نامه ای به برادر بسیجی

ژوئن 16, 2009 at 4:25 ب.ظ. 3 دیدگاه

 

برادرم این عکسها رو دیدی؟!  گفتم شاید یه بسیجی که باتوم و اسلحه دست میگیره هم اهل اینترنت باشه! واقعا میخوام بدونم تو که اسم بسیجی رو یدک میکشی باید اینجوری بشی؟ چجوری دلت اومد؟! واقعا این روزا میتونی بخوابی؟! بعضیا میگن شماها اینقدر سنگدل هستین که حتی کشتن مردم رو یه نوع عبادت و مقدس میدونید! نمیدونم اون بسیجی که وقتی باهاش صحبت میکردم زمین رو نگاه میکرد که مبادا چشمش به موهای من بیفته و گناه کنه همونه که باتوم میزنه تو کمر دختر مردم! یعنی اونی که به من میگفت «خواهر» همونیه که اسلحه دست میگیره و خواهر و برادراشو میکشه؟!

 من نمیدونم منظور گوینده ی اخبار از اغتشاشگر اون دوست توئه که با اسلحه چند نفر از مردم بی دفاع رو کشت یا اون کسی که یه سطل زباله آتیش زد! نمیدونم گوینده اخبار با گفتن اینکه چند نفر شورشی سازماندهی شده که قصد خلع سلاح پلیس رو داشتند و در تیراندازی متقابل هفت نفر کشته شدن میخواد کی رو گول بزنه! برادر من کدوم شورشی سازماندهی شده؟ کدوم خلع سلاح؟ تو خودت که خوب میدونی،یعنی چشمای ما نمیدید؟! راستی تو نمیدونی اونی که سرش رو از پنجره پایگاه بسیج آورده بود بیرون و بی هدف به مردم بی دفاع توی خیابون شلیک میکرد چی بود؟!

روزهای اول  که از دوستام شنیدم معترضین رو با باتوم میزنن باور نکردم و میگفتم حتما فقط اون نظامی هایی که میگن خارجی ان این کارا رو میکنن ! پیش خودم میگفتم این خارجیا که رحم و مروت ندارن انسانیت هم سرشون نمیشه ولی وقتی فیلمش رو دیدم که تو با همون پیرهن سفیدت هستی که شلیک میکنی و باتوم دست گرفتی اشک تو چشمام جمع شد!دیگه به سادگی و سر به زیر بودنت نمیخندم،تو گرگ شدی، «نه» گرگ هم به این راحتیا به همنوع خودش حمله نمیکنه!! من که هنوز کتک نخوردم ولی دردم گرفت از دل سنگ تو ودوستات که برای آدم های بی دفاع قدرت نمایی میکردین !

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

امر به معروف نهی از منکر مردای دیوونه

3 دیدگاه Add your own

  • 1. ببخشیدا  |  سپتامبر 11, 2009 در 11:45 ب.ظ.

    ولی شما باید کمی هم از پاسخگویی در دنیای دیگر بترسید

    پاسخ
  • 2. مهران  |  نوامبر 6, 2009 در 10:55 ب.ظ.

    پاشو لباساتو جم كن ميخوايم بريم كهريزك
    تو خوش شانسي كه ميزارم لباستو جمع كني

    پاسخ
  • 3. آخوندزاده ی ضد آخوند  |  فوریه 24, 2010 در 9:25 ب.ظ.

    آه…

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • از وقتی "تو" هستی هیچ جمعه ای دلگیر نیست 2 days ago
  • مجبور شدم به خاطر هدیه ازدواج بیمه،برم بانک رفاه حساب باز کنم رئیس شعبه ساعت 11:45اومده بیرون میگه دیگه وقت نمیکنیم ساعت کاریشون تا 1 ظهره 4 days ago
  • هر خبری که میشنوم اول میرم تو کانال وحیدآنلاین اگه ببینم اونجا نذاشته میگم یا وحید خوابه یا خبر دروغه 😁 5 days ago
  • بلیط کنسرت جنیفر لوپز در دستمونه و شبها خواب ندارم از شدت ذوق 5 days ago
  • درسهایی از حماقت twitter.com/Mahdiibakhtiar… 5 days ago
  • یاد بگیرید که بابت اشتباهاتتون باید عذرخواهی کنید twitter.com/Mahdiibakhtiar… 5 days ago
  • RT @m0hagh: خدایی این آقای دوربینی رو ببینید. آدم از این معصوم‌تر؟ آزارش به کی رسیده آخه؟ خیلی کیف کردی نابودش کردی مدرس اخلاق؟ #قرائتی htt… 5 days ago
  • امروز به معجزه ی توئیتر ایمان آوردم...یه توئیت کردم برای مترجم چینی...بیشتر از 10تا مترجم پیدا شد در عرض دوساعت...خیلی کارتون درسته خدایی 5 days ago
  • مترجم چینی پیدا شد بچه ها ... خیلی ممنونم از همکاریتون 🌸 6 days ago
  • هفده هزار تا فالوئر دارم که با هر احتمالی بخوای حساب کنی حداقل باید یه نفر پیدا بشه که چینی بلد باشه دیگه خدایی 😁 6 days ago
  • من یه پروژه با چین داشتم...یه نفر اونجا انگلیسی بلد بود که اونم استعفا داده...حالا گیر کردم بین یه مشت چینی که زبون همو نمیفهمیم 😭😭😭 6 days ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,979 بازدید

