نوامبر 2, 2008 at 4:58 ب.ظ. ۱ دیدگاه

Entry filed under: 1.

نیمه پر لیوان … به کجا میروم آخر …

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. مژده  |  دسامبر 2, 2009 در 10:34 ب.ظ.

    ببین دقیقا درکت کردم! یه نفر بود تو ورودی های ما که من همینقدر ازش نفرت داشتم. ولی اینقدر به صورت تابلو باهاش بدرفتاری کردم که خودش حساب کار خودشو کرد. البته خودش احترام خودشو نگه نداشت وگرنه من نمی خواستم بدرفتاری کنم باهاش. بدبختی اینه که ترم آخر باهاش تو یه درسی هم گروهی شدم! هر بار سر اون درس گریه م می گرفت!!!

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


هیچی ...
همین !

توییت های من

  • اپلیکیشن waze فیلتره چون چندتا سهامدار اسرائیلی داره؟ نیم میلیون یوزر ایرانیش مهم نیست؟ 1 day ago
  • امروز تو شرکتمون بحث زلزله احتمالی تهران بود به این نتیجه رسیدیم که اگه زلزله بیاد باید از بالا با هلی کوپتر بنزین… twitter.com/i/web/status/9… 1 day ago
  • اسنپ از سوار کردن مسافر بدحجاب جلوگیری نکنه بلند صلوات 1 day ago
  • RT @ehsandiary: یه خانومی هست به اسم عطیه طاهری بیماری اسپينال ماسكولار اتروفی #SMA داره دوستِ دوستان صمیمیم چندروزه طی حادثه‌ای که براش رخ… 2 days ago
  • RT @Iranian_RCS: موسسات خیریه، ایرانیان خارج از کشور، شخصیت‌های سیاسی، ورزشی و فرهنگی که اقدام به جمع‌آوری کمکهای مردمی کرده‌اند می‌توانند… 3 days ago
  • خلاصه هرکسی که تو هلال احمر،ارتش،بسیج،سپاه و هر ارگان و سازمان دولتی و خصوصی یا خودجوش و مردمی فارغ از هر جناح سیاس… twitter.com/i/web/status/9… 1 week ago
  • از مهندسین مسکن مهر تا سگهای زنده یاب تفاوت از مرگ تا زندگی 1 week ago
  • کاش واقعا توئیتریها یه NGO داشتن برای شرایط بحرانی که نیاز به کمک مردمی هست کاش یکی مدیریت کنه واقعا همچین کاری بکنیم 1 week ago
  • سر زلزله ورزقان کلی پول از توئیتریها به حساب من جمع شد بچه های توئیتر رفتن اونجا با همون پولها کلی پتو و مواد غذایی… twitter.com/i/web/status/9… 1 week ago
  • لعنت بهتون اگه از مصالح ساختمون میزنید برای منفعت خودتون آه تک تک مسکن مهریهای کرمانشاه بدرقه راهتون 1 week ago
  • کاش هیچ کسی زیر آوار نمیره تو انتظار مردن خیلی دردناکه 1 week ago

RSS پیوندهای گوگل ریدری

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

افراد آنلاین

آمار وبلاگ

  • 543,113 بازدید

