عملیات انتحاری در مترو !!!

نوامبر 12, 2009 at 6:05 ب.ظ. 64 دیدگاه

 

اولین نفر وارد مترو میشم ولی هنوز ماتحتم به صندلی نرسیده که میبینم رو یکی دیگه نشستم !! چه خوبه که قزوین مترو نداره ! 

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

پول داده میخواد استفاده کنه.به تو چه؟! آزادی کلوینی !

64 دیدگاه Add your own

  • 1. و خدايي كه در اين نزديكي است  |  نوامبر 12, 2009 در 6:09 ب.ظ.

    سلام
    «ماتحتم» يعني چه؟

    موفق باشي


    ماتحت یعنی چیز…. یعنی همونجا دیگه.اونجایی که چیزه…

    ببین تو خیلی نابغه ایها… میدونستی؟!

    پاسخ
  • 2. فرزاد  |  نوامبر 12, 2009 در 6:10 ب.ظ.

    خوش به حال اون یکی دیگه

    پاسخ
  • 3. آن جا  |  نوامبر 12, 2009 در 6:16 ب.ظ.

    دوستان به جای ما!

    پاسخ
  • 4. علی  |  نوامبر 12, 2009 در 6:17 ب.ظ.

    وبلاگتون خیلی با حال بود .

    پاسخ
  • 5. پسر حاجی  |  نوامبر 12, 2009 در 6:17 ب.ظ.

    اولم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام دختر حاجی…
    راست میگی.؟؟؟ ببینم اون من نبودم؟

    پاسخ
  • 6. شنگول  |  نوامبر 12, 2009 در 6:27 ب.ظ.

    ماتحت خوبست
    ماتحت عالیست
    از ماتحت هرچه بگویم کم گفته‌م!

    http://www.bbc.co.uk/persian/world/2009/11/091111_og_video_curvy_women.shtml


    یعنی تو منو کشتی با این خلاقیتت که هر دفعه من هر پستی میذارم میری یه سرچ میکنی و مطلب مربوط میذاریا.

    پاسخ
  • 7. هانیه  |  نوامبر 12, 2009 در 6:30 ب.ظ.

    ای بابا
    دختر حاجی بازاری بودنم مکافات داره ها
    ملت زوم میکنن(درست نوشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) رو آدم
    من خسته شدم از اینکه همش باید با متانت رفتار کنم
    اههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    پاسخ
  • 8. مانیل(خانومی)  |  نوامبر 12, 2009 در 6:45 ب.ظ.

    :)) آره دقیقا مترو همینطوره!….

    پاسخ
  • 9. Motion  |  نوامبر 12, 2009 در 6:53 ب.ظ.

    حالا رکوردش چند ثانیه بوده ؟؟

    میگم دختر حاجی اینقدر از کلمه ی ما تحت استفاده نفرمایید .اگر امکان دارد.(از قدیم گفتن چار دیواری اختیاری)


    شرمنده امکان ندارد اصلا … باور کن .

    پاسخ
  • 10. احمد  |  نوامبر 12, 2009 در 6:53 ب.ظ.

    سلام گل حاجی .
    نشستی بر سر زانوی شخصی
    چه به به ها بگفت آنهم به سختی
    به تو گفتا که مشکی یا عبیری
    که از بوی دل آویز تومستم البته لختی
    + بازم خدا رو شکر که تو واگن خانمها بودین و سرمایه رو حفظ کردین
    خارج از متن :
    تو ق …. زنگ در خونه هاشون رو نصب میکنن رو زمین و یه تابلو میزارن کنارش با این مضمون :
    لعنت بر پدر و مادر کسی که با پا زنگ بزنه .
    ————
    گلم ناراحت که نمیشی من یه خورده بی پروا مینویسم ؟
    ببخشید .


    عمو احمد شما معرکه ای !

    پاسخ
  • 11. سین جیم  |  نوامبر 12, 2009 در 7:09 ب.ظ.

    اگه تو واگن بانوان بودی چرا شانس آوردی طرف قزوینی نبود؟!
    بانوان که…..
    آره؟!


    د نه د !
    نگرفتی چی شد.
    خوب اومدیمو از بد حادثه واگن آقایون از آب در میومد.اونوقت چه گلی به سرم میگرفتم؟

    پاسخ
  • 12. شهره  |  نوامبر 12, 2009 در 7:11 ب.ظ.

    دختر حاجي مگه با مترو سفر ميكنه!
    دختر حاجي با اون ناز قميشي كه مياد معلومه كه ماتحتش بخوره به يكي ديگه

    پاسخ
  • 13. شنگول  |  نوامبر 12, 2009 در 7:16 ب.ظ.

    آی‌کیو تاریخ خبر را نیگاه کن، واسه دیروزه.
    تقصیر خودته هرچی من هرجا یه مطلب باحال میخونم یه چیزی مربوط بهش می‌نویسی!

    پاسخ
  • 14. وارش  |  نوامبر 12, 2009 در 7:22 ب.ظ.

    دختر حاجی همیشه کمبود از ادم قهرمان می سازه البته توی ایران
    قهرمانان ایرانی یا بچه گدا بودن و خدا بهشون کمک کرد و ائمه خدا که قهرمان جهان شدن یا هم باباشون داور همون رشته بوده

    پاسخ
  • 15. روزبه  |  نوامبر 12, 2009 در 7:29 ب.ظ.

    طرف کارش درست نبوده شمایید که هر جا گیر بیارین میشینین

    پاسخ
  • 16. Mimimal  |  نوامبر 12, 2009 در 7:51 ب.ظ.

    طرف پیر بود یا جون

    پاسخ
  • 17. :: My View ::  |  نوامبر 12, 2009 در 7:59 ب.ظ.

    البته شما هم حتماً کم کاری میکنید . سرعت خودتون رو افزایش بدید !

    پاسخ
  • 18. یک نیم وجبی!  |  نوامبر 12, 2009 در 8:08 ب.ظ.

    خُب ببین یه کاری کن! وقتی سوار مترو میشی و میبینی یه صندلی خالیه از همون دم در، کیفتو پرت کن رو اون صندلیه خالی!!!!!

    پاسخ
  • 19. هاD  |  نوامبر 12, 2009 در 8:19 ب.ظ.

    یعنی این‌قدر سرعت عمل رفته بالا ؟ روی هوا … :))

    پاسخ
  • 20. طنین  |  نوامبر 12, 2009 در 8:22 ب.ظ.

    حالا باز خدارو شکر که قزوین مترو نداره اونوقت ما چیکار میکردیم با دختر حاجی که….

    پاسخ
  • 21. vahid  |  نوامبر 12, 2009 در 8:27 ب.ظ.

    ما چرا متر نداریم! .
    ما اتوبوسم نداریم!
    ما دختر داریم!؟

    پاسخ
  • 22. انتروپوید  |  نوامبر 12, 2009 در 8:32 ب.ظ.

    اسم این قزوینی ها بد در رفته … تهرانیا بد ترن خدایی … ما اینجا تو دانشگاه یه رفیق قزوینی داریم باور کن بی خطر تر از این آدم وجود نداره … تهرانیا خطرناک ترن … کنارشونم نمیشه نشست چه برسه به روشون

    پاسخ
  • 23. مهسا خانومي  |  نوامبر 12, 2009 در 8:33 ب.ظ.

    ببين عزيزم بايد خودتو پرت كني رو صندلي ! نه اينكه حالا ناز كني و بعد بشيني ! وگرنه جاي نشستن پريد !!!

    پاسخ
  • 24. !!!  |  نوامبر 12, 2009 در 8:52 ب.ظ.

    برو تمرين كن سرعتت بيشتر بشه !

    پاسخ
  • 25. مممد  |  نوامبر 12, 2009 در 9:04 ب.ظ.

    منم اتفاقا همین اتفاق برام متفق الوقوع شد.
    ببین این تفاهم داره ما رو به کجا می رسونه!
    آخرشم تو یه شب ازدواج میکنیم، ولی با یه نفر دیگه!

    پاسخ
  • 26. سالار  |  نوامبر 12, 2009 در 9:28 ب.ظ.

    جای ماشین عروس با مترو رفتین؟

    پاسخ
  • 27. 49  |  نوامبر 12, 2009 در 9:36 ب.ظ.

    ایول ، خیلی خوشم شد اینجا !

    پاسخ
  • 28. لاغر  |  نوامبر 12, 2009 در 9:51 ب.ظ.

    بچه حاجی بودن همینه دیگه. تو تا بیای بجنبی همه جا پره. اگه هم بیای پلنگ بازی کنی که نمیشی بچه حاجی.
    اره بچه حاجی باید یکم پلنگ باشی. یارو 3 ساعت خوابید یک عمر زیر و روش می کنن.

    پاسخ
  • 29. مرحومه مغفوره  |  نوامبر 12, 2009 در 9:54 ب.ظ.

    بنده به شدت از این جماعت مظلوم دفاع کرده و این ملت را به عنوان باجنبه ترین مردم دنیا تضمین می نمایم ضمن اینکه اگر هم فاقد مترو باشد چیزها و جاهای دیگر که دارد که خواهرم!

    پاسخ
  • 30. ساراي  |  نوامبر 12, 2009 در 10:16 ب.ظ.

    ياده خودم افتادم
    اي ول….

    پاسخ
  • 31. zizo  |  نوامبر 12, 2009 در 10:32 ب.ظ.

    چنین حرکات محیرالعقولی ایضا هنگام گرفتن تاکسی هم اتفاق میفته..یه سری کلاسای رزمی باید از قبل رفته باشی ..

    پاسخ
  • 32. سارا  |  نوامبر 12, 2009 در 10:40 ب.ظ.

    آی گفتی……. درد دل منم همینه خیلی زور داره اصلا تا یه پلک می زنی همه نشستن اونم با وحشی بازی و ….. خدایی ما ایرانیا آخرشیم…

    پاسخ
  • 33. بهزاد  |  نوامبر 12, 2009 در 10:47 ب.ظ.

    هه! من از همینجا حمایت خودم رو از امر توسعه مترو اعلام میکنم! ماشینم رو هم به معرض فروش میذارم!!!(حاضرم با مترو عوضش کنم ها!)

    پاسخ
  • 34. هویج  |  نوامبر 12, 2009 در 10:58 ب.ظ.

    من میگم هی شما میگی نه… همینها یکم که خرشون میره میزنن دهن و دریا و جنگل رو آسفالت میکنن.

    پاسخ
  • 35. فریبا  |  نوامبر 12, 2009 در 11:22 ب.ظ.

    همین که اولین نفر بودی وارد مترو شدی خودش خیلیه

    رمز موفقیتت چی بود؟


    تلاش و پشتکار !

    از سال اول هم عضو کانون بودم !

    پاسخ
  • 36. سارا  |  نوامبر 12, 2009 در 11:25 ب.ظ.

    سلام. خدا وکیلی از نظر اولی خیلی بیشتر از پستی که گذاشتی خندم گرفت!
    برای همینه که مترو اینقدر شلوغ میشه پس! ! باید تابلوی «به حقوق یکدیگر هنگام نشستن احترام بگذارید» جابه جای مترو نصب بشه!

    پاسخ
  • 37. زن بیقرار  |  نوامبر 13, 2009 در 12:01 ق.ظ.

    حیف !

    پاسخ
  • 38. سالار  |  نوامبر 13, 2009 در 12:27 ق.ظ.

    خیلی گلی دخترحاجی! عجب پستی!

    پاسخ
  • 39. مسلم جون  |  نوامبر 13, 2009 در 12:30 ق.ظ.

    انقده خوشم میاد و انقده تمرین کردم که هر بار سوار مترو میشم چند نفر بهم میگن:اه ببخشید ندیدمتون فک کردم خالیه نشستم ببخشید تورو خدا
    منم که با خدا…
    .
    .
    اینو گفتم بدونی رو دس خوردی عزیز..طرف حرفه ای بوده

    پاسخ
  • 40. شازده اسدالله ميرزا  |  نوامبر 13, 2009 در 12:54 ق.ظ.

    به به خوشم اومد من رو با مكان جديدى اشنا كردى كه الهى خدا 1 در دنيا و 1000 در اخرت نصيبت كنه منظور غلمان بود :دى
    از اين بستت هم بعد از رهايى دستم از درد هام حتما با درج منبع استفاده ميكنم :دى

    پاسخ
  • 41. خاله آذر  |  نوامبر 13, 2009 در 2:06 ق.ظ.

    20:30 امشب:
    تعداد بی شماری از اهالی قزوین جهت نشستن رو صندلی های مترو به تهران هجوم آوردند!!

    پاسخ
  • 42. آخوندزاده ی ضد آخوند  |  نوامبر 13, 2009 در 2:21 ق.ظ.

    از آن جا که ما آخوندزاده ایم و از سر ناچاری عربیمون خوبه برا تنویر افکار عمومی عرض کنم واژه ی قبیحه ی «ماتحت» متشکل از دو بخش «ما» به معنی «آنچه» و «تحت» به معنی «زیر» است و لذا اشاره دارد به آنچه که در زیر است

    پاسخ
  • 43. ذغال سنگ  |  نوامبر 13, 2009 در 9:58 ق.ظ.

    سلام این مترو که میگن اونوقت مختلطه یا خواهران برادران داره؟ مترو شهر ما که 10 ساله شروع کردن به ساختن هنوز تموم نشده! اول ریلهاشو گذاشتن حالا دیدن هیچ واگنی به این ریلها نمیخوره! مملکته داریم؟

    پاسخ
  • 44. ذغال سنگ  |  نوامبر 13, 2009 در 10:37 ق.ظ.

    سلام دختر حاجی میشه به این وبلاگ ما یه سر بزنی ببینی این صفحه نظراتش درست شده یا نه؟ مرسی. البته اگه زحمتی نیست.

    پاسخ
  • 45. کاکا جنوبی  |  نوامبر 13, 2009 در 11:22 ق.ظ.

    شما هم بلند نمیشدی ، راحت لم میدادی همونجا .

    پاسخ
  • 46. زبل خان  |  نوامبر 13, 2009 در 11:53 ق.ظ.

    واقعا یعین اینقدر مسئولان ما آینده نگرن..به خاطر این برای قزوین مترو نمیذارن…بابادمشون....
    اتفاقات دیگه هم در مترو میفته..مثلا دوثانیه به بسته شدن درا..چندنفر پرت میشن تو بغلت…
    حالا راستشو بگو..طرفی که رو پاش نشستی مذکر بود یا مونث؟؟

    پاسخ
  • 47. shabestanekhiyal  |  نوامبر 13, 2009 در 12:18 ب.ظ.

    دختر حاجی سلام .
    جواب این دوست بالایی ما یعنی زبل خانو نمی دی . ای ووووولا دمتون گرم .!


    برداشت آزاده !!

    پاسخ
  • 48. سینا  |  نوامبر 13, 2009 در 12:45 ب.ظ.

    قزوین مترو نداره ولی تهران که قزوینی داره!!

    پاسخ
  • 49. مهیب  |  نوامبر 13, 2009 در 1:14 ب.ظ.

    یادم رفته بود بگم که از این چیزای مترو هم خوشم میاد

    پاسخ
  • 50. خانوم جیغ!  |  نوامبر 13, 2009 در 2:46 ب.ظ.

    خدا رو شکر!

    پاسخ
  • 51. صراحی  |  نوامبر 13, 2009 در 3:26 ب.ظ.

    خوش به حالش

    پاسخ
  • 52. شمع سحر  |  نوامبر 13, 2009 در 4:07 ب.ظ.

    پاسخ
  • 53. ذغال سنگ  |  نوامبر 13, 2009 در 5:41 ب.ظ.

    سلام مرسی که به من سر زدی. نه با مملکته نسبتی ندارم. با خودم گفتم یک مطلبی شبیه به اون بنویسم. همینجوری!
    %ایام به کام%

    پاسخ
  • 54. حسام  |  نوامبر 13, 2009 در 5:48 ب.ظ.

    چه مینی مال بور رفیق.
    مترو هم دنیایی رفیق

    پاسخ
  • 55. شازه  |  نوامبر 13, 2009 در 5:58 ب.ظ.

    من که یه بار توی مترو شهید شدم !! کیف با یه دستم بیرون بود خودم توی واگن بین مردم گیر کرده بودم و در داشت بسته می شد ….
    اتوبوس سوار شو !! تمدن توی مترو رو به افول گذاشته !!!

    پاسخ
  • 56. دست نوشته  |  نوامبر 13, 2009 در 6:09 ب.ظ.

    خیلی مراقب باشید.
    حتمن قبل از نشستن زیر ماتحتی رو ببنید که خالی باشه

    پاسخ
  • 57. وارش  |  نوامبر 19, 2009 در 7:03 ب.ظ.

    سلللللللللللللللللللللام به تو دوست گلم
    خوشحالم که اوومدی به سرزمین آزادی ولی یه فیلتر شکن بهت میل می کنم بگذار پیش دستی کن بگو اگر وبلاگ من فیلتر شد بااین فیلتر شکن بیایید .. عزیزم برات میل میکنم
    این علی رضا شیرازی رو خلاصه انتقامم رو امروز ازش گرفتم با کمک کردن به تو که اومدی توی ورد پرس انتقامی که از سال 83 تا حالا توی دلم مونده بود که وبلاگ پر ببیند ه منو در سال 86 بدون اینکه بگه به من خرت به چند من حذف کرده بوده و قبلش هم چندین بار هک کرده بودن حتی به من بر نگردوند و خودم با هکرها تماس گرفتم بابت هر مرحله هک 50 هزار تومان دادم آخرش حذفش کردند
    در اسرع وقت وبلاگ شعرم رو هم انتقال میدم به ورد پرس
    به امید اینکه همیشه همه جا دمکراسی باشه

    پاسخ
  • 58. وارش  |  نوامبر 19, 2009 در 7:33 ب.ظ.

    منم رفتم دوباره وبلاگ بلاگفام رو ساختم و براش نامه ا ی اعتراضی نوشتم و رفتم اینم سندش http://parchin147.blogfa.com/

    پاسخ
  • 59. مربی  |  نوامبر 19, 2009 در 7:45 ب.ظ.

    منم اومدم . حاجی که خبر نداره ……
    جان من بهش نگو………..اگر نه میگه بیا خواستگاری دخترم
    راستی فکر کنم صفر مطلق نمرهی پایان ترمه چون اصلا تغییر نمیکه
    یک 2 ناقابل مکه ازشون کم مینه تا دل ما نشکنه

    پاسخ
  • 60. sadegh  |  نوامبر 19, 2009 در 10:27 ب.ظ.

    salam
    khuneye jadid mobarak

    پاسخ
  • 61. sadegh  |  نوامبر 19, 2009 در 10:46 ب.ظ.

    zin pas be jaye vajheye namafhume metro befarmaeed medune min

    پاسخ
  • 62. داش آکــُل  |  نوامبر 21, 2009 در 7:18 ب.ظ.

    منم یکبار! امممم. دقیقا کی بود؟ آهان توی اتوبوس بودم و اصلا هم خسته نبودم اما خواستم بشینم روی صندلی که دیدم یه چیز سفت مانع میشه, بعد دقیق تر که شدم دیدم یک آقایی داره انگار که به تکه ای «پشگل مگس دور جمع شده» نگاه میکنن به من نگاه میکنه. بعد طبیعیش کردم صورتمو چپ و چول کردم که مثلا پام درد میکنه! کاملا ناخودآگاه دست به این عمل ابتکار انگیز زدم. باور بفرمائید همه اش راست بود. به تیغه ی آفتاب قسم.

    پاسخ
  • 63. فاطمه  |  نوامبر 27, 2009 در 6:58 ق.ظ.

    :)))))))))))))))))))))))))

    پاسخ
  • 64. سیامک سالکی  |  دسامبر 13, 2009 در 11:10 ب.ظ.

    نکته سنجی جالبی بود، خوشم اومد.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • از وقتی دیدم تو عروسی حامد نیک پی، ساسی مانکن خونده دیگه اون آدم قبلی نشدم 9 hours ago
  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 2 weeks ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 2 weeks ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 2 weeks ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 3 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 3 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 3 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 3 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 3 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 3 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 3 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,721 بازدید

