لب دریا با آفتابه !

نوامبر 26, 2009 at 1:51 ب.ظ. 102 دیدگاه

لینک خبر : سهمیه ی 20 درصدی کنکور کارشناسی ارشد برای متاهلین !

 

شهید که نشدم هیچی ، جانبازم نشدم ، تازه بسیجی هم نشدم ، خبر مرگم شوهر هم که نکردم، خوب یه باره بگین گـه میخوری میخوای کنکور ارشد بدی دیگه !

 

Entry filed under: 1.

مدرکشو با خودش نبرد ! گول نخورید !

102 دیدگاه Add your own

  • 1. خانوم شین  |  نوامبر 26, 2009 در 2:07 ب.ظ.

    :))))!!
    تو چقدر شبیه منی دختر!!

    پاسخ
    • 2. پسر حاجی  |  نوامبر 27, 2009 در 1:09 ق.ظ.

      سلام دختر حاجی…
      بازم رفتی تو تو فازا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
  • 3. شازه  |  نوامبر 26, 2009 در 2:24 ب.ظ.

    یه سرکوفت جدید برای ماردم پیدا شده دیگه هی بزنه توی سر من که خاک بر ….
    در ضمن هر نه نه من قمری ( بچه محل ها ) که لیسانس اش رو به زور گرفته چون متاهل بوده راه افتاده در خونه ما که چی کتاب های ارشد داری ؟؟ می خوام ارشد بخونم !!!
    تف به این روزگار نامراد مجرد کش !!!

    پاسخ
  • 4. مربی  |  نوامبر 26, 2009 در 2:27 ب.ظ.

    منم همین مشکل و دارم میگم بیا باهم ازدواج کنیم حداقل سهمیه میگیریم دختر

    پاسخ
  • 5. وارش  |  نوامبر 26, 2009 در 2:28 ب.ظ.

    می تونی بری عروس کردان بشی برات صد تا صد تا مدرک جعل کنن را ه از بهتر ؟ …

    پاسخ
  • 6. وارش  |  نوامبر 26, 2009 در 2:29 ب.ظ.

    راستی یادم رفت دختر حاجی قبلا مردم واسه وام !!!ازدواج کردم میکردن ایندفعه برای فوق لیسانس بنظرم خوب شد رواج میده ازدواج رو

    پاسخ
  • 7. پری ناز  |  نوامبر 26, 2009 در 2:38 ب.ظ.

    این چه حرفیه بلا می سر:)))

    پاسخ
  • 8. پرطلا  |  نوامبر 26, 2009 در 3:22 ب.ظ.

    فکر کنم اون نظر ناشناس تو صفحه خبری که لینکش کردی کار خود ناقلاته :)))))))))

    پاسخ
    • 9. دخترحاجی  |  نوامبر 26, 2009 در 3:32 ب.ظ.

      نه والا به خدا.کار من نیست.
      من اصلا نظرات اون صفحه رو ندیده بودم !

      پاسخ
  • 10. درسا تیتان  |  نوامبر 26, 2009 در 3:25 ب.ظ.

    آفرین به ذکاوتت! اتفاقا درصدد بودم که چطور اینو بهت بگم که بهت برنخوره! خیالمو راحت کردی! آخیـــــــــــــــــش

    پاسخ
  • 11. کاکا جنوبی  |  نوامبر 26, 2009 در 3:37 ب.ظ.

    اینا دلشون واسه ی جوونا که نسوخته طرف نماینده مجلسه یا تو دولته 3 تا زن داره هفت هشتا هم صیغه ، خب راحت میره ارشد میشنه دیگه .

    پاسخ
  • 12. amir  |  نوامبر 26, 2009 در 3:46 ب.ظ.

    می گم شاید شهید شده باشی ها دختر حاجی،یه بار دیگه خوب فکر کن
    :-))))

    پاسخ
  • 13. ندا  |  نوامبر 26, 2009 در 3:47 ب.ظ.

    🙂

    پاسخ
  • 14. حامد (تک نوشت)  |  نوامبر 26, 2009 در 3:47 ب.ظ.

    خب رشته ما حدود 200 نفر در کارشناسی ارشد (دولتی) قبول میشن.
    با این حساب من باید جزء 160 نفر در کل کشور باشم. خوبه. امیدوار شدم!

    پاسخ
  • 15. shadi  |  نوامبر 26, 2009 در 3:52 ب.ظ.

    ey jaaaaaaaaaaaaaanam
    daneshgah naro
    shad bemoon

    پاسخ
  • 16. Mimimal  |  نوامبر 26, 2009 در 4:14 ب.ظ.

    تازه اگر آفتابه سوراخ نباشه

    پاسخ
  • 17. انتروپوید  |  نوامبر 26, 2009 در 4:21 ب.ظ.

    ها ها ها … دختر حاجی از دنیا عقبی ها
    این خبرو که تو پست یه تیر دو نشون گفته بودم بهت :دی

    میگم باید بگیم یه سهمیه 5 درصدی هم برای دختر ِ حاجی ها تصویب کنن :دی

    پاسخ
  • 18. خانوم زیگزاگ  |  نوامبر 26, 2009 در 4:34 ب.ظ.

    شما درست رو بخون! خدا رو چه دیدی شاید تا اون موقع دری به تخته خورد و اون تابلوی «حاجی داماد ندارد» رو برداشتی تا موقع امتحان ارشد ((((:

    بلند بگو آمیـــــــن

    پاسخ
  • 19. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 26, 2009 در 4:36 ب.ظ.

    تو اصلا به چه دردی میخوری هان؟!(ایکون ستاد تضعیف روحیه دختر حاجی)
    تلاش کن فردا شب حتما یکی پیدا کنی وگرنه باید با ارشد خداحافظی کنی(ایکون شازده داره نصیحت میکنه)

    پاسخ
    • 20. دخترحاجی  |  نوامبر 26, 2009 در 7:09 ب.ظ.

      تا چشمت درآد پیدا میکنم.
      حالا میبینی فردا !

      پاسخ
  • 21. کاکا جنوبی  |  نوامبر 26, 2009 در 4:49 ب.ظ.

    دختر حاجی برو بخون که امثال قبول شی چون هنوز تصویب نشده وگرنه سال دیگه اول باید بری غلمان پیدا کنی بعد کنکور ارشد بدی .

    پاسخ
  • 22. سمیه  |  نوامبر 26, 2009 در 5:05 ب.ظ.

    کوفت به این زندگی، هی آدمو مجبور میکنن قصد ازدواج داشته باشه

    پاسخ
  • 23. آخوندزاده ی ضدآخوند  |  نوامبر 26, 2009 در 6:06 ب.ظ.

    با یه بسیجی ازدواج کن.بزن چلاقش کن، میشه جانباز.بعد خلاصش کن می شه شهید.اونوقت یه راست می ری اوین برا کارشناسی ارشد.آخه میگن اوین شده دانشگاه!!!

    پاسخ
  • 24. علي  |  نوامبر 26, 2009 در 7:02 ب.ظ.

    سلام.من همه اونايي كه مي گي شدم الا اينكه شوهر نكردم.به همين دليل از همه چيز محروم شدم.يعني اول از شوهر كردن محروم شدم كه بعد از فوق ليسانس

    پاسخ
  • 25. دیوانه باز  |  نوامبر 26, 2009 در 7:02 ب.ظ.

    :)) خیلی باحال بووووووووود . دمت داغ

    پاسخ
  • 26. پارسا  |  نوامبر 26, 2009 در 7:06 ب.ظ.

    بیخود میکنی میخوای کنکور ارشد بدی دیگه !

    پاسخ
  • 27. پور پدر  |  نوامبر 26, 2009 در 7:34 ب.ظ.

    خب دیگه ببین شوووما دختر ها چه سرتقایی هستین که باز هم با این همه مکافات شوووهر نمیکنین:D

    پاسخ
  • 28. parande  |  نوامبر 26, 2009 در 8:32 ب.ظ.

    هاهاهااااااا اي خدا از دست تو…………. خيلي تيكه بامزه اي بود

    پاسخ
  • 29. مربی  |  نوامبر 26, 2009 در 8:49 ب.ظ.

    دختر حاجی سر کل با شازده به خاطر قبولی ارشدم که شده بله رو بگو
    راستی قبل تو من تو نظرم بود برم خواستگاری دختر کردان اما دادش
    به یک جائل که براش مدرک جئل کنه جونی.
    تیک تاک تیک تاک ….. دختر حاجی پشت کنور ارشد ترشید………..

    پاسخ
  • 32. سال صفری  |  نوامبر 26, 2009 در 8:53 ب.ظ.

    من پیشنهاد میدم پارسه رفتن رو تعطیل کنی ، بلند شی بری کانون همسریابی. احتمال قبولیت میره بالا!

    پاسخ
  • 33. مریم  |  نوامبر 26, 2009 در 9:31 ب.ظ.

    وای خیلی محشری خدایی … قلمت که اینطوره …

    شاید همزاد پنداری کردم ولی با خوندن اولین تاپیک تا انتهای آخرین تاپیک و آرشیوت پیش رفتم .

    همیشه شاد باشی و سلامت .

    قربون دختر حاجی

    پاسخ
  • 34. parzhin  |  نوامبر 26, 2009 در 9:53 ب.ظ.

    motahela ro ham bebaran daneshgah bebinim oona che goli be sare mamlekat mizana?

    پاسخ
  • 35. مژده  |  نوامبر 26, 2009 در 10:08 ب.ظ.

    ای امان از این قانونای جدید که باعث میشه آدم از 2 جاش بسوزه D:

    پاسخ
  • 36. شنگول  |  نوامبر 26, 2009 در 10:11 ب.ظ.

    سیزده بدر سبزه گره نزدی مگه؟! رمالی، فالگیری، آفتابه دزدی، چیزی نیست بختت را باز کنه؟ 😀

    برچسب‌ها:
    دخترحاجی، بی‌خیال ارشد، پاشو بیا خونۀ سالمندان، پرستاری، راستی، به مادربزرگ، سلام، برسون!

    پاسخ
  • 37. ليدي مارمالاد  |  نوامبر 26, 2009 در 10:51 ب.ظ.

    اجل الخالق!!!اينروزا چه خدماتي ميدن به متاهلين؟؟؟!!!!

    پاسخ
  • سلام
    با اجازه تون از مطلب شما در وبلاگم استفاده کردم .
    این هم لینکش : http://dedi.blogfa.com
    جانا ! سخن از دل ما گفتی .
    نمی دونم ما که مجردیم چه گناهی کردیم .

    پاسخ
  • 39. ذهن ِ آشفته  |  نوامبر 26, 2009 در 10:59 ب.ظ.

    :))

    پاسخ
  • 40. مهر  |  نوامبر 26, 2009 در 11:10 ب.ظ.

    اولین باره میام به وبت.
    کلی خندیدم. بخصوص برا این»حاجی داماد ندارد»
    خیلی باحالی>>> باحال بمونی الهی

    پاسخ
  • 41. دست نوشته  |  نوامبر 27, 2009 در 1:18 ق.ظ.

    می تونی به روح دکتر متوسل بشی مطمئن باش جواب می ده

    پاسخ
  • 42. دست نوشته  |  نوامبر 27, 2009 در 1:37 ق.ظ.

    آدم نمی دونه بره کلاس کنکور ثبت نام کنه یا بنگاه همسریابی

    پاسخ
  • 43. فاطمه  |  نوامبر 27, 2009 در 6:53 ق.ظ.

    اوف،چه تفاهمی:دی
    راستی سلام
    من یه نظر بدم؟
    باشه می دم:دی
    تا کنکور نشو بریم یه شو پیدا کنیم تا ارشد قبول شیم.با این درس خوندنمون که قبول نمی شیم
    :پی

    پاسخ
  • 44. ذغال سنگ  |  نوامبر 27, 2009 در 7:22 ق.ظ.

    استغفر الله نفرمایین. این چه حرفیه.
    ارشد میخوای که چکار کنی؟ هان؟ دو روز دیگه خونه شوهر ازت میپرسه قورمه سبزی بلدی یا نه. نمیپرسه که مدرکت چیه!
    خدایا ما رو هم متاهل کن رو حساب معرفت ولی من نمیخوام برم دانشگاه. دست خانوم بچه هارو بگیریم بریم پارک, هواخوری. خوش میگذره حسااابی.
    ایامت به کام و عزتت مستدام باشه دختر حاجی

    پاسخ
  • 45. کشک و بادمجون  |  نوامبر 27, 2009 در 7:23 ق.ظ.

    گولشونو نخور دختر میری شوهر میکنی بعد میبینی که سهمیه ش کلی شرایط دیگه هم میخواد مثلا همسر جانباز و دارای دوعدد بچه و عدم سوسابقه ی بلاگفایی 😀 و اینا . خلاصه از ما گفتن بود . اینا خیرشون به ما نمیرسه

    پاسخ
  • 46. بهزاد  |  نوامبر 27, 2009 در 7:49 ق.ظ.

    این کارا برای ترغیب پسرها به ازدواجه دیگه! وگرنه دخترها که همیشه قصد ازدواج دارن!!!
    [آیکون یه پسر بدجنس که داره قاه قاه میخنده!]

    بذار برم تحقیق کنم ببینم باسه امتحان تخصص هم سهمیه داره! اگه داره که من حاضرم داماد حاجی بشم تا کار هردو مون راه بیفته!!!
    [آیکون یه پسر فداکاااار!]

    پاسخ
  • 47. سونات پاییزی سابق  |  نوامبر 27, 2009 در 8:10 ق.ظ.

    خوب چطوره یه ازدواج مصلحتی داشته باشیم که هم شما سودشو
    ببرید ه من !!

    منم با این وضع امیدی به قبولی ندارم

    پاسخ
  • 48. مادام ماری  |  نوامبر 27, 2009 در 9:08 ق.ظ.

    شکر خدا هنوز دو سه سالی وقت دارم بگردم دنبال شوهر، حداقل واسه ارشد به کارم میاد!

    پاسخ
  • 49. مسعود  |  نوامبر 27, 2009 در 9:54 ق.ظ.

    :))

    پاسخ
  • 50. دست نوشته  |  نوامبر 27, 2009 در 10:18 ق.ظ.

    وای چه کاسبی بشه واسه ما پسرا!

    پاسخ
  • 51. حامد  |  نوامبر 27, 2009 در 10:25 ق.ظ.

    دختر حاجی اگه مارو سر کار نزاشتی بیا تو وبلاگم تو نظرات خصوصی آدرسی شماره تلفنی چیزی بده بیام خواستگاری
    ببین من تصادفا از همون دایناسورهای منقرض نشده ام

    پاسخ
  • 52. ندا  |  نوامبر 27, 2009 در 11:13 ق.ظ.

    ممنون

    منم پیوندت میکنم

    منم خیلی لاو یو بلاگتو 😀

    پاسخ
  • 53. مربی  |  نوامبر 27, 2009 در 12:28 ب.ظ.

    (ایکون قربانت شازده)
    (ایکون دختر حاجی تر شیده . پشت کنکوری . عینکی ک….کرمکی)

    پاسخ
  • 54. منو برق گرفته!!!  |  نوامبر 27, 2009 در 1:19 ب.ظ.

    سلام
    کار خوبی کردی هجرت کردی!
    منم اگه حل داشتم حتما این کارو می کردم!
    وقت هم ندارم! خودت که بهتر می دونی کنکور و ارشد و …
    ای بابا!!!
    موفق باشی
    یا علی

    پاسخ
  • 55. لاغر  |  نوامبر 27, 2009 در 4:19 ب.ظ.

    البته اونا منظورشون همينه، فقط محترمانه شو عرض مي كنن خدمتتون.

    پاسخ
  • 56. درسا  |  نوامبر 27, 2009 در 5:15 ب.ظ.

    دلت پاک باشه:دی

    پاسخ
  • 57. Somebody  |  نوامبر 27, 2009 در 9:26 ب.ظ.

    بگیم الان یعنی آیا؟!!!

    پاسخ
  • 58. گرگ تهنای مهربون  |  نوامبر 27, 2009 در 10:33 ب.ظ.

    پسرا چقدر خوبن همشون به فکر توان !!!

    قبلنا برای کامنت گذاران معرفت بیشتری خرج میکردی

    پاسخ
    • 59. مربی  |  نوامبر 28, 2009 در 4:58 ب.ظ.

      اووووووووو mian :
      (تورم دوست داریم)

      پاسخ
  • 60. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 28, 2009 در 2:54 ب.ظ.

    در خبر ها اومده یک دختر حاجی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را داشت ازدواج کرد تا 20% بر سهمیه اش افزوده شود ولی قبل از ازدواج به این امر فکر کرد که با ازدواج با یک بسیجی این سهمیه را افزایش می دهد انگاه با یک بسیجی مزدوج شد و پس از ازدواج نتیجه گرفت جانبازان مشمول سهمیه ویژه ای هستند او نیز در یک عمل خارق العاده دو دست همسر را قطع و چشمانش را از کاسه در اورد پس از ان نیز دانست خانواده شهیدان سهمیه ای میگیرند سهمیه نام او نیز همسر بی نوای جانباز خود را کشت ولی دیگر ندانست که به جرم قتل یک بسیجی جانباز اعدام میشود(ایکون دلیل غیبت چند روزه دختر حاجی):دی

    پاسخ
    • 61. مربی  |  نوامبر 29, 2009 در 7:15 ب.ظ.

      ( ایکون منم موافقم )

      پاسخ
  • 62. پارسا  |  نوامبر 28, 2009 در 3:40 ب.ظ.

    اعتراض :
    دختر حاجی اولا چرا کامنت من را دست کاری می کنی ؟؟؟
    دوما من دقیقا جمله خودت را گذاشتم !!!
    این درست نیست تو ن کامنت بقیه بی ااجازه دست ببری ها !!!!

    پاسخ
  • 63. تُــ ـپُـــ ـق  |  نوامبر 28, 2009 در 3:55 ب.ظ.

    پس واجب شد بعد لیسانس گرفتن حتمن ی فکری برا خودم کنم و برم سراغ ارشد !! 😀

    پاسخ
    • 64. مربی  |  نوامبر 29, 2009 در 7:15 ب.ظ.

      یکدفه بگو می خوای عروس شی

      پاسخ
  • 65. joker  |  نوامبر 28, 2009 در 5:23 ب.ظ.

    کسی که انقدر زرنگ باشه که توی این دوره زمونه بتونه ازدواج کنه, دیگه فوق قبول شدن براش کاری نداره, سهمیه نمی خواد

    پاسخ
  • 66. sepehr  |  نوامبر 28, 2009 در 6:30 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی
    کلا با نوشته هات حال می کنم،خیلیم بیشتر حال کردم که اومدی وردپرس،حالا فقط این فید وبلاگتو درست کن که دیگه نورعلی نور بشه

    پاسخ
  • 67. حاجی  |  نوامبر 28, 2009 در 7:05 ب.ظ.

    به به دختر حاجی.میبینم که تو اینجا هم خوب واسه خودت مشتری پیدا کردی.

    پاسخ
  • 68. sima  |  نوامبر 28, 2009 در 8:52 ب.ظ.

    اخ جونم پس من کلی وقت واسه مزدوج
    شدن دارم کووووووووووووووووو تا ارشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی

    پاسخ
  • 69. (م.ا.ب)  |  نوامبر 28, 2009 در 9:35 ب.ظ.

    میشه دو بار ازدواج کنیم سهمیه مون دوبرابر بشه..!؟

    پاسخ
  • 70. سبحان  |  نوامبر 29, 2009 در 9:42 ق.ظ.

    دختر حاجي الماس
    تيپ مي زنه چپ و راس
    باباش خبر نداره
    هميشه اينجا اونجاس …

    ديدم باحالي
    گفتم بد مزگي كنم

    پاسخ
  • 71. دختری به نام..خانومی..  |  نوامبر 29, 2009 در 12:12 ب.ظ.

    یعنی من میخوام بدونم کامنت من کجاست آیا؟

    پاسخ
  • 72. هیولای گشاد  |  نوامبر 29, 2009 در 2:52 ب.ظ.

    سلام عرض شد بنده برگشتم!
    بله جایی نرفته بودم اما خب در هر حال آدم برگشتشو باید اعلام کنه کلا!
    فکر میکنم 5 – 6 تا کامنت هم گذاشته بود و لی نیست الان که!

    پاسخ
  • 73. آخوندزاده ی ضدآخوند  |  نوامبر 29, 2009 در 3:08 ب.ظ.

    این آقای م.ا.ب داره پاشو از گلیمش درازتر می کنه. شما سرتو بکن تو حجره ات کاری به کار دانشگاه مانشگاه نداشته باش

    پاسخ
    • 74. (م.ا.ب)  |  نوامبر 30, 2009 در 9:00 ب.ظ.

      چی میگی اخوند زاده!! ؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
  • 75. شازه  |  نوامبر 29, 2009 در 4:01 ب.ظ.

    رفتی آفتابه رو بیاری ؟؟؟!
    کجایی دختر حاجی ؟؟

    پاسخ
  • 76. دختر دهاتی!  |  نوامبر 29, 2009 در 4:36 ب.ظ.

    ای جان عزیزم کلی خندیدم :))))
    این جا شکلک نداره؟
    این جا چرا ایمیل می خواد
    اون ایمیل من نیستا
    وا
    این جا چقد متفاوته !
    احساس غریبی کردم توش خب 😦

    پاسخ
  • 77. وارش  |  نوامبر 29, 2009 در 5:40 ب.ظ.

    اتفاقی افتاده می گی وردپرس هم خراب شده ؟ عزیزم؟

    پاسخ
    • 78. دخترحاجی  |  نوامبر 29, 2009 در 6:33 ب.ظ.

      خراب شده بود ولی درست شد گلم.

      پاسخ
  • 79. چهل گيس  |  نوامبر 29, 2009 در 6:39 ب.ظ.

    منم يه جورايي دختر حاجي ام فقط حاجي بابام خيلي جوونه.
    اي بابا دختر حاجي جون اگه فحشم نميديو نميگي خر خودش از پل گذشته داره الكي ارد ميده، بخدا ارشد هيچ خبري نيست، من الان ميگم شكر خوردم!
    انقد چيپش كردن كه نگو&وقتي با رتبه ي 3 رقمي ام در كمال كيف ميان ميشن ارشد همين ميشه ديگه!

    پاسخ
  • 80. مربی  |  نوامبر 29, 2009 در 7:19 ب.ظ.

    دختر حاجی به فکر قبولی خودت نیستی به فکر قبولی ما باش بله رو بده

    پاسخ
  • 81. قروغ الزمان  |  نوامبر 29, 2009 در 8:48 ب.ظ.

    زودتر اطلاع رسانی می کردی حداقل این آخری رو از دست نمی دادم…

    پاسخ
  • 82. سمير!  |  نوامبر 29, 2009 در 9:46 ب.ظ.

    (((((((((((((((((((((((:

    پاسخ
  • 83. فنچ بانو  |  نوامبر 30, 2009 در 6:57 ق.ظ.

    واي چقدر خوشحالم كه اين پستو نوشتي … من چندوقتيه كه ميخوام هي ازدواج كنم ولي نمي دونستم هدفم از اين كار چيه ولي حالا فهميدم كه هدفم قطعاً شركت در كنكور كارشناسي ارشد است و لاغير

    پاسخ
  • 84. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 30, 2009 در 8:10 ق.ظ.

    تو خجالت نمیکشی؟!
    بدو بیا اپ کن دیگه دختر(ایکون شرم بر تو باد)

    پاسخ
    • 85. دخترحاجی  |  نوامبر 30, 2009 در 9:40 ق.ظ.

      آیکون جفت پا تو حلق و اینا !
      سوژه ندارم ! (آیکون دخترحاجی عصبانی)

      پاسخ
      • 86. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 30, 2009 در 9:57 ق.ظ.

        من که این همه سوژه بهت دادم تو اصلا پست نویس نیستی(ایکون شرم بر تو باد)
        البته ایشون از افعال معکوس استفاده کردند و می خواهند من رو در آغوش بگیرند(ایکون شازده دیلماج)

        پاسخ
  • 87. دخترحاجی  |  نوامبر 30, 2009 در 10:06 ق.ظ.

    شازده از الان میتونی خودت رو مرده حساب کنی !

    پاسخ
    • 88. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 30, 2009 در 10:09 ق.ظ.

      البته منظور ایشون این بود که شازده من الان از عشقت دارم جون میدم(ایکون شازده دیلماج بزرگ)

      پاسخ
      • 89. دخترحاجی  |  نوامبر 30, 2009 در 11:05 ق.ظ.

        یه بار دیگه بیای قلم پاتو از سه جا خرد میکنما ! گفته باشم !
        (آیکون دخترحاجی ای که به خون شازده تشنه ست)

        پاسخ
      • 90. مربی  |  نوامبر 30, 2009 در 5:45 ب.ظ.

        بابا بی خیال دختر حاجی از وقتی ترشیده اعصاب نداره(ایکون یک پشت کنکوری بدون سهمیه)

        پاسخ
  • 91. hajy  |  نوامبر 30, 2009 در 10:12 ق.ظ.

    دختر حاجی بیا زنم شو تابشی خانم حاجی یا حاجی خانم یا بشی خانم فوق لیسانس یا شاید هم خانم دکتر خداراچی دیدی مهم شدن شما خانما یه مقداری به مهم بودن شوهرتونه . درسته؟

    پاسخ
  • 92. مهسا خانومی  |  نوامبر 30, 2009 در 2:11 ب.ظ.

    یعنی چی اونوقت !!!! من سهمیه مجردی میخوام ! باید بهم بدن ! ایش !!!

    پاسخ
    • 93. مربی  |  نوامبر 30, 2009 در 5:46 ب.ظ.

      خوب تو هم شوهر کن

      پاسخ
  • 94. خانوم زیگزاگ  |  نوامبر 30, 2009 در 4:02 ب.ظ.

    چقد دلم می‌خواد بگیرمت ماچت کنم دخی جان. تو داری برام مثل یه دوست واقعی دل می سوزونی و من این رو با خوندن تک‌تک کلماتت حس می‌کنم. چقد دلم می‌خواد دوباره یه مناسبت پیش بیاد و ببینمت.

    پاسخ
  • 95. طاهره  |  نوامبر 30, 2009 در 5:52 ب.ظ.

    خيلي با حال بود دختر حاجي
    راستي منم يه پا دختر حاجيم ها
    اما از نوع واقعيش
    …..
    خداييش اين دولت و مملكت واسه هر كي آب نداره واسه شهدا و ايثارگران و …..تازگي ها متاهلان نون كه داره
    كسي نمي خواد كنكور اشد قبول شه بياد ما رو بگيره؟

    پاسخ
  • 96. درسا تیتان  |  نوامبر 30, 2009 در 5:59 ب.ظ.

    هم چنانی در پی جفتی برای ارشدی؟!

    پاسخ
  • 97. طاهره  |  نوامبر 30, 2009 در 6:02 ب.ظ.

    خيلي از نوشته هات خوشم اومد…درد كشيده اي مثل خودم …
    بدون اجازه لينك نمودم شما را

    پاسخ
  • 98. خودمم  |  نوامبر 30, 2009 در 11:40 ب.ظ.

    دیر رسیدم ولی خداییش خیلی خندیدم .

    پاسخ
  • 99. حجی  |  دسامبر 1, 2009 در 6:43 ق.ظ.

    دختر حجی حالت بد نشه
    کم پیدایی؟
    دوباره باحال نوشتی
    دمت گرممممممممممممممممم ………. نرم

    پاسخ
  • 100. هاD  |  دسامبر 1, 2009 در 2:45 ب.ظ.

    یه دفعه بگن کنکور ندین و خلاص . سهمیه دادن به متأهل و بیوه و چلاق و سرراهی که نشد رقابت !

    پاسخ
  • 101. بینهایت  |  دسامبر 5, 2009 در 8:06 ب.ظ.

    خیلی امتحان ارشد مشکل کوچیکیه که حالا می خواید 1000 برابرش کنید با ازدواج!
    بچه مردم و از چاله بیرون که نمی کشید هییییییچ! با سر میندازیدش تو چاه!
    ***به یک عدد خانوم به مدت یک هفته برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد نیازمندم!!!(اینی که من الان گفتم به خاطر خودم نیست جون داداش فقط و فقط به خاطر خودتونه!)

    پاسخ
  • 102. عسل  |  دسامبر 23, 2009 در 6:53 ق.ظ.

    سلام ،ايول ،خيلي با حال بود ،به من هم سر بزن .

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

