تفاوت تنها در روزِ بیرون رفتن توست !

دسامبر 31, 2009 at 10:11 ق.ظ. 97 دیدگاه

.

 خواهرم ، برادرم، اگر بدحجابی یا کروات میزنی، ناراحت نباش اگر برای اینوری ها تو را «اغتشاشگر و عامل فتنه» میخوانند،کافیست برای آنوری ها به خیابان بروی ناگهان به «حضور پرشور اقشار مختلف» تغییر نام خواهی یافت …

.

Entry filed under: 1.

آتیششو زیاد کردن،جوشید ! اندر فواید تحصیلات عالیه در ایران !

97 دیدگاه Add your own

  • 1. 1900  |  دسامبر 31, 2009 در 10:25 ق.ظ.

    «…»
    مرزی هم اگر باشد ما را «حضور پرشور عاملین غتشاش» می نامند !!

    پاسخ
  • 2. خودمم  |  دسامبر 31, 2009 در 11:25 ق.ظ.

    فقط » گوساله » نبودیم که طی درفشانی های دیروز سخنران موافقین ، شدیم .
    اینطوریاست خب ، شهر که شلوغ میشه این قورباغه ها هم هفت تیر میکشن برامون .

    پاسخ
    • 3. وارش  |  دسامبر 31, 2009 در 1:17 ب.ظ.

      اتفاقا» اینور یها که ما باشیم زود تر نام گوسفند خود جوش ساندیس بدست دادیم به اون وریهای الف. نونی .. هر کی زودتر بگه 😯

      پاسخ
  • 4. آرزو  |  دسامبر 31, 2009 در 11:32 ق.ظ.

    نه دیگه کلا زدی تو اون خط……!

    پاسخ
    • 5. دخترحاجی  |  دسامبر 31, 2009 در 11:40 ق.ظ.

      اون یکی خط رو فعلا توی توئیترم میتونی ببینی عزیزم ! D:

      پاسخ
  • 6. سیدخندان  |  دسامبر 31, 2009 در 12:06 ب.ظ.

    پول کیک را ندهید، پول ساندیس را جدا

    پاسخ
  • 7. مهندس پنگول جونی  |  دسامبر 31, 2009 در 12:12 ب.ظ.

    من یک برادر بدحجاب هستم.
    تکلیف من چیست؟

    با تشکر

    پاسخ
  • 8. ریغماستی!  |  دسامبر 31, 2009 در 12:24 ب.ظ.

    معرکه س.این روزا همه چی معرکه به نظر میرسه .تفاوت در نگاه توست ! عظمت در نگاه توست ! که تا چه اندازه بتونی بی قیدی پیشه کنی.
    مرسی دخترحاجی

    پاسخ
  • 9. خودش  |  دسامبر 31, 2009 در 12:32 ب.ظ.

    واقعاً کارت درسته ………..
    دمت گرم دخترحاجی…..

    پاسخ
  • 10. خانوم مارپل  |  دسامبر 31, 2009 در 12:34 ب.ظ.

    با انقلاب تفاوت را احساس کنید 😐

    پاسخ
  • 11. دیلماج  |  دسامبر 31, 2009 در 12:54 ب.ظ.

    عالی بود
    حرف درست در جای درست در زمان درست
    ترجیح میدم گوسفند باشم تا عروسک خیمه شب بازی

    پاسخ
  • 12. وارش  |  دسامبر 31, 2009 در 1:15 ب.ظ.

    اختشاش گر شدن بهتر از گوسفند خود جوش ساندیس به دست شدن است …

    پر شور = گوسفندان گرسنه !!!

    پاسخ
    • 13. محمد حسین  |  ژانویه 31, 2010 در 1:03 ق.ظ.

      دختر حاجی جون اون حاجی اینا رو تایید کن پیرشی الهی بابا.واما جواب شما.برات متاسفم .من ازپایین دارم میام بالا نظرارو میخونم برا پسته پایینتم هم یه جواب گذاشتم.همون منطقی که تو پست پایین اومد اون حرفو زد اینجا اومده توهین میکنه.عمو جون. پسرم کل داستان این ساندیس دوتا ایستگاه صلواتی سیار هستش.اخه قربون اون شکله ماهت برم من اگه به یک دهم اون جمعیت میخواستن ساندیس بدن تهرانو باید اشغالش بر میداشت.هرچی اون نوریزاده میگه باور نکن.اره عزیز جان

      پاسخ
  • 14. مهرشيد، دختر اصفهاني  |  دسامبر 31, 2009 در 1:51 ب.ظ.

    آره ديگه مهم نيست كه چه شكلي باشي مهم اينه كه به ساز اونها برقصي
    در اين مواقع رقص حلال و جايز است 😀

    پاسخ
  • 15. شازه  |  دسامبر 31, 2009 در 1:55 ب.ظ.

    بیرون گذاشتن مو و زدن کروات در هنگام حفظ منافع نظام ؟؟ مجاز می باشد (حکم جدید حکومتی )!!!

    پاسخ
  • 16. م ح ع  |  دسامبر 31, 2009 در 7:08 ب.ظ.

    واقعا شلوغ شده بود انصافا. ولي من معتقدم در مسائل بعد از انتخابات خيلي ها معترض بودند وسوال داشتند و نبايد با اغتشاش گر مخلوط شوند و لي خيلي جدي با اغتشاشگر برخورد بشه . خيلي از مردمي كه فرداي انتخابات اومده بودند يه سوال داشتند. ولي شماها هم اگر ميخوايد تحليل دقيق داشته باشيد بايد همه مسائل و واقعيت ها رو با هم ببينيد

    پاسخ
  • 17. اریانه  |  دسامبر 31, 2009 در 7:41 ب.ظ.

    همتون تو توهميد.نديديد ملّت رو که با چه عشقي اومد راه پيمايي؟اينجا بحث انتخاباتو موسوي و احمدي نژاد نيست.بحث شرف و دينداري ملّته.چشماتونو باز کنيدو از خواب بيدار شيد.شديد تفاله ي يه سري ضدّ دين که اونور آبن و دارن ميميرن از حسادت.اسلام هميشه زندست و يه مشت بي دين که تو عاشورا ميخوان طلب ازادي کنن هيچ غلطي نميتونن بکنن.هرکاري کردن حقشونه.اگه باز ازين غلطا تکرار شه ازين بدترم ميشه.ايران يعني عشق رهبر.هر کي هم نميخواد راه باز جاده دراز.ميتونه بره

    پاسخ
    • 18. دخترحاجی  |  دسامبر 31, 2009 در 8:23 ب.ظ.

      نظر شما هم محترم …
      ولی اگر اینجوری با احساسات مذهبی مردم بازی نمیشد باز هم مردم میومدن؟؟
      چرا پس برای راهپیمایی پاره شدن عکس این جمعیت نیومد؟؟
      خلاصه ما راه خودمون رو میریم.شما هم راه خودتون رو …
      امیدوارم به جایی برسیم که صلاح زندگیمونه !

      پاسخ
    • 19. وارش  |  ژانویه 2, 2010 در 3:47 ب.ظ.

      اخه به اون دختره که عکس گرفته روی سرش!! لاک قرمز زده به ناخنش توی روز سوم امام !!! موهاش رو ریخته بیرون لبخند ژکوند میزنه به اون حسادت کنیم ؟ اون که خودش لانه فتنه اس .. بچه حزب الهی چشمات رو باز کن ببین کجای اسلام گفته با اون وضع بیایی حمایت که چند نفر دیگه رو ارضا کنه در جا و بی زحمت !! اگر ندیدی برو عکس رو سرچ کن ببین .. شرم اوره بخدا ی احد واحدی که چشم شما رو بسته !!
      دختر حاجی مدیون اسلام هستی اگر نظرمنو تایید نکنی در جواب این اریانه

      پاسخ
      • 20. محمد حسین  |  ژانویه 31, 2010 در 12:54 ق.ظ.

        ما که کامنت میزاریم این دختره به قول خودش تایید نمیکنه. این حاجی بچشو لوس بار اورده.واما جواب شما.مخم سوت کشید این حرفو زدی .اصلا هنگ کردم نمیدونم چی بگم.پنج دقیقه بعد.خوب به هوش اومدم ببینم اگه ملاکت از شناخته اسلام اینه که باید بگم دنده عقب بگیر اشتباه اومدی. داداشم بی انصافی نکن منصف باش مردونه اینو قبول کن که اگه این ور یه دونه این جوری پیدا کردن ازش عکس گرفتن 99درصد اون وریا که این تیپی و ازاین بدترن.اووووووووووووووووو دختر جون چاپش کنیا

        پاسخ
  • 21. روزبه  |  دسامبر 31, 2009 در 8:24 ب.ظ.

    حضور پرشور عوامل فتنه ، یا اغتشاشگر اقشار مختلف هم میتونه باشه ؟

    خودت چطوری » تشویش اذهان عمومی» ؟؟

    پاسخ
  • 22. روزبه  |  دسامبر 31, 2009 در 8:27 ب.ظ.

    هه !

    پاسخ
  • 23. روزبه  |  دسامبر 31, 2009 در 8:30 ب.ظ.

    البته اونا راه خودشونو میرن ولی نمیذارن ما راه خودمونو بریم !!

    پاسخ
  • 24. هاD  |  دسامبر 31, 2009 در 10:11 ب.ظ.

    یکی هر دو روز بره میشه چوب دو سر طلا ؟ :))

    پاسخ
    • 25. freedom  |  ژانویه 3, 2010 در 5:38 ق.ظ.

      من ميشناسم كسي رو كه هر دو روز رو رفته بود!!! ميگفت:» چون مخالف نظام هستم روز اول رو رفتم ولي گويا اون روز يه عده به مقدسات توهين كردن! روز دوم رو براي اعتراض به اونها رفتم» 😮 !!!!!
      آخه يكي نبود بهش بگه تو اگر مخالف نظامي چطوري حرف صدا و سيماشونو باور ميكني؟ بعدشم مگه خودت روز اول اونجا نبودي؟ كدوم اهانت؟ كي اهانت كرد؟ بي خيال!!!

      پاسخ
  • 26. محمد رضا  |  دسامبر 31, 2009 در 11:00 ب.ظ.

    درست ميشه ايشالله

    پاسخ
  • 27. مینا  |  دسامبر 31, 2009 در 11:14 ب.ظ.

    نشستم از اولتو خوندم!! لینکوندمت!!

    پاسخ
  • 28. کاکا جنوبی  |  ژانویه 1, 2010 در 7:43 ق.ظ.

    همون اسمایلی تف تف به ای روزگار خوبه .

    پاسخ
  • 29. بهزاد  |  ژانویه 1, 2010 در 8:02 ق.ظ.

    من الان مبهوت اون کامنته شدم که نوشته ایران یعنی عشق رهبر!
    واقعا اشک تو چشام جمع شد!….بهترین تعریفی بود که میشد از ایران کرد!
    ((هیت یو اریانه!))

    پاسخ
  • 30. داریوش آزاد زاد  |  ژانویه 1, 2010 در 10:19 ق.ظ.

    در آینده اتفاقات ویژه ای در انتظار این سرزمینه !

    پاسخ
  • 31. Miss.MarY!!  |  ژانویه 1, 2010 در 1:44 ب.ظ.

    😦

    پاسخ
  • 32. ذغال سنگ  |  ژانویه 1, 2010 در 3:14 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی:
    بلا نسبت جمع اگه طرف مدل پلی بوی هم باشه لازم باشه میشه امت همیشه در صحنه و ولایت مدار. ( با حکم حکومتی)
    کسی نمیدونه این مدار ولایت کجایه؟ فکر کنم روسها که اسپوتنیک رو هوا کردن مدارشو کشفیدن!
    این کسایی که کامنتای حکومتی میزارن چرا مشخصاتشون رو نمیزارن؟ از چی میترسن؟
    فعلن عزت مستدام دختر حاجی

    پاسخ
  • 33. نهال  |  ژانویه 1, 2010 در 3:56 ب.ظ.

    سلام
    نکته جالبی را ظریفانه بیان کردید
    نمیشه یه عکس جالب تر بذارید
    ببخشیدا اولین باری که اومدم دارم میگم
    این بیشتر به دختر قجری می خوره

    پاسخ
  • 34. یک عدد وکیل نیمه دیوانه!  |  ژانویه 1, 2010 در 5:27 ب.ظ.

    من یک عد خواهر کراوات زن هستم
    تکلیف مرا فورا مشخص کن!

    پاسخ
  • 35. مجتبی  |  ژانویه 1, 2010 در 7:50 ب.ظ.

    سلام
    مطالبت قشنگه
    تو توییتر مطالبتون رو دنبال میکنم
    قشنگ می نویسی
    رسیدی یه سر به وبلاگ منم بزن .. خوشحال میشم
    یه نظر کوچولو بزار تا بدونم اومدی
    مرسی

    پاسخ
  • 36. دست نوشته  |  ژانویه 1, 2010 در 7:56 ب.ظ.

    اصولن در این‌جور موارد این‌ها آحاد ملت می‌شند در غیر این‌صورت اینها از ما نیستند.

    پاسخ
  • 37. مولکول هوا  |  ژانویه 1, 2010 در 7:57 ب.ظ.

    دعوت به همکاری

    پاسخ
    • 38. دخترحاجی  |  ژانویه 1, 2010 در 10:20 ب.ظ.

      خیلی خوشحال میشدم اگه میتونستم کنارتون باشم.
      ولی یکی از اصول وبلاگ مینیمالیده که من عضوش هستم اینه که عضو وبلاگ گروهی دیگه ای نشیم. و من نمیتونم زیر قولم بزنم.
      ولی مطمئنا هم لینکتون میکنم هم براتون آرزوی موفقیت دارم.مطمئنم که یکی از بهترین وبلاگهای گروهی میشید حتما !

      پاسخ
  • 39. پری ناز  |  ژانویه 2, 2010 در 9:50 ق.ظ.

    کسایی که می گن واقعا و انصافا شلوغ شده بودش راهپیمایی تهران، ببینید تو تهرانی که 9 میلیون جمعیت داره 100000 نفر طرفدار اون قدرها هم زیاد نیست ها!!!! بازی استقلال پرسپولیس هم که میشه 100000 نفر جمعیت تو استادیوم جمع می شنا!!!! یکم فکر کنین.

    پاسخ
  • 40. پسرحاجی  |  ژانویه 2, 2010 در 10:24 ق.ظ.

    سلام دختر حاجی….
    به همبن راحتی و به همین آسانی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 41. لیلا  |  ژانویه 2, 2010 در 10:38 ق.ظ.

    باحال گفتی.

    پاسخ
  • 42. حجی  |  ژانویه 2, 2010 در 11:00 ق.ظ.

    دختر حاجی در عین داغونی دل خوشی داریا

    پاسخ
  • 43. caligula  |  ژانویه 2, 2010 در 12:59 ب.ظ.

    تا زه مزایای دیگه ای هم در کاره
    آینده ء شغلی و سهمیه ء دانشگاه و بهتر از همه ساندیس و از این صحبتا

    پاسخ
  • 44. خود ...........  |  ژانویه 2, 2010 در 1:21 ب.ظ.

    یک سوالی منو کشته ! اینا با کدوم اعتماد به نفس لعنتیی اینقدر مهمل و دروغ به هم می بافن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 45. آسمان  |  ژانویه 2, 2010 در 2:30 ب.ظ.

    سلام دختر خوب خوبی نازنینم
    فکر کردم واقعا فراموشم کردی
    راستی اگه جایی میری مراقب خودت باش ما یه دختر حاجی که بیشتر نداریم

    پاسخ
  • 46. زردآلوی سبز  |  ژانویه 2, 2010 در 3:02 ب.ظ.

    این ها هم تمام میشوند! راستی چرا زیگزاگ باز نمی شه!! فیلتر شده!!!؟؟

    پاسخ
  • 47. شبنم  |  ژانویه 2, 2010 در 4:00 ب.ظ.

    با خودم میگم اینایی که «جوشیده » ریختن تو خیابون از زندگی چی فهمیدن غیر نکبت و توهین و ترس از عذاب خدا و گناه و در آخر هم فقر بیشتر که تا چند وقت دیگه به مرحمت دولتی که واسش شرفشون رو فروختن گریبانگیرشون میشه ؟ به نظرشون این هم زندگیه مثلا ؟  

    پاسخ
  • 48. بهار  |  ژانویه 2, 2010 در 5:00 ب.ظ.

    سلام
    شيطون
    از شبستان خيال اين جا سر در آوردم …
    جالب بود فارغ از هر گونه قيد و بندي … گاهي لازمه آدم بي تربيت بشه …
    منم اين روزها وقتي تلويزيون مي بينم كمي بي تربيت ميشم !!!
    خدا باعث و باني اش را ذليل كنه كه آدم مودبي مثل منو بي تربيت كرده !!!

    پاسخ
    • 49. دخترحاجی  |  ژانویه 2, 2010 در 6:41 ب.ظ.

      بی تربیتی که خوبه که … من که اینقده دوست دارم D:

      پاسخ
      • 50. وارش  |  ژانویه 3, 2010 در 12:19 ب.ظ.

        من بي تربيت كه هيچي تنبون مي کشم سر شون هر كي چرند بگه !! يا خشتك پرچم ميكنم .. اين فوق ليسانس بي ادبيه

        پاسخ
  • 51. تبسم  |  ژانویه 2, 2010 در 5:31 ب.ظ.

    من تازگي به اين نتيجه رسيدم كه خيلي دوست دارم و به شخصه عاشق توييت هات شدم عزيزم:*

    چاكريم بانو:*

    پاسخ
  • 53. شاهین  |  ژانویه 2, 2010 در 8:37 ب.ظ.

    سلام

    موضوعی هست که خواستم شما را در جریان آن قرار دهم
    امیدوارم به دقت مطالعه بفرمایید و اطلاع رسانی لازم را در این زمینه انجام دهید
    چند روزی است که بحثی در وبلاگ ها مطرح شده
    با عنوان تظاهرات زنان مخالف حجاب در ایران و نه گفتن به حجاب اجباری در روز پنج شنبه 17 دی ماه
    گویا قرار است عده ای از بانوان به خیابان ها آمده و با برداشتن روسری از سر خود مخالفت خود را با حجاب اجباری به گوش همه گان برسانند
    این حرکت به خودی خود بسیار زیباست و ایرادی ندارد
    اما مشکل اینجاست که با این اتفاقات اخیر و سناریوهای پلید رژیم دیکتاتوری برای بدنام کردن جنبش سبز این گمان در نظر می آید که این تظاهرات ضد حجاب نیز حرکتی برای بدنام کردن جنبش سبز باشد
    خودتان بهتر از جو ایران با خبر هستید و حتما مستحضر هستید که بسیاری از هوادارن جنبش سبز بانوان محجبه و چادری هستند که به مسائل دینی بسیار معتقد میباشند
    و این کار صد در صد باعث ریزش بخش عظیمی از این هواداران خواهد بود
    من تا جایی که توان داشتم در وبلاگ ها و فضاهای مجازی مانند بالاترین اطلاع رسانی کرده ام
    شما هم حتما اطلاع رسانی کنید

    پاسخ
    • 54. وارش  |  ژانویه 3, 2010 در 12:21 ب.ظ.

      آقا جا ن مگه بزغال و گوساله يا ام پي تريش گوزغاله روسري سرشه كه بره حالا براش اعتراض هم بكنه ..
      ما چند تا چند تا چيز ميز نمي خواهيم فعلا دموكراسي با روسري رو بگيريم .بي روسري پيشكش امپرياليسم جهاني

      پاسخ
  • 55. کاکا جنوبی  |  ژانویه 2, 2010 در 10:54 ب.ظ.

    دختر حاجی حالا شاشویی به کنار مگه نژاد پرست هم هستی ؟ ( توییت هات سیاه قر بده )

    پاسخ
  • 56. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 3, 2010 در 1:04 ق.ظ.

    با مرد در عزای ِ عزیزان گریستن

    خوشتر که با برادر ِ نامرد زیستن!

    پاسخ
  • 57. قطره باران  |  ژانویه 3, 2010 در 3:56 ق.ظ.

    ای ول !!
    مرسی ، اینو خوب اومدی

    پاسخ
  • 58. moslem  |  ژانویه 3, 2010 در 10:56 ق.ظ.

    سلام..من یه مدته که کامنت نمیزارم اما مگه آدم تا کی میتونه ساکت بمونه..
    فریاد………………………………………………………………….

    لطفا خصوصیو بخون..

    پاسخ
  • 59. moslem  |  ژانویه 3, 2010 در 10:57 ق.ظ.

    ای بابا اینجا چه طور میشه نظر خصوصی داد..؟؟؟

    پاسخ
    • 60. دخترحاجی  |  ژانویه 3, 2010 در 2:23 ب.ظ.

      تمام نظرات اینجا تاییدیه .
      شما وقتی یه نظر میذارید فقط خودتون اون رو میبینید و نه هیچکس دیگه .
      اگر کامنت خصوصی ای دارید میتونید بهم بگید که کامنتتون رو تایید نکنم و از این بابت مطمئن باشید که نظرات همیشه تاییدی هستش.وقتی هم که کامنت رو ارسال میکنید اگر به قسمت بالای کامنتتون نگاه کنید متوجه میشید که نوشته کامنت منتظر تایید است.
      مرسی از توجهتون

      پاسخ
  • 61. آنا  |  ژانویه 3, 2010 در 4:50 ب.ظ.

    در حال_ حاضر دو نفر_ دیگه هم به اسم_ دختر_ حاجی تو بلاگفا وبلاگ دارن!جل الخالق!

    پاسخ
    • 62. دخترحاجی  |  ژانویه 3, 2010 در 5:39 ب.ظ.

      آره خودمم فکرشو نمیکردم اینقدر محبوب باشم که حتی برای وبلاگاشون هم از اسم من استفاده کنن.
      البته یکیشون که بعضی از پستهام رو هم کپی میکنه : )))))

      پاسخ
  • 63. پری ناز  |  ژانویه 3, 2010 در 6:18 ب.ظ.

    با ultra 96 برو . من که با اون می رم. می خوای برات سند کنم؟

    پاسخ
    • 64. دخترحاجی  |  ژانویه 3, 2010 در 7:44 ب.ظ.

      اگه بفرستی که عالی میشه جیگر.
      داشتما پاکش کردم وقتی ورژن جدیدش اومد.

      پاسخ
  • 65. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 3, 2010 در 6:39 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی
    نمیپرسم حالت خوبه چون میدونم تو هم از من داغون تری
    میدونی واقعا وقتی به وبلاگت سر میزنم میفهمم این مدت که نیومدم چقدر دلم وات تنگ شده
    نمیدونم واسه تو دلم تنگ میشه یا واسه مطالبت
    البته فرقی نداره
    شخصیت تو در قالب نوشته هات تجلی کرده و نوشته هات هم گوشه ای از شخصیت توئه
    کلا آدم جالبی هستی
    یه چیزی بگم؟
    وقتی اون عکسی رو که اون بالا زدی نگاه میکنم،احساس میکنم شباهت هایی به تو دارا
    کاری به چهره ش ندارم
    اون حالت نشستنش و اون ژستی که گرفته،یعنی توی اون زمان
    نمیدونم چجوری توضیح بدم،شاید خودت م میدونی چی میگم
    منظورم اینه که صاحب اون عکس،احساس میکنم شخصیتی شبیه تو داشته
    و البته اگه توی اون دوران زندگی میکردی این جوری بودی
    در کل خوشحالم که اون روز به طور اتفاقی با به ولاگت آشنا شدم
    وقتی توی فهرست وبلاگهای به روز شده ی بلاگفا عنوان وبلاگت رو دیدم
    گفتم اه اه این از اون دختر عده ای هاست که وقتی چادر سرش میکنه فقط نوک دماغش معلومه
    برم یکم بهش ضد حال بزنم
    ولی وقتی وبلاگت رو دیدم با خودن مطلب زیر عکست بلندترین قه قه زندگیم رو کشیدم و بعد از 3 ساعت دیدم تمام مطالبت رو خودنم و روده بر شدم
    خیلی گلی
    موفق باشی

    پاسخ
    • 66. دخترحاجی  |  ژانویه 3, 2010 در 7:29 ب.ظ.

      ممنون به خاطر تمام محبتهات …
      اینقدر شرمندم کردی که چیزی برای گفتن ندارم.
      فقط امیدوارم لایق محبتاتون باشم.

      پاسخ
  • 67. پور پدر  |  ژانویه 3, 2010 در 7:10 ب.ظ.

    شرمنده!
    من چون فید اون رو هنوز توی گوگل دارم. دقت نکردم
    حواسم هست!
    به حاجی سلام برسون!

    پاسخ
    • 68. دخترحاجی  |  ژانویه 3, 2010 در 7:44 ب.ظ.

      مرسی، چشم سلامت باشید.
      بزرگواریتونو میرسونم.

      پاسخ
  • 69. shabestanekhiyal  |  ژانویه 3, 2010 در 7:44 ب.ظ.

    سلام دختر حاجي !
    حالا كه دعوت منو قبول نكردي و يه سر به من نزدي لااقل يه دستي به سر وگوش اين وبلاگت بكش و يه ذره مرتبش كن آخه بعضي وقتا حروفش درهم برهمه . ببين چيكارش بايد بكني .
    بازم منوببخشين .
    اما من بازم منتظرتون مي مونم .

    پاسخ
  • 70. سبز  |  ژانویه 4, 2010 در 8:32 ق.ظ.

    يه خبر فوری فوری :

    با شرکت در سيستم اس ام اس برنامه * نود * و انتخاب آخرين گزينه اتحاد سبزها را اعلام می کنيم
    ( دوشنبه ساعت ۱۱ شب شبکه سه )
    به همه اطلاع رسانی کنيد .

    پاسخ
  • 71. آنا  |  ژانویه 4, 2010 در 8:59 ق.ظ.

    الان این اس ام اس برام اومد: « با شرکت در اس ام اس برنامه ی نود و انتخاب آخرین گزینه، اتحاد میلیونی سبزها را اعلام می کنیم.( امشب ساعت یازده)

    پاسخ
    • 72. دخترحاجی  |  ژانویه 4, 2010 در 9:34 ق.ظ.

      من این خبر رو تایید نمیکنما …
      چون نمیدونم که جریانش چیه اصلا ولی هر چیزی هم که باشه منطقی به نظر نمیاد که ضرغامی تو رسانه ش اجازه ی نمایش حضور میلیونی سبزها رو بده …

      پاسخ
  • 73. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 4, 2010 در 11:35 ق.ظ.

    سلام
    اختیار داری دختر حاجی
    در مورد برنامه 90 من هم چیزهایی شنیدم
    حالا جریان چیه؟
    توی برنامه 90 هر هفته یه سوال یا نظر سنجی در مورد یکی از مسائل روز فوتبال میشه
    مثلا در مورد رضایت مردم از انتخاب علی دایی برای تیم پرسپولیس
    بعد 3 گزینه یا 4 گزینه برای جواب گذاشته میشه
    که بینندگان میتونن به ارسال اس ام اس گزینه ی دلخواه رو انتخاب کنن
    حالا قرار شده همه ی سبز هایی که از این جریان اطلاع دارن گزینه ی آخر رو انتخاب کنن
    حالا گزینه ی آخر هر چی که میخواد باشه
    این یه حرکت جالبه به نظر من
    فکر هم نمیکنم کسی بتونه یا بخواد جلوش رو بگیره
    البته فقط یه راهی هست برای یه جنگ روانی و اعلام حضور میلیونی سبزها در همه ی عرصه ها
    همیشه سبز باشید

    پاسخ
  • 74. منو برق گرفته!!!  |  ژانویه 4, 2010 در 11:59 ق.ظ.

    what?!

    پاسخ
  • 75. پری ناز  |  ژانویه 4, 2010 در 1:48 ب.ظ.

    بالام جان شما اس ام است رو بدده. کاری هم به این نداشته باش که ضرغامی اجازه می ده یا نه. خود فردوسی پور میدونه چه جوری یهو آمار رو بگه:دی

    پاسخ
    • 76. دخترحاجی  |  ژانویه 4, 2010 در 6:14 ب.ظ.

      اس ام اس که چیزی نیست.شما جون بخواه پریناز جون

      پاسخ
  • 77. آخوند زاده ضد آخوند  |  ژانویه 4, 2010 در 6:28 ب.ظ.

    «خلاصه ما راه خودمون رو میریم.شما هم راه خودتون رو …»
    این قسمتی از جوابی بود که به اون اربانه حزب اللهی دادی هیچ می دونی دقیقا حرف قرآن رو زدی؟ یعنی این:
    لکم دینکم و لی الدین (سوره کافران)

    پاسخ
  • 78. کشک و بادمجون  |  ژانویه 4, 2010 در 7:34 ب.ظ.

    صد بار گفتم برای آزمایش فقط بیا پیش خودم …

    پاسخ
    • 79. دخترحاجی  |  ژانویه 4, 2010 در 7:45 ب.ظ.

      کشکی جون نبودی ببینی چه بلایی سرم آوردن

      پاسخ
  • 80. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 4, 2010 در 7:38 ب.ظ.

    دختر مگه تو کنکور نداری؟
    پس چرا همیشه پای نت هستی؟
    بابا برو درستو بخون که ایشاللا قبول بشی

    پاسخ
    • 81. دخترحاجی  |  ژانویه 4, 2010 در 7:45 ب.ظ.

      چشم . خب چرا میزنین؟؟ اینترنت دوست دارم خب آخه D:

      پاسخ
  • 82. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 4, 2010 در 10:17 ب.ظ.

    نتیجه برنامه نود
    تقریبا 2 میلیون نفر در نظر سنجی شرکت کرده بودند
    و از این 2 میلیون نفر در کل 75% به گزینه ی 3 یعنی همون گزینه ی آخر رای داده بودند
    البته با توجه به سوال مسابقه همه میدونستن که جواب اصلی مسابقه باید گزینه ی 1 باشه و در اصل اگه این جریان جنبش سبز نبود همه به
    گزینه ی 1 رای میدادن
    ولی دیدیم که سبز این بار هم حماسه آفرید
    حالب اینجاست که کارشناس دعوت شده به برنامه وقتی نتیجه ی نظرسنجی رو دید قاطی کرد،بیچاره از هیچ چیز خبر نداشت
    هرچند که خداوکیلی چندتا متلک درست و حسابی به دولت و نظام انداخت

    پاسخ
  • 83. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 4, 2010 در 10:24 ب.ظ.

    حالا کارشناس برنامه یعنی آقای دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در زمان آقای خاتمی چی گفت؟
    گفت من چندتا افتخار توی زندگیم دارم،اولی اینکه در دوران آقای خاتمی نشان افتخار مدیر برتر رو بهم دادن و دومی اینکه در دوران آقای (. . . با کمی مکث) آقای علی آبادی(رئیس تربیت بدنی و باجناق احمدی نژاد) نتونستم تیم ملی رو به جام جهانی ببرم
    این آخر تیکه بود
    یعنی رسما گفت افتخار میکنم که به احمدی نژاد ضد حال زدم

    بعدش یه جای دیگه گفت،نظام جمهوری اسلامی میاد سالانه 400 میلیارد روی فوتبال سرمایه گذاری میکنه و هیچ بهره ای هم نداره،حالا باید با این حرفا به نظام بربخوره؟؟
    بعد گفت چرا باید توی این مملکت بجای اینکه ورزشکارها و متخصصین فوتبال باشگاه ها رو مدیریت کنن یه مشت ارتشی و سپاهی میان میشن مدیر باشگاه ها

    پاسخ
  • 84. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 4, 2010 در 10:28 ب.ظ.

    بعد گفت فکر میکنید چرا ملت دیگه واسه تماشای فوتبال نمیان ورزشگاه؟
    خوب معلومه میرن تو خیابونا
    مردم میخوان رشد بکنن ولی شما میاید دست میذارید رو سرشون و نمیذارید خودشون رو بالا بکشن

    دختر حاجی باور کن با تحریم برنامه امشب 90 یه مناظره ی بسیار جنجالی رو از دست دادی
    فکر کنم آقای دادکان بیچاره امشب میان میگیرنش و به جرم توهین به امام حسین و پاره کردن عکس امام میبرنش کهریزک
    بعیده؟؟؟

    پاسخ
    • 85. دخترحاجی  |  ژانویه 5, 2010 در 8:40 ق.ظ.

      نه با این تفاسیر اصلا هم بعید نیست …
      D:

      پاسخ
  • 86. یک خواننده  |  ژانویه 5, 2010 در 9:37 ق.ظ.

    این لینک را تا بفهمی دعوای ایران آمریکا به چه جاهای باریکی کشیده:

    http://alef.ir/1388/content/view/61232/

    پاسخ
    • 87. دخترحاجی  |  ژانویه 5, 2010 در 11:29 ق.ظ.

      زیادی سطحی نگر نباشین.
      چیز وحشتناکی نیست. خود امریکایی ها یکی از علایقشون پوشیدن بیکینی به طرح پرچمشونه … حالا چون لباس زیره عیب داره که به سه رنگ پرچم باشه؟؟ حالا مثلا اگه تیشرت بود هیچکس ایراد که نمیگرفت هیچ ، خوششون هم میومد.
      ما هنوزم که هنوزه این چیزا برامون تابو و غیر قابل باوره …
      من نمیدونم قصد اونا از این کار واقعا توهین بوده یا نه ولی چیز وحشتناکی نیست.

      پاسخ
  • 88. شبستان  |  ژانویه 5, 2010 در 9:45 ق.ظ.

    سلام
    همیشه به نکات جالبی اشاره میکنی
    از من میشنوی نمیخواد کنکور بدی
    این همه کارای خوشمزه و باحال تو این دنیا هست غیر از درس ..عشق دنیا کن و نرو سراغ درس که از همه چی میمونی.

    پاسخ
  • 89. لاله  |  ژانویه 5, 2010 در 12:23 ب.ظ.

    سلام! می شه لطفا یه کمک عاجلی به من کنی؟ خدا در دنیا و آخرت عوضت بده!!!!:)
    من باید در اسرع وقت آدرس بلاگم رو که توی بلاگفا ست عوض کنم اما نمی شه. واسه همین فکر کردم کلا بیام تو بلاگر. فکنم تو یه بار این کار رو کردی و تونستی آرشیوت رو هم منتقل کنی. آرشیو بلاگم برام خیلی مهمه و الانم خیلی ناراحتم که ناچارم عوضش کنم. حتی لازمه اسمش رو هم عوض کنم که برای اون حسابی قصه دارم! هم اکنون به یاری سبز شما نیزمندم! لطفا ای میل بزن. تنکیو وری ماچ ماچ!

    پاسخ
  • 91. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 5, 2010 در 8:13 ب.ظ.

    دختر حاجی عینکی هستی؟
    بهت نمیاد
    راستی یه چیز جالب
    من عاشق شدم
    عاشق چی؟
    عاشق توییت های تو
    روزی 3 یا 4 بار میام میخونمشون
    از امروز هر تویتی بنویسی ازش یه کپی بر میدارم
    میدونی خدا وکیلی آدم جالبی هستی
    خوش بحال خواهرت و دوستانت و کلا کسانی که باهاشون در ارتباط تنگاتنگی
    فکر کنم کسی که روزی 2 بار تورو ببینه هیچ وقت پیر نمیشه
    یا شایدم دچار مشکلات کولون و ایلئوم بشه
    مثلا ایتقدر بخنده که روده هاش به هم بچسبند و طرف مجبور بشه عمل کنه

    پاسخ
    • 92. دخترحاجی  |  ژانویه 5, 2010 در 11:23 ب.ظ.

      نه بهت قول میدم اگه کسی قرار بود از خندیدن مریض شه من تا الان مرده بودم حتما D:

      پاسخ
  • 93. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  ژانویه 5, 2010 در 8:22 ب.ظ.

    پس با شیرینی سازگار نیستی و ترشی دوست داری
    این یه چیز واضحه
    دختری مثل تو صد در صد گرم مزاجه و با شیرینی نمیتونه کنار بیاد
    پس تا میتونی ترشی بخور
    میدونی به طرز نگاهت به زندگی و مسائل موجود حسودی میکنم
    خیلی دید جالبی داری
    خیلی خوب آدم همه چیز رو اینجوری ببینه
    من همه چیز رو از دید موسیقی میبینم
    باور میکنی از شنیدن صدای کلاغ هم لذت میبرم
    با صدای کفش کسایی که توی سالن راه میرن ریتم میگیرم
    یه شب لوله های آب صدا میداد و ناله میکرد
    انگار داشتن برام کمانچه میزدن،رفتم تو فاز آواز دشتی و خواب از سرم پرید و رفتم بیرون واسه خودم آوازی در دشتی خوندم
    فکر کنم اگه بیشتر برات بگم به عقلم شک میکنی
    ولی به هر حال دست خودم نیست
    من با موسیقی عجین شدم و توی تمام سلول های بدنم صدای ساز و آواز میاد
    حتی با صدای کیبورد لپ تاپم ریتم میگیرم و گاهی با ریتم تایپ میکنم

    پاسخ
  • 94. من شرم  |  ژانویه 11, 2010 در 10:30 ب.ظ.

    دیدی چطور مردم رو با ماشین نیروی انتظامی له میکردن ؟از یکی که دو بار رد میشن؟این کجای اسلام اومده ؟کافیه که یه لحظه خودتون یا یکی از عزیزانتون رو له شده فرض کنید(زبونم بره لا ساتور).
    22 بهمن یادتون نره و خیلی مواظب خودتون و اطرافیانتون باشید.
    کوچکه همتون (من شرم)

    پاسخ
  • 95. من شرم  |  ژانویه 11, 2010 در 10:38 ب.ظ.

    به مسلمان بودن خود افتخار می کنیم ، دریغ ، یادمان می رود که پیام آور اسلام چه گفته است!

    «حکومت با کفر می ماند اما با ظلم هرگز!»

    روز عاشورا ،زیارت عاشورا می خوانیم و به هتاکان عاشورا لعنت می فرستیم اما متوجه نمی شویم که چندین بار می خوانیم : «فلعن الله امة اسست اساس الظلم و الجور علیکم اهل البیت و …»

    «خدا امتی را که ستم و بیداد بر شما بنیاد کردند لعنت کند و….»

    کنون هر چه خواهی بکن به ستم
    بگیر، ببند، بزن،بکش
    ولی نکن خیال خام
    که می کنی تو این چراغ را خاموش

    پاسخ
  • 96. محمد  |  فوریه 15, 2010 در 7:53 ق.ظ.

    میگم اونوخت تو همه این کامنتا رو خوندی یعنی؟‌
    اسمایلی: ملت چه حوصله‌ای دارن!
    :دی

    البته یهویی که نمیشینی بخونی. قسطی شاید بشه. :-/

    پاسخ
  • 97. محمد  |  فوریه 15, 2010 در 7:54 ق.ظ.

    مای کامنت ایز ویتینگ!
    اسمایلی:‌ بابا تکنولوژی!!!

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

