قانون سوم دختر حاجی

سپتامبر 14, 2009 at 11:02 ب.ظ. 48 دیدگاه

 

و اما قانون سوم دختر حاجی این است که دخترها به دو دسته ی کلی تقسیم میشوند :

دسته ی اول آنانکه شکم دارند !

دسته ی دوم هم آنانکه شکم دارند !

تذکر : قلم پایتان را خرد میکنم اگر بیایید بگویید من استثنائم و از این حرفا ها ! ولی اگر اثبات کردید من خودم حاضرم بیایم بگویم زین پس مرا سکینه سیبیل بنامید ، اما تنها در یکصورت و آن هم اینکه یک عکس از نیم رخ شکم گرفته(همین روزا به جرم ساختن وبلاگ مسـ.تـ.هجن میان در وبلاگمو گل میگیرن!)  و برای من ارسال بفرمایید اگر نشانی از انحراف مشاهده نشد حرف شما قبول است ! حالا اگر مردی بیا ثابت کن !

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

تالاسمی شب قدر 27 شهریور تولد من و موج سبز

48 دیدگاه Add your own

  • 1. مهربان سیما  |  سپتامبر 14, 2009 در 11:09 ب.ظ.

    بابا دختر حاجی کارت حرف نداره

    پاسخ
  • 2. ..:: ی ک ت ا ::..  |  سپتامبر 14, 2009 در 11:28 ب.ظ.

    خب کدوم دختــری مرده که بیاد عکس نشنونت بــده ؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 3. علامت سئوال  |  سپتامبر 14, 2009 در 11:42 ب.ظ.

    دختر حاجي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تو هم شكمويي يعني؟؟؟
    توصيه ميكنم يه تبليغات توي بلاگفا بكني و يك مسابقه شكم برگزار كني
    فكر كنم پول خوبي هم گير بياد علاوه بر اون معروف هم ميشي
    بعدش هم ميري خارج
    بيخيال كار و درس و مدرك و ……….
    راه موفقيت همينه ديگه


    شکم داشتن با شکمو بودن دو مبحث کاملا جداست !
    شکم میتواند از انحراف یک سانتی تا 50 سانتی مشاهده شود !

    پاسخ
  • 4. مهندس پنگول جونی  |  سپتامبر 14, 2009 در 11:44 ب.ظ.

    نامحرم نباشه

    پاسخ
  • 5. مای موتوس  |  سپتامبر 14, 2009 در 11:50 ب.ظ.

    پاسخ
  • 6. مریم  |  سپتامبر 14, 2009 در 11:52 ب.ظ.

    این دوربین من کو؟

    پاسخ
  • 7. سعیده  |  سپتامبر 15, 2009 در 12:01 ق.ظ.

    حق با شماست

    پاسخ
  • 8. صورتی  |  سپتامبر 15, 2009 در 12:03 ق.ظ.

    من و شکممم ؟ !
    شکمممم 😐

    پاسخ
  • 9. سگ لرز  |  سپتامبر 15, 2009 در 12:17 ق.ظ.

    نامرد :))

    پاسخ
  • 10. مهندس پنگول جونی  |  سپتامبر 15, 2009 در 12:45 ق.ظ.

    قد و وزن بده BMI بگیر.
    عکس گرفتن نمی خواد.

    پاسخ
  • 11. مهندس پنگول جونی  |  سپتامبر 15, 2009 در 12:49 ق.ظ.

    ما منتظر چهارمیش هستیم
    هیچ جا نمی ریم
    همین جا هستیم

    پاسخ
  • 12. شادی  |  سپتامبر 15, 2009 در 2:12 ق.ظ.

    دختر حاجی کاش همه درد و غصه ها و مشکلات فقط بزرگی شکم بود.
    شاد باشی همیشه
    با شکم و بی شکم بزرگ

    پاسخ
  • 13. خودت میدونی کیم  |  سپتامبر 15, 2009 در 2:29 ق.ظ.

    سلام
    ناهید خانم
    به قول یکی از استادام که دهنشو باید طلا گرفت:اگه زنت20 گرم اضافه وزن گرفت و شکم اورد اگه طلاق ندی مرد نیستی(هر چند دیگه مردی نمونده اگه دیدی بگو من شوهر کنم)
    اصلا چه معنی داره زن شکم داشته باشه یا رژیم بگر یا ساکشن کنه
    دیگه از این قانون ها که به نفعه خودتونه نزنی ها

    پاسخ
  • 14. (م.ا.ب)  |  سپتامبر 15, 2009 در 2:46 ق.ظ.

    خب شکمو درست کردید! قیافه رو می خواهید چه کار کنید!!
    مشکل که یکی دو تا نیست!!!!


    هی ! طلبه کوچولو ! نذار قانون بعدی رو راجع به شماها بنویسما ! حالا هی با من کل کل کن !

    پاسخ
  • 15. شايد يه آدم!  |  سپتامبر 15, 2009 در 3:06 ق.ظ.

    بينهايت ازت خوشم اومد
    اولين وبلاگي كه تو وبم لينك مي كنم،وب تو هستش
    از الان هم تولدت مبارك

    گفتي شكم و آه از نهادم برخواست

    پاسخ
  • 16. بابا برقی  |  سپتامبر 15, 2009 در 4:52 ق.ظ.

    سلام بر دختر حاجی
    با توجه به جمله اگه مردی بیا ثابت کن اینجانب به پیوست شانزده عدد عکس گنده از شکم کوچک خود گرفته و برایتان ارسال می دارم باشد که مدرکی باشد بر ادعای بنده…
    .

    راستی بعد از ماه رمضون من حاضرم شماری از عکسها رو برای داوری کمکت کنم دختر حاجی.

    پاسخ
  • 17. ناهید  |  سپتامبر 15, 2009 در 5:08 ق.ظ.

    سلام تغییر مبارک عزیز دلم

    هیچ لذتی بالاتر از خوردن نیست حتی اگر برنج باشد و دم نکشیده

    پاسخ
  • 18. پرژین  |  سپتامبر 15, 2009 در 6:08 ق.ظ.

    ماهرگز عکس نخواهیم فرستاد

    پاسخ
  • 19. مهسا خانومي  |  سپتامبر 15, 2009 در 10:34 ق.ظ.

    ناهيد !!!! الان من بيام تو رو بكشم !!!

    البته در اين كه من خيلي خوش هيكلم شكي نيست ولي اون يك سانتش رو موافقم ! 😐

    بلاخره آدم غذا كه ميخوره !!!

    پاسخ
  • 20. پرنیان  |  سپتامبر 15, 2009 در 10:38 ق.ظ.

    دختر حاجی شکم پیشکش… ما چه چیزهای دیگر که نداریم!!!

    پاسخ
  • 21. mojtaba  |  سپتامبر 15, 2009 در 12:11 ب.ظ.

    من يكي كه عمرا» از تجربياتم در مورد اندام بانوان حرفي به زبون نخواهم آورد.
    همون يه بار كه همچين غلطي كردم واسه هفتصد پشتم بسه… به همه آقايون هم وصيت ميكنم كه در جايي كه خانم ها هستن اين حماقت رو نكنن. در ضمن به هيچ وجه هم حاضر نيستم توي هيت ژوري بررسي عكسهاي رسيده به فستيوال شركت كنم!!!
    ولي يه چيز رو نميتونم نگم…. البته حالا كه فكرشو ميكنم ميبينم كه ميتونم نگم.

    پاسخ
  • 22. الهه  |  سپتامبر 15, 2009 در 12:46 ب.ظ.

    ایویل خدایی از اون قانون هاست.البته فک کنم بهتره عکس هایی رو قبول کنی که یک ماه بعد از ماه رمضون گرفته شده باشه!!!!!

    پاسخ
  • 23. مجتبی ( وروره گیــــس )  |  سپتامبر 15, 2009 در 12:47 ب.ظ.

    اگه دختر بودم می گفتم من حاضرم

    پاسخ
  • 24. یکی از اهالی  |  سپتامبر 15, 2009 در 1:41 ب.ظ.

    من قبلا شکم نداشتم

    اما حالا……………

    پاسخ
  • 25. تی تی، دختر دیروز، همسر امروز و فردا شای  |  سپتامبر 15, 2009 در 2:17 ب.ظ.

    خداییش عجب قانونی صادر کردیا ای ول.

    پاسخ
  • 26. زهرا  |  سپتامبر 15, 2009 در 3:16 ب.ظ.

    دارم کل آرشیوت رو می خونم رسیدم به پست «ناهید حلزون» ترکیدم از خنده
    خیلی باحالی

    پاسخ
  • 27. رضا  |  سپتامبر 15, 2009 در 3:38 ب.ظ.

    خوش به حاله ما اقایون که شیکم نداریم همش عضله است


    آره ولی فقط عضله هاتون همش جمع شده تو شیکمتون!

    پاسخ
  • 28. کشک و بادمجون  |  سپتامبر 15, 2009 در 6:56 ب.ظ.

    من …. من …… من شکم نــــــــــــــــــــــــــــــه… دارم . آره انگاری دارم ولی اونقدر نیست به جون خودم حالا بخاطر این یه ریزه شکم معامله رو بهم نزه دختر حاجی حالا بیا منو ببین شاید پسندیدی

    پاسخ
  • 29. vahid  |  سپتامبر 15, 2009 در 9:00 ب.ظ.

    وای مامان بیا این منو کشت . .
    خدایی جایزه نوبل بهت ندن خاک تو سرشون!

    پاسخ
  • 30. پسر ایرونی  |  سپتامبر 15, 2009 در 9:11 ب.ظ.

    سلام دختر حاجی ممنونم آره باید حواسم جم باشه اونم خیلی میبینم طرفدارای خاص خودت رو داری؟؟؟؟
    ان شالله که مینویسم فارغ اتحصیل شدم ولی اگر عمری بود روز قدر تششیع جنازه دوستم بود که رفتم میخام بگم سر چی آدم خودشو عذاب بدهه؟؟؟
    راستی رشته برم مهمتره خیلیم دوست ندارم تهران باشم چون از جنجالهای تهران خیلی خوشم نمیاد منم جوگیرم آخه بدددددددددد
    پس میرم زنجان مسافت مهم نیست به قول داداشم آدم میشویم.

    من دوستای خوبم که شماهایید باید تو نت دست در دست هم دهیم به مهر راستی از یه جهتم ناراحتم تهران نمیرم این آقا حسن رو نمیبینم خیلی باحاله آخه.
    از اینکه نظر دادی ممنون آخه منو که نمیشناختی خوب….

    پاسخ
  • 31. عليرضا خان  |  سپتامبر 15, 2009 در 10:14 ب.ظ.

    اول سلام
    دوم اينكه بايد بگم ديروز يه چيز جالب كشف كردم كه دوست دارم به شمام بگمش
    اگه وقت كردين به اين بلاگ هم سر بزنيد : http://www.d0khtarhaji.blogfa.com/

    باور كنيد ضرر نمي كنيد.

    سوم هم اينكه به قول شاعر : شكم زن به ز دولت اوست


    چه جالب ! وبلاگ خودم رو به خودم معرفی میکنید؟

    پاسخ
  • 32. عليرضا خان  |  سپتامبر 15, 2009 در 11:55 ب.ظ.

    ددد… نه ديگه
    نگرفتي دختر حاجي

    مي خواستم بگم از كشفم !!! راضيم

    پاسخ
  • 33. دختر دیوونه  |  سپتامبر 16, 2009 در 11:16 ق.ظ.

    ما همچنان برای اثبات شکمتان منتظر عکس میباشیم

    پاسخ
  • 34. روزنامه نگار نحس  |  سپتامبر 16, 2009 در 3:07 ب.ظ.

    در این که دختر ها انسانهایی چاق و شکمو و فربه هستند شکی نیست البته دختر ها تا زمانی که خانه پدر گرامیشان هستند هیچی نمی خورن می گن نکنه هیکل شان به هم بخورد اما هیمن که ازدواج می کنند می خورند در حد فیل و نهنگ آنچنان که دیگر از در تو نمی آیند و بعد هم هی راه می روند و می گویند من بابربی هستم اما قافل از این که باربر هستند نه این که بار ببرند بلکه انقدر چاق شدن که دارین یک وزنه دویست کیلویی را با خودشان می برن البته توهم هم می زند و فکر می کنند لاغر شدند و وقتی به هم می رسند اولین چیزی که به هم می گویند اینکه لاغر شدی عزیزم به قول یکی از رفقا ای باد شکم اما وقتی که بخواهند لباس بخرند یا غذا بخورند باشد بیایی در وبلاگم برایت کامل می گویم
    اگر بیایی در خانه مان و فحش و نا سزا بگویی که چرا این ها را گفتی به جان تک دندانم با تو که نه اما با دختر همسایه بقلی قهر می کنم و آن وقت می گویم که خودت شروع کردی به من چه


    همان تک دندانت را با مشتی محکم در دهانت به درون شکمت میریزم تا دیگر از این بی جنبه بازی ها در نیاری !
    پسر جان کمی جنبه داشته باش نگذار در قانون بعدی عناصر ذکورالعنصر را له کنم ها !

    پاسخ
  • 35. ملیحه (sev7en)  |  سپتامبر 16, 2009 در 4:39 ب.ظ.

    رسمن از حال رفتم اینقد که خندیدم ! [آیکن دندونه کف سالن]

    میگم عزیزه خاله ، میشه تا هفت سانت رو تخفیف بدی ؟!

    پاسخ
  • 36. افشین  |  سپتامبر 16, 2009 در 5:26 ب.ظ.

    من بی شکم زیاد میشناسم . در حد باربی


    نه دیگه برادر من .دقت نکردی چی شد !
    من میگم نیست بگو چشم ! یه چیزی میدونم که میگم دیگه !

    پاسخ
  • 37. پسر حاجی  |  سپتامبر 16, 2009 در 5:27 ب.ظ.

    سلام آبجی
    ما از این جسارت ها نمی کنیم

    پاسخ
  • 38. رویا  |  سپتامبر 16, 2009 در 6:36 ب.ظ.

    گفتنی ها کم نیست

    من و تو کم گفتیم

    مثل هذیان دم مرگ

    از آغاز چنین درهم و برهم گفتیم!

    دیدنی ها کم نیست

    من و تو کم دیدیم

    بی سبب از پاییز

    جای میلاد اقاقی ها را پرسیدیم !!!

    « شهیار قنبری »

    پاسخ
  • 39. نسیم  |  سپتامبر 16, 2009 در 9:46 ب.ظ.

    خیلی باحال بوود

    پاسخ
  • 40. پانیذ !!!!  |  سپتامبر 16, 2009 در 11:06 ب.ظ.

    من الان دارم میبینم جلو خودمه!!!
    حالا تو هی میگی نیس!!!


    من کی گفتم نیس؟ من که گفتم هس !

    پاسخ
  • 41. علی کرمی  |  سپتامبر 17, 2009 در 1:21 ق.ظ.

    تولدت مبارک

    پاسخ
  • 42. بهار  |  سپتامبر 17, 2009 در 5:33 ب.ظ.

    من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 43. هیتمن  |  سپتامبر 18, 2009 در 7:18 ب.ظ.

    من بی شکمم
    تولدت مبارک

    پاسخ
  • 44. حسین ترابی  |  سپتامبر 19, 2009 در 8:39 ق.ظ.

    شکم داریم تا شکم!

    پاسخ
  • 45. حسین ترابی  |  سپتامبر 19, 2009 در 8:42 ق.ظ.

    شما هم که مثل بنده اهل قانون اول و دوم و سومی!

    پاسخ
  • 46. (م.ا.ب)  |  سپتامبر 22, 2009 در 1:15 ق.ظ.

    به به… کل کل!؟
    ما زمین خورت هستیم دختر حاجی !! باور نداری فوت کن !!
    ولی با ما شوخی نکن تجربه میگه چوب خوری داره !!

    پاسخ
  • 47. ناناسی  |  نوامبر 4, 2009 در 11:19 ب.ظ.

    اینجانب رسما اعلام می کنم که تحقیقات و نظریه شما کاملا درست و دقیق می باشد.
    خو من جز گروه دومم

    پاسخ
  • 48. sara  |  آوریل 8, 2010 در 4:29 ب.ظ.

    man ye dokhtare siyahpost mishnasam ke shekame azolani dare vali khob ye pash to gyme age ma ham az in poshtkara dashtim ….

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

