست برات بوس میفرسته.

        پاسخ
  • 142. امیر  |  ژوئن 8, 2010 در 6:40 ب.ظ.

    تو خجالت نکشیا….نشستی هی منو تخریب شخصیت میکنی!
    بابا باور کن به خدا من اصلا اینوایت نکردم واسه فرندشیپ!!!
    نمیدونم چه جوری اینو بهت ثابت کنم…

    پاسخ
    • 143. دخترحاجی  |  ژوئن 8, 2010 در 6:51 ب.ظ.

      خب پس يه امير ديگه ست حتما که صداشم در نمياره D:
      هييييييييي D:

      پاسخ
  • 144. حديث  |  ژوئن 8, 2010 در 7:29 ب.ظ.

    ا.فيل شكن بهتر: يوز جامپ :-d
    2.نخيرم تيفال پذيرايي بود
    3. تو هي گفتي امير .من كه اصلا اونو نيشناسم
    4.چرا ميگن تو اني دالتوني؟والله من هيچ شباهتي نميبينم بين شما.
    5.منو لينك ميكني؟
    6.اسمت چيه؟
    7.من خيلي فضولم 😀
    8.سوالا ديگه يادم بياد باز ميپرسم

    پاسخ
    • 145. دخترحاجی  |  ژوئن 9, 2010 در 4:54 ب.ظ.

      1.من از AOL استفاده میکنم،بهتر تر از هر چیزی D:
      2.فقط هیییی D:
      3.بازم هیییی D:
      4.منم نمیبینم
      5. هیییی D:
      6.دخترحاجی
      7. تو ماهی :*

      پاسخ
  • 146. mohsen rafiee  |  ژوئن 8, 2010 در 8:19 ب.ظ.

    می گم تو کیس خوبی هستی واسه مطالعه !!! یه سر برن به ما خوشحال میشیم .
    واسه اعصابت که گفتی ناقصه !!
    http://www.newpsy.wordpress.com

    پاسخ
  • 147. melika  |  ژوئن 9, 2010 در 6:14 ق.ظ.

    dokhtar haji dost dari be man komak koni? dame emtehana afsordegi gereftam.mano to face book be onvane doste khodet ghabol kon 😀 bezar shad sham.ishala ye domade ghad boland nasibe haji beshe

    پاسخ
    • 148. دخترحاجی  |  ژوئن 9, 2010 در 4:56 ب.ظ.

      D:
      حاجی سرمو میبره میذاره لب جوق … شوهرم قیمه قیمه م میکنه اگه غریبه عکسمو ببینه…مادرشوهرم سیخ داغ میکنه تو حلقم 😦

      پاسخ
  • 149. shalvarak  |  ژوئن 9, 2010 در 10:05 ق.ظ.

    gozine dovom sahih mibashad .. ama moteassefane shoma raddin

    پاسخ
  • 150. sara  |  ژوئن 9, 2010 در 10:31 ق.ظ.

    دوس نداری بری سر کار بیا من میرم سر کار تو بیا درسا منو بخون!!!!
    الان از کلم دود بلند شده بود اومدم اینجا یه کم دلم وا شه دیدم هیچ خبری نی 😐

    پاسخ
  • 151. camellia foroughi  |  ژوئن 9, 2010 در 11:59 ق.ظ.

    tazasham esmo famileto ta be 2khtar khalam goftam mishnakhtet ;))
    gof ye ekipi dashtin vase khodetoon;)
    az khoda benhoon nis az shoma che penhoon goftam khoshgel bood?gof ba namak bood;)

    پاسخ
    • 152. دخترحاجی  |  ژوئن 9, 2010 در 4:58 ب.ظ.

      جدی؟؟ میشه خصوصی اسم دخترخاله ت رو بهم بگی؟ خیلی دلم میخواد بدونم D:
      الان از فضولی دارم میمیرم D:

      پاسخ
      • 153. camellia foroughi  |  ژوئن 10, 2010 در 11:35 ق.ظ.

        khoosoosi balat nistam:D
        haminj amigam:P
        too madrese besh migan … ama ma too khone besh migim Ronak;)
        ama migof oon yani to;) ye sal bozogtar boodi
        oon mese shoma o man shahrivari nis ke

        پاسخ
        • 154. دخترحاجی  |  ژوئن 10, 2010 در 6:07 ب.ظ.

          قبل از هرچيزي بگم که اينجا کامنت تا تاييد نشه کسي نميتونه ببينه … پس همه کامنتها در اصل خصوصيه .
          يه کم کامنتت رو سانسور کردم اون هم به خاطر مشخصات من D:
          .
          به روناک سلام مخصوص منو برسون…خيلي دلم براش تنگ شده.هنوزم تيپش پسرونه ست و فوتبالش خوبه؟ :)) تقريبا يکي دو سال با هم کلاس فوتسال هم ميرفتيم،دلم چقدر براش تنگ شده…
          سعي ميکنم تو فيسبوک پيداش کنم :*
          از طرف من ببوسش D:

          پاسخ
  • 155. كبريتي  |  ژوئن 9, 2010 در 2:48 ب.ظ.

    سلام دختر حاجي!! اين توييتر چي ميگه؟!»خطا: توییتر پاسخ نداد. لطفا چند دقیقه صبر کنید و این برگه را بازآوری نمایید.»
    من شديدا خمارم!!
    يكي به من توييت دختر حاجي برسونه!! (ايكن اب قند!)

    پاسخ
    • 156. دخترحاجی  |  ژوئن 9, 2010 در 5:00 ب.ظ.

      :))) اگر نشون هم میداد خبر خاصی توش نبود….چس مثقال میخوان حقوق بدن،ارث باباشونو تو کار کردن میخوان از آدم … D:
      دست رو دلم نذار که سیرم…دست بزنی میمیرم ..
      .شعر گفتم D: … باز بگین دخترحاجی بی هنره D:

      پاسخ
  • 157. امیر  |  ژوئن 9, 2010 در 5:18 ب.ظ.

    چه طوری خانم خوشگل با نمک؟
    راستی کارت بهتر از قبلی هست؟ پس الان یه پایه داری تو اتاقت که بشینید با هم زیر آب تمام اهالی شرکت رو بزنیدا!!!!!!

    پاسخ
    • 158. دخترحاجی  |  ژوئن 9, 2010 در 6:11 ب.ظ.

      آخه بدبختي اين دفعه اتاقم از بقيه جدا نيست،يکي پيشمه در حد شيرين عسل براي مدير عامل…خدايااااااااااااااااااااااااااا دردمو به کي بگم

      پاسخ
  • 159. حديث  |  ژوئن 9, 2010 در 5:55 ب.ظ.

    سلام.اومدم شب بخير بگم برم.بوس بوس

    پاسخ
  • 161. ناشناس  |  ژوئن 9, 2010 در 6:16 ب.ظ.

    اصفهانیا به خاطر اینکه دوغ خواب اوره اونو با گوشفیل که باعث از بین رفتن این اثر دوغ میشه مصرف میکنن یا به اصطلاح خودشون دوغ سرده و گوشفیل گرمه .

    پاسخ
  • 162. melika  |  ژوئن 9, 2010 در 6:19 ب.ظ.

    dokhtar hajiiiiiiiiiii accept kona manoooo 😦 ba 3 tashonam sohbat mikonam man mahramam ba ,dokhiam 😀

    پاسخ
    • 163. دخترحاجی  |  ژوئن 9, 2010 در 6:29 ب.ظ.

      D: نچ … نميشه…شوورم داغم ميکنه …

      پاسخ
  • 164. melika  |  ژوئن 9, 2010 در 6:51 ب.ظ.

    داشتیم دختر حاجی؟؟؟ حالا منو ژانر می کنی؟ آره میگم پخی!!!

    پاسخ
  • 165. شكلات تلخ  |  ژوئن 10, 2010 در 11:17 ق.ظ.

    يعني من هلاك اين توئيت هاتم رسما . ميگم بيا ديگه نرو سر كار بشين ثانيه اي يك توئيت بنويس من هر چي از اين جاي جديد ميگيري بهت ميدم تازه ديگه اون حساب داره را هم نبايد ببيني و قهوه زوركي هم نميخواد بخوري .

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • از وقتی دیدم تو عروسی حامد نیک پی، ساسی مانکن خونده دیگه اون آدم قبلی نشدم 9 hours ago
  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 2 weeks ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 2 weeks ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 2 weeks ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 3 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 3 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 3 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 3 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 3 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 3 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 3 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,721 بازدید

