احتمالات !

اکتبر 11, 2009 at 11:35 ب.ظ. 72 دیدگاه

 

مامان : اگه حالت خوب نیست صبح نرو کلاس !

من : مادر من، اگر شما هم مجرد بودی و همش یه روز تو هفته تو پارسه کلاس داشتی و توی اون کلاس هم ۶ تا دختر باشن و ۳۸ تا پسر که کمه کم ۱۸ تاشون خوشگلن و از این ۱۸تا ۵ تاشون استثنای قانون اول دخترحاجی هستن (خوشگل ِ بی حلقه!، یه چیزی تو مایه های وجود دایناسور در قرن ۲۱) و ممکنه که از اون ۵ تا ۲ تاشون امسال ارشد قبول بشن و شاید یکیشون از قضا پولدار هم باشه و …

و …

و هیچی !! احتمالش خیلی ضعیف شد،من میرم بخوابم،منو بیدار نکن !!!!

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

ای بخشکی شانس ! سلف کانفیدنس اتک (با تلفظ بریتیش خوانده شود)

72 دیدگاه Add your own

  • 1. شنگول  |  اکتبر 11, 2009 در 10:35 ب.ظ.

    قوانین کاملتری هم وجود داره:

    1. مردان خوب، بدقيافه‌اند.
    2. مردان خوش‌چهره، خوب نيستند.
    3. مردان خوش‌چهره و خوب، به جنس‌مخالف علاقه ندارند. (همجنس‌بازند)
    4. مردان خوش‌چهره، خوب و مايل به رابطه با جنس‌مخالف، ازدواج كرده‌اند.
    5. مردانی كه زياد خوش‌چهره نيستند، اما خوبند، پول ندارند.
    6. مردانی كه زياد خوش‌چهره نيستند، اما خوبند، پول هم دارند، فكر می‌كنند شما دنبال پول آن‌ها هستيد.
    7. مردان خوش‌چهره‌ای كه پول ندارند، دنبال پول شما هستند.
    8. مردان خوش‌چهره، كه زياد بد نيستند و تا حدی هم به جنس‌مخالف علاقه‌دارند، فكر می‌كنند شما به اندازهء كافی زيبا نيستيد.
    9. مردانی كه فكر می‌كنند شما زيبا هستيد، و به جنس مقابل هم علاقه دارند و تا حدی هم خوبند و پول هم دارند، بزدل‌اند.
    10. مردانی كه تا حدی خوش‌چهره‌‌اند و تا حدی هم خوبند، يه خورده پول هم دارند و شكر خدا به جنس مخالف هم علاقه دارند، خجالتی‌اند و هرگز قدم پيش نمی‌گذارند!
    11. مردانی كه هرگز قدم پيش نمی‌گذارند، وقتی شما پا پيش می‌گذاريد، بطور اتوماتيک بی‌علاقه می‌شوند.

    پاسخ
  • 2. شنگول  |  اکتبر 11, 2009 در 10:47 ب.ظ.

    و اما قوانینی هم در مورد زن‌ها هست:
    1. از نظر يک زن امنيت مالی مهم‌ترين چيزه.
    2. با وجود اينهمه اهميت، اونا باز هم وقتی بيرون ميرن، لباس‌های گرونقيمت ميخرن.
    3. با وجود اينكه اونا لباس‌های گرونقيمت می‌خرن، ولی هيچ وقت چيزی برای پوشيدن ندارن!
    4. با وجود اينكه اونا هيچ وقت چيزی برای پوشيدن ندارن، هميشه قشنگ لباس می‌پوشن.
    5. با وجود اينكه اونا هميشه قشنگ لباس می‌پوشند، لباس اونا هميشه «فقط يک لباس كهنه» است.
    6. با وجود اينكه اونا هميشه لباسشون «فقط يک لباس كهنه‌ست»، اونا هنوز توقع دارن كه ازشون تعريف كنين.
    7. با وجود اينكه اونا توقع دارن كه ازشون تعريف كنيد، وقتی ازشون تعريف می‌كنيد، باور نمی‌كنن!

    پاسخ
  • 3. شنگول  |  اکتبر 11, 2009 در 10:48 ب.ظ.

    خلاصه اینکه کاش منم واسه فوق میخوندم و میرفتم و پارسه و وبلاگ داشتم و پیش خواننده‌های وبلاگم کلاس میذاشتم!

    پاسخ
  • 4. آرامش  |  اکتبر 12, 2009 در 12:55 ق.ظ.

    احتمالا شنیدی : در ناامیدی بسی امید است…
    پاشو دختر تنبلی نکن…از تو حرکت.. از خدا هم باز کردن در شانس

    پاسخ
  • 5. مریم  |  اکتبر 12, 2009 در 1:07 ق.ظ.

    همین احتمالات ُ در نطر نگرفتی که این شد
    بهتری؟

    پاسخ
  • 6. ثمین(گناهی ندارم...همین!!!)  |  اکتبر 12, 2009 در 1:14 ق.ظ.

    احتمالاتت عالین دختر حاجی…………………

    پاسخ
  • 7. مهندس پنگول جونی  |  اکتبر 12, 2009 در 1:33 ق.ظ.

    کم کم داشتیم به نصف پسر می رسیدیما

    پاسخ
  • 8. (م.ا.ب)  |  اکتبر 12, 2009 در 1:33 ق.ظ.

    خب بر فرض که احتمالش خیلی هم قوی باشه!! چی به شما میرسه!!!!

    پاسخ
  • 9. مژده  |  اکتبر 12, 2009 در 1:59 ق.ظ.

    نه بابا اونقدرا هم کم نیست یه بار دیگه حساب کن جون من

    پاسخ
  • 10. روشنک  |  اکتبر 12, 2009 در 2:04 ق.ظ.

    بابا یک درصدم واسه خودش درصدیه دیگه بهتر از هیچیه که.

    پاسخ
  • 11. زردآلو  |  اکتبر 12, 2009 در 2:26 ق.ظ.

    1. اگه پولداری هم تو کلاستون باشه با دختر حاجی که عسکش اینجاس عمرن صحبت کنه چه برسه به بقیه مسائل
    2. حالا گیرم که این عسک تو نباشی، ولی اینو که نمیتونی انکار کنی که عینکی ک.. کرمکی هستی
    3.یادم بود ها!! ولی نمیدونم چی میخواستم بگم!
    4. هان یادم اومد! اندیشه close اه اه!! مگه آدمی که حلقه داره چشه که جزو اولویت هات نیست!!

    پاسخ
  • 12. Mimimal  |  اکتبر 12, 2009 در 3:38 ق.ظ.

    دختر جون تنبلی نکن بلند شو برو یکی بالاخره گیرت میاد اگر همین طوری پیش بری حاجی باید ترشی بندازتو از ما گفتن بود خود دانی.

    پاسخ
  • 13. antigone  |  اکتبر 12, 2009 در 9:52 ق.ظ.

    آدم عاقل یه درصد احتمال رو هم از دست نمیده

    پاسخ
  • 14. من در ميان قوم لوط زندگي ميكردم!  |  اکتبر 12, 2009 در 11:01 ق.ظ.

    واقعا اين علم آمار به چه دردهايي كه نميخوره!!!! به وبلاگ شما كه سر ميزنم كمي سرحال ميام! آخه اين پسرا چه با حلقه چه بي حلقه به چه دردي ميخورن؟!
    هيچ وقت چنين چيزايي رو درك نكردم!!!! كه اگه درك كرده بودم الان تو يه همچين مرحله اي نبودم! احتمالا همونطوري كه شما منو درك نميكنين! طبيعيه ديگه!

    پاسخ
  • 15. سیاوش کسرایی  |  اکتبر 12, 2009 در 11:04 ق.ظ.

    بیخود نیست الان اینجایی دیگه!!!!!!!

    احتمال های ضعیف رو در نظر نمی گیری!!!!!!

    پاسخ
  • 16. تی تی،دختر دیروز، همسر امروز و فردا شاید  |  اکتبر 12, 2009 در 11:12 ق.ظ.

    ای جان دختر حاجی

    پاسخ
  • 17. هم نوا  |  اکتبر 12, 2009 در 11:34 ق.ظ.

    سلام
    وبلاگ جالبی داری دختر حاجی البته نوشتهاتو خیلی ساده نوشتی وهمین سادگی باعث جالب بودنش می شه
    ا راستی منم پسر حاجیم البته راستکی نه الکی
    موفق باشی

    پاسخ
  • 18. richi  |  اکتبر 12, 2009 در 12:17 ب.ظ.

    ما چقدر بدبخیم که مهم ترین مسائل روز و زندگیمون اینهاست .
    خودم رو عرض میکنم . . .

    پاسخ
  • 19. چار دیواری اختیاری  |  اکتبر 12, 2009 در 12:55 ب.ظ.

    ناامید نشو بابا
    نهایتش یه تیکه از دستش یا پاش یا یه جا دیگش برات میمونه که باهاش زتدگی کنی!
    البته اول باید ببینی از طرف چی میخوای!

    بازم که رفتی بخوابی

    پاسخ
  • 20. شری  |  اکتبر 12, 2009 در 1:04 ب.ظ.

    عــــــــــــــــالی
    ولی بازم ارزشش رو داره ها.دنیای احتمالات خیلی عجیبه.یه جا که ناتظارشو نداری یه چیزی همچین میخوره تو سرت که نفهمی از کجا اومده.
    از آشنایی با شما خوشحالم دختر حاجی

    پاسخ
  • 21. یه پسر جوون  |  اکتبر 12, 2009 در 1:22 ب.ظ.

    زیبا بود دختر حاجی . چه اسم قشنگی هم انتخاب کردی خوشم اومد

    پاسخ
  • 22. یه پسر جوون  |  اکتبر 12, 2009 در 1:23 ب.ظ.

    راستی از اونجایی که خوشم اومده علی الحساب لینک شدی . شما هم اگه لینک کردی بگو که دعا کنم تو پارسه یه خبرایی بشه

    پاسخ
  • 23. مژده  |  اکتبر 12, 2009 در 1:28 ب.ظ.

    هر وقت حساب و کتاب این احتمالات گذاشت بی زحمت آدرس وبلاگ ما رو درست کن. قربون دستت

    پاسخ
  • 24. بهار  |  اکتبر 12, 2009 در 1:42 ب.ظ.

    دختر عمه ی مارو باش بعدنم میتونستی بخوابی….

    پاسخ
  • 25. ناهید  |  اکتبر 12, 2009 در 2:00 ب.ظ.

    و از قضا اگر نا امید نشوی همای سعادت بر شانه تو می نشیند

    دختر حاجی همیشه و در همه مواقع در صحنه با انرژی حضور داشته باش

    پاسخ
  • 26. عالیجناب هایپ  |  اکتبر 12, 2009 در 2:25 ب.ظ.

    پاسخ
  • 27. کشک و بادمجون  |  اکتبر 12, 2009 در 3:58 ب.ظ.

    گاهی اوقات روزت رو به امید معجزه شروع کن
    اونجا هم رفتم شرکت کردم . خیالت راحت تو رو از یاد نبردم
    12114 ش

    پاسخ
  • 28. موسیو گلابی  |  اکتبر 12, 2009 در 6:22 ب.ظ.

    به حال هنوزم احتمال داشت! اگه من جای تو بودم نمی‎خوابیدم!

    پاسخ
  • 29. مصطفی  |  اکتبر 12, 2009 در 6:25 ب.ظ.

    برو تخت بگیر بخواب که هیچ لذتی بالاتر از خواب نیست!!

    پاسخ
  • 30. شازه  |  اکتبر 12, 2009 در 6:36 ب.ظ.

    نه پاشو تو نباید بخوابی !! چشم هاتو نبند !! هر قانونی یه استثنا هم داره !!
    دختر حاجی اینا رو از توی یه فیلم یاد گرفتم !!!!!
    در پایان خواستم بگم این حلقه دار ها هم یه زمانی زشت بودند !!!(( یه وقت گول نخوری ))

    ما با زشتی خواهیم مرد ولی حلقه به دست نخواهیم کرد !!!! (( فکر کنم این روز ها یه کم حالم خوب نیست ))

    پاسخ
  • 31. شازه  |  اکتبر 12, 2009 در 6:37 ب.ظ.

    راستی یادم رفت بگم من به تو رای دادم اگه انتخاب نشدی نگی تقلب شده و نمی دونم رای من کجاست و از این حرفا…..

    پاسخ
  • 32. Calabros  |  اکتبر 12, 2009 در 8:03 ب.ظ.

    بعید بدون.. چون نیومد.

    احتمالات بر جوانان عیب نیست.

    پاسخ
  • 33. یحیی  |  اکتبر 12, 2009 در 11:18 ب.ظ.

    سلام
    10 مطلب آخرت را خوندم
    آفرین به این مختصر و مفید نوشتنت

    پاسخ
  • 34. پرژین  |  اکتبر 12, 2009 در 11:27 ب.ظ.

    به به چه کلاس باحالی

    پاسخ
  • 35. رضا  |  اکتبر 12, 2009 در 11:28 ب.ظ.

    نه خوبه درصد قابل توجهی میشه
    این از تاثیرات درس خوندن زیادیه دیگه
    عینکیم شدی انقده درس خوندی

    پاسخ
  • 36. مهرداد  |  اکتبر 12, 2009 در 11:42 ب.ظ.

    گفتی پارسه یاد کلاسای خودم افتادم یادش بخیر …

    پاسخ
  • 37. علی کوچولو (عابر پیاده)  |  اکتبر 13, 2009 در 12:39 ق.ظ.

    دخترحاجی جان رفتن به این کلاسها را با جدیت ادامه بده بلکه فرجی شد انشا ا… تعالی

    پاسخ
  • 38. معرفی کتاب شعر عاشقانه  |  اکتبر 13, 2009 در 11:59 ق.ظ.

    سلام شعرهای عاشقانه منا قنبری در کتاب دوم وی به چاپ رسید
    نام کتاب شعر : بر من بتاب
    انتشارات: البرز فر دانش
    به سایت http://www.book24.ir مراجعه کنید. در قسمت ناشران عمومی

    آدرس وبلاگ شاعر کتاب
    http://www.monaghanbari.blogfa.com

    ولی در پشت آن چشمان سنگی
    کسی را بی نهایت دوست دارم
    که ….

    پاسخ
  • 39. عروس بیچاره  |  اکتبر 13, 2009 در 12:00 ب.ظ.

    پاسخ
  • 40. بانو  |  اکتبر 13, 2009 در 12:24 ب.ظ.

    پس من که همه همکاران متاهلند سر کار نرم؟؟

    پاسخ
  • 41. پور پدر  |  اکتبر 13, 2009 در 12:53 ب.ظ.

    بابا امید داشته باش!!
    آدمی زاد به امید زندس…
    برو کلاس ردیف جلو بشین
    هی سوال کن
    اکتیویتی اینا!
    حداقل اش اینه احتمال قبول شدنت میره بالا! ( از جهت کنکور ها! یه وقت اشتباه نشه!)

    پاسخ
  • 42. دست نوشته  |  اکتبر 13, 2009 در 1:29 ب.ظ.

    چند مطلب آخرتان را خواندم. بسيار خوب مي‌نويسيد. مشترک فیدتان شدم
    با اجازه لينکتان را به ويلاگم اضافه کردم. شما هم اگر مايل بوديد ما را لينک کنيد.

    بابت کامنت غيرمرتبط معذرت. از اين کار اصلن خوشم نمي‌آد ولي چون راه ارتباط ديگه‌اي نبود مجبور شدم. لطفن بعد از اينکه اين کامنت رو خونديد پاکش کنيد.

    پاسخ
  • 43. زی زی  |  اکتبر 13, 2009 در 1:57 ب.ظ.

    سلام وبلاگ جالبی داری

    پاسخ
  • 44. یک پسر  |  اکتبر 13, 2009 در 2:52 ب.ظ.

    این چه کلاسیه که بر عکسه همه کلاساست؟!؟ الان همه جا سر هر کلاسی 35 تا دختر اگه هست مثلا 2 تا پسر هم هست که یکیشون استاد کلاسه
    یه همچین کلاسی غنیمته.ثانیه هاشو باید از دست ندی.

    پاسخ
  • 45. ساکن باتلاق  |  اکتبر 13, 2009 در 3:47 ب.ظ.

    یکی اینو بیدار کنه
    کلاس داره آخه

    پاسخ
  • 46. دونفر  |  اکتبر 13, 2009 در 5:05 ب.ظ.

    اگه خاله ريش داشت آقا دايي بود

    پاسخ
  • 47. مهسا خانومي  |  اکتبر 13, 2009 در 6:09 ب.ظ.

    ناهيد جان ادرس بده من به جات ميرم عزيزمم غمت نباشه !!!

    پاسخ
  • 48. امیررضا  |  اکتبر 13, 2009 در 6:24 ب.ظ.

    داری واسه ارشد می خونی؟
    بخون که مثل کردان و دانشجو وحتی حاج محمود خودمون نشی

    پاسخ
  • 49. بابابرقی  |  اکتبر 13, 2009 در 10:13 ب.ظ.

    سلام
    اصلا تنها دلیل قمت بالای پارسه هم همین موارد اکازیونه . تازه شانس اوردی من تو کلاس ثبت نام نکردم والا مجبور بودی چند برابر پول بدی.

    پاسخ
  • 50. اسماعیل  |  اکتبر 13, 2009 در 10:20 ب.ظ.

    سلام وقت بخیر .

    عجب زمانه ای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بابا میگن آخر لارض وزمان نیست بس چیه …؟؟

    این یه لقمه کباب لقمه ایچه درد سری شده ها .

    خوش باشید

    پاسخ
  • 51. عليرض ض ض ا  |  اکتبر 13, 2009 در 11:45 ب.ظ.

    دايناسوري كه خوشگل باشـه

    بي حلقه باشه

    ارشد بخونــــــه

    پولدارم باشــــه

    تنها نمياد سر كلاس ………………. يا نمي ذارن بياد

    مگر اينكه تو بهتر از اون باشي !!!

    پاسخ
  • 52. منو برق گرفته  |  اکتبر 14, 2009 در 12:41 ق.ظ.

    سلام
    در مورد دخترها هم یک قانون خیلی معروف هست:
    دختر یا خوشگل می شه یا وبلاگ نویس!!!
    البته کاشف این قانون یکی از دوستانم بود!
    فکر کنم پر بیراه هم نباشه!!!!
    یا علی

    پاسخ
  • 53. يه دختر فوضول  |  اکتبر 14, 2009 در 12:53 ق.ظ.

    E e e e
    akhe dokhtar haminesham ehtemal dasht digeeee
    to chera khar shodi narafti????!!!!!!
    Ajab

    پاسخ
  • 54. سیدخندان  |  اکتبر 14, 2009 در 2:09 ق.ظ.

    میگه خوش تیپ که هستی پولدارم که ماشالا. خونوادتم که آه. یه باره بگو زن داری!!!!

    پاسخ
  • 55. علی اکبر  |  اکتبر 14, 2009 در 12:34 ب.ظ.

    چه قدر طلب کار !!!

    پاسخ
  • 56. زهرا  |  اکتبر 14, 2009 در 1:33 ب.ظ.

    قاقاه مردم از خنده :))
    بابا با این تفاسیر تو بهشت درس میخونی

    پاسخ
  • 57. اوتیست!  |  اکتبر 14, 2009 در 3:09 ب.ظ.

    حالا به نظرم میرفتی بهتر بود
    داری شانستو الکی الکی از دس میدی

    پاسخ
  • 58. خالی  |  اکتبر 14, 2009 در 3:15 ب.ظ.

    دختر حاجی!پسر خوشگل آویزوون زیاد داره ،یه معمولیش رو جدا کن

    پاسخ
  • 59. ÄLÖÑÉ $KÉLÉTÖÑ  |  اکتبر 14, 2009 در 6:45 ب.ظ.

    نه بابا دیگه انقدرم وضع شوهر گیر آوردن سخت نیست.

    با این معیاراتی که تو میگی سخت میشه

    پاسخ
  • 60. م.ف کویر  |  اکتبر 14, 2009 در 11:48 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی

    من تازه الان تو رو کشف کردم / خیلی جای باحالی داری / نوشته هات هم خوبه و عالیه

    به دور از اغراق کلی حال کردم / مهمونی بیا کویر من / چند جرعه ای وازه هست باری نوشیدن و نشستن

    پاسخ
  • 61. zizo  |  اکتبر 15, 2009 در 1:24 ق.ظ.

    نمیتونم بگم چیزی از دست ندادی چون بالاخره تیری در تاریکی بود اگه میرفتی..ولی یه شانس دیگه هم داشتی که تو خواب یه سوار بر اسب رویاهاشو گیر بیاری نگو که نیاوردی که کلا سرت بی کلاه موند..(مرسی از کوتاه نوشتن و طدز شیرنت)

    پاسخ
  • 62. شازه  |  اکتبر 15, 2009 در 5:41 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی
    اومدم بگم یه کم از این نظراتت به وبلاگ من قرض بده !!
    تو که بابات حاجی هست احتیاجی نداری !!
    الکی هم نه نه من غریبم در نیار هر کی روی بورس نباشه
    دختر حاجی ها رو بورسن !! توی هوا میز نندشون !! آره دادش ما خودمون بچه کف بازاریم !!!

    پاسخ
  • 63. خودت رو هم بکشی من و نمی شناسی!  |  اکتبر 15, 2009 در 7:04 ب.ظ.

    بابا چرا غیر مستقیم حرف می زنی! آدرس بده بگو بیاین خواستگاری!!!

    پاسخ
  • 64. دخترزمستون  |  اکتبر 15, 2009 در 8:09 ب.ظ.

    ولی من جای تو بودم همون یه احتمال و هم از دست نمی دادما!!! خوبه خودت می گی نسلشون مثه دایناسورا منقرض شده!!!

    پاسخ
  • 65. دختر دبیرستانی  |  اکتبر 15, 2009 در 10:11 ب.ظ.

    سلا دختر حاجی!
    من تازه کارم اولین مطلبمو نوشتم بهم سر بزن
    خیلی خوب مینویسی به منم کمک کن!
    همیشه کمترین احتمالات رو هم در نظر بگیر

    پاسخ
  • 66. حامد  |  اکتبر 16, 2009 در 7:46 ق.ظ.

    سلام
    اومدم نظر بدم دیدم اینهمه نظر اصلا حال نداری بخونی پس بیخیال شدم

    در ضمن چی بنویسم بگم باحال بود خندیدم الکی که اصلا نخندیدم- خودتم بهت نمیاد انقدر شوهری باشی- امیدوارم ارشد قبول شی – این مفید ترین نظری بود که میشد داد- چون نخونیشم دعای من میره اون بالاها –
    بای عزیزم

    پاسخ
  • 67. مِستر افشین  |  اکتبر 16, 2009 در 11:31 ق.ظ.

    دیگه سری به دوست قدیمی نمیزنی ؟؟!! آدرس اون وبلاگ قبلیت هم «ناهید میس» بود ..

    پاسخ
  • 68. ساراي  |  اکتبر 16, 2009 در 3:29 ب.ظ.


    احتمالات رو بيخيال..حتي در پيچيده ترين موارد احتمالي استثنا هم وجود داره!

    پاسخ
  • 69. حاج آقا  |  اکتبر 16, 2009 در 5:24 ب.ظ.

    حاچ خانوم لازم نیست داد بزنی مجردی ما از رنگ و بوی وبلاگ به ترشیدگی شوهر آینده ی شما پی می بریم
    امیدوارم مثل من ترشیده نشی! البته من تو آبنمکم الان!

    پاسخ
  • 70. saeed  |  اکتبر 18, 2009 در 3:55 ب.ظ.

    سلام وبلاگ قشنگی دارید به من هم یه سر بزن

    پاسخ
  • 71. مهران  |  نوامبر 6, 2009 در 10:38 ب.ظ.

    آيول خيلي با آل مينويسي ميرم تا بلاگتو بخونم هر جا دوس داشتم نظر ميدم

    پاسخ
  • 72. قاضی  |  نوامبر 11, 2009 در 5:34 ب.ظ.

    شایداون به تو بیاد ولی تو به اون نمی آیی تواین حرفم شکی نیست

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

