سلف کانفیدنس اتک (با تلفظ بریتیش خوانده شود)

اکتبر 16, 2009 at 11:50 ب.ظ. 32 دیدگاه

 

ـ میدونی چیه؟ من اصلا قصد ازدواج ندارم و میخوام همزمان با هزار نفر دوست بشم و همشونو سرکار بذارم !

+ حالا تا چند رفته جلو ؟!

ـ هوم؟!!!!! ………….. صفر

+ آره تو سعی کن کلا قصد ازدواج نداشته باشی !

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

احتمالات ! صحنه های مسـ.تهجن سر کلاس

32 دیدگاه Add your own

  • 1. م  |  اکتبر 17, 2009 در 12:54 ق.ظ.

    حالا جون ما بیا ازدواج کن ؟؟؟!!!!

    پاسخ
  • 2. one  |  اکتبر 17, 2009 در 12:58 ق.ظ.

    سلام…

    شاید دختر حاجیا اینطورین…
    من این چند تا پست اخیرتو خوندم…

    وبلاگ نویس خوبی هستی..
    موفق باشی

    پاسخ
  • 3. خنده  |  اکتبر 17, 2009 در 1:07 ق.ظ.

    سلام.ایول یکی از اون 18 نفر هم توی کلاس مانیست.دخترا 5نفر اقایون یک نفر تازه قد واندازش به هیچ کدوممون نمی خوره.این ترم 27خانم و8 اقا .ببخشید به هر کدوم چنتا میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی نیست اینو بفهمه.من شووووووووووووووووووووهرررررررررررررر می خوام.

    پاسخ
  • 4. شنگول  |  اکتبر 17, 2009 در 1:13 ق.ظ.

    ببین آی‌کیو، کاری که من میگم بکن، تو همین وبلاگ برات شونصدتا خواستگانگ(!) پیدا میشه…
    خیلی هم ساده‌ست، فقط تیتر وبلاگتو عوض کن.
    بجای «یادداشت‌های یک دخترحاجی»
    بنویس «یادداشت‌های یک دختر حاجی پولدار»

    من خودم تضمین می‌کنم هر که خواستگارها کچلت میکنن.
    میگی نه امتحان کن.

    پاسخ
  • 5. (م.ا.ب)  |  اکتبر 17, 2009 در 1:33 ق.ظ.

    اگه نمی گفتی اعتماد به نفسش کاذبه من نمی فهمیدم کاذبه!!!!

    پاسخ
  • 6. مهندس پنگول جونی  |  اکتبر 17, 2009 در 1:51 ق.ظ.

    یاد فیلم بویینگ بویینگ ِ جری لوییس افتادم

    پاسخ
  • 7. پسر آریایی  |  اکتبر 17, 2009 در 2:21 ق.ظ.

    شووَر نیمیخوای؟
    نه،منظورم اینه که شووَر نمیخوای؟
    نه،ببین شووَر منظورمه،همون که بهش میگن شووَر،اونو نیمیخوای؟
    هان؟
    آهان.

    پاسخ
  • 8. Alfred  |  اکتبر 17, 2009 در 2:56 ق.ظ.

    سلام
    خیلی‌ جالب و خواندنی مینویسی.
    تازه با وبلاگت آشنا شدم
    ظرف ۱ روز همهٔ ارشیوو خوندم
    البته خیلی‌ نبود ولی‌ همش دوست داشتنی بود
    اولین باره که وبلاگی تا این اندازه نظرمو جلب کرده،

    توی این وانفسای خبرای منفی‌ و سیاسی که از ایران میرسه، نوشته‌هات باعث تلطیف روحیه می‌شه
    موفق باشی‌
    تونستی بیشتر بنویس

    پاسخ
  • 9. vahid  |  اکتبر 17, 2009 در 10:05 ق.ظ.

    سلاممممممممممممممممممممممم .
    همون یکی تو صفرتا دوست داری یکی هم چارلی!

    پاسخ
  • 10. zizo  |  اکتبر 17, 2009 در 10:08 ق.ظ.

    تو که انگلیسیت ام خوب…ماشالا دو زبان هم بلدی .به قوله خودت خره! هر کی بات دوست نشه..میدونی اصن هر چیزی اولش سخته تو فقط این 0 و رد کنی 600 که سهله به 1000 هم میرسی ..

    پاسخ
  • 11. دست نوشته  |  اکتبر 17, 2009 در 10:10 ق.ظ.

    اینجوری افسردی می‌گیری‌ها!
    بیا تصمیمت رو عوض کن
    از ما گفتن

    پاسخ
  • 12. یک تبعیدی  |  اکتبر 17, 2009 در 12:08 ب.ظ.

    عین سریالهای ایرانی
    همین که شروع میشه باید دنبال این باشی که کی میخواد کی رو بگیره و …

    اینجا هم نکنه همین سریاله ؟ تا وبلاگ میزنی باید دنبال شوهر یا همسر باشی؟


    نه عزیز !
    من دنبال شوهر نیستم.میتونی بری پروفایلم رو بخونی تا ببینی هنوز سنم اونقدر نیست که بخوام دنبال کسی باشم.این چیزهایی که مینویسم فقط طنزه !
    خودت قدر مسلم بهتر از من میدونی که ما توی زندگیمون برای اوقات فراغت چیزی به جز اینترنت و ماهواره نداریم.اگر همینجاها هم چیزی برای شاد بودن پیدا نکنیم میمیریم.یا لا اقل من که میمیرم.
    وبلاگ من هم برای اینه که شاید حتی برای لحظاتی هر چند کوتاه حتی یک نفر لبخند بزنه !

    در ضمن هر کسی آزاده هرچی دوست داره توی وبلاگش بنویسه!!

    و در نهایت این که این پست فقط یک مکالمه ی طنز بود و من نه شخص اول بودم نه شخص دوم !

    پاسخ
  • 13. بهزاد  |  اکتبر 17, 2009 در 12:08 ب.ظ.

    باز خوبه لااقل یه سلف کانفیدنس کاذب داره! بعضیا که همونم ندارن!:))

    پاسخ
  • 14. امیررضا  |  اکتبر 17, 2009 در 12:29 ب.ظ.

    سلام
    با 1000 نفر؟
    خوشا به حالت؟
    30 سالی جوون می مونی با این روش

    پاسخ
  • 15. سعیده  |  اکتبر 17, 2009 در 12:56 ب.ظ.

    یکم سعی کنی موفق می شی،امیدتو از دست نده

    پاسخ
  • 16. سیاوش کسرایی  |  اکتبر 17, 2009 در 1:12 ب.ظ.

    یعنی تو این نظر سنجی وبلاگ شما رو بزنیم؟؟؟؟ شما که قصد ازدواج نداشتین؟ پس چه دلیلی داره ما تو نظر سنجی وبلاگ شما رو بزنیم؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 17. آرامش  |  اکتبر 17, 2009 در 2:44 ب.ظ.

    حالا واقعا قصد ازدواج نداری دختر حاجی؟

    پاسخ
  • 18. خودم  |  اکتبر 17, 2009 در 2:56 ب.ظ.

    با من ازدواج می کنین؟! خوبی؟ با اجازه لینکت کردم!

    پاسخ
  • 19. خودم  |  اکتبر 17, 2009 در 3:25 ب.ظ.

    همه ی وبلاگتو خوندم! چشام داره از کاسه در میاد! زیاد بود دلبندم! اما باحال!

    پاسخ
  • 20. مریم  |  اکتبر 17, 2009 در 3:34 ب.ظ.

    تو رُ خدا؟

    پاسخ
  • 21. ناهید  |  اکتبر 17, 2009 در 3:54 ب.ظ.

    اون سر کار گذاشتن رو هستم اساسی! اصلا حقشونه

    پاسخ
  • 22. bitars  |  اکتبر 17, 2009 در 4:33 ب.ظ.

    اصلا حرف دست نوشته رو گوش نکن ! با همون هزار نفر دوست بشو ولی سر کار نذارشون تا سر کار نذارنت

    ولی صفر هم عدد خوبیه حداقل منهای یک نیست

    پاسخ
  • 23. بهار  |  اکتبر 17, 2009 در 5:16 ب.ظ.

    ای بابا ما مردیم از بس گفتیم عروسی…خیلی تصمیم خوبی گرفتی

    پاسخ
  • 24. مهسا خانومي  |  اکتبر 17, 2009 در 5:31 ب.ظ.

    چي ميشه عكس اين قضيه اتفاق بيفته ؟!

    پاسخ
  • 25. تبسم  |  اکتبر 17, 2009 در 7:12 ب.ظ.

    الهی میگماا توی خیالاتت هم چیزی موجود نیس؟

    پاسخ
  • 26. شازه  |  اکتبر 17, 2009 در 7:33 ب.ظ.

    دختر حاجی
    اتفاقا من هم اصلا قصد ازدواج ندارم !!!

    همین قصد ازدواج نداشتن خودش اولین تفاهمه ها !!

    پاسخ
  • 27. حامد  |  اکتبر 17, 2009 در 9:16 ب.ظ.

    وای خدا به دور

    پاسخ
  • 28. کشک و بادمجون  |  اکتبر 17, 2009 در 10:17 ب.ظ.

    فک کنم منم قصد ازدواج ندارم

    پاسخ
  • 29. انتروپوید  |  اکتبر 17, 2009 در 10:30 ب.ظ.

    مام قصد ازدواج نداریم

    پاسخ
  • 30. بانوی فانوس به دست  |  اکتبر 18, 2009 در 12:59 ق.ظ.

    به قول یک دوستام میگه پسرها چون می دانند اگر بیان جلو جواب رد می شنوند به خودشون اجازه نمی دهند بیاند جلو . . . تو غصه نخور تو هم مثل خودمونی

    پاسخ
  • 31. مجتبی ( وروره گیــــس )  |  اکتبر 25, 2009 در 4:29 ق.ظ.

    پاسخ
  • 32. ذغال سنگ  |  نوامبر 2, 2009 در 5:57 ب.ظ.

    با تلفظ ایتالیایی میشه گفت؟
    (سلفینو کانفیدنسی اتکو)
    یا فرانسوی:
    (سلفقنو کونفیقنس اتفنه)

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • هر خبری که میشنوم اول میرم تو کانال وحیدآنلاین اگه ببینم اونجا نذاشته میگم یا وحید خوابه یا خبر دروغه 😁 3 hours ago
  • بلیط کنسرت جنیفر لوپز در دستمونه و شبها خواب ندارم از شدت ذوق 3 hours ago
  • درسهایی از حماقت twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • یاد بگیرید که بابت اشتباهاتتون باید عذرخواهی کنید twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • RT @m0hagh: خدایی این آقای دوربینی رو ببینید. آدم از این معصوم‌تر؟ آزارش به کی رسیده آخه؟ خیلی کیف کردی نابودش کردی مدرس اخلاق؟ #قرائتی htt… 4 hours ago
  • امروز به معجزه ی توئیتر ایمان آوردم...یه توئیت کردم برای مترجم چینی...بیشتر از 10تا مترجم پیدا شد در عرض دوساعت...خیلی کارتون درسته خدایی 6 hours ago
  • مترجم چینی پیدا شد بچه ها ... خیلی ممنونم از همکاریتون 🌸 15 hours ago
  • هفده هزار تا فالوئر دارم که با هر احتمالی بخوای حساب کنی حداقل باید یه نفر پیدا بشه که چینی بلد باشه دیگه خدایی 😁 16 hours ago
  • من یه پروژه با چین داشتم...یه نفر اونجا انگلیسی بلد بود که اونم استعفا داده...حالا گیر کردم بین یه مشت چینی که زبون همو نمیفهمیم 😭😭😭 16 hours ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,956 بازدید

