سزارین ؟!

دسامبر 10, 2008 at 3:25 ب.ظ. بیان دیدگاه

یه بنده خدایی گوشیش رو آورد و با هزار ذوق و شوق فراوان گفت :بیا اینو ببین،کلیپ سزارینه.منم با شجاعت فراوان یه لحظه حس کردم که یه ده ، پونزده سالی هست که تو این کارم و گفتم بده بینیم چیه ؟! ولی چشمتون روز بد نبینه ، دکمه ی play رو زدن همانا و سکته زدن همانا !بعد از چند ثانیه یقه ی لباسم رو به دندون گرفته بودم و دو تا دستام رو جلوی صورتم گرفته بودم و هر چند ثانیه یکبار از لای انگشتای دستم صحنه ی دلخراش عمل سزارین جلادانه رو نگاه میکردم.و همزمان با اون هرچی صداهای عجیب و غریب هم بلد بودم در میاوردم و به بچه و بابای بچه هر چی فحش بلد بودم نثار کردم و هر چند ثانیه یکبار هم شکمم رو میگرفتم و پشتم رو میکردم به گوشی و داد و هوار میکردم و بابای بچه رو مورد لطف قرار میدادم (ولی از اون لحاظ) …البته کسی هم با هفتیر بالا سرم نبود و مجبورم نکرده بودن که نگاه کنم ولی این حس فضولی اجازه ی بی خیال شدن از قضیه رو نمیداد.منم که فضول …در همین حین بود که از لای انگشتام دیدم که آقای دکتر محترم جلاد خان بچه رو کشید بیرون !اینقدر ذوق کرده بودم که با صدای بلند داد زدم گفتم : واااااااااااای فکرشو بکن یه موجود زنده رو از تو بدن آدم بکشن بیرون !و به محض اینکه بچه اومد بیرون دهنش رو باز کرد و بست.اینقدر صحنه ی قشنگی بود که گفتم واقعا اون همه سختی و درد به ازای همین یه صحنه واقعا در …

Entry filed under: 1.

لوله باز کن نیازمندیم دست در دست هم نهیم به مهر ، گوشی من را کنیم آباد

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • هر خبری که میشنوم اول میرم تو کانال وحیدآنلاین اگه ببینم اونجا نذاشته میگم یا وحید خوابه یا خبر دروغه 😁 3 hours ago
  • بلیط کنسرت جنیفر لوپز در دستمونه و شبها خواب ندارم از شدت ذوق 3 hours ago
  • درسهایی از حماقت twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • یاد بگیرید که بابت اشتباهاتتون باید عذرخواهی کنید twitter.com/Mahdiibakhtiar… 4 hours ago
  • RT @m0hagh: خدایی این آقای دوربینی رو ببینید. آدم از این معصوم‌تر؟ آزارش به کی رسیده آخه؟ خیلی کیف کردی نابودش کردی مدرس اخلاق؟ #قرائتی htt… 4 hours ago
  • امروز به معجزه ی توئیتر ایمان آوردم...یه توئیت کردم برای مترجم چینی...بیشتر از 10تا مترجم پیدا شد در عرض دوساعت...خیلی کارتون درسته خدایی 6 hours ago
  • مترجم چینی پیدا شد بچه ها ... خیلی ممنونم از همکاریتون 🌸 15 hours ago
  • هفده هزار تا فالوئر دارم که با هر احتمالی بخوای حساب کنی حداقل باید یه نفر پیدا بشه که چینی بلد باشه دیگه خدایی 😁 16 hours ago
  • من یه پروژه با چین داشتم...یه نفر اونجا انگلیسی بلد بود که اونم استعفا داده...حالا گیر کردم بین یه مشت چینی که زبون همو نمیفهمیم 😭😭😭 16 hours ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 542,956 بازدید

