چیزی که ابتر را دنباله دار کرد ، کوثر بود نه پسر !

دسامبر 20, 2009 at 6:56 ق.ظ. 66 دیدگاه

.

دستار سیاهت را نشانگر جاهلیت مشرکانی میدانند که پیامبر را ابتر میخواندند …

تیشه به ریشه خود نزن !

.

Entry filed under: 1.

اصلاحات مایکروویو مذهبی

66 دیدگاه Add your own

  • 1. ANNAMAZ  |  دسامبر 20, 2009 در 7:09 ق.ظ.

    چیکار داری؟ بذا بزنه یکم حال کنیم

    پاسخ
  • 2. خودمم  |  دسامبر 20, 2009 در 7:19 ق.ظ.

    این » علی » نیست ! ابوبکر ِ معاصر شده است

    پاسخ
  • 4. پری ناز  |  دسامبر 20, 2009 در 7:32 ق.ظ.

    آیت الله نتظری چی شد؟

    پاسخ
  • 5. پرومته در زنجیر  |  دسامبر 20, 2009 در 7:33 ق.ظ.

    …رهبر ملت ایران به خدا پیوست…

    پاسخ
  • 6. ریپورتر  |  دسامبر 20, 2009 در 7:34 ق.ظ.

    اینا معاویه های زمانند خود را فرزند علی می خوانند

    پاسخ
  • 7. عرعری  |  دسامبر 20, 2009 در 8:16 ق.ظ.

    خب بگو عوضش کنه دیگه! سبزش چطوره؟ بگو سبزش کنه!!!

    پاسخ
  • 8. Mimimal  |  دسامبر 20, 2009 در 8:17 ق.ظ.

    تو چی کار داری بگذار راحت باشند
    اصلا زنُ چه به این حرف ها

    پاسخ
  • 9. هیولای گشاد  |  دسامبر 20, 2009 در 8:22 ق.ظ.

    هی بابا سیاست!
    نکن این کاراتو آبجی!
    حالا کی بوده آیا؟

    پاسخ
  • 10. میثم الله‌داد  |  دسامبر 20, 2009 در 8:23 ق.ظ.

    رفیق خودت رو دستی دستی فیلتر نکن!

    پاسخ
  • 11. گرگ تهنای مهربون  |  دسامبر 20, 2009 در 8:36 ق.ظ.

    خبر آیت الله منتظری درسته ؟

    جمله جالبی بود ولی من نفهمیدم چی شد ؟!

    پاسخ
    • 12. دخترحاجی  |  دسامبر 20, 2009 در 8:38 ق.ظ.

      ّبله ایشون فوت کردن !
      .
      .
      پست من هم در باب » فلانی کوثر است ، اون یکی ابتر است» بود !

      واضح نبود یعنی؟

      پاسخ
    • 13. وارش  |  دسامبر 20, 2009 در 10:30 ق.ظ.

      ايت الله منتظري فوت شدن .. فردا در ساعت نه صبح از درب منزل بسوي حرم حضرت معصومه تشيح جنازه ميشن و در حرم حضرت معصومه اگر مشكلي پيش نياد دفن مي شوند

      پاسخ
  • 14. گرگ تهنای مهربون  |  دسامبر 20, 2009 در 8:48 ق.ظ.

    چرا الان گرفتم دختر حاجی . تو وبلاگم هم به این پستت لینک دادم .

    پاسخ
  • 15. مهرشيد، دختر اصفهاني  |  دسامبر 20, 2009 در 9:03 ق.ظ.

    قابل تامل بود 😐

    پاسخ
  • 16. ماجراهای من و مادر شوهر جانم  |  دسامبر 20, 2009 در 9:17 ق.ظ.

    سفت تر بگیریمش؟

    پاسخ
  • 17. شنگول  |  دسامبر 20, 2009 در 10:26 ق.ظ.

    رفتی تو تریپ جملات قصار، ول کن هم نیستی! 😛

    پاسخ
    • 18. دخترحاجی  |  دسامبر 20, 2009 در 10:32 ق.ظ.

      بده حالا؟ مفتی مفتی میای کلمات قصار میشنوی !
      حالا گر و گر پول بده کتابهای دکتر شریعتی بخر !

      پاسخ
  • 19. وارش  |  دسامبر 20, 2009 در 10:28 ق.ظ.

    تكببببببير الله اكبر ، الله اكبر الله اكبر .

    پاسخ
  • 20. MHZ  |  دسامبر 20, 2009 در 10:41 ق.ظ.

    خطاب به آنهايي كه مي گن نگو فيلتر ميشي
    بالاخره كه ما ها اگه توي نت فيلتر نشيم در واقعيت دارن فيلترمون مي كنن چه بهتر كه اگه جرعت داريم حرف بزنيم
    عالي بود عالي، ادامه بده دختر حاجي

    پاسخ
    • 21. میثم الله‌داد  |  دسامبر 21, 2009 در 12:45 ب.ظ.

      دوست عزیز؛
      می‌شه توی یه زمان‌هایی یک مقدار خودسانسوری کرد. همیشه نه. یک وقت‌هایی. صاحب وبلاگ شاید بهتر درک کنه حرف من رو.

      پاسخ
  • 22. حجی  |  دسامبر 20, 2009 در 10:47 ق.ظ.

    دختر حاجی می خوای یه کاری کنی که آرزوی داماد داشتن واسه حاجی به گور بره

    پاسخ
  • 23. یه فنجون چایی داغ  |  دسامبر 20, 2009 در 10:54 ق.ظ.

    چه طور تو وورد پرس می نویسی خارج از ایرانی؟ من هر کاری می کنم نمیتونم واردش شم

    پاسخ
    • 24. دخترحاجی  |  دسامبر 20, 2009 در 2:20 ب.ظ.

      نه عزیزم.من هم ایرانم.
      بعضیها وردپرس براشون فیلتره ، میتونی با فیلتر شکن وارد بشی !

      پاسخ
  • 25. دختر مستقل  |  دسامبر 20, 2009 در 12:19 ب.ظ.

    دختر تو ميدونستي چقدر با استعدادي؟؟ واقعاً نوشته هات حس تحسين آدم رو برمي انگيزينه!!
    حالا خيلي هم جدي نگيريا … يه چي گفتم …

    پاسخ
  • 26. شازه  |  دسامبر 20, 2009 در 12:30 ب.ظ.

    دختر حاجی
    کتکی ، باتومی ، فحشی … خواستی بخوری می تونی روی من حساب کنی ولی من اصلا نوشابه دوست ندارم برای سلامتی ضرر داره این یکی رو شرمند ه ام !!
    مواظب باش f یلتر نشی !!

    پاسخ
  • 27. آخوندزاده ی ضد آخوند  |  دسامبر 20, 2009 در 1:17 ب.ظ.

    می گی عزراییل با اوناس. ولی من یه تعبیر دیگه دارم بیا بخوون!!

    پاسخ
  • 28. ذغال سنگ  |  دسامبر 20, 2009 در 2:08 ب.ظ.

    بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

    إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ

    فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ

    إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ

    ===

    ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه، فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی منتظری قدس الله نفسه الزکیه را تسلیت عرض می نماییم

    پاسخ
  • 29. درسا تیتان  |  دسامبر 20, 2009 در 2:33 ب.ظ.

    آفرین، قوی بود!

    پاسخ
  • 30. کاوه  |  دسامبر 20, 2009 در 3:56 ب.ظ.

    فلانی کوثر است ، فلانی ابتر است ؟!

    وقتی به رفتار این دین فروشان نگاه می کنی، باور می کنی به وجود ابوموسی اشعری .
    اشعری های امروز ، نادان تر و احمق تر از گذشته اند.

    پاسخ
  • 31. یاسمن اکبرپور  |  دسامبر 20, 2009 در 4:12 ب.ظ.

    به ما نیومده انتقال مکان کنیم !

    پاسخ
    • 32. دخترحاجی  |  دسامبر 20, 2009 در 4:26 ب.ظ.

      چرا عزیزم؟
      توضیحاتم کامل نبود مگه؟ تمام مراحلش رو که برات نوشتم…

      پاسخ
  • 33. مممد  |  دسامبر 20, 2009 در 4:42 ب.ظ.

    تو بیست چهار ساعت تو گودری؟

    پاسخ
    • 34. دخترحاجی  |  دسامبر 20, 2009 در 6:45 ب.ظ.

      به من میگن دخترحاجی !
      منو دست کم نگیر ! : ))

      پاسخ
  • 35. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  دسامبر 20, 2009 در 5:28 ب.ظ.

    سلام
    من این یکی رو واقعا نفهمیدم
    منظورت چیه؟
    میشه توی وبلاگم توی قسمت نظرهای خصوصی برام کامل توضیح بدی؟؟
    فلانی کوثر،فلانی ابتر . . .
    منظورت چیه؟؟؟

    پاسخ
    • 36. دخترحاجی  |  دسامبر 20, 2009 در 6:47 ب.ظ.

      شاید من خیلی مبهم گفتم !

      طرفداران دولت این روزها هرجا میرسند فریاد میزنند :
      … کوثر است دشمن او ابتر است !
      موسوی پسر ندارد و او را ابتر میخوانند …

      * ابتر به معنای بی دنباله است …

      ولی شان نزول سوره ی کوثر آن است که مشرکین زمان پیغمبر هم او را به دلیل پسر نداشتن ابتر میخواندند.
      و آل محمد هم از نسل فاطمه است و دستار یا همان عمامه ی سیاه را هم نشانگر آن می دانند …
      یعنی همان کسی که مشرکین ابتر میخواندنش ، نسلش با کوثرش تا به اینجا رسید.

      پاسخ
      • 37. محمد حسین  |  ژانویه 31, 2010 در 1:25 ق.ظ.

        این برداشتی که شما کردی ابجی ربطی به قضیه نداره.اشتباه گرفتی.منظور از اون شعار چیزه دیگه ایه

        پاسخ
  • 38. روزبه  |  دسامبر 20, 2009 در 6:13 ب.ظ.

    زرشک

    چه توقعاتی دارید !

    پاسخ
  • 39. کسری وحیدی(آواز ایرانی)  |  دسامبر 20, 2009 در 8:39 ب.ظ.

    مرسی
    خیلی جالب بود
    آخر سیاسی گری بود

    این ریشه و ریش و . . . پوسیده
    دیر یا زود سیل میبره اینا رو

    پاسخ
  • 40. سید  |  دسامبر 20, 2009 در 9:00 ب.ظ.

    من پسر رئیس جمهور موسوی هستم !

    پاسخ
  • 41. ناجی  |  دسامبر 20, 2009 در 9:08 ب.ظ.

    تسلیت.گمار هم به روز است با «به روح حسینعلی صلوات بفرستیم یا نه؟

    پاسخ
  • 42. بابالنگدراز پنج فوتی  |  دسامبر 20, 2009 در 9:34 ب.ظ.

    خب خودت در کامنت آخر توضیح دادی
    اما این مینیمالت انصافا خیلی گنگ بود و خواننده ها هم تقصیری نداشتند

    پاسخ
  • 43. منو برق گرفته!!!  |  دسامبر 20, 2009 در 9:39 ب.ظ.

    کسی هم مگه هست که متوجه نشده باشه منظورتو!؟
    الان زنگ می زنم بیان بگیرنت!!!!

    پاسخ
  • 44. گرگ تهنای مهربون  |  دسامبر 20, 2009 در 9:40 ب.ظ.

    به خدا من همون اول که رفتم گودر گرفتم چی شد ! من جزو اون 10 % هستم ها !
    خوب دیگه منم زحمت رو کم میکنم . وصیت نامه ای هم آماده کرد که اونجا گفتم اگه حسش بود بخون .

    پاسخ
  • 45. بهنام  |  دسامبر 20, 2009 در 10:19 ب.ظ.

    والا دختر حاجی جان ما که پپستتو فهمیدیم هر چند قبول دارم اگه زیاد تو زیاد تو جریان نباشی نمی فهمی،اما خوب من بودم و فهمیدم و خِِِِِِِِِِِِـــــــیلی هم حال کردم
    دمت گرم

    در مورد عزرائیل بگم که از 3 حال خارج نیسن.یا عزرائیل عامل نفوذیه تو بارگاهه خدا که هر کیو دعا میکنی زنده باشه زود میبره و هر کی آرزو مرگشو داری نگه میداره. یا اینکه کلا تو هپروته که جا به جا میبره یا همین نظر تو ِ که در اون صورت خدا هم به دادمون نمیرسه

    پاسخ
  • 46. آنا  |  دسامبر 21, 2009 در 2:09 ب.ظ.

    تو واقعا هشت تومن واسه ابروت میدی؟!ما که اینجا سه تومن میدیم تازه کلی هم غرغر می کنیم که گرونه!(:دی)

    پاسخ
  • 47. سید  |  دسامبر 21, 2009 در 2:38 ب.ظ.

    الام من گفتم پسر موسوی هستم !
    از این واضح تر ؟!!

    پاسخ
  • 48. خود ..........  |  دسامبر 21, 2009 در 4:07 ب.ظ.

    نه دنیایی واسمون مونده ، نه عزرائیلی ، نه فرشته ای و نه مرگی !
    حس میکنم وسط یک مشت لاش خور گیر افتادم

    پاسخ
  • 49. داریوش آزاد زاد  |  دسامبر 21, 2009 در 5:02 ب.ظ.

    حالا مَردی در زمانه ی نعره ی نا مردان ، مردانه می میرد . اما روحش در روح و روان ما زنده و نا میراست و می میرد به جسم ، دریغا که خیلی ها زنده اند اما زنده به جسم !!!

    پاسخ
  • 50. نگاه  |  دسامبر 21, 2009 در 7:05 ب.ظ.

    این روزها فقط چشم به راه صبح روشنی هستم که قرار است پس از این یلدای تاریک خودمان بسازیم

    پاسخ
  • 51. دست نوشته  |  دسامبر 21, 2009 در 8:32 ب.ظ.

    این احمق‌ها متحجر٬ همان جاهلانیند که محمد را ابتر می‌خواندند.

    پاسخ
  • 52. arash  |  دسامبر 22, 2009 در 3:05 ق.ظ.

    🙂
    😦

    پاسخ
  • 53. شایان  |  دسامبر 22, 2009 در 4:29 ق.ظ.

    خداییش نکنه واقعا بابات گردن کلفتی یا یه چیزی تو این مایه هاس

    آخه از بعد از تشییع اون مرحوم سایتی نیست که بخوام سر بزنم از آبکش رد نشده باشه

    اینقدرم به این بابا گیر نده

    آخرش زبونش لال میوفته سقط میشه سوژه خنده کم میشه

    پاسخ
  • 54. کلاغکی که می نویسد!  |  دسامبر 23, 2009 در 8:36 ق.ظ.

    شاعر می فرماید:

    دستار سیاه
    قربانت شوم
    خانت به کجا
    مهمانت شوم!!

    پاسخ
  • 55. کشک و بادمجون  |  دسامبر 23, 2009 در 11:25 ق.ظ.

    زده , بدجورم زده

    پاسخ
  • 56. شازده اسدالله میرزا  |  دسامبر 23, 2009 در 12:03 ب.ظ.

    بیا ببین که یکی از همین بندگان خدا چی گفته!!!!(ایکون تو بلاگم ذکر کردم)

    پاسخ
  • 57. زردآلو  |  دسامبر 23, 2009 در 7:35 ب.ظ.

    و همانا فیلترینگ را برای افرادی ک..کرمکی ساخته اند! خوب دختر چرا ایم حرفا رو جایی میزنی که آزادی نسبتا مطلقه!!!

    پاسخ
  • 58. وارش  |  دسامبر 23, 2009 در 9:04 ب.ظ.

    اون دو گوله ی مغزت رو کاربنداز یه تیکه مشتی بنویس فک مون بچسبه زمین دختر حاجی منتظریم …

    پاسخ
  • 59. لاغر  |  دسامبر 23, 2009 در 9:53 ب.ظ.

    كهريزكم بد جايي نبود ها

    پاسخ
  • 60. بهزاد  |  دسامبر 24, 2009 در 8:34 ق.ظ.

    بذار بگن! به پیامبر هم میگفتن.

    پاسخ
  • 61. نقش ونگار  |  دسامبر 24, 2009 در 10:43 ق.ظ.

    سلام
    جقدر قشنگ می نویسی

    پاسخ
  • 62. مجتبی ( وروره گیــس )  |  دسامبر 25, 2009 در 9:00 ب.ظ.

    اینو از کجا در آوردی من موندم !

    پاسخ
  • 63. م ح ع  |  دسامبر 25, 2009 در 10:47 ب.ظ.

    نياز نيست شما مفهوم مشرك و مسلمون رو براي ما مشخص كنيد.ثانيا شماها كه قائليد ظاهر ادما خيلي به درونش ربطي نداره و بايد ازاد باشه پس چرا ريش اينقدر اذيتتون ميكنه؟؟؟ولي هر چي باشه ادبيات خوب و ذهن خلاقي بايد داشته باشي.

    پاسخ
    • 64. دخترحاجی  |  دسامبر 26, 2009 در 7:17 ق.ظ.

      ریش اذیتم نمیکنه.
      چیزی که اذیتم میکنه عقلهاییه که به ریش پیوند خورده و ملاک تشخیص انسانها شده …

      پاسخ
  • 65. mojtaba  |  ژانویه 6, 2010 در 9:34 ب.ظ.

    والله ان قطعطمو یمینی، دستار نمیدیم بهتون.

    ابتر کجا بود؛ اینا هزار تا طوله پس انداختن.
    تازه شروع کاره.

    جورج اورول رو یادت نیست…

    شاد باشی

    پاسخ
  • 66. Nehbam  |  ژانویه 14, 2010 در 9:54 ب.ظ.

    تیکه سنگین بود … خوشمان آمد :دی

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • هر خبری که میشنوم اول میرم تو کانال وحیدآنلاین اگه ببینم اونجا نذاشته میگم یا وحید خوابه یا خبر دروغه 😁 2 hours ago
  • بلیط کنسرت جنیفر لوپز در دستمونه و شبها خواب ندارم از شدت ذوق 3 hours ago
  • درسهایی از حماقت twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • یاد بگیرید که بابت اشتباهاتتون باید عذرخواهی کنید twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • RT @m0hagh: خدایی این آقای دوربینی رو ببینید. آدم از این معصوم‌تر؟ آزارش به کی رسیده آخه؟ خیلی کیف کردی نابودش کردی مدرس اخلاق؟ #قرائتی htt… 4 hours ago
  • امروز به معجزه ی توئیتر ایمان آوردم...یه توئیت کردم برای مترجم چینی...بیشتر از 10تا مترجم پیدا شد در عرض دوساعت...خیلی کارتون درسته خدایی 6 hours ago
  • مترجم چینی پیدا شد بچه ها ... خیلی ممنونم از همکاریتون 🌸 15 hours ago
  • هفده هزار تا فالوئر دارم که با هر احتمالی بخوای حساب کنی حداقل باید یه نفر پیدا بشه که چینی بلد باشه دیگه خدایی 😁 16 hours ago
  • من یه پروژه با چین داشتم...یه نفر اونجا انگلیسی بلد بود که اونم استعفا داده...حالا گیر کردم بین یه مشت چینی که زبون همو نمیفهمیم 😭😭😭 16 hours ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,956 بازدید

