اندر فواید تحصیلات عالیه در ایران !

ژانویه 5, 2010 at 11:21 ب.ظ. 91 دیدگاه

.

 لیسانسم به درد کار پیدا کردن که نخورد ولی یه فایده داشت ، اونم این که در مواقع بی خوابی میتونم تا خود صبح گوسفند بشمرم و کم نیارم !

.

Entry filed under: 1.

تفاوت تنها در روزِ بیرون رفتن توست ! واجب السبیل !

91 دیدگاه Add your own

  • 1. من  |  ژانویه 5, 2010 در 11:59 ب.ظ.

    همانا با لیسانس دامنه ی خواستگاران افزایش پیدا کرده، اما برد آن کم می شود.

    پاسخ
  • 2. خانوم مارپل  |  ژانویه 6, 2010 در 1:58 ق.ظ.

    ایول پس بلدی تا 100 بشمری؟ :دی

    پاسخ
  • 3. مهندس پنگول جونی  |  ژانویه 6, 2010 در 3:51 ق.ظ.

    تو مگه سوات داری؟

    پاسخ
  • 4. مهندس پنگول جونی  |  ژانویه 6, 2010 در 3:56 ق.ظ.

    حاجی یه دختر لیسانسه/ تو کشور فرانسه/معلم کلاسه/ خوشگل و خوش لباسه/کاندیدای سپاسه/این دختر لیسانسه/که مثل یاس، یاسه/با این که با کلاسه/یه کمی کم حواسه/آخه عاشق رقص والسه/آرزوشم وگاسه/می‌گه شانسم تو لاس و گاسه/آخه خیر نبینی حمومی /این رسم رقص والسه؟/آخه کی گفته که شانس آدم فقط تو لاس و گاسه

    با ادای احترام به فرامرز آصف

    پاسخ
  • 5. مهندس پنگول جونی  |  ژانویه 6, 2010 در 3:56 ق.ظ.

    گویا کسی نیست و خودم هستم فعلا

    راستی صبح شما به خیر

    پاسخ
  • 6. مهندس پنگول جونی  |  ژانویه 6, 2010 در 4:01 ق.ظ.

    من که اخیرا بزغاله گوساله می شمارم.
    دوره ی گوسفند شمردن تموم شده
    ….

    زیاد غصه نخور
    یه بار با چند تا از دوستان نشسته بودیم و صحبت می کردیم
    من گفتم که از کل درسای ریاضی که خوندیم فقط از جهار عمل اصلی استفاده می کنم تو کارم و گاهی هم به توان می رسونم که اونم می شه شاخه ای از چهار عمل اصلی
    دوستم که فوق لیسانس زلزله بود بهم گفت : بازم تو خوبی . من فقط از بعلاوه و منها استفاده می کنم.

    پاسخ
    • 7. دخترحاجی  |  ژانویه 6, 2010 در 6:53 ق.ظ.

      تازه اونم وضعیت خوبه.من فقط میتونم از یک شروع کنم به شمردن تا آخر.
      خیلی توقع داری از من ! D:

      پاسخ
  • 8. مهندس پنگول جونی  |  ژانویه 6, 2010 در 4:03 ق.ظ.

    خب یه چند روزی نبودی و غیبت خوردی راستی

    من حواسم جمعه

    غیبتت رو باید موجه کنی

    پاسخ
  • 9. مهندس پنگول جونی  |  ژانویه 6, 2010 در 4:04 ق.ظ.

    این کنتوره داره می گه که جماعت دارن تشریف میارن گویا

    پاسخ
  • 10. مهندس پنگول جونی  |  ژانویه 6, 2010 در 4:06 ق.ظ.

    حالا یه بار پیغام خصوصی بده که چی خوندی شاید تونستم کاری کنم که از شغل شریف گوسفند شمردن خلاص شی.

    پاسخ
  • 11. مهندس پنگول جونی  |  ژانویه 6, 2010 در 4:08 ق.ظ.

    هنوز کامنتم منعقد نشده ،‌شونصد نفر تو پیجم ریختند و درخواست کار دادند. مملکته داریم؟

    لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

    پاسخ
  • 12. مهندس پنگول جونی  |  ژانویه 6, 2010 در 4:09 ق.ظ.

    حسابی مدیونت کردم نه؟

    پاسخ
  • 13. حامد  |  ژانویه 6, 2010 در 4:49 ق.ظ.

    تا چند بلدی بشماری؟

    پاسخ
  • 14. یه فنجون چایی داغ  |  ژانویه 6, 2010 در 4:58 ق.ظ.

    اینکه خیلی خوبه

    پاسخ
  • 15. حجی  |  ژانویه 6, 2010 در 5:11 ق.ظ.

    فکر کنم اول شدم
    پس مشتق و انتگرالت خوبه
    بازم زرنگ بودیا
    ما که 4 رقم بالا سختمونه لیسانسم داریما ولی خوب…

    پاسخ
  • 16. MHZ  |  ژانویه 6, 2010 در 5:21 ق.ظ.

    حداقل به كار مفيد مي كني و گرنه كي مي خواد اون گوسفندهاي بي سرپرست ، بدبخت … رو بشمره

    پاسخ
  • 17. مرحومه مغفوره  |  ژانویه 6, 2010 در 5:54 ق.ظ.

    مال ما فقط به این درد میخورد که باهاش بهت بگن خانوم مهندس!
    چند تا بود؟

    پاسخ
  • 18. خانمه  |  ژانویه 6, 2010 در 5:56 ق.ظ.

    سلام خانم
    خوبيد .
    من چند سوال در مورد قالب وبلاگتون دارم اگه مايل به راهنمايي من هستين ميشه لطف كنين آدرس ايميلتون رو بهم بدين كه سوالاتم رو بپرسم .
    ممنون

    پاسخ
    • 19. دخترحاجی  |  ژانویه 6, 2010 در 6:55 ق.ظ.

      عزیزم شما سوالتون رو بپرسین من از طریق ایمیلی که توی این مشخصات گذاشتین بهتون جواب میدم.
      منتظرم گلم.

      پاسخ
  • 20. شنگول  |  ژانویه 6, 2010 در 5:58 ق.ظ.

    ای ول پس مَهنِس کامپیوتور هستی! بشمار دختر حاجی، بشمار!! فقط مواظب باش مثل این کامپیوترها Over Flow نکنی! 😛

    http://tinyurl.com/SheepSleep

    امیدوارم وارش هم این کامنت را بخونه! :mrgreen:

    پاسخ
    • 21. وارش  |  ژانویه 7, 2010 در 6:04 ب.ظ.

      شنگول 😯 ❗
      پشت سر من توی وبلاگ دختر حاجی حرف میزنی. اینم فحش مودبانه!! ای داخمون
      خوبه نگفتی
      اُور دُوز … بیا توی وبلاگم حرف بزن تا جوابت رو بدم ناقلا 😛

      پاسخ
  • 22. پور پدر  |  ژانویه 6, 2010 در 6:19 ق.ظ.

    خب اینکه سیکل هم زیاده براش!
    یه ده دوازده سالی زیاد درس خوندی!!

    پاسخ
    • 23. دخترحاجی  |  ژانویه 6, 2010 در 7:02 ق.ظ.

      خب بالاخره تو این سالها شمردن رو تمرین کردیم.
      الکی که نبود که !

      پاسخ
  • 24. جوادشیردل  |  ژانویه 6, 2010 در 6:39 ق.ظ.

    بازم خوبه .
    گوسفند هم کم نمیاری نترس

    پاسخ
  • 25. من و هسمري  |  ژانویه 6, 2010 در 6:57 ق.ظ.

    ديگه گوسنفد قديمي شده ، ارازل و اوباش بشمر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 26. ANNAMAZ  |  ژانویه 6, 2010 در 7:28 ق.ظ.

    تازه یواش یواش داری می فهمی دنیا دست کیه

    پاسخ
  • 27. ماجراهای من و مادر شوهر جانم  |  ژانویه 6, 2010 در 7:48 ق.ظ.

    حالا تا چند بلدی؟؟؟
    اگه فرداشم خوابت نگرفت چی ؟
    می ری دنبال ارشد؟؟//

    پاسخ
  • 28. ذغال سنگ  |  ژانویه 6, 2010 در 8:18 ق.ظ.

    سلام به صورت نماد علمی هم میتونی بشمری؟ مثلن تا این لحظه هشت ضربدر ده به توان سه تا گوسفند شمردم!

    پاسخ
  • 29. FoolOwl  |  ژانویه 6, 2010 در 8:22 ق.ظ.

    همین دلخوشیاست که آدمو زنده نگه می داره!

    پاسخ
  • 30. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 6, 2010 در 8:35 ق.ظ.

    سلام
    اولا در مورد اون توییت که نوشتی الان یعنی تو میفهمی منم یا هایده باید بگم من فهمیدم که هایده نیستی،ولی فکر کردم یکی از اون
    دخترای گروه کر هایده هستی که دهنشون رو تا بناگوش باز میکنن که نت حالاالالای لالای رو اجرا کنن و انگار کش دهنشون شل شده
    —————
    در مورد شمارش اعداد و ارتباطش با لیسانس باید بگم زیاد دلت رو به لیسانس خوس نکن
    و فکر نکن به خاطر مدرکت هست که میتونی اینقدر بشماری که خوابت ببره
    آخه ممول هم وقتی نمیتونست بخوابه،اینقدر گوسفند میشمرد تا خوابش میبرد
    ممول یادت هست که؟ سرزمین کوچولوها
    خوب اون بیچاره نوز اول ابتدایی بود و بلد بود بشماره
    پس ربطی به مدرکت نداره
    این هم عکس ممول
    http://images.google.com/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.arianshop.com/shop/images/memol.jpg&usg=AFQjCNHqc4dCLPTrJrOMLXPfQKfMefFwzQ

    پاسخ
  • 31. خانمه  |  ژانویه 6, 2010 در 9:34 ق.ظ.

    ممنون. خواستم بپرسم ارشيو بلاگفا رو چطور انتقال دادين به وردپرس و ديگه اينكه كد اين قسمت افراد آنلاین رو كجاي وبلاگتون كپي كردين.
    ممنون

    پاسخ
  • 33. غزلک  |  ژانویه 6, 2010 در 9:40 ق.ظ.

    اگه فوق بگیری مطمئن باش اونقدر یاد میگیری که 24 ساعته هم میتونی گوسفنر بشمری!

    پاسخ
  • 34. Joker  |  ژانویه 6, 2010 در 10:09 ق.ظ.

    همین قدر که گوسفند می شمری نشون می ده که صبر و حوصله ات زیاده که حتما از مزایای تحصیلات عالیه است. من که زود حوصله ام سر می رفت.
    اینا رو بیخیال, چه جوری می شه این توییت هات رو لایک زد؟ خیلی وقتها میام فقط برای خوندن توییت ها

    پاسخ
    • 35. دخترحاجی  |  ژانویه 6, 2010 در 10:50 ق.ظ.

      ممنونم. لطف دارین.
      در دو صورت میتونین توییتهای من و هرکس دیگه ای رو که میخواین بخونین.یکی اینکه اکانت توئیتر باز کنید و هرکسی رو که میخواید فالو کنید.
      یا اگر حوصله ی استفاده از فیلتر شکن ندارید ، این آدرس http://twitter.com/dokhtarhaji رو توی گوگل ریدرتون اضافه کنید و از اونجا بخونیدشون.

      پاسخ
  • 36. وارش  |  ژانویه 6, 2010 در 10:27 ق.ظ.

    گوسفدانش خود جوش نبودن كه ؟ چون اونا زياد نيستن كم هستن بعدش مي يفتي توي loop سر گيجه ميگري اونوقت

    پاسخ
  • 37. وارش  |  ژانویه 6, 2010 در 10:30 ق.ظ.

    اون درست كن گوسفنده خود جوش …هست خوبه حالا ننوشتم گوسفند خوش چُس

    پاسخ
  • 38. روزنامه نگار نحس  |  ژانویه 6, 2010 در 10:34 ق.ظ.

    شما نی یا فلوت هم بلدی بزنی ببینم تو مایه دشتی می توانی بخوانی بلدی شیر بز بدوشی فرق میش با بز را میدونی یا به همه از دم می گی گوسفند اصلا بلدی به زبان آنها صحبت کنی
    اگر هنوز یاد نگرفتی معلوم که با تقلب لیسانس گرفتی اما اشکال نداره برو فوق لیسانس بگیر یک درجه میری بالاتر و گاو دار می شی اگر هم دکترا بگیری که معلوم دیگه کلا میری تو پرورش وحوش
    این نظرات وبلاگ ات هم درست کن یکی مشرق یکی مغرب

    پاسخ
    • 39. دخترحاجی  |  ژانویه 6, 2010 در 10:46 ق.ظ.

      نظرات وبلاگ تنها در صورتی بد دیده میشه که از اینترنت اکسپلورر با ورژن قدیمی استفاده کنی برادر روزنامه نگار D:

      پاسخ
  • 40. خودمم  |  ژانویه 6, 2010 در 11:05 ق.ظ.

    پس چی فکر کردی ؟ مگه گوسفند شمردن به همین راحتیاست ؟

    پاسخ
  • 41. آنا  |  ژانویه 6, 2010 در 11:28 ق.ظ.

    حالا خوش به حالت که حداقل لیسانس داری و مث_ من یک عدد کنکوریه مفلوک نیستی!
    میگما به نظرت چرا وبلاگ_ «خاطرات یک عاقد» فیلتره؟!!!

    پاسخ
    • 42. دخترحاجی  |  ژانویه 6, 2010 در 11:34 ق.ظ.

      فیلتر نیست که !
      شایدم چشمای من فیلتر شکن داره ، خدا رو چه دیدی ! D:

      پاسخ
  • 43. حجی  |  ژانویه 6, 2010 در 11:34 ق.ظ.

    دخترحاجی یه سری هم به ما بزن

    پاسخ
  • 44. آنا  |  ژانویه 6, 2010 در 11:43 ق.ظ.

    خدایا، از این توانایی هایی که چشمان_ دختر_ حاجی دارد به ما هم عنایت بفرما.آمین!

    پاسخ
  • 45. خانومي  |  ژانویه 6, 2010 در 12:20 ب.ظ.

    من كه تو اين چند سال مدركمو فقط موقع خونه تكوني مي بينم شمردنم هم گير داره!!!
    با اجااااااااااااازه لينكت كردم دوست داشتي لينكم كن!

    پاسخ
  • 46. موبد  |  ژانویه 6, 2010 در 1:07 ب.ظ.

    گوسفند زنده؟

    پاسخ
  • 47. حجی  |  ژانویه 6, 2010 در 1:25 ب.ظ.

    دختر حجی چرا جواب نمی دی، سانسور می کنی، لاقل اینقدر به این و اون چیز نگو تو که خودت سانسورچی هستی

    پاسخ
  • 48. شازه  |  ژانویه 6, 2010 در 1:28 ب.ظ.

    به درد اینکه طاقچه خونه هم باهاش پر بشه می خوره !!!

    پاسخ
    • 49. دخترحاجی  |  ژانویه 6, 2010 در 2:28 ب.ظ.

      طاقچه که نداریم.اگر هم داشتیم قطعا مامانم ترجیح میداد یه دسته گل مصنوعی بذاره جای اون …
      دیدی به درد طاقچه هم نمیخوره ؟ D:

      پاسخ
  • 50. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 6, 2010 در 2:55 ب.ظ.

    دختر حاجی قسمت نظرات وبلاگت مشکل داره
    وقتی به نظر بینندگان نگاه میکنم میبینم قاطی پاتی شده
    ببین مشکلش چیه
    مثلا نظر یکی تا ته رفته سمت چپ صفحه
    مال یکی رفته با نظر یکی دیگه قاطی شده و …

    پاسخ
    • 51. دخترحاجی  |  ژانویه 6, 2010 در 4:33 ب.ظ.

      نمیدونم چجوری شده ! برای من که درست نشون میده …
      احتمالا اینترنت اکسپلورر شما ورژن قدیمیه. درسته؟

      پاسخ
  • 52. عباس  |  ژانویه 6, 2010 در 5:00 ب.ظ.

    هم رشته ایت هستم تقریباً ، حداقل سعی میکردی اینو یه سال دیگه میگفتی که من انگیزه داشته باشم لیسانسمو تموم کنم :دی

    پاسخ
    • 53. دخترحاجی  |  ژانویه 6, 2010 در 6:30 ب.ظ.

      زرنگ بازی درآوردیا …
      از کجا فهمیدی من رشته م چیه؟؟
      D:
      شما فقط سعی کن از دوران دانشجویی و دانشگاه لذت ببری.
      هرچی خونده باشی مهم نیست فرقی نداره با هم D:

      پاسخ
  • 54. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 6, 2010 در 5:38 ب.ظ.

    نه
    آخرین ورژنش رو دارم
    فقط امروز اینجوری شده
    قبلا خوب بود
    بپرس از بچه ها ببین اون ها هم این مشکل رو دارن

    پاسخ
  • 55. لاغر  |  ژانویه 6, 2010 در 5:54 ب.ظ.

    هر وقت تعداد گوسفنداي توي راهپيمايي ميليوني «اقشار مختلف مردم» رو شمردي، ادعاي ليسانس داشتن كن!

    پاسخ
  • 56. آنا  |  ژانویه 6, 2010 در 6:15 ب.ظ.

    اکسپلورر_ من ورژن_ جدیده ولی بازم کامنت ها خیلی قاطی هست…

    پاسخ
    • 57. دخترحاجی  |  ژانویه 6, 2010 در 6:29 ب.ظ.

      چشم ، الان به پشتیبانی وردپرس نامه میدم ببینم اونا میفهمن مشکل از کجاست.مثل اینکه امروز چند نفر این مشکل رو داشتن .

      پاسخ
  • 58. caligula  |  ژانویه 6, 2010 در 8:02 ب.ظ.

    اگه بتونی از آخر به اول بشمری معلوم میشه که اون تحصیلات فوایدی داشته !
    همینه که هست چون من فصل الخطابم

    پاسخ
  • 59. caligula  |  ژانویه 6, 2010 در 8:04 ب.ظ.

    :دی رو یادم رفت آخرش
    وگرنه ما عطای فصل الخطابی رو به لقای همینا بخشیدیم
    :دی بازم!

    پاسخ
  • 60. داریوش  |  ژانویه 6, 2010 در 9:24 ب.ظ.

    دختر حاجی تکنولورژی پیشرفت کرده بابا
    با گوسفندا صوبت کنی خودشون میرن کارت میزنن

    پاسخ
  • 61. هاD  |  ژانویه 6, 2010 در 11:35 ب.ظ.

    لیسانس نمی‌خواد . با پادویی تو بازار هم میشه شمرد . تازه میشه جَلَب شد و چند تا یکی شمرد !

    پاسخ
  • 62. ارکیده  |  ژانویه 7, 2010 در 4:45 ب.ظ.

    باز خوبه لیسانست به یه دردی خورده..

    پاسخ
  • 63. زردآلوی سبز  |  ژانویه 7, 2010 در 5:36 ب.ظ.

    این رو بیخیال ولی جون خودم توییتت من رو گرفت. دیگه درش نمیخونم:D

    پاسخ
  • 64. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 7, 2010 در 6:04 ب.ظ.

    دقت کردی هنوز کامنت های این پستت درست نشده؟
    جالب اینه که فقط کامنت های پست آخرت درهم برهمه

    پاسخ
  • 65. ali  |  ژانویه 7, 2010 در 6:27 ب.ظ.

    سلام اولین باره وبلاگتو میبینم
    جالب مینویسی
    مشتاق خوندن پستهای بعدیتم
    موفق باشی

    پاسخ
  • 66. کاکا جنوبی  |  ژانویه 7, 2010 در 7:47 ب.ظ.

    نصیحت کاکا : دختر حاجی لیسانس مفتکی که نمیشه یه چادر سرت کن طوری که از صورتت فقط دماغت و عینکت پیدا باشه یکم هم سبیل بذار هرجا بری استخدامی .

    پاسخ
  • 67. هاجر  |  ژانویه 8, 2010 در 10:06 ق.ظ.

    اسم وبلاگ کنجکاوم کرد! جالبه .. همیشه میام

    پاسخ
  • 68. دوشیزه (متولد اسفند)  |  ژانویه 8, 2010 در 10:40 ق.ظ.

    بلتم بشمارم تا 40
    37
    38
    39
    41

    😀

    ———————-
    نوستالژی مهران مدیری

    پاسخ
  • 69. h.f  |  ژانویه 8, 2010 در 12:57 ب.ظ.

    آخه قربونت برم ا.ن. با دكتري فقط ميتونه تا 24 بشمره، تو با ليسانس مي خواي تا 100 بشمري؟!

    پاسخ
  • 70. زبل خانوم  |  ژانویه 8, 2010 در 2:08 ب.ظ.

    به یه درد دیگه هم میخوره..بهتون بگن خانوم مهندس…
    تو مغازه میوده فروشی پولتونو حساب کنیدو سرتون کلاه نذارن..

    پاسخ
  • 71. کاکا جنوبی  |  ژانویه 8, 2010 در 2:20 ب.ظ.

    پسر ا.ن که راحت با لیسانسش شد رئیس اداره کل اسناد ریاست جمهوری . بعد میگین کار نیست .

    پاسخ
  • 72. بهزاد  |  ژانویه 8, 2010 در 2:53 ب.ظ.

    اونوقت تکلیف کسایی که لیسانسشون مرتبط نیست و ریاضی شون هم ضعیفه بعد از فارغ التحصیلی چیه؟!!!

    پاسخ
  • 73. بهزاد  |  ژانویه 8, 2010 در 2:53 ب.ظ.

    اونوقت تکلیف کسایی که لیسانسشون مرتبط نیست و ریاضی شون هم ضعیفه بعد از فارغ التحصیلی چیه؟!!! :دی

    پاسخ
  • 74. کسری وحیدی  |  ژانویه 8, 2010 در 4:18 ب.ظ.

    دختر حاجی چرا اینقدر از قدی که داری شاکی هستی؟
    مگه قدت چقدره؟
    من 191 هستم
    میخوای یه 10 سانتی از قدم رو بهت هدیه بدم؟
    واسه روز والتاین 🙂

    پاسخ
    • 75. دخترحاجی  |  ژانویه 8, 2010 در 7:07 ب.ظ.

      البته من همش 5 سانت لازم دارم ولی اگه ده سانت از قدت رو بهم بدی میشم 172 سانت ! D:
      حالا فهمیدی قدم چند سانته؟ D:

      پاسخ
  • 76. shabestanekhiyal  |  ژانویه 8, 2010 در 7:56 ب.ظ.

    سلام دختر حاجي
    يكي ديگر از فوايد تحصيلات عاليه در ايران اينه كه( مثلا دكتراش) با اطمينان خاطر آدم مي كشن . تحصيلات عاليه ي كوپني وسهميه اي هم در ايران عالمي دارد

    پاسخ
  • 77. SDF  |  ژانویه 8, 2010 در 8:41 ب.ظ.

    سلام.. بنده اولین یا دومین باره که اینجا میام.. البته از گودر می خونم .. نه اینکه اولین باره وبلاگتو دیدما! مادر اومدم شما رو دعوت کنم به صرف چای قند چهلو..با بازی! دست شمادرد نکنه! راستی از تو توییها اون مسواک زدن و مصرف بهینه آب خیلی خیلی خیلی باحال بود! :))

    پاسخ
  • 78. MHZ  |  ژانویه 9, 2010 در 9:45 ق.ظ.

    در راستاي توييت هاي انحرافي شما:
    دختر حاجي محترم
    احتراما به استحضار مي رساند اينجانب همينجا اعلام مي كنم كه هيچ مسئوليتي را در رابطه با كامپيوتر شما قبول ندارم.
    نرم افزار انتخابي براي دانلودت ايراد داشته اگه گند زده شده با كامپيوترت ( به من چه ؟)
    كمي كمتر خسيس باش و برو يك عدد بخر تا من بيچار رو اينگونه lمتهم نسازي .

    با تشكر
    MHZ

    پاسخ
    • 79. دخترحاجی  |  ژانویه 9, 2010 در 9:58 ق.ظ.

      اواااااااااااااااااااا
      شما توییتها رو هم میخونی؟؟ اوا خاک عالم D:
      خب همکار محترم خواهر ، شما گفتی برو دانلود کن و اینا …
      دانلود کردم و هنگام نصب کامپیوتر محترم را به درک واصل کردم.همه جا که مثل شرکت شما تکنولوژیک نیست که. کامپیوتر ما با نفت کار میکنه.
      آخر سر هم نتونستم باهاش فکس بفرستما D: (اسمایلی دخترحاجی بی سوات)

      پاسخ
  • 80. MHZ  |  ژانویه 9, 2010 در 10:36 ق.ظ.

    يعني ميگي ويندوز بالا نمياد يا كند شده
    اگه كند شده برو پاكش كن. چون اين نرم افزارو كه ميخواي نصب كني بايد مطمئن باشي كه درست حسابي Crack شده باشه اگه درست Crack نشده باشه كامپيوترت هنگ مي كنه.
    من امشب مي رم خونه ببيتم دارم خونه اگه بود ميدم خواهر گرامي بياره برات.
    در ضمن من نه تنها توييت ها را مي خونم نظرها و پاسخ نظر ها رو خلاصه همجا رو مي خونم ديگه.

    خوش باشي

    پاسخ
    • 81. دخترحاجی  |  ژانویه 9, 2010 در 10:47 ق.ظ.

      پاکش کردم همون موقع.
      دست شما درد نکنه.همیشه مایه ی دردسرم.

      باعث افتخاره همکار خواهر جان که اینجا قدم بر چشمان ما میگذارید.

      پاسخ
  • 82. م.غریبه  |  ژانویه 9, 2010 در 2:35 ب.ظ.

    من بعضی وقتا که هوس میکنم زندگیم متنوع بشه آب با طعم مدرکم میخورم! مدرکم رو گذشتم در کوزه یَک آب خوشمزه ای داره!!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 83. ذغال سنگ  |  ژانویه 9, 2010 در 3:07 ب.ظ.

    (بچه که بودم،پسرهمسایه رو دوست داشتم و چون من ازش قد بلند تر بودم آرزو میکردم که دیگه قدم رشد نکنه…خدایا من بچگی کردم، تو چرا جدی گرفتی؟ 23 hours ago)

    خیلی باحال بود. راستی چند وقته که توئیت هات توی گودرم نمیاد. بخاطر اینکه توئیتر فیلتر شده؟

    فعلن خدافظ

    پاسخ
  • 84. دخترحاجی  |  ژانویه 9, 2010 در 4:40 ب.ظ.

    توئيتر که از همون اوايلي که من عضوش شدم هم فيلتر بود.
    دوباره اددش کن ببين درست ميشه .

    پاسخ
  • 85. کوکب  |  ژانویه 9, 2010 در 9:19 ب.ظ.

    مگه به شما تا چند یاد دادند -ما تا انجایی که یادمونه از وقتی که نوشتار علمی اعداد امد -همون عدد کسری ضربدر ده به توان هر چیزی- یادمون رفت مشق های ابتداییمون-

    پاسخ
  • 86. پسر بالغ  |  ژانویه 9, 2010 در 10:12 ب.ظ.

    حالا چند تا گوسفند شمردی ؟

    پاسخ
  • 87. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 10, 2010 در 7:20 ق.ظ.

    دختر حاجی یعنی اینقدر ساسی مانکن و . . . پوش کردی که از سر ناچاری روی آوردی به جوات یثاری؟
    مگه به من نگفتی از موسیقی اصیل و سنتی خوشت میاد؟
    یعنی فقط تعارف تیکه پاره کردی؟
    ببشین 2 آواز از آثار استاد شجریان گوش بده،تا تفاوت و عمق موسیقی رو درک کنی
    آواز جان عشاق یا آواز گنبد مینا رو برای شروع کار بهت توصیه میکنم
    نداری؟ بیا از وبلاگم دانلود کن

    پاسخ
  • 88. Mimimal  |  ژانویه 10, 2010 در 7:52 ق.ظ.

    فقط به درد این می خوره که بگی مهندسم البته از نوع بیکارش

    پاسخ
  • 89. روزنامه نگار نحس  |  ژانویه 10, 2010 در 8:35 ق.ظ.

    با شعر پر دردسر به روزم راستی رمز هم داره که گذاشتم تو وبلاگم

    پاسخ
  • 90. بانوی نیمه شب  |  ژانویه 12, 2010 در 9:36 ق.ظ.

    درود
    اندر فواید جدید در مورد لیسانس یاد گرفتیم.
    خوشمان آمد.

    پاسخ
  • 91. جوون ساده روستایی  |  ژانویه 18, 2010 در 8:03 ق.ظ.

    میشه جای منهم بشماری؟
    😦

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • هر خبری که میشنوم اول میرم تو کانال وحیدآنلاین اگه ببینم اونجا نذاشته میگم یا وحید خوابه یا خبر دروغه 😁 2 hours ago
  • بلیط کنسرت جنیفر لوپز در دستمونه و شبها خواب ندارم از شدت ذوق 3 hours ago
  • درسهایی از حماقت twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • یاد بگیرید که بابت اشتباهاتتون باید عذرخواهی کنید twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • RT @m0hagh: خدایی این آقای دوربینی رو ببینید. آدم از این معصوم‌تر؟ آزارش به کی رسیده آخه؟ خیلی کیف کردی نابودش کردی مدرس اخلاق؟ #قرائتی htt… 4 hours ago
  • امروز به معجزه ی توئیتر ایمان آوردم...یه توئیت کردم برای مترجم چینی...بیشتر از 10تا مترجم پیدا شد در عرض دوساعت...خیلی کارتون درسته خدایی 6 hours ago
  • مترجم چینی پیدا شد بچه ها ... خیلی ممنونم از همکاریتون 🌸 15 hours ago
  • هفده هزار تا فالوئر دارم که با هر احتمالی بخوای حساب کنی حداقل باید یه نفر پیدا بشه که چینی بلد باشه دیگه خدایی 😁 16 hours ago
  • من یه پروژه با چین داشتم...یه نفر اونجا انگلیسی بلد بود که اونم استعفا داده...حالا گیر کردم بین یه مشت چینی که زبون همو نمیفهمیم 😭😭😭 16 hours ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,956 بازدید

