یک تیر ، دو نشون !

نوامبر 21, 2009 at 6:01 ب.ظ. 62 دیدگاه

 

دو چیز در دنیا برای خانمها واقعا لذت بخشه، یکی چزوندن مادر شوهر و دیگری چزوندن عروس !

خدایا تو الان جلوی لذت من و یه مادر رو گرفتی ، اصلا من به جهنم ، به فکر مادر اون پسره باش !

 

Entry filed under: 1.

آزادی کلوینی ! مدرکشو با خودش نبرد !

62 دیدگاه Add your own

  • 1. وارش  |  نوامبر 21, 2009 در 6:07 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی ..چزوندن مادر شوهر رو موافقم توپ

    پاسخ
  • 2. گرگ تهنای مهربون  |  نوامبر 21, 2009 در 6:15 ب.ظ.

    الانش خندست وقتی خودت به اون روز برسی گریشم میبینیم !!!

    پاسخ
  • 3. میثم الله‌داد  |  نوامبر 21, 2009 در 6:24 ب.ظ.

    از چزونده شدن که عروس لذت نمی‌بره که! مادرشوهر هم لذت نمی‌بره! چی به چی شد؟
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    یه چیز که شاید بی‌ربط باشه. با بردیا داشتیم فکر می‌کردیم این‌که توی پستم گفتی: «خواهرت»! این خواهرت یعنی کی می‌تونه باشه؟
    دیالوگ این‌جوری بود:
    میثم: به نظرت خواهر دختر حاجی کیه؟
    بردیا: اون هم دختر حاجیه دیگه الآغ.

    پاسخ
    • 4. دخترحاجی  |  نوامبر 21, 2009 در 6:25 ب.ظ.

      شما دو تا رو باید قاب کنن بزنن تو دیوار !
      چشم نخورین با این استعداد و نبوغتون ! : )))

      پاسخ
      • 5. میثم الله‌داد  |  نوامبر 21, 2009 در 6:40 ب.ظ.

        البته ناگفته نماند که من هم با اون کامنت با یک تیر دو نشان زدم!
        ولی حرف اولم شهید شد ظاهراً. آدما تو و مادر شوهرت (اگه درست فهمیده باشم) رو بچزونن، شما لذت می‌برید؟

        پاسخ
      • 6. دختر حاجی  |  نوامبر 21, 2009 در 6:57 ب.ظ.

        د نه د !
        منظور یه چیز دیگه بود.یعنی من مادرشوهره رو بچزونم لذت ببرم !
        مادرشوهره منو بچزونه لذت ببره !
        ولی کو شوهر که مادرش باشه ؟!

        پاسخ
  • 7. پری ناز  |  نوامبر 21, 2009 در 6:49 ب.ظ.

    آخی . بنده خدا مادرشوهرها!!!!اون مادرشوهرهای اون موقع بودن.

    پاسخ
  • 8. پرنس فارسی  |  نوامبر 21, 2009 در 6:54 ب.ظ.

    سلام بر haji ‹s girl ! مطمئنید فقط 2 چیز برای خانم ها لذت بخش ِ !
    بر عکس فکر می کنم خانم ها بسیار بیشتر از مردان لذت می برند ، اما بروز نمیدهند !!!

    پاسخ
  • 9. انتروپوید  |  نوامبر 21, 2009 در 7:07 ب.ظ.

    تازه امروز خبردار گشتیم که 20 درصد ظرفیت ارشد رسیده به متاهلین …
    دختر حاجی بجنب که از کفت نره :دی

    می گم چزوندن کلا حال میده … لاکن ما نه عروس می باشیم نه مادرشوهر و هیچکدام این ها را دارا می باشیم … پس اظهار نظر نمی کنیم … شما بچزونید تا بچزونندون :دی

    پاسخ
    • 10. انتروپوید  |  نوامبر 21, 2009 در 8:21 ب.ظ.

      جهت اصلاحات خدمت رسیدیم :دی :
      هیچکدام این ها را دارا می باشیم = هیچکدام این ها را دارا نمی باشیم

      شما بچزونید تا بچزونندون =شما بچزونید تا بچزونندتون

      پاسخ
  • 11. روح سرگردان  |  نوامبر 21, 2009 در 7:18 ب.ظ.

    شخصن با مسئله ی چزوندن بین هر نسبتی از خانواده مخالفم !‏
    هرچند که در جایگاه هیچ کدوم از اینایی که گفتی نیستم :دی

    پاسخ
  • 12. مژده  |  نوامبر 21, 2009 در 7:23 ب.ظ.

    الهی آمین D:

    پاسخ
  • 13. شبنم  |  نوامبر 21, 2009 در 7:30 ب.ظ.

    کلا چزوندن شیرینه !

    پاسخ
  • 14. !!!  |  نوامبر 21, 2009 در 7:30 ب.ظ.

    زنها عليه زنها ! همين كار ها را ميكنيد عاقبت زنها به اينجا رسيده ديگه !

    پاسخ
  • 15. Portable Soul  |  نوامبر 21, 2009 در 7:37 ب.ظ.

    خواهر بزرگم 18 سالی می شه که ازدواج کرده
    ولی نه این اونو می چزونه نه اون اینو. مادر شوهر که فرشته باشه عروسم فرشته می شه! تمام این سال ها مادر شوهر پایین زندگی کرده خواهرم بالای سرش

    پاسخ
  • 16. عابر پیاده  |  نوامبر 21, 2009 در 7:42 ب.ظ.

    وای وای وای
    خدا به دور
    تو از اون خطر ناکاشی من می دونم روانشناسیم حرف نداره

    پاسخ
  • 17. دست نوشته  |  نوامبر 21, 2009 در 7:47 ب.ظ.

    یه چیزم واسه مردا لذت بخشه. چزوندن خانم

    پاسخ
  • 18. دست نوشته  |  نوامبر 21, 2009 در 7:51 ب.ظ.

    راستی خونه جدید مبارک. لینکت رو تغییر دادم. کار خوبی کردی اومدی اینجا. منم دو سال پیش بعد از پنج سال از بلاگ‌اسکای کوج کردم وردپرس.
    سوالی چیزی داشتی اینجا در خدمتم.

    پاسخ
  • 19. دانشجوی سبز  |  نوامبر 21, 2009 در 7:51 ب.ظ.

    سلام
    مهمان شما هستیم تا ایرانی سبز داشته باشیم
    سبز باشید

    پاسخ
  • 20. ذهن ِآشفته  |  نوامبر 21, 2009 در 7:53 ب.ظ.

    =)))

    خلاق!

    پاسخ
  • 21. سلمان  |  نوامبر 21, 2009 در 7:59 ب.ظ.

    سلام
    یهو زدی کمپوزیسیون رو عوض کردی :دی
    به نظرم اینجا تنها ایرادش اینه که فاصله ی کلماتت یه نموره زیاده
    توی کدهای قالبت spacing رو صفر کن

    خب اگه عروس محترم شما و مادر گرامی رو نمیچزونن شما 2 تا هم اذیت نکنین دیگه!
    :پی

    پاسخ
    • 22. دختر حاجی  |  نوامبر 21, 2009 در 8:02 ب.ظ.

      نگرفتی چی شد !
      یه بار دیگه بخون !

      پاسخ
  • 23. مورچه  |  نوامبر 21, 2009 در 8:21 ب.ظ.

    ماشالله چقدر خارجیه اینجا!!! خوب کردی رفتی خارج به قران! دمت گرم…

    پاسخ
  • 24. مورچه  |  نوامبر 21, 2009 در 8:28 ب.ظ.

    ای بابا…از بس خارجیه نمی شه پشت سر هم
    نوشت! نصفش رو میخوره لامصب…گفته بودم
    دمت گرمم.خوب کردی اومدی اینجا. فرار مغزها
    که میگن همینه دیگه…آه…تحویل بگیرن حالا!

    پاسخ
  • 25. خودمم  |  نوامبر 21, 2009 در 9:45 ب.ظ.

    ای پدر مقدس که در آسمانی این دختر حاجی را ببخشای چرا که خود نمی داند چه می کند و مادر شووهری به وی عطا بفرما تا بداند یه من ماس چقدر کره می تواند که داشته باشد.

    پاسخ
  • 26. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 21, 2009 در 9:59 ب.ظ.

    خدا همیشه خیلی از این نعمت ها رو از بنده هاش گرفته باور بفرمایید(ایکون شازده داره از رو صداقت یه چیزی میگه)
    تازه لذت چزوندن داماد و مادر زن رو یادتون رفت خدایا یه 7-8-10 تا مادر زن خوب به من بده تا حسابی بچزونمشون و اونا هم من رو ولی نه مادر زن خطرناکه البته که مادر درد هم حکم مادر زد رو داره خدایا تا مینونی درد خوب بهم بده که من این مادر درد هام رو بچزونم(ایکون شازده داره مظلومانه دعا میکنه)

    پاسخ
  • 27. شبح  |  نوامبر 21, 2009 در 10:11 ب.ظ.

    سلام!
    مطالبت رو به شدت دنبال مي کنم! اينکي اينقد قشنگ بود که نتونستم نگم :
    توووووووووووووووو آخرشي!
    خيلي باحال بود!خيلي باحالي!
    خدا اجرت بده اينقدر ما رو مي خندوني! ايشالا به آرزوهات برسي!

    پاسخ
  • 28. حامد  |  نوامبر 22, 2009 در 12:51 ق.ظ.

    دختر حاجی من هنوزم عاشقم

    ببین دلیل اینکه خدا به حرفت گوش نمیده چون باهاش صادق نیستی میگی مرد – عشق – ازدواج من میگم سلام من اومدم حامد اومد من میخواستم مردت بشم نزاشتی میخواستم سایه بالاسرت بشم نزاشتی چقدر برای مرد سخته شب بره جلو سقاخونه پنهون از چشم ننه و آبچی شمع روشن کنه و همینجور که داره سیگار تیر رو پک میزنه و گیوه هاشو بر میکشه چشمش بیفته با وبلاگت که با تیلیفون ایرانسلی که تو آخرین کیف قاپیش نصیبش شده و به اینترنت وصل اره چشش بیفته با وبلاگت و دل بی قرارتو ببینه ای مصبتو زندگی من مرده باشم غمتو ببینم عشقی
    درسته ما سر یتیکه گوشت ابگوشت با خوار برادرمون دعوا میکنیم و کتک کاری اما ناموس پرستی تو خونمون ای بابا با مرام دل حاچیتو نچلون بله رو بگه جون خودت قسم به موت قسم یه سوزوکی میخرم میفتم تو خط پیک موتوری قول بهت میدم با کمک تو مرسه ام برم اره جون ابجی خدا رو چه دیدی شایدم رفتیم دانشگاه ببا اخماتو واکن ای ول با مرام
    منتظر خبرم خبرو بدی با ننه اومدیم

    پاسخ
  • 29. markar89  |  نوامبر 22, 2009 در 4:14 ق.ظ.

    😀

    پاسخ
  • 30. هویج  |  نوامبر 22, 2009 در 5:35 ق.ظ.

    ولی مامان من عادت نداره کسی رو بچزونه! :دی گفتم دلت بسوزه!

    پاسخ
  • 31. عرعری  |  نوامبر 22, 2009 در 5:55 ق.ظ.

    این چزوندن که وگفتی یعنی چه؟

    پاسخ
  • 32. حجی  |  نوامبر 22, 2009 در 6:16 ق.ظ.

    دختر حجی کلاً چزوندن حال می ده (مثلاً داماد هم دختر حجیا می چزونه) حالا ولش کن
    ایشالا خدا حاجت دل جفتمونا بده
    یه سری به ما می زنی
    http://pesarhaji.wordpress.com

    پاسخ
  • 33. ذغال سنگ  |  نوامبر 22, 2009 در 6:48 ق.ظ.

    hi if you khodet mother shohar shodi chi?

    پاسخ
    • 34. دختر حاجی  |  نوامبر 22, 2009 در 8:02 ق.ظ.

      حالا بذار شوهره رو پیدا کنم.
      اگه گذاشتین حالا !

      خوب اون موقع عروسه رو میچزونم لذت میبرم دیگه.سوال کردن داره؟

      پاسخ
      • 35. ذغال سنگ  |  نوامبر 24, 2009 در 7:32 ق.ظ.

        شوهره رو پیدا کنی؟ اینهمه آقا پسر ترگل و بر گل. دیگه چی میخوای

        پاسخ
  • 36. sormeh  |  نوامبر 22, 2009 در 8:24 ق.ظ.

    خدا فکر اون مادر رو میکنه چون فکر کنم تو به چزوندن قناعت نکنی بیچاره رو یه تفت بدی تو ماهیتابه 🙂

    پاسخ
  • 37. روزنامه نگار نحس  |  نوامبر 22, 2009 در 8:43 ق.ظ.

    سلام
    بازم کوچ کردی بازم بگو تو نحس نیستی و توهم زدی و از این جور چیزها
    راستی خودت هم یک روز عروس می شوی و یک روز مادر شوهر و مادر زن و مادر بزرگ و یک روز هم خدا رحمت اش کند گنده گوزید مرد البته تو که معرفت نداری ما را عروسی ات دعوت کنی و مبارک است انشا الله
    —————-
    با استاندارد شکم به روزم شاید هم به شبم

    پاسخ
  • 38. دختر طلاق  |  نوامبر 22, 2009 در 10:01 ق.ظ.

    دخترم این متن ایمیلی که واسه اینا فرستادی تا کمکت کنن چی بوده ؟؟

    میتونی کپیشو واسم بفرستی ؟؟ :دی واسه منم فایلم رو قبول نمیکنه … من که سوادم نمیرسه گفتم مال تورو کپی کنم از طرف خودم !! :دی

    میتونی واسم ایمیلش کنی؟
    divorcegirl.8@gmail.com

    پاسخ
    • 39. دختر حاجی  |  نوامبر 22, 2009 در 10:30 ق.ظ.

      عزیزم متن رو برات ایمیل کردم.میتونی بری ببینی !
      به هر دوتا جیمیل هات فرستادم گلم.

      پاسخ
  • 40. Mimimal  |  نوامبر 22, 2009 در 10:19 ق.ظ.

    مگه مریضی تو اونو بچزونی اونم تو رو می چزونه
    بدخت پسره چی می کشه هم از اون ور هم از این ور

    حتما این پست بی ترس بخون فقط بجای عشقی بذار چزوندن
    http://bitars.wordpress.com/2009/11/10/مازوخیسم-عشقی/

    پاسخ
  • 41. MHZ  |  نوامبر 22, 2009 در 10:21 ق.ظ.

    از فكر چزوندن بيا بيرون شايد يه فرجي شد.

    پاسخ
  • 42. Somebody  |  نوامبر 22, 2009 در 11:32 ق.ظ.

    نچ نچ نچ نچ!!!

    پاسخ
  • 43. فاريا  |  نوامبر 22, 2009 در 11:39 ق.ظ.

    وقتي من 100 بار اومدم وبلاگت حتي نيومدي يه پيغام خشك و خالي بدي … چه انتظاري از آقاي صاحب بلاگفا داشتي ؟ لابد اونم مثل بعضياااااااا

    پاسخ
  • 44. مرحومه مغفوره  |  نوامبر 22, 2009 در 12:28 ب.ظ.

    خدا بهش رحم میکنه عزیزم!!!

    پاسخ
  • 46. فاريا  |  نوامبر 22, 2009 در 12:28 ب.ظ.

    ببخش اگه بد صحبت كردم …………

    پاسخ
  • 47. فاريا  |  نوامبر 22, 2009 در 12:29 ب.ظ.

    منم تو رو دوس دارم كه بهت گير دادم ديگه : دي

    پاسخ
  • 48. حجی  |  نوامبر 22, 2009 در 12:51 ب.ظ.

    دختر حجی فلجم کردی به مولا
    زدیم سینه دیوار
    آخه د شما چرا د
    ما به شما کسوتی حجی گری دادیم بابا جون

    پاسخ
  • 49. لاغر  |  نوامبر 22, 2009 در 1:12 ب.ظ.

    البته اينا همه رو سر اون پسره بيچاره خراب ميشه

    پاسخ
  • 50. وارش  |  نوامبر 22, 2009 در 1:12 ب.ظ.

    دختر حاجي اين آمار وبلاگت رو كجا Html اون رو نوشتي كجا ي ورد پرس نوشتي من خل شدم از دست اين امار وبگذار

    پاسخ
  • 51. گرگ تهنای مهربون  |  نوامبر 22, 2009 در 1:34 ب.ظ.

    والا عروسم عروسای قدیم !

    دختر جون به زندگیت بچسب ( اسمایلی پدر خیلی فهیم )

    تیکه » د نه د » هم خیلی باحال بود با اجازت از این به بعد تو نوشته هام استفاده می کنم .

    پاسخ
  • 52. moslem  |  نوامبر 22, 2009 در 3:50 ب.ظ.

    داری کم کم یه پا مجنون میشی واسه خودت نه؟
    .
    .
    .
    ایتا همش درد بی شوهریه..
    .
    هنوز گاوه رو نخریدی واسه مامانش خط و نشون بکشی نوبره والا

    اگه بازم قصد سفر کری یه خبری بده گمت نکنم عزیزم.من که شماره تلفنت ندارم که پی جورت شم که.

    پاسخ
  • 53. معمار بیکار  |  نوامبر 22, 2009 در 3:58 ب.ظ.

    خدیا باری تعالی منم دوست دارم هم چزونده بشم هم بچزونم یه زیر چشمی هم به ما نگاهی بیندارز.

    پاسخ
  • 54. کاکا جنوبی  |  نوامبر 22, 2009 در 4:23 ب.ظ.

    خدا بهت یه شوهر بده مادر نداشته باشه .

    پاسخ
  • 55. کاکا جنوبی  |  نوامبر 22, 2009 در 4:26 ب.ظ.

    بابا همین کارا میکنی غلمان گیرت نمیاد

    پاسخ
  • 56. شازه  |  نوامبر 22, 2009 در 4:38 ب.ظ.

    خدا یه مادرشوهر دیو صفت نصیب ات می کنه ها !!
    این حرف ها رو نزن !!

    پاسخ
  • 57. حامد (تک نوشت)  |  نوامبر 22, 2009 در 6:27 ب.ظ.

    ما تو مسائل خاله زنک بازی دخالت نمی کنیم!

    پاسخ
  • 58. Slim shady  |  نوامبر 22, 2009 در 7:18 ب.ظ.

    tahsin barangize

    پاسخ
  • 59. مربی  |  نوامبر 22, 2009 در 8:44 ب.ظ.

    با ارزوی بد ترین مادر شوهر دنیا .

    پاسخ
  • 60. فاطمه  |  نوامبر 27, 2009 در 6:55 ق.ظ.

    تنت می خاره؟
    :پی

    پاسخ
  • 61. کرمی  |  دسامبر 2, 2009 در 5:49 ب.ظ.

    اخ از غم بی شوهری

    پاسخ
  • 62. جوجو  |  ژانویه 12, 2010 در 1:10 ب.ظ.

    این یکی خیلی بحال بود
    اجازه میزارمش و وبلاگم با ذکر منبع

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

