باغ پسته شرافت !!

مه 29, 2010 at 6:43 ب.ظ. 16 دیدگاه

.

اشرف مخلوقاتی که زمانی شرف نظامشان بود، جاسوس بی شرف شد ؟!

.

مرتبط :

حمله به دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد 

اتهام امنیتی: گرفتاری تازه مسولان دانشگاه آزاد

حمله عوامل ناشناس به دفتر فائزه هاشمی

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

سوزش تا ته اعماق یک دهه شصتی ! :-|

16 دیدگاه Add your own

  • 1. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  مه 29, 2010 در 7:02 ب.ظ.

    🙂
    😦

    پاسخ
  • 2. حديث  |  مه 29, 2010 در 7:08 ب.ظ.

    هيچ كاري نشد نداره مادر 😀

    پاسخ
  • 3. سوری  |  مه 29, 2010 در 7:15 ب.ظ.

    چه بيهوده زندگي ميکنيم…چه با قدرت زندگي،ميکند مارا
    این جمله خیلی قشنگه .از افاضات خودتونه ؟

    پاسخ
    • 4. دخترحاجی  |  مه 29, 2010 در 7:45 ب.ظ.

      خواهش ميکنم خواهش ميکنم … قابل شما رو نداشت…من متعلق به همتونم D:

      پاسخ
  • 5. بی حیا  |  مه 29, 2010 در 8:07 ب.ظ.

    گویا از اول بوده ولی رو نمیکرده!!! هه!!

    پاسخ
  • 6. Mimimal  |  مه 29, 2010 در 8:36 ب.ظ.

    روزگار چه ها که نمی کنه؟

    پاسخ
  • 7. مقداد  |  مه 29, 2010 در 8:36 ب.ظ.

    استيل وبتان و عنوانش بي نهايت تكراري بود اما محتوايش بسيار نوآورانه و جذاب
    آنقدر زياد كه لينكتان كردم و تا تمام آرشيوتان را نخوانم بي خيال نمي شوم

    پاسخ
    • 8. دخترحاجی  |  مه 29, 2010 در 8:46 ب.ظ.

      مرسي بابت لطفتون،ولي عنوان که ديگه تکراري نبود ديگه برادر من ، من اعصابم ضعيفه ها نيگا … يه دخترحاجي هست اونم منم فقط … خدا يکي،دخترحاجي هم يکي D:

      پاسخ
  • 9. سایه  |  مه 30, 2010 در 4:59 ق.ظ.

    سلام مو فرفری….آخه بدون اینکه ملت رشتتو بدونن چه جوری برات کار پیدا کنن گلم….؟

    پاسخ
    • 10. دخترحاجی  |  مه 30, 2010 در 6:40 ق.ظ.

      حالا مثلا اگه من بگم کار پیدا میشه؟؟ نمیشه خواهر،نمیشه … من که دیگه نا امید شدم 😦

      پاسخ
  • 11. خورشيد  |  مه 30, 2010 در 9:45 ق.ظ.

    همين چند سال قبل كسي جرات داشت بگه چرا بچه هاي هاشمي جيش مي كنن؟ حالا نمي دونم چي شده يدفه!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 12. نعیمه  |  مه 30, 2010 در 11:19 ق.ظ.

    نتیجه می گیریم که چاقو دسته خودش رو هم می بره مادر

    پاسخ
  • 13. amin  |  مه 30, 2010 در 6:22 ب.ظ.

    az ghadim nadima goftan gahi posht be zino gahi zin be posht hala nemidoonam ma sare piyazim ya tahe piyaz … piyda konid porteghal foroosh ra..

    پاسخ
  • 14. متين  |  ژوئن 1, 2010 در 7:14 ب.ظ.

    به خودشونم رحم نمي‌كنن لامصبا !

    پاسخ
  • 15. بهار  |  ژوئن 2, 2010 در 8:12 ب.ظ.

    سلام
    این لینک هایی که گذاشتی همشون فیلتر شدن که ؟!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
    • 16. دخترحاجی  |  ژوئن 2, 2010 در 8:19 ب.ظ.

      فيلتر نيستن … گاهي وردپرس قاطي ميکنه و فيلتر نشون ميده…شما آدرسشون رو برداريد و توي يه صفحه جديد باز کنيد.
      گاهي اينجوري ميشه.

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • از وقتی دیدم تو عروسی حامد نیک پی، ساسی مانکن خونده دیگه اون آدم قبلی نشدم 9 hours ago
  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 2 weeks ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 2 weeks ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 2 weeks ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 3 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 3 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 3 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 3 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 3 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 3 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 3 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,721 بازدید

