دخترحاجی را هکر آزاد کرد !

مه 6, 2010 at 8:19 ب.ظ. 161 دیدگاه

.

متاسفانه این دومین باری بود که من رو هک کردند و اولین باری بود که وبلاگم هم هک شد،در حالی که با مشت به سینه میکوبیدم و جیز جیگر زدن هکر را خواستار بودم ؛ ناگهان هکر محترم طی عملیاتی محیرالعقول  از خر شیطان پیاده گشته و اکانتهای من اعم از فیسبوک، جیمیل(dokhtarhaji1@gmail.com)، وبلاگ(www.dokhtarhaji.wordpress.com)، و توئیتر (dokhtarhaji)را پس دادند.

در ضمن دو پست قبلی توسط هکر محترم نوشته شده بود به انضمام دو عدد توئیت ناقابل!

حالا که این قضیه باعث شد که من پستی راجع به این موضوع بنویسم،بهتر دیدم که بگم تنها وبلاگ من  همینجاست و هیچ جای دیگر وبلاگی ندارم،حتی وبلاگ قبلی ام دربلاگفا را که با یک پست خداحافظی حذف کردم را خیلی از دوستان در گوگل ریدر دارند که متاسفانه توسط کسی دوباره باز شده و ایشان همچنان با نام دخترحاجی در حال پست گذاشتن هستند ولی به پیر به پیغمبر من نیستم …

.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

حذف شد ! قانون پایستگی دیکتاتوری !

161 دیدگاه Add your own

  • 1. آقا گرگه  |  مه 6, 2010 در 8:24 ب.ظ.

    شايد اون هكر بيچاره هم دوستت داره . اينطوري ميخواد بهت ابراز علاقه كنه ! جوونه ديگه دلش ميخواد . كاريشم نميشه كرد .

    پاسخ
    • 2. دخترحاجی  |  مه 6, 2010 در 8:27 ب.ظ.

      آره شاید :)))
      روز اول بچه ها اومدن بهم گفتن که هک شدی، میگفتم آخه این لامصب چرا پسوردامو گرفته؟میومد خودمو میگرفت خوووووووووو :)))

      پاسخ
  • 3. رضا  |  مه 6, 2010 در 8:24 ب.ظ.

    من نميدونم چرا هميشه وبلاگ نويس هاي خوب ( با عرض معذرت ) دوزار( دو ريال) امنيت و اصول ساده حفاظتي و… بارشون نيست !!

    هوي آقاي هكر محترم اگه اينكاره اي منو هك كن!!

    پاسخ
    • 4. هكر  |  مه 7, 2010 در 7:02 ق.ظ.

      اولن كه من به دخترحاجي هم گفتم كه هكر نيستم و پسوردشو از بس ساده بود حدس زدم.دومن اگه راس ميگي چرا آدرس نذاشتي؟!

      پاسخ
      • 5. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:38 ب.ظ.

        خب حالا…مگه قرار نشد دست از اینکارا برداری؟ خشن میشما !

        پاسخ
  • 6. لاله  |  مه 6, 2010 در 8:54 ب.ظ.

    اینو حتما دیدی، نه؟

    http://zokol.blogfa.com/

    چی میکنه کپیییییییییییی!

    پاسخ
    • 7. دخترحاجی  |  مه 6, 2010 در 8:58 ب.ظ.

      آره،این که دیگه اصلا دوزار خلاقیت هم نداره…قط تو کار کپی پیسته :))

      پاسخ
  • 8. سمیه  |  مه 6, 2010 در 8:57 ب.ظ.

    آقا آزادیت مبارک، حالا نمه نمه بیا تو بغلم…

    پاسخ
  • 9. بهنام  |  مه 6, 2010 در 9:27 ب.ظ.

    هی دیدم یه طوریه ها

    پاسخ
  • 10. امیر  |  مه 6, 2010 در 10:12 ب.ظ.

    اینارو بیخیال…عروسی خوب بود؟ این بهنام خودشو به …. داد ببریش…نبردیش!!!!

    پاسخ
    • 11. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:30 ب.ظ.

      :)) جای همتون خالی…
      دروغ گفتم،جاتون خالی نبود شلوغ بود D:

      پاسخ
  • 12. امیر  |  مه 6, 2010 در 10:18 ب.ظ.

    راستی این وبلاگ زوکول چه باحاله..دمش گرم..کلا تو کار کپی پیسته!!!
    کجا خلاقیت نداره؟! زده اسمش سایه هست 28 ساله…تو که اینو نداری!!!

    پاسخ
    • 13. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:30 ب.ظ.

      راست میگیا…به این دقت نکرده بودم دیگه D:

      پاسخ
  • 14. دختر خیالباف  |  مه 7, 2010 در 3:26 ق.ظ.

    میگم عجب شانسی داریا …هکره بی خیالت شد …

    پاسخ
  • 15. لاله  |  مه 7, 2010 در 4:59 ق.ظ.

    همین مدت کمو هم دلم برات تنگ شده بود!
    خیلی ناز و بانمکی!

    پاسخ
  • 16. osiris  |  مه 7, 2010 در 5:45 ق.ظ.

    » دختر حاجی رو خدا آزاد کرد…» دختر حاجی(ع)

    بازگشت پیروز مندانه شمارا به عرصه وبلاگ و تویتر و اینا رو به شما و جماعت مینیمال نویس +الی تبریک می گوییم.

    جمعی از هوا داران

    اینو بزرگ رو سر در وبلاگم می زنم…..

    پاسخ
  • 17. پری ناز  |  مه 7, 2010 در 6:04 ق.ظ.

    دختر حاجی، آزاد شد!!!!!!!

    پاسخ
  • 18. محمد  |  مه 7, 2010 در 6:47 ق.ظ.

    واقعا هک شدی من که باورم نمیشه
    به حاجی بگو حالشو بگیره

    پاسخ
  • 19. وارش  |  مه 7, 2010 در 6:49 ق.ظ.

    اره من شهادت میدم این همان دختر حاجی خودمان است ..
    انشالله بیاد تو رو بگیره این هکر …ما هم بیاییم عروسی هی قر بدیم .. آقا هکر ایندختر خوبیه بیا اینو بگیر ضرر نمیکنه باور کن

    پاسخ
  • 21. هكر  |  مه 7, 2010 در 7:00 ق.ظ.

    چرا جواب ندادي به ايميلم؟! حالا خدايي حاضري با من ادواج هم بكني؟تو خلي!‏

    پاسخ
    • 22. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:38 ب.ظ.

      به بـــــــــــــــــــــــــــــــــه ، هکر خان اگر خودتی که دیگه خیلی باحالی…کامنت هم میذاری؟ :))))

      پاسخ
    • 23. وارش  |  مه 7, 2010 در 6:21 ب.ظ.

      اقای هکر برم خواستگاری ؟ گل و شیرینی هم پای من .. بریم؟.. کت شلوار و خودت بیار قرار بگذار بریم.. 😛

      پاسخ
  • 24. کاکا جنوبی  |  مه 7, 2010 در 7:33 ق.ظ.

    من که میگم این پسته هم هکر نوشته از ما گفتن بودا .:))

    پاسخ
    • 25. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:32 ب.ظ.

      نه والا به خدا خودمم… نیگا….نه خوب نیگا … دیدی؟ D:

      پاسخ
  • 26. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  مه 7, 2010 در 7:49 ق.ظ.

    دختر حاجی آزادی رو بهت تبریک میگم
    راستی سهمیه ی آزادگان بهت تعلق میگیره؟ 🙂
    حال مادرت چطوره؟ نگفتی مشکلش چی بود؟
    برای قلب بهتره ببریش مرکز قلب،اونجا خیلی عالیه

    پاسخ
    • 27. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:33 ب.ظ.

      خوبن خداروشکر…مشکل خاصی نبود.
      مرسی که یادت بود کسری X:

      پاسخ
  • 28. ذهن ِ آشفته  |  مه 7, 2010 در 8:00 ق.ظ.

    خداوکیلی دوتا پست قبلی (یعنی قبلی نه، قبلیش) رو خوب نوشته بود!
    می‌دونستم هک شدی ولی حیفم اومد لایک نزنم :دی

    من بودم یادگاری نگه‌شون می‌داشتم!

    پاسخ
    • 29. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:33 ب.ظ.

      :)) نه دیگه،هکر جماعت بیاد پست بنویسه لایک هم بگیره دیگه زور داره ها :)))

      پاسخ
      • 30. ذهن ِ آشفته  |  مه 7, 2010 در 5:57 ب.ظ.

        آخه خدایی معلوم بود اکانتت رو پس میده
        من که دیدم هک شدی گفتم پس چرا یارو عقده‌ای بازی درنمیاره؟ مثل بیشتر هکرها
        دیدم نه! این یکی خیلی مسالمت‌آمیز و فرهنگی(!) داره رفتار می‌کنه

        وگرنه که زور داره اساسی بر منکرش لعنت

        پاسخ
        • 31. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 6:58 ب.ظ.

          آره هکره مهربون بود…عينهو خرس مهربون =))))

          پاسخ
  • 32. The GiRL  |  مه 7, 2010 در 8:06 ق.ظ.

    دشمنات نابود بشن صلوات برفست

    پاسخ
  • 33. لیلا  |  مه 7, 2010 در 8:09 ق.ظ.

    سلام مبارکه!اما خداییش هکربامرامی بوده! یه جایزه ای چیزی بهش میدادی زشته دست خالی!

    پاسخ
  • 34. نازنین  |  مه 7, 2010 در 8:33 ق.ظ.

    این الان خودتی یا طرفه؟! بد الان فیس بوک دسته کیه؟ یعنی باز کنم فیس بوک رو من؟
    خدا بگم چی کار نکنه طرف رو!

    پاسخ
    • 35. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:34 ب.ظ.

      خودمم … آخه مگه هکر هم به این خوشگلی میشه؟؟ :)))

      پاسخ
      • 36. هکر  |  مه 7, 2010 در 3:44 ب.ظ.

        اینو راس میگه!

        پاسخ
  • 37. Mimimal  |  مه 7, 2010 در 9:00 ق.ظ.

    یاد آزاد سازی خرمشهر افتادم!

    پاسخ
  • 38. مـژده(جمع دخترونه)  |  مه 7, 2010 در 10:28 ق.ظ.

    دقیقاً 1 هفته پیش هاست و جیمیل بندرو نیز هک کردند 😐
    تا دم ِ در سی سی یو رفتم و برگشتم تا این جیمیل و هاست رو پس گرفتم 😐

    چن کیلو لاغر شدی تو این گیر و دار :-((

    پاسخ
    • 39. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:35 ب.ظ.

      من؟؟ هیچی بابا…کلی خندیدیم در جوار دوستان…
      گفتم هکره زده با کاهدون…من هیچی ندارم توش که به دردش بخوره…همین شد که آخرش گفته تو خیلی خوبی دیگه :)))) به جان خودم همین روزاست که بیاد خواستگاری :)))

      پاسخ
      • 40. هکر  |  مه 7, 2010 در 3:41 ب.ظ.

        خندیدی؟ ولی الی چیز دیگه ای می گفت! اصلن ممن دلم به حالت سوخت.قبول نیست از اول!

        پاسخ
        • 41. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 6:58 ب.ظ.

          =)) خب حالا،حتما بايد آبروريزي کني؟ :))

          پاسخ
  • 42. خواننده خاموش!!!  |  مه 7, 2010 در 10:47 ق.ظ.

    سلام
    من كه هنوز شك دارم شما خود دختر حاجي باشي :دي
    دختر حاجي ببين
    ادرس فيسبوكت رو ندادي هك شد؛
    ادرس ايميل ندادي هك شد و…(بقيه موارد يادم نيست!!)
    بيا اين رشته ي ليسانست رو خودت بگو يه وقت ديدي اونم زبونم لال
    ازت گرفتن باطل كردن هااااااااااااااا:دي

    پاسخ
    • 43. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:36 ب.ظ.

      =))) به درک،باطل بشه بهتره…رشته ای که کار نداره به درد عمه م میخوره :)))

      پاسخ
  • 44. مینا جوووووووووووووووون  |  مه 7, 2010 در 11:26 ق.ظ.

    سلام
    عزیزم هکر با کاراش باعث میشه تو توی نوشتن مصمم تر بشی
    گناه داره
    زیاد بهش گیر نده
    بذار عقده هاشو خالی کنه

    پاسخ
  • 45. حاجی  |  مه 7, 2010 در 11:37 ق.ظ.

    سزای کسی که تو اینترنت پی چت کردنه همینه

    پاسخ
    • 46. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 2:36 ب.ظ.

      من بدبخت سالی یه بار هم چت نمیکنم به خدا…باور نداری از هکر خان که دو شب اکانت من دستش بود بپرس :))

      پاسخ
  • 47. ویکتور  |  مه 7, 2010 در 2:12 ب.ظ.

    بسیار عالی من چون تازه رسیدم، کاملا قبول میکنم که این وبلاگه شماست و شعبه دیگری ندارد، موفق باشید.

    پاسخ
  • 48. هکر  |  مه 7, 2010 در 3:26 ب.ظ.

    دختر حاجی را هکر آزار کرد!
    نه خدایی این یا دختر خوبیه یا خیلی موذیه که هیچی توی هیچ جاش نگه نمی داره! .باید برم تو کار الی شون.البته نه.اون از اینم ماه تره! به جون خودم دارم راس می گم اگه روم می شد می رفتم خواسگاری یکی از این دوتا!
    شما ها هم هی نگید هکر،من که گفتم پسورد رو حدس زدم.
    الان هی می گید هکر،بعد فردا که ازدواجی سر گرفت به خواست خدا،این دخترای حاجی(هردوشون خوبن،فرقی نداره کدوم.غرض اندر میان داماد حاجی شدن است!)راس میرن چپ میان،میان هی گیر می دن که بیا این جا رو هک کن اون جارو هک کن،منم نمی تونم ضایع می شم!
    در ضمن با تشکر از ذهن آشفته باید یگم که همین طوره.مطلبم دو روز می موند بیشتر از کل مطالب تو لایک می گرفت!
    تازه مگه ایمیلمو نمی بینی؟خودمم دیگه!

    پاسخ
    • 49. دخترحاجی  |  مه 7, 2010 در 6:57 ب.ظ.

      اين هکرجان به سنگ پاي قزوين گفته برو من هستم =)))

      در ضمن هکر جان،شما ديگه چرا؟؟شما که کل اکانتهاي ملت رو هک ميکني نميدوني که هيشکي به جز من نميتونه ايميل کامنت گذاران رو ببينه؟ D:

      پاسخ
      • 50. هكر  |  مه 8, 2010 در 6:41 ق.ظ.

        منم منظورم همينه آي كيو.تو مي بيني ايميلمو ديگه.آخه پرسيدي خودمم يا نه؟وقتي ايميلم همونه كه بهت دادم يعني خودمم ديگه!

        پاسخ
        • 51. دخترحاجی  |  مه 8, 2010 در 6:56 ق.ظ.

          آهان از اون لحاظ …
          تو خودت میگی ما بهت نگیم هکر اونوقت خودت اسمت رو توی کامنتها هکر مینویسی که D:

          پاسخ
          • 52. عسل بابا(هکرسابق)  |  مه 8, 2010 در 8:00 ق.ظ.

            خوب شد؟!؟

            پاسخ
            • 53. دخترحاجی  |  مه 8, 2010 در 9:23 ق.ظ.

              رو رو برم ، پرروي من :))

  • 54. شازه  |  مه 7, 2010 در 3:27 ب.ظ.

    به سلامتی
    ما اطلاع رسانی کردیم
    آزادی رو هم اطلاع رسانی می کنم
    موفق باشی
    شازه

    پاسخ
  • 55. اوریجینال  |  مه 7, 2010 در 3:37 ب.ظ.

    حالا به کنار
    من تازه ادرس دو دختر حاجی دیگه دیدم ( یکیش تو بلاگفا یکی هم زوکول (؟)) یعنی من تو وبلاگ تو اینقدر نخندیدم :))))
    مخصوصا تو بلاگفا …
    ینی اون یکی به گاا… داده ها :دی

    پاسخ
  • 56. مسعود  |  مه 7, 2010 در 6:19 ب.ظ.

    باید بیشتر مراقب بود و موارد امنیتی رو رعایت کرد. باز جای شکرش باقیه که پس داد.
    در مورد وبلاگ قبلی هم، می شد کاری کرد که حذف نشه، اما نوشته ه هم نمایش داده نشن.

    پاسخ
  • 57. میرزا قشمشم  |  مه 7, 2010 در 7:06 ب.ظ.

    دختر حاجی مسئلتن!!! می گم پس این ملتی که اون دو تا پست قبلی رو تو گودر هی لایک می زدن در واقع نوشته ی هکر رو لایک داشتند؟
    ای بابا!!!!

    پاسخ
  • 59. (:  |  مه 7, 2010 در 7:43 ب.ظ.

    اَي ووو… چه هكر با شخصيتي! (ببخشيد، چه پسورد حدس زنِ با شخصيتي! P: )

    پاسخ
  • 60. شیباک  |  مه 7, 2010 در 8:06 ب.ظ.

    به نظرم هکرتم دوست داره. اشتباه نکن…!!!

    پاسخ
  • 61. saye  |  مه 8, 2010 در 5:03 ق.ظ.

    یعنی پست مقنعه پفی رو هم آقای پسورد حدس زن نوشته بود؟!!!

    پاسخ
    • 62. دخترحاجی  |  مه 8, 2010 در 6:06 ق.ظ.

      نه عزیزم….پستشون رو حذف کردم :*

      پاسخ
  • 63. ایمان  |  مه 8, 2010 در 7:30 ق.ظ.

    چه با هکرت مهربونی!

    پاسخ
    • 64. دخترحاجی  |  مه 8, 2010 در 9:23 ق.ظ.

      چه کنيم ديگه…اين دل که دل نيست لامصب…همينجوري گل و بلبل ازش تراوش ميکنه …

      پاسخ
  • 65. دختر دیوونه  |  مه 8, 2010 در 10:54 ق.ظ.

    عزیز من مگر می شود با هکر نامهربون بود؟ :دی

    پاسخ
  • 66. zistan  |  مه 8, 2010 در 11:24 ق.ظ.

    خر خودتی . خوب شبیهی دیگه :))

    پاسخ
  • 67. zistan  |  مه 8, 2010 در 1:25 ب.ظ.

    آقا اجازه ما الان فهمیدیم شما فقط خودت حق داری حرفهای بی تربیتی بزنی ولی انصافا خیلی شبیه خودته 😉

    پاسخ
  • 68. متين  |  مه 8, 2010 در 2:09 ب.ظ.

    تنها خرمشهر من !

    پاسخ
  • 69. عسل بابا!  |  مه 8, 2010 در 2:47 ب.ظ.

    می گم بیا یه یوزر هم واسه من بساز توی بلاگت بنویسم.می گیره ها!!

    پاسخ
    • 70. دخترحاجی  |  مه 8, 2010 در 4:39 ب.ظ.

      تو که یوزر هم نسازم میای هک میکنی مینویسی که دادا D:

      پاسخ
  • 71. خواننده خاموش!!!  |  مه 8, 2010 در 5:18 ب.ظ.

    هر وبلاگي هك ميشه صاحبش تا يه ماه سوژه داره فحش ميده به
    هكره اين دختر حاجي تازه بيشتر تحويلش ميگيره:دي
    هكرم نشديم اهههههههههه..

    پاسخ
    • 72. دخترحاجی  |  مه 8, 2010 در 6:35 ب.ظ.

      دنيا رو سخت نگير بابا … ميگذره،چه با هکر چه بي هکر D:

      پاسخ
  • 73. یحیی  |  مه 8, 2010 در 7:03 ب.ظ.

    حالا دختر حاجی
    با توجه به سوتی که دادی
    مطمئنی جناب هکر بازم نمی تونه هکت کنه ؟!
    (بخش ایمیل الارتینگ و سوالات امنیتیت را چک کردی که اگه خواست دو باره از اون ناحیه مورد حمله واقع نشی /؟!)

    آخه کدوم آدم عاقلی می یاد وبلاگ و ایمیل و فیس بوک یکی را هک کنه بعد دو روزه بهش برگردونه !!! حداقل می زاشتی یکمی حرص بخوره !!!

    پاسخ
    • 74. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 1:56 ب.ظ.

      حرص خوردم به اندازه کافی D:

      پاسخ
      • 75. عسل بابا  |  مه 9, 2010 در 2:27 ب.ظ.

        من می خواستم به دخترحاجی شوک وارد کنم.همین! وگرنه من دوسش دارم.جدی می گم خودشم می دونه.نمی گه که ریا نشه یه هکر دوسش داره!

        پاسخ
        • 76. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 5:07 ب.ظ.

          =))) خاطرخواهمه دیگه،چه کنم خوووو D:

          پاسخ
  • 77. Daydreamer  |  مه 8, 2010 در 8:54 ب.ظ.

    نه، خداییش جالب بود. مهندسی اجتماعی هکرو میگم. تا اینجا که خوب پیش رفته! یعنی میشه توی کلاسای امنیت شبکه به عنوان یه کیس بی نقص درسش داد؛ در حالی که قربانی فکر میکنه همه چیز تموم شده، هکر داره طبق برنامه پیش میره. یا حداقل میشه گفت حالا یه برنامه ی جدید داره. البته به نظر میرسه برنامه هکر زیاد هم بد نیست!!
    فقط یه جمله دیگه میگم. اونایی که باید بگیرن میگیرن:
    «چرا باهوش ها دوست داشتنی ترن؟؟»

    پاسخ
    • 78. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 1:57 ب.ظ.

      یا قمر بنی هاشم….حالا نکنه باز هکم کنه D:

      پاسخ
      • 79. عسل بابا  |  مه 9, 2010 در 2:28 ب.ظ.

        خداییش اون لذت پس گرفتن وبت به اون راحتی نمی ارزید به اون ناراحتی مختصر اولت؟نمی ارزید خدایی؟تازه با من هم آشنا شدی الان! :دی

        پاسخ
    • 80. عسل بابا  |  مه 9, 2010 در 2:38 ب.ظ.

      فکر نمی کردم توی ایران کسی بدون که کلاسی به اسم
      » امنیت شبکه » هم داریم مگر کامپیوتری ها.اگه جمله ی آخر رو منظورت من بودم و اگه از هک چیزی می دونی حاضرم خودم رو بهت معرفی کنم بری حالشو ببری.البته به تو فقط!
      اسمایلی هکر عقده ایِ تعریف نشنیده!

      پاسخ
      • 81. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 5:10 ب.ظ.

        به منم معرفی کن خوووووووووووووووووووو … نامرد نالوتی…منو هک کردی به یکی دیگه خودتو معرفی میکنی؟ :))

        راستی ایمیلتو چک کن لطفا !!!!

        پاسخ
  • 82. وحيد  |  مه 9, 2010 در 4:15 ق.ظ.

    اين پستاي حذف شده با اينكه توسط هكر نوشته شده بودن بازم كلي لايك گرفتن!! يعني اين جماعت به صرف اينكه تو پست گذاشتي از روي عادت لايك گذاشتن!! فك كن

    پاسخ
    • 83. عسل بابا  |  مه 9, 2010 در 2:32 ب.ظ.

      نخیر .باحال بود پسرجان.من خودم یه زمانی بلاگر معروفی بودم حالامو نگا نکن درگیرم نمی نویسم!

      پاسخ
      • 84. وحيد  |  مه 12, 2010 در 5:00 ق.ظ.

        منظورم اين بود كه اين لايكا به خاطر اسم دختر حاجيه فرقيم نميكنه كي اينجا پست بذاره؛ من اگه بودم حاجي زاده!! رو به عنوان برند برتر در زمينه وبلاگ معرفي ميكردم D:

        پاسخ
        • 85. دخترحاجی  |  مه 12, 2010 در 8:33 ق.ظ.

          کم کم دارم معروف تر از ورساچه میشم…میخوام یه خط تولید کیف و کفش و عینک با برند دخترحاجی بدم به بازار…میگیره ها :)))

          پاسخ
  • 86. shahriar  |  مه 9, 2010 در 7:01 ق.ظ.

    who ever you are this weblog is goddamn brilliant

    پاسخ
    • 87. عسل بابا  |  مه 9, 2010 در 2:33 ب.ظ.

      یا پلیز اسپیک پرشن یا اسلیپ بابا!

      پاسخ
  • 88. zirpoosh  |  مه 9, 2010 در 7:21 ق.ظ.

    سلام
    دختر حاجی هم محل ما شدی که
    میگم بیا با این پسورد حدس زن عسل بابا مزدوج شو باور کن خوبه
    هم برا پیشگیری زلزله بشر دوستانه است
    هم برا وبلاگستان دوتا (از باباش فاکتور بگیریم میشه:)عسل و دختر باهم مزدوج میشن خوش میگذره دور همیD:
    اون فلک زده از همه جا بیخبرم یه وب میزنه به اسم داماد حاجی!

    پاسخ
  • 89. zirpoosh  |  مه 9, 2010 در 7:22 ق.ظ.

    راستی فیس بوکت هم نگفتی!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
    • 90. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 1:59 ب.ظ.

      منتظر هم نباش… فک کنم این عسل بابا هم زیاد منتظر موند،هک کرد که از شر انتظار خلاص شه گویا … البته این روش خیلی نامردیه شما امتحان نکنیا یه وقت… D:

      پاسخ
  • 91. payam  |  مه 9, 2010 در 7:43 ق.ظ.

    خوب حالا به من چه؟

    پاسخ
    • 92. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 1:59 ب.ظ.

      هیچ ربط خاصی نداره…شما راحت باش !

      پاسخ
  • 93. zirpoosh  |  مه 9, 2010 در 8:39 ق.ظ.

    دختر حاجی
    شما که تو این مملکت غریب با سابقه ای(وردپرس)
    میگم چطور میشه ریز نوشت یا حداقل استاندارد نوشت
    ورد پرس ما هر کار میکنیم
    فاصله ها رو کم میکنه
    ولی خط ریز نمیشه
    حتی اگه از ورد بچپونی توش:(

    پاسخ
    • 94. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 2:00 ب.ظ.

      بعید میدونم بشه ریزتر از این بشه فونتش…یا حداقل من تا حالا این کار رو نکردم…

      هرکی میدونه بیاد جواب این دوست جون رو بده لطفا !

      پاسخ
  • 95. عسل بابا  |  مه 9, 2010 در 12:46 ب.ظ.

    به جون خودم اگه چندروز دیگه هم به نوشتن ادامه می دادم،الان ملت از این که وبتو برگردوندم شاکی می شدن و یه کمپینی چیزی تشکیل می دادن واسه اعتراض!

    پاسخ
    • 96. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 2:01 ب.ظ.

      نه بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !
      سنگ پا جونم،حال شما؟؟ 😐

      پاسخ
  • 97. عسل بابا  |  مه 9, 2010 در 12:54 ب.ظ.

    در رابطه با توئیت آخر:
    می تونی توی رزومه ت،هک شدن وبلاگت رو هم بنویسی! البته اون جا ننویس پسوردتو حدس زدن،خوبیت نداره!
    بیا رزومه ت رو هم پربار کردم دیگه چی می خای؟!

    پاسخ
    • 98. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 2:02 ب.ظ.

      هی من هیچی نمیگم هی این میگه پسورد حدس زدم….
      تو چشمای من نیگا کن بگو پسورد حدس زدی…
      پسورد به اون عجیبی رو چه شکلی حدس زدی؟؟ با بیل میام تو فرق سرت هااااااااااااااااا !

      پاسخ
      • 99. عسل بابا  |  مه 9, 2010 در 2:30 ب.ظ.

        خب حالا!
        تو نمی خوای بدونی چطوری هک شدی؟نمی خوای بدونی تا دیگه حداقل از اون راه هک نشی؟نمی خواس راه های هک نشدن رو یاد بگیری دختر؟!
        اسمایلی تلاش در جهت ملاقات با دخترحاجی!

        پاسخ
        • 100. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 5:09 ب.ظ.

          برو ته صف…اینجا یکی زنبیل گذاشته دادا :))))

          پاسخ
          • 101. بهنام  |  مه 9, 2010 در 9:09 ب.ظ.

            منو میگه هاااااا

            پاسخ
  • 102. شنگول‌بانو  |  مه 9, 2010 در 2:05 ب.ظ.

    مبارکه دختر حاجی
    بابا دوست داره این هکره خوب قبول کن برو
    می ترسم فردا پس فردا بیاد به ماها هم گیر بده
    جان من عروس بشو برووووووووووووووو

    پاسخ
  • 103. یحیی  |  مه 9, 2010 در 3:07 ب.ظ.

    آها !
    شما که جواب سوالای ما رو ندادی !
    اما خودمون متوجه شدیم !
    پس همونطور که حس زده بودم جلوی چشم های طرف پسورد را وارد کردی !!!
    با این تعاریف زیادم از مرحله پرت نیستی و این قسمت را هم چک کردی حتما !
    (بخش ایمیل الارتینگ و سوالات امنیتیت را چک کردی که اگه خواست دو باره از اون ناحیه مورد حمله واقع نشی /؟!)
    ولی خودت می گفتی بد نبود ها ! یعنی خسته می شدی جواب بدی ؟!
    ولی واقعا در عجب بودم چطور یکی مثله تو بیاد پسوردش را مثلا 123 بزاره که یکی دیکه بیاد حدسش بزنه !!!

    پاسخ
    • 104. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 5:12 ب.ظ.

      هکر جان خدا بگم چه کارت نکنه که یه کاری کردی ملت فک کنن من اسکولم !
      بابا به پیر به پیغمبر پسوردم خیلی هم سخت بود به خدا…. خالی میبنده این هکر جان،هرگز نمیشه حدسش زد،در ضمن من اصلا ایشون رو نمیشناسم که جلوی چشمشون پسوردمو وارد کنم…
      یا این عسل بابا زیادی باهوشه یا ما رو گذاشته سر کار !

      پاسخ
  • 105. parham55  |  مه 9, 2010 در 3:11 ب.ظ.

    آخ كه چقدر به اين جناب آقاي عسل بابا حسوديم ميشه …آخه مرد حسابي چرا پس دادي؟؟؟؟ نيگر ميداشتي بعد از عقد پس ميدادي …. حيف اين موقعيت نبود كه همچين خانومي رو از دست بدي؟؟؟؟؟ قربون خدا برم … كاش من هكش كرده بودم … يه كاش ديگه به كاشهاي قبليم اضافه شد

    پاسخ
    • 106. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 5:13 ب.ظ.

      =)))
      حالا یه کاری کنین دوباره هکم کنه هاااااا :)))

      پاسخ
  • 107. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  مه 9, 2010 در 3:20 ب.ظ.

    همجين عين … باجه شو كرفتم كه ديكه به دخترحاجي كشنه نزديك نشه
    واقعا چی بهش گفتی؟ من که باور نمیکنم دختر حاجی خشن باشه

    راستی مگه بهت نگفتم واسه حروف گچپژ گوشی چیکار کنی؟
    گوشی منم این حروف رو نداره
    گچپژ رو توی گوشی خودت تو قسمت نوت کپی کن
    و هر وقت خواستی از این حروف استفاده کنی پیست کن
    وقتی یکبار کپی میکنی تا وقتی گوشی رو خاموش نکردی توی حافظه گوشی میمونه و نیازی نداره هر دفعه بری و ازش کپی بگیری
    اگه هم از توی اینترنت این حروف رو نمیخونه بگو دوستانت با اس ام اس برات بفرستن

    پاسخ
  • 108. Eric Calabros  |  مه 9, 2010 در 4:15 ب.ظ.

    شما دخترا هیچ وقت آدم نمیشین… همینه نمیایم بگیرینمتون

    پاسخ
    • 109. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 5:14 ب.ظ.

      حالا این یه دفعه رو بیاین بگیرین دفعه ی بعد قول میدیم دخترهای خوبی باشیم 😐

      پاسخ
  • 110. حوری  |  مه 9, 2010 در 7:21 ب.ظ.

    خوب خدا رو شکر که آزاد شدی.
    من نمی دونم این روزا چه خبره همه رو هک می کنن.
    من که وبلاگ ندارم . ر کی هم میگه من 3 تاشو دارم دروغ میگه D:

    پاسخ
  • 111. Daydreamer  |  مه 9, 2010 در 7:26 ب.ظ.

    @دخترحاجی: نه، نگران نباش دیگه فکر نکنم هکت کنه. ولی خب پروژه همچنان در حال اجراست! یعنی در واقع اصلاً متوقف نشده. عسل بابا داره یه پشت کار میکنه!

    @عسل بابا: اولاً من کامپیوتری نیستم و فیزیوتراپیستم!! سواد برنامه نویسیم هم در حد صفره. ولی خب سابقه هک کردن ملت رو زیاد دارم. اصلاً بزرگترین هکرهای دنیا استفاده از مهندسی اجتماعی رو مؤثرترین و شیرین ترین روش میدونن. روشی که نیاز به حداقل سواد برنامه نویسی و شبکه داره.
    ثانیاً منظورم از جمله آخر دقیقاً شما بود. بازم می پرسم: “چرا باهوش ها دوست داشتنی ترن؟؟”
    نمیخواد به من بگی کی هستی. فقط لطفاً نگو نمیدونی منظورم از اون سوال چی بوده که حسابی ازت ناامید میشم!

    پ.ن: اگه بخوام اینجا بیشتر توضیح بدم پروژه هکرجان خراب میشه! منم نمیخوام خرابش کنم چون مطمئنم قصد بدی نداره! خوش به حال دختر حاجی با این هکر خوش قلبش! وای چقدر حرف زدم!

    پاسخ
    • 112. دخترحاجی  |  مه 9, 2010 در 8:26 ب.ظ.

      من جدي جدي دارم نگران ميشم…
      هکر جان بيا اينجا بينم اين دوست جون چي ميگه !!!
      قصدت خيره بگو ديگه بابا،ترس نداره که،تازه خوشحالم ميشم جون تو! اصلا زحمت هک کردن هم به خودت نده،مستقيم بگو کل پسوردامو ميدم بابا…چه کاريه زحمت بيخودي بکشي…
      اين فيزيوتراپيست جون خيلي مشکوک ميزنه ها ! منظورش از باهوش دوست داشتني کيه؟؟؟

      پاسخ
  • 113. بهنام  |  مه 9, 2010 در 9:28 ب.ظ.

    عرضم به حضور دختر حاجی جان که سَفته درستشه
    دیگه الان واجب شد که برم ارشد حقوق الکترونیک بخونم که دوستانی مثل عسل بابا اینطوری دلبری نکنند از شما
    حالا اونم نخوندم اشکال نداره اما باید یه هکر درست حسابی پیدا کنم یه پولی بهش بده از اینجا حفاظت کنه، نا سلامتی دختر حاجی جان اینجا تردد می کنه ، معلومم نیست که رو گرفته باشه یا نه که 😀

    پاسخ
  • 114. هكر  |  مه 10, 2010 در 6:30 ق.ظ.

    منظور اينو ول كن خودتو عشقه! از بابت من هم خيالت تَ‌ َ َ َ َ َ َخت آقا تخت! (مثل اون يارو دكتر توي زير آسمان شهر!)
    اصلن كلن خيالت تخت چون من مث يه شير بالا سر اكانت هات وايسادم كه كسي جلو اومد من بدونم و اون! اينا يه مشت خود فروخته ان كه دست استكبار از آستينشون زارت زده بيرون و خب بايدم دو به هم زني كنن.حسوديشون ميشه!

    پاسخ
    • 115. دخترحاجی  |  مه 10, 2010 در 8:53 ق.ظ.

      D:
      شما با هک کردن ما رو سوسک نکن … ما شیر نخواستیم دادا 🙂

      پاسخ
  • 116. amir  |  مه 10, 2010 در 12:15 ب.ظ.

    manam hamin nazdikaye pesar estanbolie hastam…mikhay beram barat tahghigh konam? ama kolan torka ziad be dard bokhor nistana.

    پاسخ
    • 117. دخترحاجی  |  مه 10, 2010 در 12:27 ب.ظ.

      =)))))
      پاتو از زندگيم بکش بيرون…دخالت نکن…ميرم خودمو ميکشما … يا اين يا هيشکي =)))))))))))
      استانبولي هست که هست،ايدز نداره که،خوب ميشه خووووو D:

      پاسخ
  • 118. موبد  |  مه 10, 2010 در 4:58 ب.ظ.

    خدا رو شکر که من تاحالا ا زاین مارمولکا به جون وبلاگم نیوفتاده
    راستی دختر حاجی ، چه میکنی با شروع دوباره طرح امنیت اجتماعی ؟

    پاسخ
    • 119. دخترحاجی  |  مه 10, 2010 در 6:04 ب.ظ.

      کار خاصي نميکنم … حجاب رعايت ميکنم تا مراعاتمون نکنن ييهوووو :)))

      پاسخ
  • 120. یحیی  |  مه 10, 2010 در 8:01 ب.ظ.

    زياد حرف بزنيد ميام شما رو هم ميخورما،گفته باشم

    حالا که خیلی اصرار داری باشه … !!! بیا … !!!

    پاسخ
  • 121. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  مه 10, 2010 در 8:01 ب.ظ.

    گوش نميده به من…نه که نميدم…گوش نميده..گوش نميده..گوش نميده به مــــن…..نـــــــه #

    ای خدا دختر حاجی تو چقدر بانمکی
    آخه این چیه نوشتی؟
    آره شنیدم از اون ترانه های حال به هم زن که فقط راننده تاکسی های درپیتی دوس دارن
    خیلی باحالی

    پاسخ
  • 122. amir  |  مه 10, 2010 در 8:23 ب.ظ.

    sad rahmat be div.chera be div tohin mikoni?!!

    پاسخ
  • 123. amir  |  مه 10, 2010 در 8:27 ب.ظ.

    آره همون استانبولیه خوبه.
    جفتتون با هم خوب میشین.در کنار هم.کوری عصاکش کوری دیگر!!!!

    پاسخ
  • 124. بهنام  |  مه 10, 2010 در 9:01 ب.ظ.

    راستی یه سوال
    شما احیانا یه پراید ندارید؟

    پاسخ
    • 125. دخترحاجی  |  مه 11, 2010 در 8:34 ق.ظ.

      من دسته بیل هم ندارم…پراید که سهله !

      پاسخ
  • 126. معمار بیکار  |  مه 11, 2010 در 7:40 ق.ظ.

    یعنی من کشته مرده ی این هکره ام،کل وبلاگت یه طرف حرفهای این هکرخان و جوابهای تو یه طرف دیگه

    پاسخ
  • 127. مستر افشین  |  مه 11, 2010 در 8:24 ق.ظ.

    خب خدا را شکر !

    پاسخ
  • 128. saye  |  مه 11, 2010 در 10:07 ق.ظ.

    ای جان عکسش خیلی ناز بود!!!!!!!

    پاسخ
  • 129. bartar  |  مه 11, 2010 در 1:42 ب.ظ.

    خواننده ی خاموشی بودیم که تصمیم گرفتیم روشن شیم!

    پاسخ
  • 131. zirpoosh  |  مه 11, 2010 در 3:33 ب.ظ.

    دختر حاجی
    هر کار میکنم توئیتم در دسترس نیست!
    منظورم تو وب هست
    نشون نمیده:(

    پاسخ
    • 132. دخترحاجی  |  مه 11, 2010 در 4:59 ب.ظ.

      باید برید تو قسمت ابزارک…منوی توئیتر رو از سمت چپ درگ کنید(بکشید) و جزو منو های سمت راست کنید…و فعالش کنید با یوزرنیمتون.
      خیلی راحت انجام میشه.

      پاسخ
      • 133. zirpoosh  |  مه 12, 2010 در 8:25 ق.ظ.

        میدونم
        اینارو انجام میدم بعضی موقع ها تو صفحه خود وب میگه توئیتر شما فعلا در دسترس نیست
        اینم از عجایبه
        بی خی فعلا که در دسترسه
        ممنون

        پاسخ
        • 134. دخترحاجی  |  مه 12, 2010 در 8:34 ق.ظ.

          آهان،یه وقتایی اونجوری میشه…یه رفرش کنی صفحه رو درست میشه

          پاسخ
  • 135. هادی  |  مه 11, 2010 در 3:46 ب.ظ.

    http://www.ghomshei.ir
    در مورد ازدواج نوشته

    پاسخ
  • 136. pesarakegeda  |  مه 11, 2010 در 4:21 ب.ظ.

    من نمیدونم آخه آدم قحطی میان دخنر حاجی عینکی ک… کرمکی رو هک میکنن!! والا!! حالا هک کردن بماند، دیگه جون مادرت کپی کردنت چیه!! اسمش قشنگه؟!! وبلاگش قشنگه!!؟ خودش قشنگه!!!؟ عینکش قشنگه؟!! یا چی!؟ والا!! :ی

    پاسخ
    • 137. دخترحاجی  |  مه 11, 2010 در 4:57 ب.ظ.

      =)))
      راست میگه دیگه…والاااااااااااااااااا :)))

      پاسخ
  • 138. یحیی  |  مه 11, 2010 در 5:20 ب.ظ.

    این صفحه پیش فرض ورد پرس خیلی تخیلیه !
    من یک صفحه ساده تو همین مایه ها می خوام !
    شما این را خودت طراحی کردی، دانلود کردی، به سرقت بردی ! چی ؟

    پاسخ
    • 139. دخترحاجی  |  مه 11, 2010 در 8:02 ب.ظ.

      هدرش که مال خودمه ولي قالبش براي خود وردپرسه… D:

      پاسخ
  • 140. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  مه 11, 2010 در 5:52 ب.ظ.

    وای خدا این جوجه جوجه تیغی چقدر نازه
    تو هم از این چیزا دوست داری؟
    من که عاشقشم
    البته بیشتر از جوجه خوشم میاد
    جوجه ی یک روزه.و از مرغ حنایی هم خیلی خوشم میاد
    تو چی؟ مرغ و جوجه دوس داری؟

    پاسخ
    • 141. دخترحاجی  |  مه 11, 2010 در 8:03 ب.ظ.

      مرغ به درد خوردن ميخوره فقط P:
      ولي جوجه خيلي دوست دارم،به شرطي که هميشه جوجه بمونه ديگه D:

      پاسخ
  • 142. The GiRL  |  مه 11, 2010 در 6:25 ب.ظ.

    معنی این جمله ات این میشه که میخوای به این استانبولیه بزنی :

    Hey Yaroo Please Go Your Aunteto Oskool Kon Please

    :))

    پاسخ
  • 144. parham55  |  مه 11, 2010 در 7:20 ب.ظ.

    به دختر حاجي :خوب حالا تصميم ندارين آپ بفرمائين ؟؟؟؟؟
    به عسل بابا : آقا چند ميگيري يه دوره فشرده خصوصي برام بزاري؟؟؟ ميخواي با هم باجناق بشيم؟؟؟؟

    پاسخ
    • 145. دخترحاجی  |  مه 11, 2010 در 8:05 ب.ظ.

      والا تصميم که داريم،سوژه نداريم…
      در رابطه با مورد دوم هم هرکي پولدارتره به طور کاملا اتفاقي قسمت من ميشه…پيشونيه ديگه،با قسمت نميشه جدل کرد که !

      پاسخ
  • 146. لاله  |  مه 11, 2010 در 7:30 ب.ظ.

    از جواب دادنات خوشم میاد! هرچی هم میگن از کوره در نمیری و با خنده جوابشونو میدی!
    کلا خوشم میاد ازت!

    پاسخ
  • 148. لاله  |  مه 11, 2010 در 7:50 ب.ظ.

    وااااااااااای اینیکه گفتی حمالی واسه معلماااااااا
    واقعا همینطور بودا
    میگفتن برو دفتر بگو مثلا فلان
    چه حسی میداد
    وسطشم میرفتیم حیاط آب میخوردیم فکر میکردیم چقدر خلافیم

    پاسخ
  • 149. amir  |  مه 11, 2010 در 7:58 ب.ظ.

    yadete che ghadr khodemono jer midadim ke mobser shim?!

    پاسخ
  • 150. لاله  |  مه 11, 2010 در 8:19 ب.ظ.

    فقط دختر حاجی یادش میاد که چقدر دعوا میکردیم میز معلم طرف خودمون باشه

    پاسخ
  • 151. خواننده خاموش!!!  |  مه 11, 2010 در 8:24 ب.ظ.

    سلام
    اولا يارو استانبوليه ههههههه(در راستاي دق مرگ نمودن بعضيا!!!)
    دوما شما يادتون نمياد قبل از اينكه معلم بياد مبصر اسم خوبها و بدها رو رو تخته مينوشت خدا ميدونه چقدر دست به سينه ميشستيم
    البته دست به سينه ابتدايي ها نه اون مدل دست به سينه !!!

    پاسخ
  • 152. خواننده خاموش!!!  |  مه 12, 2010 در 5:28 ق.ظ.

    سلام مورد اول كاملا شوخيانه (كلمه ي دست سازه:دي)بود هااااااا

    پاسخ
  • 153. آی بیکلاه  |  مه 12, 2010 در 6:03 ق.ظ.

    شما که دیگه اصلا یادت نمیاد… سال آخر راهنمایی به بعد، میرفتیم سروقت جعبه ریش تراش بابا، این تیغ بیک رو میکشیدیم رو کرک ها که زودتر تبدیل به ریش بشن ما زودتر مرد شیم اروای عمه مون!!! حالا سخت پشیمانیم که این غلطو کردیم!! هر کیم بگه پشیمان نیست، خره!!!

    پاسخ
  • 154. یحیی  |  مه 12, 2010 در 7:38 ب.ظ.

    یعنی دست نزدی بهش ؟
    ببین توی قسمت قالب که می رم به من می گه آدر بده !
    ممکنه بگی اسم قالبت چیه و از کد.م قسمت اضافش کردی ؟

    پاسخ
    • 155. دخترحاجی  |  مه 12, 2010 در 9:21 ب.ظ.

      بين همون قالبهاي وردپرس بگردي پيداش ميکني…فکر ميکنم تو صفحه دوم يا سوم هستش.

      پاسخ
  • 156. saye  |  مه 13, 2010 در 5:46 ق.ظ.

    این ماجرای هکره(پسورد حدس زن) اینقدر توییت و کامنت داشت که اصلا از اون عروسی هیچی تعریف نکردیا.. فکر نکن یادمون رفته ها….

    پاسخ
    • 157. دخترحاجی  |  مه 13, 2010 در 7:14 ق.ظ.

      ای بابا،دیگه بچه دوستم به دنیا میاد همین روزا،عروسی دیگه گذشت خواهر :))

      پاسخ
  • 158. اصخری  |  مه 13, 2010 در 8:55 ب.ظ.

    تقصیر خودته آخه بابا جون… آدم چقدر باید ببو باشه؟!

    پاسخ
  • 160. ar.shafayi  |  مه 31, 2010 در 1:35 ق.ظ.

    ببخشید میخاستم بپرسم رمز موفقیتتون که به این باحالی و باقالی هک شدی و کلهم به فنا رفتی چی بوده؟؟

    ممنون.

    پاسخ
  • 161. ar.shafayi  |  مه 31, 2010 در 1:42 ق.ظ.

    ملتفت شدم خودم ٬

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • اپلیکیشن waze فیلتره چون چندتا سهامدار اسرائیلی داره؟ نیم میلیون یوزر ایرانیش مهم نیست؟ 1 day ago
  • امروز تو شرکتمون بحث زلزله احتمالی تهران بود به این نتیجه رسیدیم که اگه زلزله بیاد باید از بالا با هلی کوپتر بنزین… twitter.com/i/web/status/9… 1 day ago
  • اسنپ از سوار کردن مسافر بدحجاب جلوگیری نکنه بلند صلوات 1 day ago
  • RT @ehsandiary: یه خانومی هست به اسم عطیه طاهری بیماری اسپينال ماسكولار اتروفی #SMA داره دوستِ دوستان صمیمیم چندروزه طی حادثه‌ای که براش رخ… 2 days ago
  • RT @Iranian_RCS: موسسات خیریه، ایرانیان خارج از کشور، شخصیت‌های سیاسی، ورزشی و فرهنگی که اقدام به جمع‌آوری کمکهای مردمی کرده‌اند می‌توانند… 3 days ago
  • خلاصه هرکسی که تو هلال احمر،ارتش،بسیج،سپاه و هر ارگان و سازمان دولتی و خصوصی یا خودجوش و مردمی فارغ از هر جناح سیاس… twitter.com/i/web/status/9… 1 week ago
  • از مهندسین مسکن مهر تا سگهای زنده یاب تفاوت از مرگ تا زندگی 1 week ago
  • کاش واقعا توئیتریها یه NGO داشتن برای شرایط بحرانی که نیاز به کمک مردمی هست کاش یکی مدیریت کنه واقعا همچین کاری بکنیم 1 week ago
  • سر زلزله ورزقان کلی پول از توئیتریها به حساب من جمع شد بچه های توئیتر رفتن اونجا با همون پولها کلی پتو و مواد غذایی… twitter.com/i/web/status/9… 1 week ago
  • لعنت بهتون اگه از مصالح ساختمون میزنید برای منفعت خودتون آه تک تک مسکن مهریهای کرمانشاه بدرقه راهتون 1 week ago
  • کاش هیچ کسی زیر آوار نمیره تو انتظار مردن خیلی دردناکه 1 week ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 543,113 بازدید

