27 شهریور تولد من و موج سبز

سپتامبر 18, 2009 at 11:59 ب.ظ. 45 دیدگاه

 

یک پسر وطن پرست با هیجان : داشتم امروز شهید میشدما، خوبه فقط شیمیایی گاز فلفل شدم !

یک مادر پسر پرست با عصبانیت : آره،شهید میشدی ولی شهید راه چیز خر !


از همه ی بچه هایی که پنجشنبه شب برام تولد گرفته بودن واقعا ممنونم ، اصلا انتظارشو نداشتم ؛من که بالاخره نفهمیدم کار اصلی کار کدومتون بود ولی از همتون ممنونم !

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

قانون سوم دختر حاجی منشی بعد از ظهر !

45 دیدگاه Add your own

  • 1. مهدی  |  سپتامبر 19, 2009 در 12:20 ق.ظ.

    سلام دخت حاجی خوبی ؟؟؟؟
    نوشته های خوشگلی داری.یه چیزش کمه.عکس هم بزنی خوشمل تر میشه ها.
    به منم سر بزن و اگه ممکنه اسمتو بگو.راستی کجایی هستی ؟

    پاسخ
  • 2. پروین  |  سپتامبر 19, 2009 در 12:24 ق.ظ.

    سلام اول اینکه تولدتون مبارک بعداز این تالاسمی شب قدر کلی خندیدم!موفق باشی خانوم مهندس

    پاسخ
  • 3. مریم  |  سپتامبر 19, 2009 در 12:24 ق.ظ.

    سلام
    وب قشنگ داری
    موفق باشی

    پاسخ
  • 4. me  |  سپتامبر 19, 2009 در 12:24 ق.ظ.

    حالا اونجا زدی مجردی خواستی کیس مناسب پیدا شه واست؟

    پاسخ
  • 5. بانوی فانوس به دست  |  سپتامبر 19, 2009 در 12:31 ق.ظ.

    سلام دختر حاجی عزیز . . . .تولدت مبارک . . . شرمنده من دیر فهمیدم

    پاسخ
  • 6. مژده  |  سپتامبر 19, 2009 در 12:32 ق.ظ.

    واقعا منو ببخش که اینقدر دیر اومدم. چقدر اینجا با حاله.
    تولدت مبااااااااارک
    ولی تولد تاریخی ای شدا . امروز به هر حال روزیه که جزو تظاهراتای مهم تو کتابای تاریخ ثبت میشه

    پاسخ
  • 7. لطیفه  |  سپتامبر 19, 2009 در 12:32 ق.ظ.


    دمت گرممممم
    خداروشکر کمکمکی خندیدیم

    پاسخ
  • 8. سعیده  |  سپتامبر 19, 2009 در 12:32 ق.ظ.

    تولدت مبارک دوستم

    پاسخ
  • 9. پــ.ـــوریــــ.ــا مـــ.ـنــ.ــزه  |  سپتامبر 19, 2009 در 12:40 ق.ظ.


    تبریکامونو قبلا گفتیم ما!
    شیرینی اخ کن بیاد !

    پاسخ
  • 10. تبسم  |  سپتامبر 19, 2009 در 12:52 ق.ظ.

    تفلدت مبارک

    پاسخ
  • 11. علامت سئوال  |  سپتامبر 19, 2009 در 1:15 ق.ظ.

    با قلبي مالامال از اندوه و گريه و حسرت
    تولدت مبارك
    (اين غم و اندوه به خاطر «يك سال پيرتر شدن» تو بود هااااااااااااااااااا نه به خاطر تولدت!!!!)

    پاسخ
  • 12. نوید  |  سپتامبر 19, 2009 در 1:33 ق.ظ.

    سلام بنت حاجی وبلاگ باحالی داری …

    پاسخ
  • 13. ثمین  |  سپتامبر 19, 2009 در 1:56 ق.ظ.

    تولدت هم مبارک …………………………….

    پاسخ
  • 14. حسین ترابی  |  سپتامبر 19, 2009 در 8:38 ق.ظ.

    وا!
    یعنی هر کی فکر کنه شما به این خوشتیپی هستید خره؟
    از طرف: پسر یک حاجی دیگه

    پاسخ
  • 15. مجتبی ( وروره گیــــس )  |  سپتامبر 19, 2009 در 10:18 ق.ظ.

    ما هم به دسته ضایع ها پیوستیم ؛ الان وقته تبریک گفتنش نیست و اعتراف می کنم یادم نبود

    ولی با این همه تولدت مبارک آبجی خانومی

    من که بازی ندیدم ولی بسی از این پانتومیم و دروغگویی بعضی ها خوشنمان بجوش آمد !

    پاسخ
  • 16. امین  |  سپتامبر 19, 2009 در 10:56 ق.ظ.

    سلام ناهید جان. تبریک میگم. تولدت هم مبارک باشه …
    این وبلاگتم خیلی زیبا هست و محیط زیبایی داره. هر جاش یه نکته هست. مثلا نوشته شده که حاجی داماد ندارد. خیلی باحاله…
    روز به رزو داره مطالبت زیباتر میشه. خسته نباشی و تو کارت هر روز موفق تر باشی. واقعا آدم وقتی به وبلاگت سر میزنه روحیش باز میشه . خستگیت به در میره.
    موفق باشی
    یا حق….

    پاسخ
  • 17. امین  |  سپتامبر 19, 2009 در 10:59 ق.ظ.

    راستی منم متولد 27 شهریور هستم ولی پنج سال زودتر از شما دنیا اومدم.

    پاسخ
  • 18. کشک و بادمجون  |  سپتامبر 19, 2009 در 11:09 ق.ظ.

    تولدت خیلی خیلی مبارک عزیزم

    پاسخ
  • 19. Calabros  |  سپتامبر 19, 2009 در 11:19 ق.ظ.

    فکر نکن، مطمئن باش، که زیادی کله خرم
    تفلدت مبالک.. ایشالا زیاد زنده بمونی، مفت هم نمیری

    پاسخ
  • 20. بابا برقی  |  سپتامبر 19, 2009 در 1:42 ب.ظ.

    سلام
    .
    مرغ و خروس و اردک ………تولدت مبارک

    بیا شمع ها رو فوت کن……..که صد سال زنده باشی
    تولدت مبارک
    ارزو میکنم صد سال زنده باشی در پناه حق شاد و سلامت

    پاسخ
  • 21. پسر حاجی  |  سپتامبر 19, 2009 در 3:01 ب.ظ.

    سلام خواهری….
    تولدت مبارک البته با یک روز تاخییر
    اینم کادوت

    پاسخ
  • 22. کیمیا  |  سپتامبر 19, 2009 در 4:47 ب.ظ.

    سلامممممممممممممممم

    چطوری دختر حاجی؟؟؟؟؟؟

    مارو یادت میادددد با مرام؟؟؟؟؟؟؟

    وبلاگ جدید مبارک خانومی!!

    تولدتم مباررررررر کککککککککککککککککک ایشاالله صد و بیست سال عمر کنی عزیزمم

    بیکار شدی به ما هم سر بزنننن

    پاسخ
  • 23. مهسا خانومي  |  سپتامبر 19, 2009 در 9:16 ب.ظ.

    تولدت بازم مبارك گلم … شرمنده نشد تو وبم برات آپ كنم ! اين بلاگفا دردش گرفته بود باز نمي شد …

    60111ش !

    پاسخ
  • 24. rexaniar  |  سپتامبر 19, 2009 در 11:13 ب.ظ.

    سلام دخت حاجی
    عیدت مبارک..نماز روزه هاتونم قبول درگاه حق
    بای

    پاسخ
  • 25. اوتیست!  |  سپتامبر 20, 2009 در 1:36 ق.ظ.

    مبارکت باشه جوجو!!!

    پاسخ
  • 26. امیررضا  |  سپتامبر 20, 2009 در 9:33 ق.ظ.

    سلام
    خدا قوت خواهر
    شنیدم جمعه با وجودت سبزت گل کاشتی
    تولد نمی دونم چند سالگیت هم مبارک

    پاسخ
  • 27. بهترین دانلود ها در آچار فرانسه  |  سپتامبر 20, 2009 در 11:07 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری امیدوارم بهتر از این هم بشه
    مطالبت خیلی خوبه(بدون تعریف)

    پاسخ
  • 28. فسقلي  |  سپتامبر 20, 2009 در 11:08 ق.ظ.

    سلام.
    شوطوري شما؟
    با اينكه دير شده تولدتون مبارك.
    تا هرسني كه خودت دوست داري عمر كني

    پاسخ
  • 29. جهانگرد  |  سپتامبر 20, 2009 در 1:00 ب.ظ.

    سلام ناهید خانم
    شرمنده دیر رسیدم
    بازم تولدت مبارک

    پاسخ
  • 30. نیما  |  سپتامبر 20, 2009 در 1:15 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی (ناهید سابق )
    خوبی؟ چه خبرا؟ میبینم که خونه نقلی قشنگی انتخاب کردی.. شیک و قشنگ . بالا شهر…!!! ما که هنوز همون خونه باغ کلنگی قدیم نشستیم…. فقط یه کم به سر و روش رسیدیم… خواستی بیا ببین…
    عید فطر هم مبارک دختر حاجی…
    خوش باشی

    پاسخ
  • 31. نیما  |  سپتامبر 20, 2009 در 1:20 ب.ظ.

    راستی تولددتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مباررررررررررررررررررک…….

    پاسخ
  • 32. امیر  |  سپتامبر 20, 2009 در 1:51 ب.ظ.

    قشنگ مینویسی …..خودت قشنگی حاج خانوم

    پاسخ
  • 33. علی  |  سپتامبر 20, 2009 در 1:54 ب.ظ.

    اماده همکاری با شما حاجی زاده هستم ….. اگه مایلید به وبلاگم یسری بزنید و جوابمو بدین….

    پاسخ
  • 34. مژده  |  سپتامبر 20, 2009 در 3:30 ب.ظ.

    آرهههههههه. همیشه دعای خیر من پشت سرته چون کوتاه می نویسی

    پاسخ
  • 35. مهسا خانومي  |  سپتامبر 20, 2009 در 5:11 ب.ظ.

    من يه سوال دارم !!!

    چرا مادرا اكثرشون پسر پرست هستند ؟! هان ؟!

    پاسخ
  • 36. رضا  |  سپتامبر 20, 2009 در 5:55 ب.ظ.

    من فکر کردم سی رو گذروندی. بعد پروفایلتو که دیدم یه ماه از خودم فنچتری. همینطوری گفتم که خوش خوشونت بشه.

    پاسخ
  • 37. رضا  |  سپتامبر 20, 2009 در 5:57 ب.ظ.

    راستی دخترها به دو دسته کلی تقسیم میشن:
    اونهایی که ظاهر و باطنشون دو چیز متفاوته،
    و اونهایی که ظاهر و باطنشون کلی فرق داره.

    پاسخ
  • 38. علامت سئوال  |  سپتامبر 20, 2009 در 6:59 ب.ظ.

    خیییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییی بی ادبی
    شهید …………..خر؟؟؟؟!!!!!!!
    وااااااااااااااااااااااای خیلی بی ادبی

    پاسخ
  • 39. علامت سئوال  |  سپتامبر 20, 2009 در 7:02 ب.ظ.

    ای بابا حواس منو ببین
    اومده بودم عید رو تبریک بگم
    البته من به هیچ وجه امروز رو به خاطر اعلان یارووووووووووووووووو عید نمیدونم هااااااااااا
    چون روی تقویم نوشته بود عید منم عید گرفتم هیچ ربطی هم به اون یاروووووووووووووو نداره
    سبز باشی دخمل حاجی

    پاسخ
  • 40. چای گرم شب ها ی امتحان  |  سپتامبر 21, 2009 در 2:03 ق.ظ.

    ای دختر تقس .. دیگه ما رو تحویل نمیگیری؟!

    پاسخ
  • 41. مهندس پنگول جونی  |  سپتامبر 21, 2009 در 3:52 ب.ظ.

    ما هم که بی خبر
    تولدت با تاخیر مبارک دختر حاجی
    برات سال های سال عمر باعزت آرزو دارم.
    عمر با عزت هااااااااااااااااااااااااا

    پاسخ
  • 42. rexaniar  |  سپتامبر 26, 2009 در 2:44 ق.ظ.

    اگه شبیه اون عکس نیستی پس قائدتا خود عکسی
    یه کوچولو هم خشن هستی دختر حاجی
    اما دوست داشتنی
    بای

    پاسخ
  • 43. روزمره نگار  |  اکتبر 1, 2009 در 5:16 ب.ظ.

    سلام. تولد من هم بیست و هفت شهریوره (: خوشبختم!

    پاسخ
  • 44. روژین  |  فوریه 21, 2010 در 5:18 ق.ظ.

    salam , az sobh daram archivet ro mikhonam cheghadr bahale man ham motovalde 27 shahrviram! che sali hasti? man 62

    پاسخ
    • 45. دخترحاجی  |  فوریه 21, 2010 در 8:29 ق.ظ.

      66 هستم…. دقیقا 4 سال از من بزرگترین… مرسی که وقت گذاشتی عزیزم !

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • از وقتی دیدم تو عروسی حامد نیک پی، ساسی مانکن خونده دیگه اون آدم قبلی نشدم 9 hours ago
  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 2 weeks ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 2 weeks ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 2 weeks ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 3 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 3 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 3 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 3 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 3 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 3 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 3 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,721 بازدید

