قانون اول دختر حاجی

اوت 18, 2009 at 4:32 ب.ظ. 10 دیدگاه

 

پسرها به دو دسته ی کلی تقسیم میشوند :

یا زشت هستند ، یا حلقه دستشونه !

 

 این قانون نتیجه سالها زحمت من در این امور میباشد جهت اثبات این قضیه تنها کافیست به دست چپ پسرهای بسی بسیار مناسب نگاهی هرچند کوتاه بیاندازید 😦 

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

فارغ التحصیل شدم هلوی لنکرانی تا نخوری ندانی

10 دیدگاه Add your own

  • 1. مای موتوس  |  سپتامبر 10, 2009 در 12:02 ق.ظ.

    با این قانونتم کاملا موافقم!

    پاسخ
  • 2. صورتی  |  سپتامبر 10, 2009 در 12:16 ق.ظ.

    منم خیلی این قانون ُ قبوول دارررم !

    پاسخ
  • 3. ووهو ( وقتی می خوای زن نگیری )  |  سپتامبر 13, 2009 در 12:10 ق.ظ.

    اگه منو دیده بودی … از خودت قانون در نمی کردی …

    پاسخ
  • 4. امین  |  سپتامبر 17, 2009 در 3:18 ب.ظ.

    فقط 30 % مردها عقل دارند مابقی حلقه دارند

    پاسخ
  • 5. دختر زمستون  |  سپتامبر 18, 2009 در 2:18 ب.ظ.

    وو … باهات هوار درصد موافقم ….

    پاسخ
  • 6. hamed  |  سپتامبر 19, 2009 در 1:38 ق.ظ.

    dokhtara be do daste taghsim mishan ya hasodan ya namardan

    پاسخ
  • 7. مربي  |  اکتبر 10, 2009 در 10:43 ب.ظ.

    من ميگم دختر جماعت دو دستس : يا خوشگله يا ميخواد ادامه تحصيل بده

    پاسخ
  • 8. ITLine  |  اکتبر 12, 2009 در 2:11 ب.ظ.

    البته یک روایت هم هست که میگه دخترها یا خوشکل هستند یا وبلاگنویس !

    پاسخ
  • 9. مممد  |  اکتبر 28, 2009 در 2:25 ق.ظ.

    دخترا هم یا زشتن یا آرایش میکنن خوشگل میشن یا دماغشونو عمل میکنن بدتر میشن
    قانونتو بذار در آفتابه چاییشو بخور… این روزا کی دنبال خوشگله! همه دنبال پولدارن

    پاسخ
  • 10. آخوندزاده ی ضد آخوند  |  فوریه 25, 2010 در 1:06 ق.ظ.

    جانا سخن از زبان ما می گویی!!

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • عشق به زندگی فقط اونجاش که یار میگه بریم؟ میگی بریم و میریم #دروتخته 1 week ago
  • ما میفهمیم، اما به روی خودمون نمیاریم چون مهم نیست :)) 1 week ago
  • رفتم موهامو رنگ و هایلایت و کراتینه کردم و جیبم به شدت درد میکنه 1 week ago
  • از سر شب تا الان بابام سه دفعه کولر رو خاموش کرده و من سه دفعه روشن کردم الان نوبت بابامه :] 2 weeks ago
  • بحث من نبودن وزیر زن در کابینه نیست مشکل من اینه که نگاه جنسیتی از اینور بوم نیفته اینکه بگیم حداقل یک وزیر زن،یعنی فقط تاکید به جنسیت 2 weeks ago
  • فکر میکنم اصرار به انتخاب وزیر زن و یا مخالفت با نداشتن وزیر زن خودش به نوعی ضد فمنیسمه برابری یعنی تمرکز به جای جنسیت به شایستگی افراد باشه 2 weeks ago
  • اصرار برای انتخاب وزیر زن رو نمیفهمم اصرار باید به انتخاب فرد برتر و اصلح باشه چه زن چه مرد 2 weeks ago
  • اون دوقرونی که مامورپمپ بنزین صرفا به خاطر اینکه پیاده نمیشدم بنزین بزنم ازم میپیچوند مهم نبود مهم این بود که زور داشت برام منو احمق فرض کنن 2 weeks ago
  • مدتهاست که دیگه خودم بنزین میزنم و وقتی پیاده میشم از ماشین حس میکنم پرسنل پمپ بنزین دلشون میخواد خرخرمو بجون که نمیتونن سرم رو کلاه بذارن 2 weeks ago
  • رفیق پایه داشتن بزرگترین نعمت دنیاست. اصلی ترین رفیق پایه ت همسرت باشه بزرگترین خوشبختی دنیاست 2 weeks ago
  • وقتی توخیابون چندین پل عابر و خط کشی هست،انتظارنداشته باشین ازهرجای خیابون که میخواین ردشین راننده وایسته راننده گناه نکرده که ماشین زیرپاشه 2 weeks ago
  • سینمایی که رکورد فروشش دست گشت ارشاد و نهنگ عنبره رو باید گذاشت لب طاقچه توالت 3 weeks ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,667 بازدید

