قسمت دوم

فوریه 9, 2009 at 4:14 ب.ظ. بیان دیدگاه

 

خلاصه اتاق عمل ما خالی شد و همان عزرائیل خان آمد و ما را به داخل برد.دکی جان بیهوشی آمد و دارو به ما زد و رفت  ولی ما که نخوابیدیم ! جراح جون جانمان که آمدند گفتم آقای دکی به جون مادرم من بیدارما نکند چاقو را فرو کنی و زنده زنده ما را تیکه و پاره کنی ! گفت : نــــــــــــــه دخترم الان میخوابی مطمئن باش ! ولی آنها خبر نداشتند که با چه پهلوانی سروکار دارند،هی من به این بچه های بلاگفا میگویم که به من بگویید پهلوان ناهید ولی کو گوش شنوا؟!   آنقدر ما نخوابیدیم که دکتر عصبانی گشت و داد زد که به این دکتر بیهوشی سر به هوا بگویید که بیاید.من هم ترسیده بودم و گفتم حتما الان میگویند که این دخترک با دارو بیهوش نمیشود پس با پتک میزنیم در فرق سرش !

خلاصه از آنجایی که اینجا ایران است و همه چیز درست و اصولی انجام میشود دکتر بیهوشی ای که باید سر عمل باشد( که نبود) را پس از یک ساعت دنبالش فرستادن با چاپار و کبوتر نامه بر و دود آتش و داد و هوار بالاخره پیدایش کردند و آمد و ما را بیهوش ساختند نامردا !!!  ناگهان دیدم در یک اتاقی هستم و صدای وز وز یک موجود مذکر در بیخ گوشمان می آید که میگوید: ای بابا بلند شو دیگه همه بیدار شدن تو هنوز خوابی؟! سرم را برگردانده دیدم عجب موجود مذکری !!!!!!!! (بسی بسیار چاق و غول پیکر بود) من تازه داشتم به هوش می آمدم . تخت این بشر مذکر بین تخت من و یک دختر دیگر بود و انگار چند دقیقه ای زودتر از من به هوش آمده بود و آنقدر شر و ور گفت و ما خندیدیم در این اتاق ریکاوری که پرستار درجه خشانتش زد بالا و گفت : ای بابا یکی بیاد اینو ببره مثلا اینجا ریکاوریــــــــــــــــــه !

آمدند و آن موجود عظیم الجثه را بردند و او هم هی داد میزد که به جان خودم اگر منو ببرید یه جای دیگه من به هوش نمیاما حالا از من گفتن بود !!!!  پس از چندی ما را به بخش انتقال داده و از آنجا بود که بدلیل آن همه داروی بیهوشی تا خود صبح دل و روده مان درون دهانمان آمد و تا صبح علی الطلوع هی هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو ع !!!

از آن موقع هم نمیدانید چه پادشاهی ای میکنیم در خانه ! بالاخره ما بیماریم دیگر ! بیمار هم نیاز به مراقبت دارد دوستان مگر نه ؟!

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

پهلوان (قسمت اول) اندر فواید نلبکی

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • اپلیکیشن waze فیلتره چون چندتا سهامدار اسرائیلی داره؟ نیم میلیون یوزر ایرانیش مهم نیست؟ 1 day ago
  • امروز تو شرکتمون بحث زلزله احتمالی تهران بود به این نتیجه رسیدیم که اگه زلزله بیاد باید از بالا با هلی کوپتر بنزین… twitter.com/i/web/status/9… 1 day ago
  • اسنپ از سوار کردن مسافر بدحجاب جلوگیری نکنه بلند صلوات 1 day ago
  • RT @ehsandiary: یه خانومی هست به اسم عطیه طاهری بیماری اسپينال ماسكولار اتروفی #SMA داره دوستِ دوستان صمیمیم چندروزه طی حادثه‌ای که براش رخ… 2 days ago
  • RT @Iranian_RCS: موسسات خیریه، ایرانیان خارج از کشور، شخصیت‌های سیاسی، ورزشی و فرهنگی که اقدام به جمع‌آوری کمکهای مردمی کرده‌اند می‌توانند… 3 days ago
  • خلاصه هرکسی که تو هلال احمر،ارتش،بسیج،سپاه و هر ارگان و سازمان دولتی و خصوصی یا خودجوش و مردمی فارغ از هر جناح سیاس… twitter.com/i/web/status/9… 1 week ago
  • از مهندسین مسکن مهر تا سگهای زنده یاب تفاوت از مرگ تا زندگی 1 week ago
  • کاش واقعا توئیتریها یه NGO داشتن برای شرایط بحرانی که نیاز به کمک مردمی هست کاش یکی مدیریت کنه واقعا همچین کاری بکنیم 1 week ago
  • سر زلزله ورزقان کلی پول از توئیتریها به حساب من جمع شد بچه های توئیتر رفتن اونجا با همون پولها کلی پتو و مواد غذایی… twitter.com/i/web/status/9… 1 week ago
  • لعنت بهتون اگه از مصالح ساختمون میزنید برای منفعت خودتون آه تک تک مسکن مهریهای کرمانشاه بدرقه راهتون 1 week ago
  • کاش هیچ کسی زیر آوار نمیره تو انتظار مردن خیلی دردناکه 1 week ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 543,113 بازدید

