اینجا ایران است ۱ …

مه 14, 2010 at 9:20 ب.ظ. 12 دیدگاه

.

اینجا ایران است…

کوته فکر ، سخنران

سخنران ، معمم

معمم ، متجاوز

متجاوز ، تبرئه

اما …

معلم اعدام میشود …

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

قانون پایستگی دیکتاتوری ! اینجا ایران است ۲ …

12 دیدگاه Add your own

  • 1. بابالنگدراز پنج فوتی  |  مه 14, 2010 در 9:27 ب.ظ.

    براووو

    پاسخ
  • 2. پری ناز  |  مه 15, 2010 در 5:08 ق.ظ.

    بی نظیر می نویسی تو دختر. بی نظیر.

    پاسخ
  • 3. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  مه 15, 2010 در 6:15 ق.ظ.

    چی بگم دختر حاجی
    اینجا خیلی وقته دیگه ایران نیست
    اینجا فلات بربریت است
    ایران نام کشوری بود در دوران هخامنشی،در دوران کوروش
    نخیر دختر حاجی
    اینجا ایران نیست
    ولی ما ایرانی هستیم و از همان نژاد پاک آریایی هستیم
    ما ایرانی هستیم و مدتی ست در بند دژخیم اسیریم
    بزودی رها خواهیم شد از این بند و ایران را دوباره میسازیم

    پاسخ
  • 4. معمار بیکار  |  مه 15, 2010 در 12:20 ب.ظ.

    یهنی تو بی نظیری ،بی نظیر….

    پاسخ
  • 5. alghof  |  مه 15, 2010 در 6:34 ب.ظ.

    زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد! ولی زبون سرخ خوشرنگی داری 😉

    پاسخ
  • 6. صالح کشاورز  |  مه 15, 2010 در 8:23 ب.ظ.

    ایران ؟؟؟ چه نوستالوژی قشنگی 😦

    پاسخ
  • 7. پرنده روی سیم  |  مه 16, 2010 در 11:08 ق.ظ.

    اصولا هر کس که به نوعی به فکر کردن مربوط میشه رو باید کشت!
    .
    .
    .
    چی؟ قبول نداری؟

    بنگ‌گ‌گ‌گ‌گ‌گ‌گ‌گ‌گ‌گ‌گ

    پاسخ
  • 8. balootkohi  |  مه 19, 2010 در 6:19 ق.ظ.

    احیانا و بر حصب و حسبه و تصادف
    شما جزو انجمن شاعــران مرده نیستین؟؟

    من فکر می کردم هنوز اعدام نکردن (معلم رو می گم)
    پس اون ها هم اعدام شدن دین دان دین دین درام ریم درام دام.

    اون انتهاییه، مارش عذا بود. شما با همون تن صدا بخونید.

    پاسخ
    • 9. دخترحاجی  |  مه 19, 2010 در 6:27 ق.ظ.

      انجمن شاعران مرده؟ این اسم رو از کجا آوردی…آخه اسمیه که من روی یه انجمن نزدیک خونمون گذاشتم D:

      پاسخ
  • 10. مریم...  |  مه 20, 2010 در 8:08 ب.ظ.

    خیلی خوب بود..می تونم این پستت رو تویِ مطالبِ کلوبم استفاده کنم؟مسلما با ذکر منبع.حیفم میاد ،آدمایی باشن و نخونن..

    پاسخ
  • 12. مریم...  |  مه 21, 2010 در 7:36 ب.ظ.

    مرسی فراوان 🙂

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

