جوجه تیغی کوچولو

مارس 14, 2009 at 4:16 ب.ظ. 2 دیدگاه

 

وقتی یه جوجه تیغی که حداقل چند سال ازت کوچیکتره بهت پیشنهاد میده چه حسی بهت دست میده؟!

 

الف) باید فکر کنم جوون موندم !

ب) باید بزنم تو دهنش تا دندوناش بریزه تو حلقش و بگم برو با بزرگترت بیا کوچولـــــو !

ج) باید برم آقای آبگوشت رو صدا کنم بیاد بخورتش !

د) شما بفرمایید من باید چه غلطی میکردم؟!(آیکون ناهید در حال کندن گیسهاش)

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

دخترحاجي حلزون کارت ختنه سوران !

2 دیدگاه Add your own

  • 1. پسر ایرونی  |  سپتامبر 13, 2009 در 2:32 ق.ظ.

    ج) باید برم آقای آبگوشت رو صدا کنم بیاد بخورتش !

    پاسخ
  • 2. محمد امین  |  مه 1, 2010 در 6:41 ق.ظ.

    شما لازم نیست کار خاصی انجام بدی فقط لینک هایی که تو پست هات میدی رو درست کن مــاییدن دهن بقیه پیش کش.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • هر خبری که میشنوم اول میرم تو کانال وحیدآنلاین اگه ببینم اونجا نذاشته میگم یا وحید خوابه یا خبر دروغه 😁 2 hours ago
  • بلیط کنسرت جنیفر لوپز در دستمونه و شبها خواب ندارم از شدت ذوق 3 hours ago
  • درسهایی از حماقت twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • یاد بگیرید که بابت اشتباهاتتون باید عذرخواهی کنید twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • RT @m0hagh: خدایی این آقای دوربینی رو ببینید. آدم از این معصوم‌تر؟ آزارش به کی رسیده آخه؟ خیلی کیف کردی نابودش کردی مدرس اخلاق؟ #قرائتی htt… 4 hours ago
  • امروز به معجزه ی توئیتر ایمان آوردم...یه توئیت کردم برای مترجم چینی...بیشتر از 10تا مترجم پیدا شد در عرض دوساعت...خیلی کارتون درسته خدایی 6 hours ago
  • مترجم چینی پیدا شد بچه ها ... خیلی ممنونم از همکاریتون 🌸 15 hours ago
  • هفده هزار تا فالوئر دارم که با هر احتمالی بخوای حساب کنی حداقل باید یه نفر پیدا بشه که چینی بلد باشه دیگه خدایی 😁 16 hours ago
  • من یه پروژه با چین داشتم...یه نفر اونجا انگلیسی بلد بود که اونم استعفا داده...حالا گیر کردم بین یه مشت چینی که زبون همو نمیفهمیم 😭😭😭 16 hours ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,956 بازدید

