یک بدآموزی در خیابان !

نوامبر 7, 2009 at 8:24 ب.ظ. 87 دیدگاه

 

آهای دختر خانوم بی تربیت ، وسط خیابون که یهو داد و هوار میکنی و فحش و فحشکاری راه میندازی ، حداقل چیزی که نداری نثار ناموس طرف نکن که !

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

مرگ من این دنیا غضنفر نده ! مجبور بودم.میفهمی؟!

87 دیدگاه Add your own

  • 1. محمد  |  نوامبر 7, 2009 در 5:00 ب.ظ.

    سلام عزيزم اپت مثل هميشه قشنگ بود

    پاسخ
  • 2. شازه  |  نوامبر 7, 2009 در 8:31 ب.ظ.

    دختر حاجی سلام
    بد جوری زدی توی خاکی !! ولی کلی کرکر خنده است وقتی به هم فحش میدن !!

    پاسخ
  • 3. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 7, 2009 در 8:32 ب.ظ.

    شدیدا با شما موافقم البته نه تنها نثار میکنند بلکه خواهر و مادر و عمه و کله بانوان فامیل طرف را هم مورد عنایت قرار می دهند منتها من نمی دانم چگونه چون پس از بررسی های زیاد باز هم نتیجه ای برایم حاصل نشد :دی

    پاسخ
  • 4. وحید(وب گپ)  |  نوامبر 7, 2009 در 8:43 ب.ظ.

    سلام.آرزو بر جمع نسوان عیب نیست.

    پاسخ
  • 5. پسر حاجی  |  نوامبر 7, 2009 در 8:44 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی
    ناف تو رو انگار با چیزای «بد» بستن نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تاییدش بکنی ها…

    پاسخ
  • 6. !!!  |  نوامبر 7, 2009 در 8:49 ب.ظ.

    پاسخ
  • 7. سعیده  |  نوامبر 7, 2009 در 8:55 ب.ظ.

    من همیشه میگم ادم باید درباره داشته هاش حرف بزنه دیگه

    پاسخ
  • 8. وحید  |  نوامبر 7, 2009 در 9:08 ب.ظ.

    باید کانونی واسه تربیت بی تربیتان تاسیس شه / ولی حالا همیشه باعث خنده پسر ها میشه این مدل حرکت دختر ها که از نداشته هاشون مایه میزارن

    پاسخ
  • 9. بهرام  |  نوامبر 7, 2009 در 9:14 ب.ظ.

    سلام. واقعا؟
    چه بامزه

    پاسخ
  • 10. مهران  |  نوامبر 7, 2009 در 9:14 ب.ظ.

    اول
    ايول

    پاسخ
  • 11. مهندس پنگول جونی  |  نوامبر 7, 2009 در 9:19 ب.ظ.

    یه بار دختر خانومی رو دیدم که چیزی … رو نثار ناموس طرف می کرد.

    ای روزگار

    پاسخ
  • 12. (م.ا.ب)  |  نوامبر 7, 2009 در 9:27 ب.ظ.

    یه چن وختیه همش به این چیزا و س.یاست گیر میدی !! قضیه چیه..؟؟

    پاسخ
  • 13. سالار  |  نوامبر 7, 2009 در 9:36 ب.ظ.

    خب شما دخترا وقتی میخاین دعوا کنین چی نثار طرف میکنین؟

    پاسخ
  • 14. کشک و بادمجون  |  نوامبر 7, 2009 در 9:37 ب.ظ.

    کی بهت فحش داده ؟
    بریم دعوا
    16665 ش

    پاسخ
  • 15. پری ناز  |  نوامبر 7, 2009 در 9:41 ب.ظ.

    پاسخ
  • 16. اینجوری  |  نوامبر 7, 2009 در 9:49 ب.ظ.

    نداشتن عیب نیست داشتن و استفاده کردن عیب است!
    .
    .
    فکر بد نکن. منظورم فکر و عقل و تدبیرو هوش این مایه هاست. اگه فکر بد کردی مختاری چون وبلاگه خودته دیگه!

    پاسخ
  • 17. سوشیانس  |  نوامبر 7, 2009 در 9:56 ب.ظ.

    واللا! :))

    پاسخ
  • 18. مازیار  |  نوامبر 7, 2009 در 9:57 ب.ظ.

    LOL
    خاطره انگیز هم بود
    خواهر دوستم حدود 7-8 سال پیش زمانی که خودمونم چیزی نمیدونستیم در حالی که از ما کوچیک تر بود به دوستم نثار کرد!!! و من هم دوستیمو باهاش به هم زدم!

    پاسخ
  • 19. مرحومه مغفوره  |  نوامبر 7, 2009 در 10:11 ب.ظ.

    دارم
    خوبشم دارم
    گیرم خودم نداشته باشم
    آقامون که داره
    (اینو اون دختره گفت من شنیدم)

    پاسخ
  • 20. مهران  |  نوامبر 7, 2009 در 10:26 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی
    فکر نمی کنم تایید بشه ولی برات میزارم
    البته اگه تاییدش کنی خیلی مردی بابا
    می گم …. = «سانسور شد ! «
    جان مادرت تاییدش کن ملت بخندن

    پاسخ
  • 21. حوتی  |  نوامبر 7, 2009 در 10:34 ب.ظ.

    مثلنی چه چیز رو می تونسته حواله کرده باشه آیا!؟!

    پاسخ
  • 22. کارتاژ  |  نوامبر 7, 2009 در 10:36 ب.ظ.

    من شخصا با یک موردش وسط حیاط دانشگاه مواجه شدم که دختره داشت به یه جاییش قسم میخورد که خب علم فیزیولوژی میگه که دخترها نمی تونن داشته باشن اونجا رو.

    پاسخ
  • 23. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 7, 2009 در 10:42 ب.ظ.

    البته اگر بنده جای اون آقا پسری که این فحش ها نثارش میشه باشم خیلی منطقی از طرف میخوام روشنم کنه که چجوری میخواد اینکار رو انجام بده اگر ثابت کرد که هیچ وگرنه تشویقش میکنم به فراگیری فحش های دیگه :دی

    پاسخ
  • 24. احمد  |  نوامبر 7, 2009 در 10:43 ب.ظ.

    سلام گل حاجی .
    داد دخترکی فحش به ناموس کسی
    خلق بیکار بدورش همگی جمع بسی
    گفت دخت حاجی به همه همجنسان
    گر نداری خرد و هوش به آن خر تو رسی !
    خوشبختیت آرزوی قلبی منه گل گلی .

    پاسخ
  • 25. شادی  |  نوامبر 7, 2009 در 10:44 ب.ظ.

    دختر حاجی سلام
    من هر بار بهت سر میزنم میخونم نوشته هاتو هرچند کوتاه ولی کلی حال میکنم.
    نه اینکه فقط من حال کنم هااااااا . وقتی آپ میکنی واسه ده نفر میخونم که همه حال میکنن.
    نوشته هات حرف نداره.
    من موندم اینهمه سوژه از کجا میاری؟
    حالا به هرحال من هی میام کامنت میذارم بلکه شما قدم رنجه کنین تشریف بیارین.
    خوب بیا یه بار دلمخوش بشه دیگه.
    تازه من لینکت هم کردم.

    پاسخ
  • 26. خودم  |  نوامبر 7, 2009 در 10:51 ب.ظ.

    ملت چه بی حیا شدن!
    گلاب به روتون اگه یه وقت خواستین بر سر من منت بذارین و تشریف بیارین آدرسمون رو عوض کردیم! برات گذاشتم.

    پاسخ
  • 27. دختر مستقل  |  نوامبر 7, 2009 در 10:55 ب.ظ.

    خوب منطقی دیگه … باهاش صحبت کن. توجیه ش کن. نتیجه میده. من خودم یه زمانی گرفتار بودم…. میدونم … میفهمم

    پاسخ
  • 28. دست نوشته  |  نوامبر 7, 2009 در 11:05 ب.ظ.

    یه بار دیدم یه دختر خانمی …

    پاسخ
  • 29. دختر طلاق  |  نوامبر 7, 2009 در 11:14 ب.ظ.

    من با سعیده موافقم :دی

    پاسخ
  • 30. شنگول  |  نوامبر 7, 2009 در 11:22 ب.ظ.

    اگه داشت که نمیرفت وسط خیابون. لابد میخواسته. اینم روشیه برای عنوان خواسته، عیبش چیه؟ تقصیر توئه که از همه چی بد برداشت میکنی.

    پاسخ
  • 31. هیولای گشاد  |  نوامبر 7, 2009 در 11:25 ب.ظ.

    خیلی هم لابد داره؟
    بعد هم شما از کجا دیدی… هان!
    بگو اگر مردی!

    پاسخ
  • 32. پرژین  |  نوامبر 7, 2009 در 11:41 ب.ظ.

    وسط دعوا که حلوا پخش نمی کنن هر دری وری که بخوان می گن دیگه شما سخت نگیر

    پاسخ
  • 33. گیلاس  |  نوامبر 7, 2009 در 11:50 ب.ظ.

    خب از دیگران مایه میذاره! بده؟؟

    پاسخ
  • 34. علی  |  نوامبر 7, 2009 در 11:58 ب.ظ.

    چی بگه خب؟ …

    پاسخ
  • 35. هادی  |  نوامبر 8, 2009 در 12:10 ق.ظ.

    دختر حاجی خیلی با بلاگت حال کردم…بار اول بود اومدم ولی مشتری شدم…از سوژه های پارسه بیشتر بذار….پاسارگاد چی؟!!!…اونجا سوژه نداره

    پاسخ
  • 36. پور پدر  |  نوامبر 8, 2009 در 12:15 ق.ظ.

    خب منظورش رو از دیدگاه انتزاعی بررسی کن شما


    بررسی کردم ولی هرجوری حساب میکنم باز حس میکنم که یه جای کار میلنگه جون شما !

    پاسخ
  • 37. مممد  |  نوامبر 8, 2009 در 12:15 ق.ظ.

    شما که کلاً با دخترای دیگه تفاوت داری! اصلا صحبتشو نکن!

    پاسخ
  • 38. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 8, 2009 در 12:19 ق.ظ.

    البته ما یک روز در دانشگاه سابقمان در دوره جوانی همچین بد آموزی دیدیم منتها حراست طرف رو برد و توجیه اش کرد طرف هم یک ترم رفت با اعضای بدنش آشنا شود و بعد از آن که آمد برای خودش تور سانفرانسیسکویی راه انداخت خفن تر از تور من :دی

    پاسخ
  • 39. سالار  |  نوامبر 8, 2009 در 12:22 ق.ظ.

    یه چیزی بگم.شاید تو همه چیزو شوخی میگیری.حتی پیشنهادهای ازدواجتو تو دنیای واقعی


    بذار برم چایی بیارم بعد بریم سر اصل مطلب !

    پاسخ
  • 40. سیدخندان  |  نوامبر 8, 2009 در 12:25 ق.ظ.

    =)) حسرتش مونده بوده به دلش

    پاسخ
  • 41. سالار  |  نوامبر 8, 2009 در 12:29 ق.ظ.

    دیدی گفتم.بابا جدی میگم.


    آخ جون ! حاجی داماد دار شد !
    وایسا برم حاجی رو بیدار کنم خوشحال شه !

    پاسخ
  • 42. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 8, 2009 در 12:29 ق.ظ.

    البته نا گفته نماند انگار حراست هم اعضای ناشناخته بدن انسان را عملی به ایشان شناسوند بعد هم یک فرجه 1 ترمه داد تا حسابی تحقیق کند و تا پایان تحصیل هم وقت پیاده سازی پروژه :دی


    شازده ادامه بدی از همینجا به بعد کلا سانسورت میکنما ! گفته باشم!
    میدونی که ؟ اگه همشهری رو هم بدن دست من درشو گل میگیرم !!!

    پاسخ
  • 43. سالار  |  نوامبر 8, 2009 در 12:31 ق.ظ.

    چند وقته دارم فکر میکنم اگه دختر بودم چه جوری باید یه پسر تور میکردم.


    اینوووووووووووووووووووووووووو …..
    تو اگه چند وقته داری فکر میکنی ما یه عمره داریم فکر میکنیم.
    نتیجه نمیده، به مخت استراحت بده !!!

    پاسخ
  • 44. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 8, 2009 در 12:35 ق.ظ.

    به به بالاخره موفق شدی یکی رو پیدا کنی حاضر شه با تو سیتیزن سانفرانسیسکو شه تا کامل نشناختت حاجی رو بیدار کن خطبه رو هم خودم براتون میخونم تو فقط بگو قبلت :دی


    با اجازه ی بزرگترا بله ! (آیکون دخترحاجی چادر به سر و لپ قرمز شده)

    پاسخ
  • 45. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 8, 2009 در 12:38 ق.ظ.

    البته که شما هیچ استعدادی در این کار ندارید دختر جان وگرنه الان حداقل 3-4 تا غلمان داشتی :دی
    حالا زیاد نگران نباش همین سالار رو دو دستی بچسب وگرنه این بپره دیگه هیچی نداری ها :دی

    پاسخ
  • 46. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 8, 2009 در 12:43 ق.ظ.

    چقدر هولی؟!!!!! بابا حداقل میرفتی یه گلی بچینی یه گلابی بیاری نترس ما دو دستی خودمان سالار را نگه می داشتیم :دی

    پاسخ
  • 47. سالار  |  نوامبر 8, 2009 در 12:44 ق.ظ.

    یعنی الان تور افتاده رو من؟


    نه ! انگار تو خودتو داری فرو میکنی تو تور !

    پاسخ
  • 48. مهدی نامور  |  نوامبر 8, 2009 در 12:44 ق.ظ.

    باز هم همان فرهنگ 2000 ساله

    پاسخ
  • 49. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 8, 2009 در 12:47 ق.ظ.

    مه سالار جان الان تور بالای سر شماست و رویش قند می سابند همچون دله دختر حاجی که در آن دارند قند می سابند در این لحظات و منم هم دارم خطبه را جاری میکنم تا سیتیزن سانفرانسیسکو شوید :دی

    پاسخ
  • 50. سالار  |  نوامبر 8, 2009 در 12:51 ق.ظ.

    یک اخلاق توپ دخترا اینه که اگه پسر پیدا نکنن که میفتن دنبال تور پهن کردن.ولی اگه چنتا پسر بدبخت دنبال یه دختر باشن.روزگارشون سیاهه .دختره همرو میخابونه تو آبنمک تا ببینه میتونه چنتا دیگه هم گیر بیاره یا نه.بهد بهترینشونو انتخاب میکنه و بقیرو میریزه آشغالی…..
    به حال پسرا گریه کنید… دیدی ما هم مشکلات داریم؟


    پاسخ
  • 51. جهانگرد  |  نوامبر 8, 2009 در 1:03 ق.ظ.

    اینو خوب اومدی!

    پاسخ
  • 52. علی (ذهن ِ آشفته)  |  نوامبر 8, 2009 در 1:05 ق.ظ.

    شاید دو جنسه بوده بی چاره! :دی

    پاسخ
  • 53. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 8, 2009 در 1:07 ق.ظ.

    سالار جان علاج این کار و برای در آب نمک نرفتن ما سفر به سانفرانسیسکو را به شما پیشنهاد میکنیم که از آن به بعد همان دختر است که هی دنبال شما می دود :دی

    پاسخ
  • 54. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 8, 2009 در 1:09 ق.ظ.

    ببین علی ذهن خودت آشفته ست قرار نیست که بیایی اینجا اذهان عمومی رو هم آشفته کنی اینجا خانواده رد میشه :دی


    شازده جان شما کارو زندگی نداری؟ وبلاگ نداری؟؟
    میگم این خانومه بیاد از اون فحشا بده بهتا !

    پاسخ
  • 55. شازده اسدالله میرزا  |  نوامبر 8, 2009 در 1:13 ق.ظ.

    البته اگر ما را با این خانوم آشنا کنی خوشحال میشویم:دی
    البته که ایشان فقط میگویند و توانایی عمل ندارند :دی
    چه کاری بهتر از سر زدن به وبلاگ دوستان :دی
    وبلاگ خودمان را بروز کردیم کنتورش هی بالا میرود و کامنت های خصوصی می آید ما هم برای دیگران کامنت عمومی مگذاریم :دی

    پاسخ
  • 56. فریبا  |  نوامبر 8, 2009 در 1:14 ق.ظ.

    خب اینو که با من نبودی
    با بی تربیته بودی

    پاسخ
  • 57. فریبا  |  نوامبر 8, 2009 در 1:15 ق.ظ.

    راستی سلامم

    از وب روزنامه نگار نحس اومدم

    پاسخ
  • 58. مسلم جون  |  نوامبر 8, 2009 در 1:36 ق.ظ.

    …………………………………………………….

    پاسخ
  • 59. ع.س.ل  |  نوامبر 8, 2009 در 1:57 ق.ظ.

    ای بابا دختر حاجی شاید بنده خدا هرمافرودیت بوده !!والله …
    زود قضاوت نکن خواهر من….

    پاسخ
  • 60. پژمان  |  نوامبر 8, 2009 در 2:08 ق.ظ.

    آی گفتی! طرف دختره‌ها، داد می‌زنه چیزم تو چیزت! خب آدم می‌ترسه!!!
    اون دفعه دختره با پسره دعواش شده بود یهو دختره نعره زد «آقا فیله، بیا برو تو کو.نم!» نفهمیدم به پسره فحش داد یا به خودش!

    پاسخ
  • 61. خانوم مارپل  |  نوامبر 8, 2009 در 2:39 ق.ظ.

    خب شاید داشته دیگه ازون مدلای گیره ای

    پاسخ
  • 62. ...  |  نوامبر 8, 2009 در 3:20 ق.ظ.

    فک کنم این قضیه هم مد شده جدیدا .

    پاسخ
  • 63. پریزاد  |  نوامبر 8, 2009 در 7:53 ق.ظ.

    پاسخ
  • 64. شهرام صاحب الزمانی  |  نوامبر 8, 2009 در 8:05 ق.ظ.


    … سه چهار باری خوندم چیزی نفهمیدم …

    شاداب و موفق باشی

    پاسخ
  • 65. امین  |  نوامبر 8, 2009 در 9:05 ق.ظ.

    سلام ناهید جان. خوبی؟
    مدتی به وبلاگت سر نزدم. خیلی پستات زیبا بودن. دستت درد نکنه. ای ول به این ذهن خلاق که چقدر سوژه گیر میاری.
    اما در باره ی این موضوعت:
    مگه تو تهران هم فحش میدن؟ بابا تا بوده و نبوده شیرازی ها (یعنی مثل بنده) معروفن به فحش دادن.
    میگه کدوم فلون فلون شده ای گفته که شیرازی ها فحش میدن(اینو معمولا شیرازی ها میگن)…. ولی خدائی تا حالا ندیدیم که یه دختر شیرازی از چیزی که نداره مایه بگذاره و با چیز مردم داماد بشه. با اینکه شیرازی ها خیلی فحش میدن و لی فقط مردا میدن. خانمها از اون نوعهایی نمیدن که بخوان از چیزیشون مایه بگذارن.
    از زحمتی که میکشی و این پستای زیبا را میگذاری تشکر میکنم.

    پاسخ
  • 66. عرعری  |  نوامبر 8, 2009 در 9:43 ق.ظ.

    بابا چرا اینقد اون بیچاره رو میکوبین! شاید دو جنسه بوده!!!

    پاسخ
  • 67. صورتی  |  نوامبر 8, 2009 در 9:51 ق.ظ.

    ناهید جااان :دی !
    من هی پست هات و میخونمم این شکلی میشم
    واسه همینه آدم خجالت میشکه کامنت بده :))

    مهندس شدی و :دی استعداد هات شکوفا شده :))

    پاسخ
  • 68. پرند  |  نوامبر 8, 2009 در 10:07 ق.ظ.

    کامنت دونیت این دفعه باحال تر از مطلبت بود

    پاسخ
  • 69. فروردین  |  نوامبر 8, 2009 در 10:27 ق.ظ.

    خیلی با حالی.
    همین.

    پاسخ
  • 70. یک دختر قمی  |  نوامبر 8, 2009 در 11:24 ق.ظ.

    خیلی تیز و زبلی دختر …
    موفق باشی..

    پاسخ
  • 71. زئوس  |  نوامبر 8, 2009 در 11:29 ق.ظ.

    هر روز از زندگی چیزی جز یك دروغ نیست

    پاسخ
  • 72. یه فنجون چایی داغ  |  نوامبر 8, 2009 در 11:41 ق.ظ.

    بعضی ها حتی مرد اینقدر بد فحش میدن اونم بی دلیل که از ته دل نفرینشون می کنم

    پاسخ
  • 73. علی  |  نوامبر 8, 2009 در 11:54 ق.ظ.

    سلام دختر حاجی از کجا می دونی ؟ واللا اینای که تو چند روز اخیر ما به شکل زن و دختر تو خیابونای تیرون دیدم صد تا مردو حریفن واللا.

    پاسخ
  • 74. میثم الله‌داد  |  نوامبر 8, 2009 در 1:40 ب.ظ.

    خوشم اومد. فوفولی نیستید شماها. کم کم نسل دخترا داره پسرها رو می‌ذاره توی همون دود افیون و سر درد بعد از سیاه مستی.
    دارید عوض می‌شید دختر. دارید عوض می‌شید. دیگه اون زن قدیمی تو سری خور نیستید. دیگه اون آدم‌های تیتیش مامانی خودشون هم فهمیدن که جایی ندارن. دارید تاریخ رو عوض می‌کنید. با همین قلم‌ها، با همین چیزهای نداشته‌اتون، با همین داد و هوارهاتون، با همین بودنتون و ساختار شکستنتون.
    داره خوشم می‌آد ازتون. اون آدم‌هایی نیستید که همیشه فکر می‌کردم. شماها فرق دارید و این به وضوح دیده می‌شه.
    شما دارید تاریخ ما رو می‌نویسید. تاریخی که رهبرش کسی نیست جز خود شما.

    پاسخ
    • 75. خطوط نامفهوم  |  نوامبر 24, 2009 در 5:43 ق.ظ.

      انشا ا… که این هندوانه زیر بغل گذاشتن نیست…نه؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
  • 76. محمد رضا(پسر حاجی)  |  نوامبر 8, 2009 در 1:56 ب.ظ.

    دختر حاجی هم مگه ازاین حرفا میزنه
    باز اگه پسر حاجی بود یه چیزی


    من نزدم والا !

    پاسخ
  • 77. پــنــــاه  |  نوامبر 8, 2009 در 2:17 ب.ظ.

    آی گفتی !

    پاسخ
  • 78. سالار  |  نوامبر 8, 2009 در 3:23 ب.ظ.

    حالا راجع به اخلاق دخترا درست گفتم؟


    شایعه ولی همه گیر نیست جانم !
    باور نداری؟ بیا بگرد !!!

    پاسخ
  • 79. لاغر  |  نوامبر 8, 2009 در 4:01 ب.ظ.

    بابا این همه گنده گنده هاش تو مملکت دروغ میگن و خالی میبندن، بزار این بنده خدا هم بگه دیگه.
    بیست میلیون نفر نیم ساعت تو صف وایستادیم، همه رو کردن مال خودشون، تازه پزم باهاش میدن، حالا این بنده خدا که فقط حواله کرده.
    راستی خیلی بی تربیتن شماها، امیدوارم به راه راست برین.

    پاسخ
  • 80. ذغال سنگ  |  نوامبر 8, 2009 در 5:58 ب.ظ.

    باز اگه طرف دماغش رو نثار طرف میکرد بهتر بود. حداقل که داشت!

    پاسخ
  • 81. آخوندزاده ی ضدآخوند  |  نوامبر 8, 2009 در 6:45 ب.ظ.

    پاسخ به م.ا.ب:
    آخه چن وقتیه که س.یاسیون دارن به این چیزا گیر می دن

    پاسخ
  • 82. نوید  |  نوامبر 8, 2009 در 10:34 ب.ظ.


    قابل توجه دخترای بی ادب!

    پاسخ
  • 83. مربي  |  نوامبر 8, 2009 در 11:13 ب.ظ.

    اين بار باهات موافقم
    آخ جون تفاهم
    بريم سر اصل مطلب

    پاسخ
  • 84. سینا  |  نوامبر 9, 2009 در 8:47 ق.ظ.

    دخترهای امروزی هم چیز دار شده اند!!

    پاسخ
  • 85. قندک  |  نوامبر 10, 2009 در 1:35 ب.ظ.

    البته واضح و مبرهن می باشد که حق با شماست اما حالا نمی شد دل این بچه رو نشکونی و بزاری کمی احساس دارندگی بکنه؟اونی که نباید بترسه نمی ترسه .
    شما نگران چی هستی؟!

    پاسخ
  • 86. هاD  |  نوامبر 10, 2009 در 6:46 ب.ظ.

    نه دیگه . نشد . دقت نکردی که این دست افراد مؤنثی که وسط خیابون فحش میدن از جماعت دخترانی هستن که به جمع زنان پیوستن . گرفتی چی شد ؟ :))

    پاسخ
  • 87. مولکول هوا  |  نوامبر 22, 2009 در 6:36 ب.ظ.

    عالی بود :))

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • هر خبری که میشنوم اول میرم تو کانال وحیدآنلاین اگه ببینم اونجا نذاشته میگم یا وحید خوابه یا خبر دروغه 😁 2 hours ago
  • بلیط کنسرت جنیفر لوپز در دستمونه و شبها خواب ندارم از شدت ذوق 3 hours ago
  • درسهایی از حماقت twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • یاد بگیرید که بابت اشتباهاتتون باید عذرخواهی کنید twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • RT @m0hagh: خدایی این آقای دوربینی رو ببینید. آدم از این معصوم‌تر؟ آزارش به کی رسیده آخه؟ خیلی کیف کردی نابودش کردی مدرس اخلاق؟ #قرائتی htt… 4 hours ago
  • امروز به معجزه ی توئیتر ایمان آوردم...یه توئیت کردم برای مترجم چینی...بیشتر از 10تا مترجم پیدا شد در عرض دوساعت...خیلی کارتون درسته خدایی 6 hours ago
  • مترجم چینی پیدا شد بچه ها ... خیلی ممنونم از همکاریتون 🌸 15 hours ago
  • هفده هزار تا فالوئر دارم که با هر احتمالی بخوای حساب کنی حداقل باید یه نفر پیدا بشه که چینی بلد باشه دیگه خدایی 😁 16 hours ago
  • من یه پروژه با چین داشتم...یه نفر اونجا انگلیسی بلد بود که اونم استعفا داده...حالا گیر کردم بین یه مشت چینی که زبون همو نمیفهمیم 😭😭😭 16 hours ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,956 بازدید

