شست مودبانه !

مارس 2, 2010 at 7:02 ب.ظ. 29 دیدگاه

.

عکس دسته جمعی اعضای روزنامه اعتماد پس از توقیف :

شستانه

و این انگشتها  شاید همان شست روزنامه نگاران توقیفی و وبلاگ نویسان ف.یلتری باشد !

.

Entry filed under: 1.

اولیا پاتخته،دومیا شلخته بی‌بی رادان!

29 دیدگاه Add your own

  • 1. کاکا جنوبی  |  مارس 2, 2010 در 7:37 ب.ظ.

    دمت گرم .ای ول

    پاسخ
  • 2. پری ناز  |  مارس 2, 2010 در 8:19 ب.ظ.

    و چقدر این شست مودبانه توش حرف داره

    پاسخ
  • 3. حاجی  |  مارس 2, 2010 در 8:19 ب.ظ.

    یعنی عمرا اگه من اول شده باشم

    پاسخ
  • 4. معمار آریایی  |  مارس 2, 2010 در 9:00 ب.ظ.

    برداشت آزاد :

    اعتمـــــــــــــــــــــــــــــاد توقیف شد !!!

    پاسخ
  • 5. Mimimal  |  مارس 2, 2010 در 10:45 ب.ظ.

    نه شصت شون نیست همون فا^ک که به اشتباه انگشت اشاره هم باز کردن

    پاسخ
  • 6. یک شیرفروش  |  مارس 3, 2010 در 3:18 ق.ظ.

    کف مرتب . . .

    پاسخ
  • 7. الي  |  مارس 3, 2010 در 6:01 ق.ظ.

    اومدم او.ين برات كمپوت بيارم يا ن.وشابه؟ كمپوت بهتره ن.وشابه خودشون مي دن. بايد بگيرنت بي تربيت اونا اگه مي خواستند شست نشون بدن خودشون بلد بودن. خوبه اين همه مامان توبچگي تهديد كرد حرف بد بزني فلفل مي ريزم تو دهنت ولي رو تو اثر نداشت.

    پاسخ
    • 8. دخترحاجی  |  مارس 3, 2010 در 9:02 ق.ظ.

      :)) ولی حتما روی تو تاثیر داشته نه ؟ :)) جون خودت ! :)))

      پاسخ
  • 9. معمار بیکار  |  مارس 3, 2010 در 6:14 ق.ظ.

    جمله آخرت چه باحال بود دختر!البته شایدم انگشت اشاره به اشتباه باز شده باشه!

    پاسخ
  • 10. روزنامه نگار نحس  |  مارس 3, 2010 در 6:27 ق.ظ.

    بنده در همین جا قویا هر گونه ارتباط خود را با زورنامه مذکور تکذیب نموده اما منکر آن نمی شوم که چند وقتی آنجا کار کردم
    —————
    با خانه تکانی شب عید و مظلومیت زنها به روزم

    پاسخ
  • 11. امین  |  مارس 3, 2010 در 6:55 ق.ظ.

    دقیقن!
    منم به همین نتیجه رسیده بودم!

    پاسخ
  • 12. متین  |  مارس 3, 2010 در 7:08 ق.ظ.

    اصلاً واضح نبود منظورت شست پا بود یا شست دست.
    دومی رو من دوبله پایه ام…

    پاسخ
  • 13. وارش  |  مارس 3, 2010 در 7:16 ق.ظ.

    همه چي توقيف است!! من چقدر خوشحالم !! اعتماد توقيف شد من چقدر خوشبختم !! ديگه چيزي مونده!! تو بگي چي مونده !! اي خدا كيهان است تو نگه دارش باش !! كه همه خوشحالن !! همه چي اروم است .. همه چي لبخند است من دارم ميميرم( خدايا بمرديم ازخوشي !! هيچكي نيه امي حال بگيره از خوشي)

    پاسخ
    • 14. دخترحاجی  |  مارس 3, 2010 در 9:03 ق.ظ.

      یه ساعته دارم میخندم با این جمله ی رشتی آخرت…. تی بالا می سر خاخور جان ! :)))))

      پاسخ
  • 15. sima  |  مارس 3, 2010 در 7:48 ق.ظ.

    بذا انقدر توقیف کنن تا توقیف دونشون پاره بشه

    واقعا مملکته داریما

    پاسخ
  • 16. ذغال سنگ  |  مارس 3, 2010 در 10:29 ق.ظ.

    سکوتی میکنم، سنگین تر از فریاد

    پاسخ
  • 17. افشین سلحشور  |  مارس 4, 2010 در 6:52 ق.ظ.

    عجب!

    پاسخ
  • 18. سرطان روح  |  مارس 4, 2010 در 3:04 ب.ظ.

    ببخشيد اما به نظر من اينها سشت مودبانه نيست بلكه آلت مودبانه است كه به آقاي توقيف حواله ميشود.

    پاسخ
  • 19. ADIDAS  |  مارس 11, 2010 در 11:24 ب.ظ.

    من توی ADIDAS شعبه HAYPER STAR کار میکنم مدیر فروشش هستم منتظره قدوم مبارک شما هستم

    پاسخ
    • 20. دخترحاجی  |  مارس 12, 2010 در 6:13 ق.ظ.

      اگه تخفیف خوب میدی ، همین امروز میام … D:

      پاسخ
  • 21. ADIDAS  |  مارس 14, 2010 در 10:36 ق.ظ.

    من نوکرتم شما تشریف بیارین

    پاسخ
  • 22. خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است  |  مارس 15, 2010 در 5:50 ب.ظ.

    ببین این عکس اول وبلاگت و بردار من تو عوضی و دوستت رو خوب می شناسم اذیتت می کنم ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    لعن الله و عدوک یا حسین کروبی و خاتمی و میرحسین

    پاسخ
    • 23. دخترحاجی  |  مارس 15, 2010 در 9:03 ب.ظ.

      هه !

      (يعني خيلي زور زدم بيشتر از اين بهت جواب بدما ولي خدايي بيشتر از «هه» به ذهنم نيومد،شرمنده خدايي ! )

      پاسخ
    • 24. امین  |  مارس 16, 2010 در 8:34 ق.ظ.

      oh oh
      !! : ))

      پاسخ
  • 25. خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است  |  مارس 19, 2010 در 9:54 ق.ظ.

    دوستت دیشب دستگیر شد. یو هاهاهاهاها امروز یا فردا نوبت تو هم می رسه به علت قرار دادن متون ضد انقلابی وضد دینی در وبلاگت.

    پاسخ
    • 26. دخترحاجی  |  مارس 19, 2010 در 10:36 ق.ظ.

      دوستم کیه؟ تو کی هستی؟ اینجا کجاست؟ من کیم؟ :))))))))))) برو عموووووووووووووووووو :)))))))

      پاسخ
  • 27. خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است  |  مارس 19, 2010 در 11:47 ق.ظ.

    م . ا فرزند محمد به دلیل اغتشاش وبی حرمتی به انقلاب و نشر متون دروغ برضد تعدادی از مسئولین در زندان هستند حالا شناختی ننوبت تو هم میرسه کاری میکنم صد بار آرزوی مرگ کنی
    09123051614

    پاسخ
    • 28. دخترحاجی  |  مارس 19, 2010 در 4:57 ب.ظ.

      الان من این شماره رو چه کارش کنم؟؟ روابط عمومی اوینه یا کهریزک؟؟؟ :))))))

      پاسخ
  • 29. neda  |  آوریل 6, 2010 در 10:17 ق.ظ.

    اینترنتشونو از ما می گرفتن
    همچین که قطع کردن توقیف شدن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

