آتیششو زیاد کردن،جوشید !

دسامبر 30, 2009 at 10:17 ق.ظ. 52 دیدگاه

.

تظاهرات «خودجوش» یعنی خود خواسته و با میل و اختیار اشخاص ، ولی تظاهراتی که برای اجبار در مشارکت همگانی، شرکتها و ادارات دولتی و مدارس رو تعطیل کنی ، میشه «جوشیده» !

.

Entry filed under: 1.

اگر دین ندارید لا اقل حرف مفت نزنید،آزادگی پیش کش! تفاوت تنها در روزِ بیرون رفتن توست !

52 دیدگاه Add your own

  • 1. مهدی  |  دسامبر 30, 2009 در 10:23 ق.ظ.

    راستی بانک ما هم ساعت 2 تعطیل میکنه
    میگم بد نیست لیستی از اداره هایی که به اجبار کارمندان رو به تظاهرات می برن تهییه کنیم

    پاسخ
  • 3. MHZ  |  دسامبر 30, 2009 در 10:27 ق.ظ.

    فك كنم اول شدم

    ديدي كه جوشيده هم چقدر حال آدمو بهم ميزنه

    پاسخ
  • 4. من در ميان قوم لوط زندگي ميكردم  |  دسامبر 30, 2009 در 10:27 ق.ظ.

    اره همچين ميگن خود جوش انگار گسل زمين پاره شده اينا از توش دراومدن

    پاسخ
  • 5. معمار بیکار  |  دسامبر 30, 2009 در 10:42 ق.ظ.

    همه کس و همه جا و همه چیز رو تعطیل کردن تازه اضافه حقوق هم میدم که ملت برن تظاهرات.
    ببین چه جوری دارن التماس میکنن.

    پاسخ
  • 6. خاله آذر  |  دسامبر 30, 2009 در 10:53 ق.ظ.

    فعلا که از حالت جوشیده به حالت منفجریده رسیده!!

    پاسخ
  • 8. فنچ بانو  |  دسامبر 30, 2009 در 10:57 ق.ظ.

    دختر حاجي جان بزار انقدر جوش بزن كه آخرش ته بگيرن ماروهم زود تعطيل كردن .حالا ميريم حالشو به‌بريم . به نظرم كلاً اگه هفته اي يه‌دفعه برن جوش بزن و ماهم زود تعطيل بشيم خيليم خوبه

    پاسخ
  • 9. بابک  |  دسامبر 30, 2009 در 11:04 ق.ظ.

    این هم سندش

    پاسخ
  • 10. بابک  |  دسامبر 30, 2009 در 11:06 ق.ظ.

    این هم سند راهپیمایی خود جوش

    پاسخ
  • 11. خودمم  |  دسامبر 30, 2009 در 11:07 ق.ظ.

    ولی از بس جوشید آبش خشک شد و سماور سوخت .

    پاسخ
  • 12. وارش  |  دسامبر 30, 2009 در 11:17 ق.ظ.

    عزيزم اين جوشه از اونهايي كه توي صورت ادم ميزنه .. الان روي ماتحتشون در اومده نميتونن بشينن.. 😯

    پاسخ
  • 13. آرزو  |  دسامبر 30, 2009 در 11:40 ق.ظ.

    یحتمل مهم فقط جوشیدنه!

    پاسخ
  • 14. نگم بهتره  |  دسامبر 30, 2009 در 11:49 ق.ظ.

    داره حالم از نون به نرخ روز خورا بهم ميخوره . من تو ايران خودرو كار ميكنم اينجا ماموريت ميدن كه برن راهپيمايي! سرويسم گذاشتن يعني بابت شركت تو راهپيمايي حقوق ميگيرن. كسايي كه تا دو ساعت پيش هزار ادعاي مخالفت با «ان» داشتن و ميگفتن ما كه نميريم مديرم نمي خوايم بشيم پاشدن رفتن . باباي مظلوم من واسه خاطر اين احمقاي نون به نرخ روز خور الان تو اوينه. اونايي كه از اول با «ان» بودن نظرشون محترمه ولي اونايي كه ادعاي مخالف بودن دارن و پاميشن ميرن كه مزايايي گيرشون بياد!!!!!!!!!!!!!
    ببخشيد كه فحش دادم خيلي ناراحتم

    پاسخ
  • 15. نقش ونگار  |  دسامبر 30, 2009 در 11:59 ق.ظ.

    🙂

    پاسخ
  • 16. نقش ونگار  |  دسامبر 30, 2009 در 12:01 ب.ظ.

    🙂
    نوشته برام دیدگاه تکراری شناسایی شد شما پیش از این هم چنین جیزی گفته بودید!! چه وبلاگ هوشیاری!!

    پاسخ
  • 17. بابالنگدراز پنج فوتی!  |  دسامبر 30, 2009 در 12:02 ب.ظ.

    خوشم میاد خودشون هم در خریتشون موندند
    و چقدر احمقند این کسانی که به اینگونه راهپیماییها میرن
    امروز طرف صداشو انداخته بود تو گلوش و میگفت فتنه گران سبزپوش اعدام باید گردند
    من میخوام بدونم این آقا شجاعت داره که در سایه ی امنیت همچین شاعریو میده
    یا اون کسی شجاعت داره که مرگ بر خ….میده.
    متاسفانه ایران تنها کشوری در دنیاست که مردمشو از طریق رسانه ی میلی به راهپیمایی فرا میخونه
    متاسفم برای این کشور و احمقهایی که حرف صداسیمای میلی رو گوش میدن

    پاسخ
  • 18. allo0osh  |  دسامبر 30, 2009 در 12:05 ب.ظ.

    جوشیده؟
    جوشونده فک کنم

    پاسخ
  • 19. کاوه  |  دسامبر 30, 2009 در 12:10 ب.ظ.

    مثل غذا که می جوشه و سر می ره.

    فقط خدا کنه کاری نکنن که به جون مردم بیفتن و صبر مردم را لبریز کنن، که اون موقع تر و خشک با هم می سوزن.

    پاسخ
  • 20. حجی  |  دسامبر 30, 2009 در 12:26 ب.ظ.

    خوب باید یه جوری جوشکاری کنن

    پاسخ
  • 21. وارش  |  دسامبر 30, 2009 در 12:52 ب.ظ.

    در كمال ارامش تازه بهشون نذري هم دادن الان آب دون …
    احسنت به غيرت ايراني كه زير چماغ اشك اور رفت نه روي قاليچه سليمان و در ناز نعمت

    پاسخ
  • 22. Mimimal  |  دسامبر 30, 2009 در 12:53 ب.ظ.

    این معنی جدید خودجوش

    پاسخ
  • 23. neda  |  دسامبر 30, 2009 در 1:19 ب.ظ.

    واااااااااااای
    از ساعت 2 همه ی ارگانهارو تعطیل کردن به زور بردن تظاهرات
    کلی طلبه از قم آوردن
    امروز زورای آخرشونم بزنن ببینیم مثلا چه گهی می خوان بخورن

    پاسخ
  • 24. شنگول  |  دسامبر 30, 2009 در 2:01 ب.ظ.

    کار از جوشیده گذشته، سوخیته شده! 😛

    پاسخ
  • 25. پسرحاجی  |  دسامبر 30, 2009 در 2:01 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی…
    ÷س من هم می جنگم تا شاید فرزند من هم همچون فرزند شما رنج نکشد….
    در ضمن اگر تو همین جوش دوباره بجوشد چه شود….

    پاسخ
  • 26. بهزاد  |  دسامبر 30, 2009 در 2:12 ب.ظ.

    امیدوارم اینقدر بجوشن که تبخیر بشن!!!
    بجای خودجوش هم باید میگفتن خودفروخته!!!

    پاسخ
  • 27. آنا  |  دسامبر 30, 2009 در 2:26 ب.ظ.

    نمی دونم چرا پست جدید که میزاری واسه من نشون نمیده.یعنی صفحه رو که باز می کنم آخرین پستت ( اصلاحات ) هست.مجبورم با فیلطر ش.ک.ن بیام بخونمت خانومی.چرا؟!

    پاسخ
    • 28. دخترحاجی  |  دسامبر 30, 2009 در 2:42 ب.ظ.

      نمیدونم.فک نمیکنم کسی این مشکل رو داشته باشه به جز شما.
      خب بهترین راه اینه که یه اکانت جیمیل باز کنی و از گوگل ریدر اینجا و بقیه ی وبلاگهایی که دوست داری رو آفلاین بخونی عزیزم.

      پاسخ
  • 29. مهرشيد، دختر اصفهاني  |  دسامبر 30, 2009 در 2:32 ب.ظ.

    زياد اگه بجوشند ، بخار مي شن!! 😐

    پاسخ
  • 30. یک  |  دسامبر 30, 2009 در 2:58 ب.ظ.

    شما فیلتر شدید!!!

    پاسخ
    • 31. دخترحاجی  |  دسامبر 30, 2009 در 3:01 ب.ظ.

      زبونتو گاز بگیر بچه ! من اعصاب ندارم دوباره اثاث کشی کنم …

      پاسخ
  • 32. ANNAMAZ  |  دسامبر 30, 2009 در 3:03 ب.ظ.

    مفنگی ها جوشونده لازم دارن

    پاسخ
  • 33. آنا  |  دسامبر 30, 2009 در 3:16 ب.ظ.

    اگه یادت باشه «ذغال سنگ» هم همین مشکل من رو داشت.من از گوگل ریدر می خونمت عزیزم ولی همونجوری که گفتم پستای جدیدت رو نشون نمیده.

    پاسخ
    • 34. دخترحاجی  |  دسامبر 30, 2009 در 6:41 ب.ظ.

      آهان.من فکر کردم از همینجا نمیتونی پست آخر رو ببینی …
      اگر مشکل گوگل ریدره همون کاری رو بکن که به ذغال سنگ هم گفتم.

      عزیزم، آدرس وبلاگم رو یک بار دیگه توی گوگل ریدر ادد کن.بدون اینکه قبلی رو پاک کنی.
      ذغال سنگ هم همینجوری مشکلش برطرف شد.بازم اگه مشکل داشت بگو تا برم از یه نفر که وارد تره بپرسم ببینم مشکل از کجاست.

      پاسخ
  • 35. آنا  |  دسامبر 30, 2009 در 3:37 ب.ظ.

    دختر_ حاجی، وبلاگت منو از درس و مشق باز کرده!من_ بیچاره کنکور دارم!!!نمیشه تا وختی من کنکور میدم آپ نکنی؟!دعات می کنم خواهر!

    پاسخ
    • 36. دخترحاجی  |  دسامبر 30, 2009 در 6:46 ب.ظ.

      عزیز دلم مرسی که اینجا رو میخونی و من فوق العاده خوشحالم ولی قربونت برم بشین درستو بخون که از هرچیزی و هر اتفاقی مهمتره …
      من یا امثال من رو که میبینی 24 ساعته توی نت هستیم دیگه کنکور لعنتی از سرمون گذشته.بهت قول میدم اگر خوب بخونی و امسال قبول بشی روز قبولیت همینجا بهت تبریک میگم.یه پست کاملا جداگانه.
      ولی به شرطی که نهایتا روزی یک ساعت بیای نت،مخصوصا این چند ماه آخر که مهمترین زمان برای خوندنه….رفتن تو به دانشگاه خیلی مهمتر از خوندن وبلاگ منه گلم

      پاسخ
  • 37. كارمند  |  دسامبر 30, 2009 در 3:37 ب.ظ.

    سلام دوست من
    از تو كه وبلاگت نسبتا پر خواننده است مى‌خواهم اين حرف‌ها را بگويى تا همه بدانند. من ساكن تهرانم. امروز در اداره‌ى ما كه وابسته به يكى از وزارت‌خانه‌هاست براي شركت در راه‌پيمايي خود جوش عاشوراييان( اعتراض به اتفاقات روز عاشورا) براي كساني كه مي‌رفتند راه‌پيمايي ماموريت ساعتي رد مي‌شد و نامشان هنگام خروج يادداشت مي‌شد تا معلوم شود چه كساني رفتند و چه كساني نرفتند

    پاسخ
  • 38. عرعری  |  دسامبر 30, 2009 در 4:03 ب.ظ.

    امروز ساعت یک اکثر اداره ها تعطیل شده و با سرویسهای ادارات اجبارا به رتهپیمایی برده شدن! علاوه بر اضافه کاری، با کیک و نوشابه و آب میوه هم پذیرایی شدن. اینا به همین دلیل اومدن و برنامه شون رو انداختن وسط هفته، اونم عصر تا بتونن از ادارات نیروی اجباری بیارن. همینش ولی خوبه. اینکه فهمیدن نیرو کم دارن و باید با اجبار برای راهپیمائیشون نیرو بگیرن.
    هدف فیلمبرداری با هلیکوپتر بود که محقق شد، هرچند یه فاصله دویست متری اطراف انقلاب رو، صدبار پشت هم نشون دادن!!!

    پاسخ
  • 39. sima  |  دسامبر 30, 2009 در 4:23 ب.ظ.

    ما خودمون میریم با زور باتوم بر میگردیم خونمون
    اونارو با زور باتوم از خونشون میبرن تظاهرات

    نمردیم و معنی خود جوشم فهمیدیم

    پاسخ
  • 40. سمیرا  |  دسامبر 30, 2009 در 5:07 ب.ظ.

    مترو هم مجانی بود

    پاسخ
  • 41. ماهان  |  دسامبر 30, 2009 در 7:59 ب.ظ.

    بی تربیت… به خاطر این حرفا حتما میری جهنم!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 42. مهندس پنگول جونی  |  دسامبر 30, 2009 در 8:14 ب.ظ.

    به صورت خودجوش از روی مردم با تویوتا رد می شن.

    پاسخ
  • 43. خانوم مارپل  |  دسامبر 30, 2009 در 8:16 ب.ظ.

    ای تو روحشون

    پاسخ
  • 44. لاغر  |  دسامبر 30, 2009 در 9:12 ب.ظ.

    تظاهرات نبود، تذكرات بود

    پاسخ
  • 45. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  دسامبر 30, 2009 در 10:29 ب.ظ.

    سلام همسنگر
    من چهره ی خیلی از این تظاهر کنندگان امروز رو دیدم
    آخه مسیر زیادی رو از میدان توحید تا بیمارستاد قلب،از کارگر شمالی اومدم بالا
    و روبه روی اون ها و در خلاف جهتشون حرکت میکردم
    اکثر اونها به در و دیوار و خیابون های تهرن با تعجب و شگفتی نگاه میکردن
    بخدا قسم شنیدم یه زن به شوهرش گفت،اینجا کجاست؟اگه گم شدیم بیایم همین جا؟ شوهرش گفت آره،ببین،نوشته بیمارستان قلب
    همه وقت برگشتن اینجا جمع میشیم.اتوبوسمون هم همین جا وایساده
    خدایی من اولش که این جمعیت رو از دور دیدم،تعجب کردم و گفتم اینا از کجا پیداشون شد؟؟
    ولی وقتی بیشتر دقت کردم به رازهایی پی بردم

    پاسخ
  • 46. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  دسامبر 30, 2009 در 10:33 ب.ظ.

    دیدم که همه ی اونها از اتوبوس پیاده میشن و اکثر اتوبوس ها پلاک سپاه داره
    اتوبوس های قدیمی که پلاکش از دو رنگ سبز تیره و سفید تشکیل شده
    ازشون یه عکس گرفتم اگه دقت کتید توی این عکس بیش از 11 اتوبوس رو میتونید ببینید
    که این فقط در حد فاصل پمپ بزین کارگر شمالی تا 20 قدم بالا تر از اونه
    در حالی که من از تقاطع بلوار کشاورز با کارگر شمالی ، تا پل گیشا فقط اتوبوس دیدم که آدم ازش پیاده میشد
    اینم عکسش

    پاسخ
  • 47. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  دسامبر 30, 2009 در 10:36 ب.ظ.

    بعضی از آدمایی که دیدم اصلا ظاهرشون شبیه بسیجی ها یا سپاهی یا یا شهرستانی ها نبود
    تعجب کردم
    بعد یادم اومد که کارمندای بدبخت رو به زور آوردن واسه راهپیمایی
    ببین فقط از سربازخونه ی کهگیلویه و بویر احمد 5 تا اتوبوس سرباز رو با لباس شخصی آوردن

    پاسخ
  • 48. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  دسامبر 30, 2009 در 10:40 ب.ظ.

    یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه
    گاو بیشترین تقلا رو وقتی میکنه که سرش رو بریدی

    تا حالا دیدی وقتی گاو رو سر میبرن چیکار میکنه؟
    قبل از سر بریدن دست و پاش رو میبندن
    یه بار یه گاو رو توی مراسم قربانی سر بردن و طنابش که شل بود باز شد
    گاو بدون سر بلند شد و شروع کرد به دویدن و به در و دیوار میخورد و دست و پا میزد

    من امروز یاد اون صحنه افتادم

    پاسخ
  • 49. مهرشيد، دختر اصفهاني  |  دسامبر 31, 2009 در 7:24 ق.ظ.

    شعر مرتبط:
    باز اين چه جوشش است كه در خلق عالم است؟!!

    پاسخ
  • 50. الهام از اصفهان  |  دسامبر 31, 2009 در 9:56 ق.ظ.

    زورجوش بود عزيزم نه خودجوش!!!
    احسنت به sima خوب اومدي دختر…با زور باتوم!!!

    پاسخ
  • 51. shabestanekhiyal  |  دسامبر 31, 2009 در 11:27 ق.ظ.

    سلام بر دختر حاجي
    مي خوام بگم خيلي بي وفا يي .
    چند بار اومدم بهت سر زدم اما تو يه بار م به من سر نزدي .
    با يه مكافات آدرستو پيداكردم حالا اگه نياي بهم سر بزني مي دوني چي مي شه ؟
    از اينا گذشته من شما رو لينك كردم ( البته با اجازه ي شما)
    راستي با بت نوشته ها و جمله هاي پراكنده ي زيبات ممنون .
    نياي دلخور مي شم .

    پاسخ
  • 52. Joker  |  دسامبر 31, 2009 در 11:50 ب.ظ.

    ایشالله انقدر جوش بزنن تا سر برن و ته بگیرن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • از وقتی دیدم تو عروسی حامد نیک پی، ساسی مانکن خونده دیگه اون آدم قبلی نشدم 9 hours ago
  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 2 weeks ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 2 weeks ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 2 weeks ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 3 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 3 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 3 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 3 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 3 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 3 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 3 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,721 بازدید

